Nova, ik heb ook gerookt, 5 jaar geleden ineens gestopt, was er klaar mee en had een maagvirus waardoor ik kotsmisselijk werd bij elke sigaret. Dat maakte het stoppen wel makkelijk... Na een jaar me eens afgevraagd hoe het zou smaken en heb een trekje genomen van iemand. Getver, blech, smerig!!! Nooit meer een sigaret aangeraakt. Lekker trouwens, met de boot weg! Spullen meenemen: neem altijd voeding, evt thermos voor water en luiers incl doekjes mee als ik denk langer dan een uur weg te blijven. Extra setje kleding vergeet ik steeds maar er wordt hier weinig gespuugd en over kleren heen geplast/gepoept. Oja altijd wel een of twee hydrofielen natuurlijk. Ientje, voeden in het openbaar, goed hoor. Grappig dat iedereen wel aan de bv moet maar dat er op publiek voeden toch een taboe rust. Ik vind het geen punt hoor, dat kind moet eten. En dat er dan even een tiet door het beeld zwaait, no problem. Leuk om er even op uit te zijn, toch! Hier ook alleen een rompertje gister, was warm genoeg. Nu helaas weer nat, en benauwd. Nova hopelijk krijg je die medicatie weer goed en voel jij je ook weer beter dan. Balen dat het nu zo is. Pina, leuk weer van je te horen. Klinkt als een pittige bevalling. Knip en beursheid is heel vervelend maar bij mij werd het langzaam beter en na een dikke week was het meeste ongemak wel weg, het geneest gelukkig snel. 6 uur slapen 's nachts, geniet ervan! Julia verstandig om je visite af te bellen als je het niet ziet zitten. Volgende week kan het ook nog, is je spruit nog net zo schattig. Marrie, hier heeft de vit D een anijssmaak. Birgit vind het niet echt vies, ze reageert er niet heel sterk op. En dan snel de fles erin voor de zekerheid. Vamochtend bij CB geweest, geslaagd coor de gehoortest. Bleek een vriendin van schoonmoeder te zijn, grappig, heel aardig mens ook. Toen nog even wegen, 3360 gram, in 12 dagen 400 gram aangekomen dus dat gaat goed. Maar Hollands Glorie is het nog niet, blijft een fijn en tenger poppetje Ook maar weer es achter de naaimachine gekropen, testje gedaan en gelukt, nu tijd voor nieuw project, ga een lodger wrapper namaken. Kijken of het wat wordt. Ritme: het begon ergens op te lijken met slapen van 10 tot 5 maar vannacht toch weer om 3 uur en half 7. Nouja manlief mocht vannacht hoewel ik hem wel een zetje moest geven. Maar al met al wel te doen zo, nog geen last van slaapgebrek. Net voor manlief reis geboekt, hij gaat zaterdag tot maandagavond naar Londen. Spannend, tijdje alleen met mn meisje. Maar gaat lukken, nog maar wat vriendinnen bellen om wat af te spreken, dat is wel zo gezellig.
Zwaait ff gedag! Hopelijk gaat alles goed met iedereen. Ga zelf ff een bammetje eten en hoop later weer wat te kunnen reageren. Vannacht een supernacht. 21 uur-4 uur-8 uur Jeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Overdag wel om de 2 uur, lol...
