De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Lijkt me inderdaad slim dat je overstapt Vive, zal wel een opluchting zijn nu de kogel door de kerk is.

@ ien, geniet ze. Impulsiviteit maakt het leven zo mooi (al zeg ik het zelf).

@ julia, geen idee hoe het CB hier gaat. Kom ik straks nog wel achter, het zou wel handig zijn als ze het hadden gedigitaliseerd. Dat ze dat nog niet in het ziekenhuis hebben gedaan snap ik niet ;)

@ elio, hahaha geweldig dat je die verslaving nog steeds hebt. Het is in ieder geval beter dan een cornettoverslaving ;)

@ hier, vanmiddag even een uurtje gedommeld. Het blijft rommelen, maar zo om de tien minuten. Ik heb R. vanmiddag het huis uit getrapt, werd knetter van dat zenuwachtige gedoe. Zo en nu aan de patatjes :D

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Juul: hijs binnen!! Misschien wil anneliesje 'm wel? Ik weet niet of je BV gaat geven?
    Anneliesje, bij deze: ik heb van Juul een zwart/witte Oggies voedingsarmband gekregen waaraan ik, dat zal je snappen, op dit moment helemaal geen ene moer heb! Wil jij 'm? En toevallig nog belang bij voedingsbehaas? Die krijg je er dan bij. Omdat 't al augustus is. En mocht je nog een kolf van Avent willen voor een zacht prijsje -een nieuwe uiteraard- laat me dan ff weten!

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hola ladies,

Nou nou wat een boel poep,hihihi. Heb ook vatgezeten, nu weer redelijk ok. Tips: veel drinken, genoeg bewegen en vezels eten. Fruit (pruimen, geen banaan), bruin brood, sneetje roggebrood elke dag werkt bij mij ook goed. En je tijd nemen, hoewel lang op de pot zitten pas sinds een paar dagen ok voelt. Meid ik moest een dag na de bevalling alweer hoor, hoewel ik dacht dat de boel aardig geleegd was :D

Annelies, hoe is het, trek je de warmte nog een beetje? Olifantenpoten, hm balen. Hopelijk zetten je harde buiken door naar bevalling, maar dat ontploffen? :$ daar heb ik me wel aan geërgerd ook, dat mensen denken dat je doof bent, of dat je niet meer kan nadenken...

Vive, heerlijke nacht! Jij ook weer beetje bijgekomen?

Elio, klinkt goed, in bed voeden. Hier met flesje, in keuken maken, baby halen en in woonkamer voeden. Maar ach, huis is klein en maar een verdieping dus geen probleem.

Ientje, homeopathisch kan ook rotzooi zijn hoor, maar klinkt mij eerlijk gezegd wel vriendelijker dan echte medicijnen. Was je al begonnen met medicijnen?

Vive, prei is ook niet afgevallen, dus zo erg was het nie. Maar snap dat het je beslissing sterkt.

Julia ik kan ook online met het Groeiboekje, nog niet gedaan. Zal ik es proberen. Morgen naar CB voor gehoortest, wordt B meteen gewogen. Ben benieuwd, wij vinden dat ze al bollere wangen heeft gekregen.

Vandaag vriendin met baby van 3 maanden op bezoek, wat een verschil met ons poppetje! Lekker aan de wandel, broodje gegeten op de boulevard, soms is het leven echt niet leuk :D

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Anke jij hebt een lekker dagje gehad dus. Klinkt lekker boulevard.

Viv; hoe gaat ie? Goed van je hoor. Happy mom is super belangrijk voor de kids.

Poepverhalen; jippie, zowel Mace als ik hebben vandaag onze darmen geleegd. Beide opgelucht!

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    nou vive, een geruststelling, de keuze is dus voor je gemaakt, bv of fv.
    hopelijk kan je er nu ook mee leven...
    20gram aankomen is niet goed nee!

online, nope hier in de city zijn ze nog lang niet zo ver, zelfs geen digitale weegschaal, maar zo'n ijzeren bak waar je je beeb in moet leggen.

je mannetje is goed aangekomen julia, fijn! ach het is toch fijn he zo'n bevestiging, ook al is het je 3e spruit.
    zelf de meest ervaren moeder heeft weleens bevestiging nodig!;)
    klinkt goed dat receptje, smaakte het ook goed?

