De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bd, ja dat ritme he? Pfff...... vermoeiend en zeer herkenbaar. Al slaapt guppie hier wel gelukkig tussen alle voedingen door.

@Ien, auw, jij ook spruw? Hopelijk helpt zalfje snel. Veel pijn?

@Vive, doe wat je hart je ingeeft en dat in combi met wijsheid. Zal waarschijnlijk niet samen gaan...... Dan doen wat wijs is hoor, je hebt een gezin en je verantwoordelijkheden ook naar je andere kinderen toe. Het is het niet waard dat alles in de soep loopt omdat je perse bv wilt geven.
    Dat klinkt wel heel makkelijk maar zal in de praktijk moeilijker zijn. Herkenbaar ook. Niet zozeer de overweging, maar het verlangen naar de rust die een flesje nutrilon met zich meebrengt......

@Sucre, op hoeveel voedingen zit jij per etmaal?

@Hier maken we er ook een prutje van met voedingen zeg. Ik verwacht geen regelmaat met 2 weken maar meneer is zo van het beetje drinken en dan lekker in slaap vallen, dat hij gewoon standaard per voeding te weinig binnen krijgt en dus vaak komt. Gelukkig zit er soms ook ineens 4 uur tussen 2 voedingen, maar al met al is het een chaotisch schema op het moment. Ik geef er maar aan toe, meer kan ik niet doen. Net weer voor het eerst buiten gevoed. Het is de kinderboerderij geworden, bekend terrein, voelde beter.
    1,5 u na die voeding zoekt Yuri zich suf naar tiet en hapt in alles wat bij zijn gezicht in de buurt komt.... nah ja.... Uiteindelijk komt het wel goed, toch?

@Annelies, ben benieuwd hoe het gaat, hopelijk goede uitslagen.

@Meid, idd wandelweer, ik dadelijk als de middelste wakker is ook maar een wandelingetje ertegen aan gooien.

Oh, ook nog koken. Wie heeft ideeen? Bah. Wat heb ik daar toch een hekel aan, bedenken wat we eten. Ik duik eens in de kast, misschien kan ik nu alvast wat voorbereidingen treffen, dan hoeft dat op het eind van de dag niet, nu liggen de 2 jonkies te slapen en de oudste is buiten, dus even rust in huize Nijmegen.

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Sucre, wat moeilijk zeg, dat Daan zolang over een boer doet. Ik heb er geen ervaring mee en heb helaas geen tips. Had de oudste dit ook? En als hij niet boert? Vaak met bv toch wat minder lucht dan met fv, en is een boertje misschien niet nodig? Of sputtert hij dan tegen?

Speeltuin, in Wijchen schijnt een leuke te zitten, daar was ik van plan heen te gaan. De blije dries. Speeltuin de Blije Dries - Wijchen
    Incl water en cafe met terras. Ik ben er nog nooit geweest, maar woon helemaal aan de rand van Nijmegen en ben binnen 5 min. in Wijchen. Maar goed, uiteindelijk werd het dus de (Goffert) kinderboerderij, die ken je toch wel neem ik aan?

Kom je daar wel eens? Of is er bij jou in de buurt ook een kinderboerderij? Vast wel. :) Mocht je een keer naar de Goffert gaan, let me know ;) Dan kom ik je daar opzoeken, kunnen de 5 mannentjes elkaar leren kennen terwijl wij al bv-end op een bankje hangen. :)

Wat een rot reactie weer van je moeder, ik zou met mijn mond vol tanden staan. Hoe reageer jij erop? Of laat je het rusten? Moeilijk hoor, knuffel!

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oeps, ik vergeet nog wat reacties..

Ientje, ook al spruw, bah!! En erg pijnlijk!! Goed behandelen hoor! Hopelijk krijg je nystatine van de apotheek. Daar staat op dat je het 3 of 4 x per dag moet geven. Maar het is beter die hoeveelheid te verdelen over het aantal voedingen dat je geeft en elke keer voor/na de voeding dus de medcijnen geeft! En smeer je eigen tepels ook in met zalf, niet alle huisartsen schrijven dat nl voor, heel achterlijk.