Meid: jij ook spruw? Ik dacht dat je de fles gaf, of kan het ook met FV? Anyway; ik sluit me bij jou en Ien aan, vannacht met het aanleggen een héél branderige TSR en een beetje een wit waasje over mijn (.)(.) en vanmorgen begon het wat open te gaan en werd het waasje een beetje sponsig. Dus nu maaar een beetje afwachten of het overgaat. Ik heb nu ook een zalfje. Saartje hoeft niet, ze lijkt niet besmet nog. Wel raar hoor, tijdens het afbouwen van de BV zou je toch denken dat het neit meer kan ofzo... Anticonceptie: ik wil geen spiraaltje, het idee dat er iets in mij zit vind ik geen fijn idee. Dus ik denk dat ik aan de pil ga tot we er zeker van zijn dat we het bij de gezinssamenstelling, daarna gaan we voor een definitievere oplossing. Ientje: hoe ist met het buikje nu? Sucre: *zwaai* Wat een drukte daar. Behoorlijk pittig overdag om de twee uur, fijn dat het vannacht wat beter leek te gaan. Hopelijk houdt Daantje dat vast!! Openbaar voeden: ik neem er geen aanstoot aan, maar ikzelf kán het niet. Kan mijn rust niet vinden en de TSR blijft uit. Maargoed, nu we overgaan op FV hebben we dat probleem niet meer. Ik neem niet zoveel mee, paar luiertjes, speentje, voeding, hydrofiel. Dat was het wel. Anke: oo succes! Post je een fotootje als ie af is? Die dingen zijn behoorlijk aan de prijs, dus je hebt groot gelijk dat je het zelf doet als je het kunt!! Marrie: beterschap! Het griepseizoen lijkt begonnen ja, de mensheid valt bij bosjes neer vandaag de dag. En de kleine heeft nergens last van? Hier alles wel goed. Saartje heeft wel veel last van krampjes nu ze op Nutriolon zit, maar ik heb Infacol gekocht, ik hoop dat het werkt. Cinababy ben ik niet zo weg van en haalde weinig uit bij de jongens, dus wie weet helpt dit beter! Maar Hare Koninklijke Hoogheid brult! Ben weg!
Zo, bammetjes op. Las net op de site van het voedingscentrum dat je 8 boterhammen moet eten als je BV geeft. Anneliesje, gelukkig was je hartecho helemaal goed! En een rustig beebje, die is zich vast aan het voorbereiden op de zware trip! Wat balen dat het nog niet doorzet, dat breekt zo op he. Knuffie! Kunnen we niet even met zijn allen een weeëndans doen voor Annelies? Misschien helpt het! Alleen dan wel vandaag en eventueel overmorgen pas weer. Misty, super dat Milou zo goed groeit!! Vanaf een week of 6 kun je beginnen met het geven van een flesje. Maar ik heb het bij de oudste al eerder gedaan. Als je kindje goed drinkt, hoef je echt niet bang te zijn voor tepel-speenverwarring. Ientje, 6 voedingen lijkt me prima! Het gaat niet om hoe vaak, maar hoe tevreden je mannetje is. En als hij daarbij ook goed groeit, dan is het toch helemaal goed! En het kan geen kwaad dat je nu niet meer afwisselt. Over de nystatine nog ff, je kan ook de helft met wattenstokje smeren en de andere helft net als de vitamines op een lepeltje geven. Maar je moet toch 4 ml op een dag geven? Dan geef je toch niet 1 ml per keer? Je voedt immers 6x op een dag... Oh je gata over op homeo, wat goed!!! Hopelijk werkt het goed. Over dat water, lijkt me wat omslachtig meis. Dan moet je het wel heeeeeeel consequent na elke voeding doen, ook als je buitenhuis bent. Nee. Je kan beter gewoon hygienisch zijn en zo schimmels voorkomen. Ben nu wel erg benieuwd naar Lolo en Pamela! Wat leuk zo'n spontaan uitje! En nog voeden in het openbaar, wat stoer!! En wat irri die starende mensen. Goed dat je gewoon terug staart. Of anders vragen, wil je ook een slokje? Vive, och nee meis, wat verdrietig. Heb je zo je best gedaan, is je meisje niet gegroeid. Goed dat je de knoop nu hebt doorgehakt, al was het misschien niet makkelijk. Knuffie meis, super dat je het hebt geprobeerd!! En weet je, ze is niet afgevallen, dus ze heeft echt wel melk van je binnen gekregen. Ben je je bh's al kwijt? Ik heb jouw maat... Klinkt wel heel bot zo he... Sorry meis. Supernova, wat goed dat je bent gestopt met roken en het volhoudt! Hoe gaat het verder met je? Hopelijk snel weer wat routine mbt je meds. Want je zo mat voelen is ook niet fijn. Binnenkort alweer sporten dus, haha, lucky girl. Anke, fijn dat je een soort van afspraak met je mannetje hebt wie er wanneer uitgaat. Gesprek met hubby heeft