@anke, jaa vervelend he, het leven, zo met dit weertje erbij...heerlijk!:):)

vanmorgen bezoekje aan cb gehad, senn is goed gegroeid, hij weegt nu 4300gram en is 53cm alweer.:)
    volgende keer, prikjes...

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kom me ook weer eens melden. Ik heb wel steeds meegelezen en meegeleeft, maar reageren lukte gewoon even niet. Combi tussen druk met mijn kleine en grote man, maar ook mijn medicatie wat even niet mee werkte.

Poepen na bevalling: Ik was dinsdag bevallen en de zondag/maandag daarop (weet niet precies meer welke dag) kwam er pas weer een grote boodschap. Belangrijkste is dat je alle tijd neemt en niet enorm gaat persen. Ik keek er zo enorm tegenop, maar viel me alles mee.Ik heb nog een doos Movicolon staan, heb ik gekregen tijdens mijn zwangerschap, dus had dat eventueel nog achter de hand, maar niet hoeven gebruiken.

Roken: Hier een ex-roker. Ik ben direct gestopt met roken zodra ik wist dat ik zwanger was. Van een pakje per dag, naar niets, moeilijk, maar de motivatie was sterk genoeg. Persoonlijk snap ik niet zo goed hoe iemand kan door blijven paffen, ook al weet je dat er zo'n kleintje in je buik groeit. Maar dat is mijn mening natuurlijk en wil niet mensen voor het hoofd stoten, maar zo denk ik erover.
    Nu vraag ik me soms nog wel eens af of het me zou smaken, een sigaretje, maar ik blijf er ver vandaan. Ik ken mezelf maar al te goed en kan het niet bij 1 houden.

Ien: ook lekker op het water geweest vandaag dus. Lekker genoten van het weer?
    Hier ook, eerste keer met de kleine man op de boot (uberhaupt de eerste keer echt een dag op pad met de kleine). Heb jij (en anderen) nou ook van die momenten dat je denkt 'volgende keer moet ik dit of dat ook meenemen'? of dat je iets bent vergeten oid?
    Dacht vrijdag wel redelijk snel klaar te zijn in het ziekenhuis, dus geen voeding voor meneer meegenomen. Stom, stom, stom, wants alles liep enorm uit. Gelukkig geen man over boord en we hebben de volgende voeding gewoon thuis kunnen doen, maar ik voelde me echt even een onwijze kneus. En vandaag kwam ik tot de conclusie dat ik best een t-shirtje me had kunnen nemen voor de kleine man, had 'm veels te warm ingepakt ;)

Vive: lekker ritme van Preitje, 0:00-4:00-9:00. Bijna hetzelfde ritme als mijn spruitje, al wisselt zo nu en dan nog flink. Moeilijke keuze misschien om bv af te bouwen, maar waarschijnlijk wel beter voor jou en Prei! In mijn geval gaf het veel opluchting toen ik had besloten om de bv overboord te gooien, hoewel ik wel moeite met de keuze zelf had. Maar als je je kindje ziet genieten en uiteindelijk ziet groeien dan weet je waarvoor je het doet.

Anneliesje: Hoe staat het nu met de harde buiken/ weeën? Trek je het nog een beetje allemaal?

Elio: IJsklontjes. Al weken geleden vroeg ik me al af hoe je het wegkrijgt :p, maar je zit er nog steeds op te knabbelen dus. Wat annelies zegt 'beter dan een cornetto verslaving' :D

Juul: geen idee hoe het hier bij het cb er aan toegaat. Zou leuk zijn als ik het ook online een curve bij kan houden oid. De 15e (even uit mijn hoofd) moet ik voor het eerst naar het cb.

