De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, ik heb het lijstje effe aangepast en een beetje geordend.
    Nog niet van iedereen zijn alle gegevens compleet, wil iedereen ff kijken en evt aanvullen? :)

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zwaar gevoel: is zo goed als weg hier. Nog wel voorzichtig aan maar ik kan prima op de bank neerploffen zonder dat ik door de grond ga van de pijn.

Meid, zijn de bank en de stoelen nog verkocht vandaag? En wanneer werd de nieuwe bank ook alweer verwacht?

Juul, ja gaan we binnenkort ff testen, dat safari gebeuren (krijg spontaan zin in een lekker drankje :D). Vannacht? :p
    Voel je je al wat meer mens, na die dramanacht?
    Aaach, die arme oudste, kusje voor op zn teen!
    Vet handig, die draagdoek dus! Ik moet effe wachten tot dinsdag (salaris), geld is beetje soort van zo-goed-als-op. En eten is nu nog ff net 1 prio'tje hoger ;)
    Maar dinsdag ga ik direct aan de zoek! Heb al gezien welke ik wil, de bykay grijs met blauwe ster. Vind ik errug mooi!
    O, en mn lodger wrapper staat zoooo leuk in de kinderwagen! Kreeg er vandaag een hele hoop compli's over :D *glim*

Misty, goed idee, babymassage! Ga ik ook eens achteraan, lijkt me heerlijk voor hem!

Groente/fruit: o, bij mijn weten gaven mijn zussen het al vanaf 4 maanden, zoals op de potjes staat. Maar da's dan al even geleden, de oudste van mn zus is al 13 :$
    Jammer, pas met 6 maanden! 9 maanden vind ik al helemaal overdreven, ik weet niet of ik de 6 wel ga halen.

Het is idd rustig geweest vandaag! Ik ben ff naar de winkel (mn werk) geweest, en later nog even naar winkelcentrum, kon de felicitas baby doos ophalen, gelijk een pak etos luiers met fikse korting gekocht, en had al een vol babyzegel-velletje. Dus ik ging met luiers, vallen-en-stoten-gel en felicitas doos weg voor maar €3! Das nog eens oer-hollands winkelen :D

Seks, nee hier nog niet aan gedacht. Naja, wel aan gedacht, maar nog niet over gehad ;)
    En zolang meneertje tussen ons in slaapt, gaat er ook vrij weinig gebeuren vrees ik. Misschien toch eens verandering in gaan brengen, maar ik wacht toch nog wel heel effies hoor. Ben toch ergens nog een beetje bang dat de boel weer scheurt daar. :)

Zo. Ben weer bij :) Goed bezig, al zeg ik het zelf.

Vandaag weer ff naar mn werk geweest, na 1 meter stond ik al stil en werd ik door de één na de ander aangeklampt...
    Een vrouw dook met haar hoofd in de kinderwagen en zei: aach wat een schatje, hoe heet ze?
    Ehh het is een HIJ hoor :x
    O, hij heeft zo'n meisjes truitje aan, die heb je zeker geleend? :$:$:$:$:$:$:$:$:$ WTF!!
    Dat ene hema-shirtje met al die boerderij figuurtjes erop had ie aan. Jeweetwel, die we allemaal hebben, niet die met de katjes, maar die andere dus :D Wit, met grijs en rode stiksels. Wat is daar nou weer meisjes aan??? Behoorlijk unisex als je 't mij vraagt.
    Pfff. En ik kan dan dus niet onaardig doen, het blijft een klant... Dus heb stoïcijns staan glimlachen en was blij toen ze verdween!

Jullie ook al zulke fratsen meegemaakt?

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, hier vergelijkbaar. Manlief had een foto op zn desktop met Birgit in een blauw truitje, werd ie door een collega gefeliciteerd met zn zoon... En vriendinnetje dr dochter werd ooit een leuke knul genoemd ondanks een felroze truitje... Nouja het is ook moeilijk te zien aan het kind zelf. Ik ken die hema truitjes wel, superschattig en zeer unisex!
    Zo poppetje ligt al in bed, kijken tot hoe laat ze het volhoudt. Fles was in 20 minuten leeg, normaal doet ze er ruim een half uur over. Mag vannacht ook wel, kwartiertje extra slaap is altijd meegenomen.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zooo, wat ben jij van plan met dat kind in meisjeskleding???? Nu al voor het eerst gevallen??

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    He maare Ien, wat kan jij die Felicitas doos al snel opahlen zeg, was je al gebeld door Mevr. Felicitas dan??