geholpen hier, erg fijn!! Balen dat je jullie huis niet verkocht krijgt. Succes met naaien!! Lekker straks, een paar daagjes alleen. Al zal het wel ff wennen zijn. Julia, wouw, wat groeit je mannetje goed. Fijn he! Ik vul de groeicurve van onze mannetjes in op een curve speciaal voor BV-kindjes. Die is nl anders. Kindjes met BV groeien minder hard. Verstandig dat je bezoek hebt afgebeld! En al geboekt? Ik moet zo boodschapjes doen, 1e keer zonder Daan. BD, lekker he, filet americain! Sneu he, als je kindje zo last heeft van krampjes en misselijkheid. Hoe gaat het nu? Marrie, balen dat je ziek bent. Komt ook door die rotzomer. Daan is al zowat zijn hele leven verkouden. Meid, die orale gel tegen spruw is echt doodeng spul! Het werkt super, maar baby's stikken er bijna in. Heb het ook bij de oudste gehad, doodeng!! Over een maand alweer prikjes, echt niet leuk he! Elio, lekker he, je kindje zo dichtbij je 's nachts. Mis ik toch wel stiekem... Die ijsklontjes van jou, haha. Pina, goed om weer wat van je te horen! Wat heftig 4 uur lang perweeën wegpuffen! Maar ze is er en gelukkig geniet je volop van je meisje. En wouw, wat slaapt ze goed! Poepen, na de bevalling ging het super, meteen de eerste avond al. Wilden jullie graag weten he. Maar nu gaat het ontzettend moeilijk. vandaar mijn grote vrienden de aambeien. Maar ben weer aan de lactulose gegaan. Gaat het wat makkelijker. Roken, gelukkig al weer 10 jaar gestopt. En ga nooooooit meer beginnen!
ons mannetje is vandaag zoooo ontevreden... hij heeft vannacht trouwens wel weer goed geslapen 22;30-5;30. maar nu ligt ie al tijden te huilen...pak ik hem op slaapt ie leg ik hem wel, huilen...grrr! ik laat hem maar even liggen, tis wel goed met meneertje! ja zelfs met fv kan de baby spruw krijgen, en die nystatine werk ook voor geen meter, had ie zat. wat stipjes op zijn tong, nu zijn het er veel meer en ook in zijn wang. t zou nu toch minder moeten zijn zou je denken, morgen anders de ha maar weer ff bellen. hij heeft er volgens mij gelukkig geen last van! oh het is stil hoor ik, fijnnnnn!! @marrie, he bah vervelend, griep! hopelijk ben je snel beter. wat lekker joh 9mnd niet ongesteld, hoop voor je dat dat nu weer zo is, want ik kan je vertellen, het valt tegen! wat een bloed zeg, echt veuull meer als normaal! @anitconceptie, ik heb gister maar voor de pil weer gebeld, ga ik eerst die maar weer nemen en zo rustig bekijken wat ik wil. @anke, wat een klein meisje heb jij zeg, nu nog maar goede 3300gram, niet veel.spannend idd even alleen met je meisje, maar gaat vast helemaal goed komen! lekker afspreken met vriendinnen idd, altijd gezellig toch! mijn vriend gaat over 2 wk van do t/m zo naar duitsland, ik denk dat ik dan over een tijdje maar even lekker met vriendin dagje sauna ga doen, kan hij die hele dag op 2 kids passen, gna gan... @sucre, goede nacht gehad dus, hopelijk heeft het je goed gedaan. gaat de oudste ook wel eens een dagje weg, naar kdv/ peuter of opa en oma? moet je doen hoor, ook lekker om beetje op te laden. 8 boterhammen, goededag zeg! is het bij jullie nog lekker weer? tis hier warm maar mis wel het zonnetje! van het weekend de verjaardag van mijn vriend en oudste vieren, zijn de meeste weer terug van vakantie. iemand nog leuke ideeën voor weekend weg in sept?[met gezin] zat al even te kijken bij centerparcs, maar wat duur zeg! @vive, ik gebruik bij senn ook inflacon en heb idee dat het wel goed werkt, alleen staat op de verpakking voor elke voeding, moet dat ook echt denk je? zat. gekocht en is nu al bijna op... ik ga kijken of om de voeding ook lukt. goede business voor meneer inflacon..8euro per potje waar je dus 1week mee doet! @meenemen, een hele volksverhuizing met 2kids, voor de oudste standaard een luier in tas [al is ie nu eigenlijk goed zindelijk] en billendoekjes [ook erg handig voor vieze handen of mond] en nu dus ook spugdoekje, speen, fles, melkpoeder, kleine luier en thermoskannetje water. hebben met de oudste keer gehad dat we pech met de auto kregen, rond voedingstijd [zul je altijd zien natuurijk] ohh wat was ik blij dat ik alles meehad! sinds dien gaat er altijd een hoop mee, en zeker als we stuk met de auto weggaan.