Hier: Gehoortest gehad, alles was prima! Ziekenhuis geweest met de kleine man voor nacontrole, alles perfect, hoeven niet meer terug! Kleine update: hij is 56 cm lang, en weegt 4500 en nog wat.
    De uitnodiging voor de 'Fit na je zwangerschap cursus' is vandaag op de mat gevallen, dus dat wordt werken aan de buikspiertjes.
    Vandaag zijn we weer voor het eerst met de boot op pad geweest. Heerlijk genoten!

Laters! *zwaai*

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, we zijn weer thuis! Ff gauw reageren, voor zover meneer dat toelaat, hij ligt nog lekker in de maxi cosi te tukken, maar staat op het punt om wakker te worden. Ff snel typen dus ;)

Viv, ook een ex-roker, mooi! Gaan wij elkaar in moeilijke momentjes vertellen waarom we ook alweer niet meer willen roken.
    Ik ken dat wel hoor, die momentjes. Had ze heel af en toe tijdens zwangerschap ook wel. Maar niet sterk genoeg om er echt 1 te 'moeten' gelukkig.
    Oef, 20 gram aangekomen en dan nog door een wiebelige weegschaal ook.
    Tis vet balen dat t niet zo gaat als je zou willen met bv, maar ik weet zeker dat Hare Majesteit ook echt wel groot en sterk gaat worden met fv. En een happy mamma die rust heeft.
    Mocht ik voor mn werk echt willen gaan kolven, kom ik wel ff bij je vragen of je 'm nog hebt, maar verkoop 'm gerust aan een ander hoor :)
    De bh's komen aardig in de richting qua maat, alleen zit ik helaas aan de 85E. Jep, behoorlijke prammen dus hier. Trouwens, eentje is echt een stuk groter dan de ander! :$ Ik heb nu 1 Pamela en 1 Lolo! :$:$:$ Tis dat 't een beetje (boel) genant is, maar anders zou ik er echt een foto van maken :D

En, Annelies, zet t nu door? O meid, ik hoop het zo voor je!!
    Waren de petatte lekker?

Juul, ja inderdaad, zou er regelrecht achteraan springen :D
    Maar ik was banger dat ik S in het water zou laten flikkeren dan mn telefoon, eerlijk gezegd!
    Sjoo, die van jou is lekker aangekomen zeg! Wij mogen donderdag voor de hoortest, ga ik 'm gelijk ff op de weegschaal leggen. Ben wel weer benieuwd!
    Hier ook nog niet digitaal helaas, ze zijn er wel mee bezig maar mevrouwtje die hier was zei dat ze hier zowat de laatste zijn -tss, het vooruitstrevende Capelle als 1 vd laatste, t mot nie kenne kanne!-
    Maar klinkt wel leuk dat je t zelf bij kan houden! :)
    Hoe waren de kroketjes? Klinkt heerlijk! Benieuwd of ze uit de oven lekker waren, heb namelijk ook geen frituurpan meer, en in mn actifry wordt t drab.

Anke: roggebrood, YUK! Brrr. Elk jaar probeer ik het weer, bij de erwtensoep, een sneetje roggebrood met spek. Ik hoop elk jaar dat ik het op wonderbaarlijke wijze lekker ben gaan vinden, maar elk jaar weer kan ik er wel van kokken. Helaas. Maar ik ga vanaf morgen aan het volkorenste brood dat ik maar kan vinden, en ook even pruimen plukken bij mn ouders uit de tuin, die zullen intussen wel rijp zijn, lekkerrr!
    En mn moeder zei dat ik elke dag een flesje yakult moet drinken, dat helpt bij haar ook erg goed. Opties genoeg, zou je denken! En dan hebben we ook Viv's tip nog, ik wacht er nog een weekie mee, als t dan nog niet beterder is ga ik alsnog dokkie bellen.

Bd: gefeliciteerd met jullie lege darmen! :D

Meid, Senn dus ook lekker gegroeid!! Fijn!

Nova, balen dat je medicatie niet meewerkt(e). Raak je dan in een soort dip ofzo, of hoe moet ik het zien? (voel je niet verplicht om te reageren he, ben misschien beetje te nieuwsgierig!)