Enne, mooi lijstje zeg! Wat ziet dat er ineens compleet uit! Super! Nu een juli mama incl baby date?! ;):p:cool:

Vrouw duikt in kinderwagen? Slaan!!!!!!!!!!! Hoe durft ze! En dat truitje, meisjeskleding? Ga fietsen man! Die is hartstikke unisex! Ik heb hem ook, Vive dacht ik ook toch? En zo vast half nederland. Mijn overbuuf is de 30ste bevallen van een meid en die heeft het jasje ervan. Zo snoezig! Dusse..... dat wijf met hoofd in kinderwagen (hopelijk viel er geen snotje uit haar neus... :$) is gewoon nie wies!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Juul, als ie een beetje is zoals z'n vader, dan ga ik die gel hard nodig hebben ben ik bang... ;)
    Anders kon ik kiezen voor korting op pampers, difrax oefenbeker en pakjeshouder of potjes olvarit, en meer van dat soort spul. Dan is de keus gauw gemaakt hè ;)

7. vive2

vive2 Fanatiek lid

Fruit/groentehappies: hier vanaf een maand of 5. Omdat ze ook interessant begonnen te vinden. Koekeloeren naar eten, meehappen, je merkt vanzelf wel wanneer een kind toe is aan iets nieuws. Met koekjes, roosvicee en overige suikerbommetjes heb ik altijd zo lang mogelijk gewacht. Een rijstwafel knabbelt ook lekker weg en met slappe diksap is ook weinig mis...

Hier wordt Saartje niet aangezien voor een knulleke. Maar het is ook bijna onmogelijk om in dat kindje een jongetje te zien (toch?)
    Mijn zoons daarintegen wel. Mijn oudste is alweer aardig opweg naar kapsel á la Surfdude en mijn middelste heeft het tot onder zijn oortjes en worden -met name door de ouderen van dagen- nog wel eens aangezien voor meisjes. Deal is dan wel dat ze dan "meneer" tegen de mevrouw en vice versa mogen zeggen. Huppakee, we zijn er klaar mee.

Draagzak: heb Prei erin gedaan vandaag. Maar ze werd er niet vrolijk van hoor. Reden te meer om ene MeiTai te nemen, hehehehe.

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

O en hell dat die poesjes/boederijprint van de HEMA unisex is!! het is net als met té hoge hakken en een té laag decolleté; 't is maar welk gezicht je erbij trekt :D

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    I know. Ik heb die gel laatst ook met een vol velletje aangeschaft, ook die 2 flessen blauwe Fa met figuurtje met zwaard erop. Viel erg in de smaak hier bij die kleine kereltjes. Is leuk boodschappen doen he? Vooral veel luiers aanschaffen (9 pakken ofzo!) als ze die aanbieding 3 voor 20 euro hebben. Dan krijg je me een partij babyzegels mee, heb je meteen een velletje vol. Jammer alleen dat ze maar 2x (?) per jaar nieuwe dingen ervoor aanbieden. :cool: Maar ja, je moet ergens op zeiken he, als nederlandse? :D

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Felicitas vrouw had van de week al gebeld ja, wilde afspraak maken om langs te komen. Had toen net kraamvisite dus had helaaaaaas ff geen tijd. Zou ze volgende dag wel terugbellen. De volgende dag hub de tel op laten nemen met de boodschap dat ik niet thuis was (had echt geen zin) en toen zei ze dat ze wel een mailtje zou sturen. Priiiiiiiima! :) en gistermiddag zat de afhaalbon in m'n mailbox!

Intussen ben ik gewoon al boven, lig al bijna in bed zelfs, en hub kroelt beneden met t ventje tot ie weer honger krijgt ( kan elk moment gebeuren). Maar voor nu heel ff stiekem genieten van een momentje voor mezelf, lekker ff tv kijken. Heerlijk!

11. vive2

vive2 Fanatiek lid

We zijn compleet!

Geboren:

11 april – Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - 924 en 1060 gr - beiden 35 cm - bv - zkh (7 juli)
    28 juni, 6:05u - Sucre - Daan - 39+2 - 3720 gr - 50 cm - bv - thuis (3 juli)
    5 juli, 7:50u - Meid - Senn - 39+3 - 3610 gr - fv - zkh (9 juli)
    7 juli, 16:51 - Marrie - Aline - 38+6 - 3915 gr - bv - zkh (15 juli)
    10 juli, 10:55u - Flash - Pieter - 40+3 - 3270 gr - zkh (7 juli 2011)
    12 juli, 16:28u - Supernova - Daniël - 40+2 - 4070 gr, fv - zkh (10 juli)
    13 juli, 2:36u - Ientje - Sascha - 40+5 - 4250 gr - 52 cm - bv - zkh (8 juli)
    15 juli, 13:29u - AnkeM - Birgit Alicia - 40+3 - 2930 gr - zkh (12 juli)
    17 juli, 23:51u - Julia - Yuri - 39+6 - 2900 gr - 49 cm - bv - thuis (18 juli)
    18 juli, 20:04u - Vive - Saartje - 38+1 - 3280 gr - 53 cm - fv - zkh (31 juli)
    19 juli, 0:40u - Misty - Milou - 40+6 - 4000 gr - 51 cm - zkh (13 juli)
    21 juli, Elionorah - JN - 38+5 - 3520 gr - bv - zkh (30 juli)
    25 juli, 3:18u - Daffiee - Jinte - 39+4 - 3435 gr - 48 cm - zkh (28 juli)
    29 juli, Pina - Ronja - 42+4 - 3350 gr - 55 cm - zkh (11 juli)
    30 juli, 22:54u - Bd - Mace - 41+0 - 3770 gr - zkh - (23 juli)
    5 augustus, 5:13u - Annneliesje - Tessa - 40+5 - 4000 gr - bv? - zkh (31 juli)