Meid, wat sneu dat je mannetje zo aan het huilen was. Ik zou hem gewoon lekker bij je nemen, ook al is het mamahonger. Heb je geen draagdoek? Balen dat de spruw erger lijkt te worden, maar gelukkig heeft hij er tijdens het drinken geen last van, kan nl erg pijnlijk zijn. Lekker een dagje sauna in het vooruitzicht, lijkt me heerlijk! Weekendje weg, CP is erg duur ja. Zou eens kijken voor een leuk ander huisje en dan gewoon waar ergens een zwembad in de buurt is, is vaak goedkoper. Onze oudste gaat normaal gesproken 2 dagen in de week naar de gastouder, maar die is met vakantie, dus ben nu fulltime mama voor 2 kids. Erg druk. Heb geen familie in de buurt waar ik hem heen kan brengen, anders had ik dat zeker gedaan. Heb mijn moeder al gevraagd in de buurt te komen kamperen, maar of ze dat doen? Uit de infacol zou je 100 doseringen moeten kunnen halen, geef je niet te veel dan? Maak je het plastic ding/pipet wel goed schoon voor je het geeft? En zou het kunnen zijn dat daar ook de schimmel aan groeit? Anders steeds infacol met een lepel geven?
Pina, wat een helse bevalling zeg, jeetje wat heeft het lang geduurd. Petje af hoor, je hebt het maar mooi gefikst! Geniet je lekker? Juul, al beetje bijgeslapen? Hoop het! Goed van je dat je kraamvisite hebt afgezegd. Als jij er niet relaxed bij zit, is het voor niemand echt leuk. Beter van 't weekend dus. Jeetje, voor 5 dagen avondeten in huis? Ik vind het al moeilijk om voor 1 dag te verzinnen! Dus als jij ff vertelt wat je die 5 dagen gaat eten, kan ik je ideetjes mooi effe jatten Hoe waren die kroketjes nou trouwens? Of wil je het er niet over hebben? Marrie, oh, 9 maanden niet ongesteld, daar teken ik voor! Geen idee wat mijn lijf gaat doen. Na het stoppen met de pil werd ik een half jaar niet ongesteld, dus tis nu met bv al helemaal afwachten wat dat rare lijf gaat uithalen. Ach, niet echt rustig dus voor jou met een meisje dat veel aandacht wil. Idd fijn dat je Bertha hebt!! Nee, vit K sowieso niet geproefd, vit D schijnt naar sinaasappel te smaken, snap ik ook niet. Balen dat je ziek bent, het hangt in de lucht hoor, hub hier is ook al niet lekker. Anke, Vit D met anijssmaak? Van welk merk is die? So hee, idd een tenger poppetje, die van mij is een kilo zwaarder! Maar ze groeit lekker, mooi zo! Spannend, weekendje alleen met je meissie! Viv, jij ook al spruw? Beeh, niet leuk! Hopelijk blijft t Saartje bespaard. Ehh, buikje? Weet ff niet wat je bedoelt? Sucre: 8 boterhammen??????? Is dat ontbijt en lunch of alleen lunch? Dat red ik never nooit niet! Haha, probeer je lolo en pam maar voor te stellen, die foto komt er echt niet hoor Hihi, das wel een goeie: wil je ook een slokje Fijn dat t gesprek heeft geholpen! Wat is lactulose? O wacht, ik zal wel ff googlen. Jij kunt wel geld gaan vragen voor al die adviezen die je geeft Meid, zwaar dagje vandaag dus, balen! He als die nystatine niet werkt: ik heb gister bij de reformwinkel Propolis extract (druppels) gehaald. Met wattenstokje op zn tongetje smeren na elke voeding, ik merk nu al dat t minder wordt! Het is alleen wel onwijs ranzig, en het stinkt een beetje. Maar als ik er daardoor met een paar dagen vanaf ben heb ik dat er graag voor over! Die infacol lijkt me wel erg snel gaan hoor. Hoeveel druppels moet ie per keer hebben dan? Tis hier geen lekker weer hoor. Morgen schijnt t weer beter te worden! Hub is ondanks zijn niet-lekker zijn, een stukje aan het hardlopen (waar je maar zin in hebt). Dus ik ga meneertje hier eens in zn wipstoeltje leggen, en dan eens koken. Eens kijken of ik nog weet hoe dat moet, want dat heeft hub de afgelopen weken gedaan, wat een luxe he!