Flash, heerlijk he, wandelen met dit weer! heb ik vanochtend ook gedaan. Oud brood gepakt en naar de eendjes gegaan. Het waren er alleen zo veel, dat mijn oudste er bang van werd. Hij hing de hele tijd achter mijn broek. :D

BD, heb die aambeien ook, weer nieuwe erbij, omdat ik niet lekker kan poepen. Ik gebruik er niks voor.. smeer er alleen verdovende zalf op.
    Sneu dat Mace zo misselijk was! Maar gelukkig is hij het meeste nu kwijt. Alle (bijna alle) kindjes draaien de eerste dagen hun ritme om. Even pittig is dat he. Ik bedacht al om naar de andere kant van de wereld te vliegen, is het ritme meteen weer goed. ;)

Vive, oh nee, wat een moeilijke situatie. Maar niemand kan zeggen wat jij moet doen. Je moet zelf heel goed bedenken wat jij wil voor jezelf, voor Prei en voor je andere kindjes. Ik ben groot voorstander van BV, maar niet ten koste van alles. Ik zou het niet zo maar opgeven nu al. Misschien is een combi van beide mogelijk voor jou en minder drastisch? Ik herken dat krijsende soms wel, geen idee wat er dan is. Moeilijk poepen, hier ook. Ben flink aan het fietsen met zijn beentjes en zijn buikje aan het masseren. En ja, van poedermelk zijn ze wat meer verzadigd, waardoor ze wat langer zouden kunnen gaan doorslapen, maar dat hoeft niet. Moeilijke keuze meis. Sterkte, knuf!

Julia, ik schat zo'n 9 voedingen per dag. Ik hou het eigenlijk niet echt bij. Ik heb er nu 3 opzitten en de 4e gaat zo beginnen.
    Yuri is nog klein, zijn maagje dus ook. Als hij groter wordt, gaat hij ook meer drinken en zal hij er ook meer tijd tussen laten. Komt echt goed! Idd aan toegeven... maar is niet altijd makkelijk.
    Kinderboerderij, ook altijd leuk!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goh, wat kan een mens zich goed voelen door een beetje bevestiging :). En wat kan een mens toch onzeker zijn ondanks de nodige ervaring. (oudste 11 maanden BV, middelste 9 maanden BV)

Thx Sucre! :):)

Ik hou het ook niet meer bij, met opzet. De eerste week slingerde er een papiertje door het huis met de tijden van voeden en Links/Rechts erachter, sinds een halve week doe ik er niet meer aan. Dit is wel heel volledig op verzoek voeden maar ik heb de indruk dat dit voor Yuri op het moment het beste werkt (poep is ook meestal weer geel). En dat is dus anders dan bij die andere 2, waar ik toch al vrij snel vrij strak op bijv. 8 voedingen zat en constant een 3 of 4 uur ertussen. Daar werk ik nu met een omweg naartoe denk ik....

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Julia, weet je al wat je gaat koken? Hier heel simpel, aardappels met spinazie. En morgen weer mijn favo maaltje, mango-spekjes-haricotsverts-pasta.

Daan krijgt veel lucht binnen, omdat mijn TSR zo sterk is. Ben vandaag toch maar begonnen met kolven voor de voeding, met name mijn rechterborst dan. Zostraks ging het beter en boerde hij sneller. Als ik hem niet laat boeren en gewoon in bed leg, gaat hij of slapen, om na 10 minuten kotsend wakker te worden. Of hij gaat heeeeeeeeeeel hard huilen en druk om zich heen spartelen en trappen en slaan. Dus sja, dat boertje moet er gewoon uit!

Speeltuin ziet er leuk uit!!! De Goffert kinderboerderij ben ik 1x geweest met Lucas, was leuk. Hier hebben we dat niet echt, volgens mij in Arnhem wel, maar nooit geweest.

Ik reageer maar niet meer op sommige opmerkingen, doet idd te veel pijn...

Gelukkig voel je je weer wat zekerder, het komt echt allemaal goed. Ik heb nooit op strakke tijden gezeten en ben daar heel blij mee. De oudste is makkelijk en flexibel, net als zijn ouders en hopelijk Daan dus straks ook. Maar tuurlijk, een beetje een voorspelbaar ritme is wel fijn. Maar zoals je zegt, we zijn pas een paar weken op weg, het komt vanzelf!