Ah, nog een ex-roker! Hoe meer zielen hoe meer motivatie om ervanaf te blijven! :)

Spullen meenemen voor kleine: ik neem geloof ik eerder teveel mee dan te weinig :p
    Ik zat wel vanmorgen een beetje te twijfelen hoe ik hem nou het beste kon aankleden. Mn tante die hier was, zei dat ik hem zo moet kleden als dat ik mezelf kleed, das warm genoeg. En dan ligt ie nog vaak op je arm, ook lekker warm.
    Uiteindelijk heeft ie de hele middag in zn rompertje in de kinderwagen gelegen, met alleen lakentje eroverheen maar dat was meer tegen de zon.

Het was hartstikke gezellig, maar S moest wel heel erg wennen aan zo'n andere situatie met ander weer, veel in de kinderwagen, wat ie helemaal niet zo heel leuk vond :( dus het was best veel huilen. We hebben niet gevaren, maar zijn Roermond in geweest. Mooie stad!!!! Echt gaaf, zo'n oude binnenstad. Zo één met historie, geweldig!
    Hebben beetje geshopt en door de stad gebanjerd, maar was niet super relaxed omdat hij zoveel huilde. Hij had het ook gewoon hartstikke warm en had ook dorst. Heb nu helemaal mn gêne overwonnen en heb hem midden in de stad, op een bankje, zitten voeden :D (met een hydrofiel luier er voor 80% overheen, maar toch. Weer effe een grensje verlegd). Irritant dat mensen zo kunnen staren zeg. Helpt trouwens wel om lekker terug te staren :D
    Lekker daarna gegeten in het Schnitzelparadijs, Lekkere dikke schnitzel met petatteeee! Heerlijk :)
    En nu zijn we dus net weer thuis. En meneer ligt nog steeds te ronken, zitten intussen wel aan de maximale 2 uur, dus ik geloof dat ik 'm zo toch maar eens eruit ga proberen te peuteren.
    Zal wel een raar nachtje worden, met al die indrukken en vage voedingstijden van vandaag vrees ik dat ie niet heel lekker rustig zal slapen. Ik bereid me er vast op voor. Ach, heb net in de auto al een uurtje geslapen, dus heb vast een buffertje ;)

Slaap lekker allemaal!

Juul, tot vannacht :D hoe laat zullen we dit keer afspreken?

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik kom morgen op iedereen reageren maat kwam nu ff spieken of er Annelies nieuws was. Annelies; zet hem op meid, ik hoop zo dat het nu eindelijk eens doorzet!

Ien, hoe laat? Hmz meneer ligt nog bij hun te ronken dus mijn 23u voeding, zo'n beetje de enige die er vast inzit heb ik nu nog niet gegeven, en ben dus benieuwd wat dit voor consequenties heeft voor de nacht. Ik ga voor 0:00 en daarna 04:00.

Dusse uurtje of 04:00 afspreken? Oh ja, ik wacht niet als je te laat bent, dan weet je dat vast ;)

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Tsss, flauw zeg! :p
    Doe m'n best, zal S ook effe in zn oor fluisteren dat ie om een uur of 4 wakker mag worden. Alhoewel... Als ie zich een beetje aan zn ritme houdt, zou ie pas om 5 uur wakker moeten worden. Zou wel luxe zijn! Maar ja. Net als je verwacht dat t volgens ritme zal gaan, gaat dat natuurlijk niet gebeuren.. We sulle sien!
    Hier ook een zwaai, ik duik mn nest in en kom vannacht sowieso kijken of er al Annelies-nieuws is! :)
    Annelies, mocht je ineens toch een buddy willen, spam me dan effe een pb met je mobiele nummer :)

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Medicatie: Ik ben een bepaalde routine gewend mbt het innemen van medicatie. Altijd zelfde tijdstip, zelfde routine. Wekker gaat, en nog voor ik uit bed kom pil erin, zeg maar. Maar met de kleine is die routine ver te zoeken en moet ik dus een nieuwe routine in gaan bouwen. Resultaat is dat ik op verschillende tijdstippen medicatie inneem, waardoor mijn stemming/gevoel kan gaan schommelen. Voel me niet down ofzo, heeeeeeel lastig te omschrijven wat het met me doet. De beste omschrijving is denk dat ik me soms wat 'mat' voel, anderen zien het misschien als een soort gevoelloos.
    Ik ben altijd slecht met routines, maar hopelijk slaat deze weer snel aan.