Oja Anke, superstoer dat je de Lodger wrapper gaat maken! Ik kan dat niet, heb er dus vorige wk 1 besteld van t geld dat we hadden gekregen, en die is vandaag binnengekomen! Ff spammen: Bekijk bijlage 171769
Ientje, leuk die wrapper, en stoer! Ga het eerst proberen met stoffen die ik nog heb liggen, als tie af is spam ik wel een foto. Succes met koken De vit D is van Davitamon, die op waterbasis. Kan Sucre, full time mama, pittig hoor. Gelukkig heb je straks weer een gastouder. 8 boterhammen, dat is een bouwvakkersdieet! Hoorde ergens dat je helemaal niet zoveel extra hoeft te eten, wat extra drinken en verder naar behoefte, maar dubbele hoeveelheden? Hm... Meid, balen dat je mannetje zoveel huilt. Lekker knuffelen hoor! Slim van je, manlief paar dagen weg, jij daarna lekker naar de sauna. Hier ook rotweer, hele dag al bewolkt en motregen. En zo te zien de komende dagen niet veel beter. Nouja, als het droog is toch maar naar buiten. Eet smakelijk allemaal voor straks.
ik heb net de verpakking van de infacol er nog maar eens bij gepakt, en doe het volgens de aanwijzing, moet goed zijn dus, maar als je elke keer voor voeding geeft, dat zijn er 6per dag is dat al 40 keer dus..dat schiet dus wel op. op lepeltje is goed idee sucre, thanks! valt idd niet mee fulltime moederen over 2kids. ik heb het nu ook 2 wk zwaarder, mijn moeder past normaal op op woe maar zijn nu ook met vakantie dus alleen de di. ben ik maar met senn alleen. de rest van de week ook met 2kids. @ientje, leuk die lodger wrapper,is dat tevens die draagdoek?? ik heb er laatst ook nog voor gekeken, dacht dat ik mijn babybjorn niet mocht gebruiken voor de 3mnd, maar die mag je dus wel gelijk vanaf de geboorte gebruiken vertelde de mevr. van de winkel, gelukkig bespaard mij weer een hoop geld!
hoi, ik las een paar keer Hoe gaat het met de jongens, maar ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb lichamelijk nu ook veel klachten, last van stress. Nogal duizelig steeds. Logisch ook wel, loop veel te lang door zonder aan mezelf te denken. met de kleine mannen gaat het steeds wat beter! maar thuis zijn ze nog lang niet, helaas.
Ien: 6 voedingen is keurig hoor! En wat een coole wrapper. Mag je mee gezien worden Meid: wat sneu van je kereltje. Gaat het nu iets beter?? Sucre: 8 boterhammen??? Jee dat haal ik echt niet hoor. Anke: 3300 gram is toch niet zo veel? Is ze ook niet zo lang dan? Ik hecht nooit zo heel veel waarde aan getallen als jij maar merkt dat het goed gaat met je kleintje. Net als het CB die zich soms zo aan de lijntjes en cijferstjes houd pffff. Als goed gaat, gaat het toch goed. Kleintje: Leuk weer wat van je te horen. Meid het is zwaar voor je, en ik heb diep, diep respect voor je. Jee wat moeten jullie het zwaar hebben. Kan me dus ook heel goed voorstellen dat je er doorheen zit. Heel veel sterkte meid! Heb al sinds een paar dagen een kriebelhoest en vandaag tijdens mega hoestbui ineens urine in mijn kraamverband aaaahhhhhh. Moet dus maar ff flink aan de oefeningen. Jullie ook last van gehad?