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oeh, heb Daan gisteren gewogen, meneer zit alweer een kilo boven zijn geboortegewicht, jeeeeeeeeeeeeeej!!!! 4760 gram schoon aan de haak.

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ hier, hartecho was appeltje eitje en conclusie cardioloog (superaardige en spontane vent) gelukkig niets aan de hand :D Me happy en partnerlief hardstikke opgelucht haha. Nu alleen nog een beeb die eruit komt en dan kan mijn dag niet meer stuk.

@ flash, nog lekker aan de wandel geweest ?

@ bd, leuk om weer wat van je te horen. Wat sneu dat Mace zo misselijk was, maar gelukkig dat het nu al weer beter gaat. Ritme komt vanzelf wel (hoewel als ik hier de ervaringen van de rest lees, duurt het wel even ;) )

@ vive, doe wat het beste is. Mocht je echt er compleet doorheenzitten dan kun je ook altijd overstappen op de fles, dat is absoluut geen schande hoor. Ookal heb je misschien het gevoel dat je faalt.

@ meid, ook lekker met senn aan de wandel geweest ?

@ sucre, beeb heeft nog geen zin. Het is nu al een koppig geval haha. Het lijkt me inderdaad handig dat je even met hubby praat, het is niet de bedoeling dat jij er hardstikke kapot en doorheen gaat zitten en dat dit voornamelijk komt door de nachten.
    Wat vervelend dat je moeder nog steeds vaag doet en niet geinteresseerd overkomt :(.
    Al een kilo boven zijn geboortegewicht, jeetje zeg :$

@ julia, geen idee wat je moet koken. Hier is het aardappels met spinazie en slavink (jaja orgineel he), maar ik heb zin in McDonalds ;)

@ ien, hoe is het nu met je borstontsteking? Je hebt wel behoorlijk pech he :( Hopelijk helpt het middeltje tegen spruw snel.

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Owww effe over die klacht. Ik had deze vanochtend ingediend en de klachtencommissaris heeft vanmiddag al gebeld. Ik ben helemaal verbaasd, maar kon natuurlijk niet opnemen, omdat ik in het ziekenhuis was. Ik ben benieuwd.

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemiddag!

Heerlijk dat zonnetje :D Net even een fijne wandeling gemaakt met Milou en mijn mannetje. Milou ligt nu nog even lekker verder te slapen/doezelen in de wandelwagen.

@Consultatiebureau: Vanmorgen zijn ze hier langs geweest voor een eerste gesprekje. Milou ook gelijk even laten wegen. Ze weegt nu 4220 gram (220gr boven geboorte gewicht) :D FIjn dat ze het zo goed doet op mijn slagroomtieten haha.

@Anneliesje: Fijn dat het niets was! Hopelijk laat jullie kleintje zich nu snel zien.