Ien: Vind het echt super dat je S gewoon openbaar hebt gevoed. Sommige mensen doen daar zo achterlijk moeilijk over (toeschouwers bedoel ik dan), terwijl het iets puur natuur is! Starende mensen omdat je zat te voeden? Tja, gewoon terug staren inderdaad.

Ien en juul: veel plezier op jullie nachtelijke date. Ik denk dat ik vriend vannacht een por zal geven. Doet ie ook eens wat :D

*truste*

11. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Yeah, eindelijk bijna alle berichtjes vanaf 26 juli zo´n beetje doorgelezen, wat een hoop teksten!

@ Bd: Gefeliciteerd met Mace!

Eindelijk mag ik me dan ook hier melden als moeder, ik begon net te denken dat ik schijnzwanger was.
    Tot drie keer toe hebben ze geprobeerd om me in te leiden en ze wou maar niet komen. Pas de derde keer begon het effect te krijgen na een dubbele dosis hormonen.
    Op zich ging het best snel, overdag voorwerk en 's avonds een injectie gekregen om te kunnen slapen, maar toen liet ze zich dus niet meer stoppen. Ik heb van half twee tot 6 uur weeen opgevangen en dacht dat ik me enorm aan liep te stellen met mijn gepuf. Op een gegeven moment kon mijn vriend het niet meer aanzien en heeft er een verpleegster bij geroepen... ik bleek 10 cm ontsluiting te hebben.
    Maar bij iedere perswee ging haar hartslag enorm naar beneden als ik mee ging persen, dus ik moest ze wegpuffen totdat ze verbetering zagen. Die verbetering kwam niet en uiteindelijk is ze pas rond 10 uur met een vacuumpomp en een knip gehaald.

Gelukkig maakt zo'n mooi lief kleintje op je buik inderdaad heel veel goed, want een beetje bevallings-dementie was erg welkom!

Alles gaat erg goed met ons, afgezien van een behoorlijk beurs onderkantje. Ze slaapt vanaf de eerste nacht zeker 6 uur door, poept, plast en komt genoeg aan van de borstvoeding. Ik voel me heel gelukkig en heb mijn vriend nog nooit zo zien genieten, ik ben verliefd op allebei!!

Ik kom snel weer reageren bij jullie, maar ga nu de bar openen voor ons meisje en daarna hopelijk weer slapen!

Groetjes Pina

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik meld me! :)

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zoo was jij vroeger op school ook altijd zo netjes op tijd?

Hoe zou t met Annelies gaan?

Hier trouwens al klaar, meneer kwam om 04u.... Ga nu snel nog 2u slapen, mijn wekker gaat om 07u af..... :(

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Nou met Annelies gaat het drama (zet nog even de luciferstokjes onder mijn oogleden in de hoop dat ze niet weer dichtzakken).Gisteravond/vannacht leek het door te zetten, maar inderdaad het ow zo mooie woordje leek. Ben benieuwd wanneer ze eindelijk niet meer koppig zal zijn ;)

@ pina, welcome back. Wat een enorme bevalling heb jij achter de rug zeg. Ik hoop maar dat die van mij mee zal vallen, want als ik die van jou lees dan krijg ik toch wel enorm de kriebels. Wat heerlijk dat het zo goed gaat verder en dat je helemaal in love bent.

@ buddy, ik heb al een buddy ;) zie lijstje haha. Dus volgens mij moet dat wel goedkomen. Of mijn buddy, moet geen buddy meer willen zijn :p

@ superova, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met het innemen van de medicijnen. Routine is inderdaad wel heel erg handig, dus hopelijk zit deze er snel weer in.