Ientje, ik eet er ook geen 8 hoor. Ik eet er nu steeds 6, maar heb wel continu megahonger. Wel een beetje flauw hoor, dat er geen foto komt. Wat fijn dat die propolis al werkt!! Ga het zeker onthouden, want hier gaat het vast ook nog wel komen die spruw. Vindt S het niet heeeeeeeeeeeel vies? Nog lekker gekookt? Leuk die wrapper. Misschien nog wat warm voor nu, haha. Heb zoiets in de zomerversie. Reuzehandig! En nee, ik wil geen geld of schouderklopjes of bedankjes voor mijn adviezen. Ik heb van bepaalde dingen gewoon een beetje verstand en dat deel ik graag met jullie. Maar kan me ook goed voorstellen dat sommigen van jullie zoiets hebben van, heb je haar weer hoor. Als dat zo is, gewoon zeggen! Ik kan namelijk wel eens doordraven, maar meestal alleen maar goedbedoeld. Anke, eten naar behoefte lijkt me sowieso beter dan eten volgens een lijst, omdat het zou moeten. En iedereen weet zelf wel wat hij beter zou kunnen laten staan. Zoals die overheerlijke reep chocola, of die magnum die in de vriezer naar mij aan het roepen is. Ahhh nog even een paar weekjes zondigen, zodra ik ga sporten let ik wel op gezond eten, hihi. Meid, hoe verdeel jij je aandacht over die 2 overdag? Ik merk dat de oudste nu eigenlijk wel gewend is. Maar zodra papa thuis komt, wordt hij heel vervelend, hangerig, boefig, jankerig, uitdagend etc. Ons Kleintje, jeetje meis, wat heftig dat je je zo voelt. Inderdaad begrijpelijk, maar wel heel klote. Krijg je hulp/ondersteuning? Het is niet niks he, wat je allemaal op je bordje krijgt. Sterkte en een dikke knuf! Jammer dat je mannetjes nog lang niet thuis zullen zijn. Hebben ze in het zkh al wel enig idee? En zijn ze al van de low flow en zo af? Ik bedoel eigenlijk, waarom moeten ze nog in het zkh blijven voorlopig? Zo, manlief was vandaag thuis, dus had weer ff wat meer tijd voor reacties. Vanmiddag is er een nieuwe CV-ketel geplaatst. Was hard nodig, want de oude is afgelopen winter al eens kapot gegaan en toen zat ik zwanger zijnde met zoonlief in de kou toen het buiten -10 was.... Maar nu alles weer gooed. Daan is zo lief vandaag, lacht regelmatig en dan ben ik echt helemaal verliefd! Wat een heerlijk gevoel is dat toch he.
BD, he balen van het hoesten. En urineverlies? Heel erg tijdens de zwangerschap, nu gaat het aardig goed. Maar merk wel dat alles nog erg slap is. Ik stond zaterdag even flink op de trampoline te springen, oei... Haha.. Hoe gaat het met je kleintje?