@Anticonceptie: Ik zit te denken aan de Mirena spiraal. Ga van de week even de gyneacoloog bellen (moet daar eind augustus op nacontrole) om te vragen wanneer je die kunt laten plaatsen en of zij het eventueel gelijk tijdens de nacontrole kan doen.
    @werken: Hmm, daar denk ik voorlopig nog even niet aan. Ben ook zo benieuwd hoe dat te combineren met mijn kleine meisje en borstvoeding. Kolven wordt het dan sowieso. Dat kan ik al, dus dat scheelt. Weet alleen niet hoe MIlou een flesje gaat vinden. Iemand enig idee wanneer je daarmee moet beginnen, laten wennen aan een flesje naast de borstvoeding?
    @Ien: Misschien zit de kleine in de regeldagen? MIlou kwam gister zo ongeveer om het uur/2 uur. Gelukkig sliep ze vervolgens wel van 22.00 tot 3.00 :D Daar was mama erg blij mee. En vandaag slaapt ze ook weer beter en komt ze gelukkig niet meer zo heel veel voor de honger ;) oh zie dat je spruw hebt, auw! Hopelijk werken de medicijnen snel!
    @BD: Ik heb Curanol gebruikt. Kun je wel alleen bestellen via curanol.nl Ik heb zowel de pilletjes als de zalf gebruikt en ben er nu bijna helemaal vanaf. Werkt echt super! Heb tijdens de zwangerschap ook van alles geprobeerd, maar niets werkte. Gelukkig kwam mijn vk toen met Curanol :D
    @Vive: Krampjes zijn echt vervelend en een krijsende baby is verschrikkelijk om aan te horen. Zeker als je zelf ook moe bent. Milou heeft het ons ook lastig gemaakt, maar blijkbaar hoort het er echt bij en moet een kleintje er doorheen. De darmpjes moeten nog wennen aan de voeding en goed op gang komen. Na 1 tot 4 maanden moeten de darmkrapjes echt over zijn. Wat ons goed helpt is Infacol. Dit geven we voor iedere voeding, waardoor de krampjes minder vaak voorkomen en als ze deze wel heeft zijn ze minder heftig en duren ze korter. Ook kan ze beter boeren, spugen en poepen. Hopelijk heb je er wat aan. Zonde namelijk om te moeten stoppen met borstvoeding als je het wel hebt en eigenlijk graag wilt geven en de baby goed drinkt. Maar de keuze kun jij alleen zelf maken en niet is fout. Het is goed, als jij jezelf er goed bij voelt.
    @Sucre: Balen dat je er zo doorheen zit. Gelukkig schijnt overdag de komende dagen lekker het zonnetje. Kun je hopelijk een beetje opladen voor de zware nachten.

Nou ik ga nog even op de bank liggen totdat kleintje zich weer meldt ;) En dan eten en vanavond komt vriendinnetje op kraamvisite.

Fijne avond allemaal!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bd: zoals al gezegd: curanol(.nl) zalf en tabletjes. Tabletjes kun je alleen via internet bestellen. Ik heb nog 1 hardnekkige die maar niet weg wil, maar doet gelukkig geen pijn meer. Man, wat doen die dingen zeer!
    Wat naar dat Mace zo misselijk is geweest! Arme manneke. Hopelijk vindt ie snel t goeie ritme :)

Viv, kan me voorstellen dat je heel erg in tweestrijd zit wb voedingIk Misschien moet je alle voors en tegens eens op een rijtje zetten, van bv en fv, en evt een combi. Wat je ook doet, als jij je er lekker bij voelt, Prei het er goed op doet en je ook nog wat structuur hebt, is dat toch het beste?! Knuffie!

Dat violetspullie hadden ze niet bij de apo hier! :$ dus heb nu dat spulletje dat sucre noemde.
    Gelijk weer ff een vraag Sucre, ik moet dan toch gewoon wat van dat drankje op m'n tepel smeren? Doktersassistente zei wel dat ik dat moest doen, maar t staat niet op de bijsluiter.
    Ik snap trouwens echt niet dat ze dat spul kersensmaak geven! Tis voor een baby! ;)
    O, dan is het goed, als we ff een nachtje van ritme hebben gewisseld. Gun jou wel wat extra slaap, kun je wel gebruiken! :)
    Zo stom, 1 nachtje rot slapen en ik ben gelijk de hele dag een slappe vaatdoek! Heb t nu extra te doen met de bijna standaard halve nachten-wakker-liggers hier...
    Meis, knuffel voor jou, tis echt niet leuk hoe je moeder doet. Dat doet zeer, logisch.

9 voedingen red ik never nooit op een dag! Maar 6 is minimaal toch? Dat red ik wel, meestal 6 à 7.

Vandaag ist echt een rommeltje met voeden, hij heeft zonet weer zo zitten schreeuwen om eten terwijl ie 2 uur daarvoor nog had gehad. Dat ben ik niet van hem gewend, ik ben gewoon verwend!

Wow, kilo boven geb.gewicht, goed man!!

Annelies, fijn dat alles goed was, opluchting!! En zo snel al reactie, goed geregeld daar dus :)

Ik dacht net slim te zijn en samen met gup ff in bed te kruipen. Begon ie vervolgens te blèren dat ie eten wilde en nu ligt ie na een tiet compleet uitgeteld op m'n buik/borst te snurken. hm. Denk dat ik toch nog maar heel ff m'n ogen dichtdoe...