@ Ien wat knap dat je zo "en public" borstvoeding hebt gegeven.

@ bd, heerlijk dat je je grote boodschap bent kwijtgeraakt.

Gisteravond had ik hub eruit gezet, is hij braaf een rondje op de motor gaan rijden en is hij naar smoeder geweest. Smoeder was namelijk weer gek aan het doen, vond het schijnbaar leuk om dagelijks te gaan bellen. Ik was not so amused en hij gelukkig ook niet, dus hij is er nu zelf wat van gaan zeggen (topper van me).

Vandaag toch maar richting verjaardag van mijn (stief)zusje (staat zo negatief dat woord) of bevallen. Dat laatste zal wel niet aan de orde zijn haha. Morgen is mijn vader jarig en ik heb altijd gehoopt dat ze dan niet geboren zou worden, ben benieuwd ;)

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Annelies dan moet het gewoon vandaagwirden. Het kan zomaar hard gaan. Ik duim voor je hoor!

Ien; voeden in openbaar, bravo. Zelfs nu bij de tweede ben ik nog zo preuts dat ik het niet doe, erg hè?!

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O sh*t, wat een muts ben ik zeg *shame on me* ik zat niet na te denken duidelijk! Oepsj!

Goed van je vent dat ie naar z'n moeder is gestapt! Pff, je wordt toch moeee van zo iemand!
    Wat balen zeg dat t nou niet doorzette:( maar wie weet heeft t al wel voor wat ontsluiting gezorgd, you never know!

Voeden in t openbaar: tja het was kiezen: dat of nog een ruim kwartier terug naar de boot lopen met een kind dat compleet over z'n pannekoek was. Die keus was heel snel gemaakt kan ik je vertellen :D

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goeie Ien, dat voeden in public! Hier het stapje laatst ook weer gezet, en eigenlijk is het piece of cake, gewoon lak aan hebben en wat zie je nou eigenlijk? Inderdaad, geen drol!
    Die blikken, dat viel hier deze keer mee, misschien omdat ik in een speeltuintje zat met dus voornamelijk moeders die er misschien ook ervaring mee hebben gehad, maar weet nog van de vorige keren, op plekken als station of in de trein ofzo, man! wat kan dat toch mega interessant zijn, een kind aan de tiet. Waar mensen al wel niet voor omkijken!

Bd, ben je bang voor blikken van anderen? Of voel je je gewoon bij het idee al super ongemakkelijk? Met een dekentje of hydrofiel erbij voel ik me altijd prettiger. Niet dat het qua wat er te zien valt iets uitmaakt, maar op de een of andere manier voel ik me minder bloot als ik iets over mijn prulleke heen gooi ;) Gekkigheid, maar voor mij werkt het.
    Annelies, wat klote dat het niet heeft doorgezet. Getver.

Pina, heftig zeg, gelukkig ben je er nu klaar mee en kan je lekker genieten! Zou dat inleiden 3x nodig zijn geweest omdat je nog geen ontsluiting had?

Ons kleintje, ik zie je onderin hangen, hoe gaat het met je? En met je jongens?

Sucre, jij nog met manlief gepraat over de nachtdiensten? ;)

Nova, idd even lastig zo met geen ritme, helemaal als dat consequenties heeft voor hoe jij je voelt. Hopelijk krijg je dat snel op de rit.

Hier een kort nachtje, ik heb kraambezoek afgezegd, er zou een hele club komen van mijn werk, incl. clienten, trek ik even niet. Als ik zoiets op het prgramma heb staan dan slaap ik van te voren (ze zouden pas eind van de middag komen) heel slecht. Ben dan constant wakker om te checken of ik niet al op moet staan. Dus. Die komen maar mooi volgend weekend, dan is hubke er ook. Ik ga zo even boeken voor Bulgarije, voeden en dan duik ik mijn bedje in. Vanmorgen boodschappen gedaan voor de aankomende 5 dagen avondeten in huis. Wat heerlijk, hoef ik daar niet meer over na te denken. Waar een mens al wel niet blij mee kan zijn :)

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, dat was 5 gulden ipv een kwartje :p