Sporten, ik kijk er wel naar uit dat dat weer mag. Al een tijdje weer mijn bekkenbodemspieren aan het trainen, geen urineverlies hier, hooguit een windje niet onder controle de eerste week na de bevalling Meid ik hang niet erg aan de cijfers maar ons poppetje was wel heel licht met de geboorte, nog geen 3 kilo. Gelukkig eet ze heel goed en ze was na een week weer op dr geboortegewicht maar het was wel een punt van aandacht. In eerste instantie kon ze ook moeilijk haar temperatuur vasthouden en als ze zo licht zijn mogen ze ook niet veel afvallen. Nu was het eigenlijk alleen maar de bevestiging van wat wij al dachten te zien, bollere wangen. Ze is redelijk lang, 52 cm dus het is een lange sliert, was ik ook als kind (nu nog wat kilo's eraf en ik zou het weer zijn) Maar het is stiekem toch fijn als je bevestigd wordt in wat je denkt te zien. En daarnaast ben ik ook een nerd die het leuk vindt om grafiekjes te maken met excel (wiskunde was mijn favoriete vak, hihi). Ons Kleintje, niet zo gek dat je je slecht voelt, je drijft al maanden op adrenaline en de zorgen om je kinderen, je lichaam gaat er een keer tol voor betalen. Gelukkig gaat het steeds wat beter met je jongens en misschien dwingt je lichaam (en je hoofd) je nu wel om je even om jezelf te bekommeren. Zorg ook een beetje voor jezelf hoor, straks wil je er ook zijn voor je kids als ze thuiskomen! Dikke knuffel en veel sterkte
Hmmm zie dat ik de enige actieve gebruiker ben op dit moment. De rest komt vast straks pas Ik ben maar uit mijn bedje gerold, kon gewoon niet meer liggen en slapen. Nu maar eens kijken of er nog iets interessants is gebeurd op deze wereld. @ ons kleintje, wat vervelend dat je er zo doorheen zit Je hebt zoveel van jezelf moeten vragen. Dikke knuff vanaf hier. @ oefeningen, voor mij nog niet aan de orde, maarehm wat voor oefeningen doen jullie? Ik hoop toch na een week of zes mijn sporten weer op te kunnen pakken (duimen maar), omdat ik weet dat ik hier regelmaat in moet gaan pakken. Anders doe ik het niet en kom ik aan. @ sucre, het lijkt me heerlijk om dat verliefde gevoel te krijgen van je kindje. Wel lekker dat alles nu weer is gemaakt en mocht het winter worden dat je dan niet weer in de kou zit. Trouwens goede adviezen geef je @ ien, wow wat een prachtige wrapper zeg. Soms ben ik zo jaloers, wil ook graag donkere tinten hebben. Dat is echter totaal geen doen hier (ivm de haren van de katten), dan blijf ik aan de gang met zo'n plakroller om alle haren er af te halen. Lekker dat je man de afgelopen weken heeft gekookt. @ bd, bah wat enorm vervelend urineverlies Daar word je echt niet vrolijk van. @ meid, jeetje moet je zoveel geven van dat infacolspul ? Ik heb het hier ook in de kast staan (just in case), maar hoop dat ik het niet zoveel hoef te gebruiken. Volgens mij moet je met zo'n babybjorn drager (ik ken ze niet allemaal hoor) wel een beetje oppassen in het begin, schijnt dat het niet zo heel goed is voor de heupjes. @ anke, als jij 8 plakken bruin brood veel vind, dan ben ik benieuwd wat je van de minstens 14 plakken vind die mijn partner iedere dag naar binnen stouwt. Hij is trouwens dun en eet daarnaast ook nog eens flink wat ander spul (verbazingwekkend gewoon ). Ik vind brood niet zo heel erg lekker, dus ben al blij als ik op de 4 plakken per dag kom. Nu ik zo over eten type, krijg ik zin in iets lekkers. Laat R. dus net een snaaibui hebben gehad vanavond, dus helaas niets lekkers in huis Owww bedankt voor de weeëndans, weet alleen niet of het heeft geholpen haha. De beeb zit er nog steeds in en ik word gewoon knetter van het rommelen. Ach hebben jullie ook allemaal meegemaakt he, dus moet niet zo zeuren Wie weet vandaag en anders is ze er zeker wel voor 14 augustus.