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wat word ik weer verwend; vooraf stokbrood filet american en als hoofdtrek ht biefstuk met salade. Mijn mannetje zorgt goed voor me!! Probeer vanavond ff bij te lezen en te reageren met laptop

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Misty, misschien wel hoor, regeldagen, maar ik denk dat t toch ook wel wat met de spruw te maken heeft. Nu hoop ik dat ie weer na 2 uur komt, anders moet ik hem voeden als m'n baas hier op kraamvisite zit. Topless aan de telefoon vond ik al raar, maar in real life helemaal geen goed idee :p

Annelies, borstontsteking is over, gelukkig! Vanmorgen kuur afgemaakt. Ja t komt allemaal achter mekaar maar dan hebben we dat ook weer gehad.

Doet me er trouwens aan denken dat ik alleen nog maar op de normale manier (is dat Madonna?) voed. Toen ik een paar keer rugby had gedaan, kreeg ik bo. Ws omdat ik t niet consequent genoeg deed. Maar kan t echt kwaad als ik t niet afwissel?

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Dat violetspullie hadden ze niet bij de apo hier! dus heb nu dat spulletje dat sucre noemde.
    Gelijk weer ff een vraag Sucre, ik moet dan toch gewoon wat van dat drankje op m'n tepel smeren? Doktersassistente zei wel dat ik dat moest doen, maar t staat niet op de bijsluiter.
    Ik snap trouwens echt niet dat ze dat spul kersensmaak geven! Tis voor een baby!

Hoi Ien, dat is omdat je baby anders niet meer aan de borst wil, soms dan. Dat was bij mij het geval bij mijn oudste. Hij weigerde en ik begreep niet dat hij dat deed omdat hij de smaak vies vond.

en ja het moet inderdaad op je tepel, en als hij aanhapt dan komt het in zijn mondje precies op de plekken waar hij spruw heeft.
    Maar soms lijkt het ook wel of je spruw hebt en is het uitdroging van de tepel, in dat geval moet je medelazalf erop doen (Purelan) daar heb ik zelf baat bij gehad.

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ kleintje, thx! Het is echt spruw, hij heeft t ook op z'n tong. Purelan heb ik idd ook, smeer ik ook trouw, daar kan t ook niet aan liggen. We gaan gewoon met de nystatine aan de gang en we merken t wel.

Hoe is het met je jongens?

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bd, goed zeg, lief dat jouw mannetje zo goed voor je zorgt! Lekker hoor!

@Sucre, wow! 1 kilo boven geboortegewicht! Super zeg! Hier morgen mevrouw van het CB, hopelijk heeft ze een weegschaal mee, begin nu toch wel nieuwsgierig te worden namelijk.

@Ien, fijn dat BO over is, volgens mij heb je op tijd (lees: vroeg) aan de bel getrokken, gelukkig maar!

Ik voed ook niet consequent in de rugby houding, wel veel liggend (savonds vanaf 23 alle voedingen tot sochtends) dan wissel je toch ook af met madonna houding.

Oh jee, lijkt me idd niet fijn, beeb aan tiet als baas naast je op de bank zit ;) Haha!

@Annelies, wow, snelle reactie zeg! Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!

Zo hou het even kort, we moeten even skypen met de tante van hub, dat is de surrogaat oma van onze kids. Zij is jarig dus we gaan even een liedje zingen voor de laptop.

Bovendien heb ik een ontevreden prulleke op mijn arm, typt niet handig.

Doei

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hi dames, wat een heerlijk weer he!

Annelies, wat een gedoe, in en uit het ziekenhuis. Het is voor een goed doel, maar toch...

Vive, bv is goed maar een gefrustreerde mama dan weer niet! Je hebt het In ieder geval al 2 weken volgehouden, dat is al heel wat. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Enne het is zeker niet voor niets geweest. Maar onthou dit, uiteindelijk zorg jij voor je kinderen dus jij neemt de beslissing. Iedereen heeft een mening maar jij moet het doen hoor!