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
  20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Zit ff op zolder, op de ouderwetsche pc. Typt en leest een stuk handiger dan een IPod, maar ben bang dat ik beeb niet zo snel hoor hier. Hier is het griepseizoen inderdaad alweer begonnen. Tja, gek he? Weerstand = 0, + alle soortige virussen die Pepijn van de crèche meeneemt… Is vragen om moeilijkheden. Klink nu zo schor als een kettingroker (nee, niet sexy, denk eerder aan verschrompeld, kuchelend besje ;))

Aaaah, ik ben zo laks geweest dat ik allemaal baby’tjes heb gemist. Is alleen Annelies nog maar over… (Lest best, toch?) Alle versgebakken moeders: van harte gefeliciteerd met jullie kroost!

@ Meid: geslapen van 23.00 tot 5.30? Wouw, jaloers! Afgelopen nacht kwam Aline 3x! Om 1.00, 3.30 en 5.30! Nog vreselijk chagrijnig naar hub gereageerd die ervan was overtuigd dat ze “maar” 2x was geweest. Jemig, het zijn mijn tieten, ik weet het heus wel beter!
    @ Elio & Meid: sielug, spruw. Hopelijk snel weer over!
    @ Sucre: Die gebroken nachten hakken er behoorlijk in. En het is zooo irritant als beeb wakker blijft als je zo ontzettend graag wil slapen! Mijn man helpt prima mee hoor, maar zelfs dan is het slopend! Hopelijk slapen alle kindjes vlug eens een paar nachten door en kunnen wij wat bijtanken. En sterkte met je moeder. Ik hoop dat ze het licht nog eens ziet…
    Ongesteld: hopelijk nog lang niet! Duurde vorige keer 9 maanden en hopelijk blijft het nu ook lang weg.
    @ Vive: jammer dat de bv zo moeizaam gaat en dat Prei wel blij wordt van een fles poedermelk. Ondankbaar kind! O lees nu dat ze helemaal niet is aangekomen: dan weet je idd genoeg. Klaar ermee! 80E is ook voor mij te groot: marktplaats?
    Aambeien: ik dacht dat het me allemaal bespaard zou blijven, maar die paar keer persen heeft ook op dat gebied wat opgeleverd :) Het wordt al minder, gelukkig.
    Aantal voedingen: gisteren en vandaag veul: ik kan ze haast niet neerleggen want dan begint ze te brullen. ’t Is wel meer aandacht dan echt drinken, maar echt rust daar kom ik niet toe. Thank GOD voor Bertha! Hoef ik in ieder geval niet schoon te maken :D

Quote: Ik snap trouwens echt niet dat ze dat spul kersensmaak geven! Tis voor een baby!
    Heb je vitamine D en K weleens geproefd? Smerig!

@ Anke: duim met je mee dat je huis snel verkocht is. Het is gewoon echt prut op de huizenmarkt nu. Alhoewel de daling van de overdrachtsbelasting misschien wel kan helpen voor jullie… Trouwens jaloers op je conditie!

@ Bd: Aaah, wat sneu dat Mace het niet naar zijn zin heeft! Het valt ook niet mee voor zo’n kleintje om ineens op deze wereld te zijn

*oeps, zit ineens onder de kots, ff poetsen*

En nu we toch weer op onze favoriete onderwerp zijn gekomen: poepen gaat hier uitstekend, ook zonder peuken ;) Elke dag braaf fruit eten en ontbijtkoek (maar heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad).

Daktarin kan je trouwens gewoon bij de drogist kopen…

@ Ien: Jammer dat beeb zo huilerig was. Voeden in het openbaar: je zou je er niet voor moeten schamen en andere mensen zouden er niet zo moeilijk over moeten doen, maar ondertussen… hannesen met doeken en irritante voorbijgangers!

@ Pina: jeetje, 10 cm en niet mogen persen? Wat een hel! En je gelooft het of niet: dit vergeet je grotendeels echt!

Zo *geef mezelf schouderklopje*, nu eerst LUNCH!

Deel Deze Pagina