Kleintje, ook hier diep respect voor jou! Het is ook hartstikke zwaar voor je. Jezelf voorbij lopen is haast niet te voorkomen denk ik in zo'n situatie. Maar probeer toch ergens iets van een rustmomentje, een jij-momentje te creëren, jij moet ook op kunnen laden! Lukt t al goed met het afbouwen van t kolven? Sucre, ja S vindt t echt supersmerig, al heb ik het idee dat hij eraan begint te wennen. De wrapper is geen draagzak, das weer een andere. Het is idd een goeie warme ja , maar er zit een extra voering in die eruit kan. Lijkt me wel een mega handig ding voor in de kinderwagen , geen gezeik met lakentjes en dekentjes! Juul, jij vroeg toch laatst over dekentje voor vd winter id kinderwagen? Zag vd week mooie bij de Hema, wiegdekentje voor 13 euro! Nou, ik duik weer ff terug in bed, nog even een powernap maken zodra deze man uitgedronken is!
Zo al wel 1,5u geslapen net haha. Meneer was wakker en erg onrustig. Om half vier spuit hier en daarna natuurlijk stikken van de honger, maar ja net een uur ervoor gegeten dus mams had nog niets aangevuld. Net maar weer borst gegeven en nu ligt hij bijna te slapen. Wordt vanmiddag dus een hele lange tuk voor mij, kraam is er toch nog Ien; dekentjes bij Hema? Bedankt voor de tip! Anneliesje: you go girl. Je bent een bikkel! (ff een hart onder de riem steken)
Goodmorning , @ ien, heb je nog lekker een powernap kunnen doen? @ bd wow al wel 1,5 uur geslapen, respect hoor. Lekker vanmiddag even bijslapen dus. Hier is de beeb verschrikkelijk rustig en als ze beweegt dan zijn de bewegingen anders. Verder heb ik schijnbaar verkeerd gelegen vannacht of zo, beetje last van mijn ruggetje. Dus R. mag vandaag de bende even losmasseren (weet hij zelf nog niets van af, maar hij ligt toch nog op één oor nu ). R. is trouwens weer druk aan het fietsen voor een of andere 24 uurs mountainbikerace. Lekker rustig
goedemorgen! @anneliesje, groot gelijk meid, lekker los laten masseren door je mannetje!haha! als je de bewegingen van je baby niet vertrouwd, gewoon de vk bellen he! ik kan me zo goed voorstellen dat je ook snel je babytje in je armen wil houden...je leest alle baby verhalen van ons... ook niet leuk he! het zal vast niet lang meer duren, t kan elk moment gebeuren! rustig aan! @bd, das niet veel slaap zeg, fijn dat de kraam er nog is. hopelijk krijg je vandaag overdag nog even tijd om lekker te tukken! ik herken dat ook wel hoor van urine verlies, zo vlak na de bevalling. ik had het met niezen, en oohh dat deed ook zo'n pijn aan de hechtingen, net of die eruit sprongen, auwie! en haha windjes die ontsnapten...oeps,ik was het niet hoor! maar het komt goed! nu nergens geen last meer van! @dekentje voor in kinderwagen, ik heb 2 wieg dekens die ik ervoor gebruik en die vouw ik dubbel. zodat je niet zo'n hobbel onder matrasje hebt. @sucre, tja aandacht verdelen over de 2, soms moet de oudste even wachten als ik bv bezig ben met voeding en soms moet senn even wachten als ik bezig ben met de oudste. gelukkig speelt de oudst ook erg goed alleen, hij is bv gek op lego. en als senn ligt te slapen ga ik even met hem spelen/knutselen. maar hij haalt af en toe ook van die streken uit...boef! denk ook dat dat met aandacht te maken heeft, er is toch veel verandert. wat leuk dat daan zo lekker aan het lachen is! hoop dat senn dat ook snel gaat doen, lijkt me zooo mooi om te zien. heb jij ook dat daan reageert op je oudste? senn reageert heel erg op y. als ie langst loopt ofzo of als senn aan het huilen is en y. komt bij hem is ie gelijk stil. we hebben weer een heerlijke nacht gehad, 22;30-7;15!!!! fijn zo even beetje bij slapen. zaterdag middag brengen we de 2 jongens even naar opa en oma, kunnen zij lekker van ze genieten en gaan wij even kijken in zwolle voor trouwringen. het duurt nog even voor we gaan trouwen [mei] maar de goudprijs word elke week duurder en zolang die recessie er is zal ie ook nog niet goedkoper worden... zal mijn haar even gaan doen, en dan zo op naar de supermarkt.