Sucre en Julia, hier ook nog niet veel regelmaat en onze prul valt ook regelmatig in slaap tijdens het voeden. Als dat gebeurt doen we haar op dat moment een schone luier om, wordt ze weer wakker, werkt hier wel goed. Mijn man hoort haar ook later dan ik maar we spreken vooraf af wie er wanneer uitgaat, hij voor 12 u en na 5 u en ik daartussen. Handig met werk van manlief en ik slaapnou eenmaal makkelijker in. Als ik haar eerder hoor wacht ik even en als ie dan nog niet wakker is geef ik hem een duwtje. Ben ik wel wakker maar het scheelt als je er niet uit gaat.

Julia, de Blije Dries, als kind heeeeeeeel vaak geweest, 20 minuten fietsen vanaf mn ouders. Is een leuke speeltuin, althans dat was het vroeger, met grote glijbaan, damilieschommel en zwembad (poedeldiepte). Neem aan dat het wel eens is aangepast aan de hedendaagse standaarden :D

Ientje, balen zeg, spruw. Alweer contact met de huisarts, ik zie die man ook nooit, liefst houden we dat ook zo... Sterkte en hopelijk snel weer er vanaf.

Sucre, een kilo meer kind, toppie!

Annelies, gelukkig alles goed!

Bd, hier de eerste week elke dag rood vlees. Nu nog zeker eens per week.:D. Zielig he, zo klein en dan misselijk. Hopelijk istie het snel kwijt. En dat ritme.... Hopelijk snel wat meer dag en minder nacht :)

Hier lekker genoten van het mooie weer, zat eerst nog een potje te janken omdat ik zooooo baal dat ons huis maar niet verkocht raakt, ik wil zo graag een tuin (en meer ruimte). Uiteindelijk maar op balkon gaan zitten, zit ik tenminste buiten. Toen anderhalf uur gewandeld, Birgit lekker geslapen en ik mn energie weer es kwijt, had ik nodig. Niet eens heel moe, kennelijk heeft mn conditie de zwangerschap en bevalling goed doorstaan.
    Zo weer voeden, manlief zit in de kroeg. Had ie ook al evenniet gedaan, heeft ie wel gemist.

Laterz!

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Even snel een reactie voor Ien!!!
    De nystatine niet op je tepel smeren, maar met wattenstokje in het mondje van S smeren. Op je eigen tepels miconazol smeren na elke voeding en voor de voeding je tepels wassen. Dan ben je er het snelste van af!!!!! Succes meis.

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo weer even met de laptop op schoot.

Ien: je hebt nu medicijnen voor spruw? Enig idee hoe snel die aanslaan? Hoe bevalt je eifoon?

Aambeien: vk komt woensdag weer langs en dan neemt ze kuurtje mee. Krijg dan tabletten en zalf gaf ze aan.

Sucre: al een kilo gegroeid, wow!!

Annelies: Jee wat een gedoe in het ziekenhuis. Goed dat je geklaagd hebt. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben op je klacht.

Viv: als het niet lukt, dan lukt het niet hoor, klaar!! Niet schuldig voelen. Ik geef bv maar als we merken dat het niet werkt dan is het ook meteen klaar. Niet moeilijk doen, zijn zo veel kids op fv groot geworden!

Anke: Kan me voorstellen dat je bij dit weer verlangt naar een tuin. Hopelijk wordt jullie huis snel verkocht.

Ik dacht dat de ergste misselijkheid bij Mace weg was, maar na de voeding vanavond erg huilen en ineens bleh.... hele golf er uit. Zo zielig om te zien. Hij heeft nu ook erg lat van krampjes, ja logisch darmpjes moeten nu ineens gaan werken. Zo sneu.

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Thx Sucre! :) heb alleen geen miconazol, die haal ik morgen nog wel even. Heb nu toch abbo op apo :D Maar we komen met wattenstokjes toch nooit aan die 4x 1 ml of geeft dat niet?

20. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ah ik lees gretig mee met de tips tegen spruw!
    Dank Sucre.
    Ik vind t zo frustrerend en irritant pijnlijk.
    Ik smeer ook met een wattenstokje het mondje/tongetje in
    Vroeg me ook al af of je dan die 1ml ook moet aanhouden...
    Die crème lijkt me makkelijker dan nystatine.
    Die druppelde ik altijd op m'n melkpad, en dan hup op de tiet.

Oh hoofdpijn, ik ga voeden en dan lekker slapen.
    Trustuh

Deel Deze Pagina