In totaal zijn er 10 jongens en 7 meisjes geboren.

Afspraken:
    8 aug - Sucre - 1e controle CB
    9 aug – ientje – 1e controle CB
    23 aug – vive – 1e controle CB

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

12. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee Vive waar is la fete gebleven?

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Fijne nacht weer....not!
    Ik ga aankomende nacht maar weer terug naar af en haal de kruik er weer bij om zijn bedje mee te verwarmen voordat ik hem er na een voeding weer in leg. Maar of dat uit gaat maken?! Meer dan 3u tussen de voedingen is echt not done hier..... :(

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hier vandaag 4u tussen een voeding en vannacht 2,5u .... Lekker dan
    Vandaag is kraam voor het laatst. Dubbel gevoel; jammer dat ze weg gaat maar ook lekker dat je met gezin over blijft.

Mace is al weer een week oud, gaat echt snel!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Herkenbaar bd! Hier is het snachts met die ene uitzondering van 3u ertussen elke 2 uur raak... Ik word er niet vrolijk van hoor...

Sucre, daan had toch ook zo'n nachtschema van elke 2 uur? Nog steeds??

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hier was het ook niet bepaald een relaxed nachtje, t begon al met dat S elke keer ging krijsen na 5 min liggen, uiteindelijk op mijn arm in slaap gevallen en een uur later was huize ien in rust. Om na anderhalf uur weer bruut verstoord te worden door een hongerig mannetje..

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oef Ien, jij ook al... :( ik heb me vannacht ook bedacht dat meneer vanavond rond 22u in bad gaat, na 1 tiet en na het badje zal hij al lurkend aan nr 2 wel in slaap vallen. Wie weet helpt het om iig die eerste ronde waf langer door te slapen...
    Mocht iemand nog andere tips hebben?!

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Slim aangepakt zeg Ien, met die vrouw van Felicitas! En zit er iets leuks in de doos? Hebbuh hebbuh hebbuh!!!!!!!! Nog een beetje bijgeslapen?

Annelies, hoe gaat het meid? En met Tessa? Wij willen fotospam en verhaal, dat weet je he? :) Lekker aan het genieten hoop ik!!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    We zijn compleet!

Geboren:

11 april – Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - 924 en 1060 gr - beiden 35 cm - bv - zkh (7 juli)
    28 juni, 6:05u - Sucre - Daan - 39+2 - 3720 gr - 50 cm - bv - thuis (3 juli)
    5 juli, 7:50u - Meid - Senn - 39+3 - 3610 gr - fv - zkh (9 juli)
    7 juli, 16:51 - Marrie - Aline - 38+6 - 3915 gr - bv - zkh (15 juli)
    10 juli, 10:55u - Flash - Pieter - 40+3 - 3270 gr - zkh (7 juli 2011)
    12 juli, 16:28u - Supernova - Daniël - 40+2 - 4070 gr, fv - zkh (10 juli)
    13 juli, 2:36u - Ientje - Sascha - 40+5 - 4250 gr - 52 cm - bv - zkh (8 juli)
    15 juli, 13:29u - AnkeM - Birgit Alicia - 40+3 - 2930 gr - zkh (12 juli)
    17 juli, 23:51u - Julia - Yuri - 39+6 - 2900 gr - 49 cm - bv - thuis (18 juli)
    18 juli, 20:04u - Vive - Saartje - 38+1 - 3280 gr - 53 cm - fv - zkh (31 juli)
    19 juli, 0:40u - Misty - Milou - 40+6 - 4000 gr - 51 cm - zkh (13 juli)
    21 juli, Elionorah - JN - 38+5 - 3520 gr - bv - zkh (30 juli)
    25 juli, 3:18u - Daffiee - Jinte - 39+4 - 3435 gr - 48 cm - zkh (28 juli)
    29 juli, Pina - Ronja - 42+4 - 3350 gr - 55 cm - zkh (11 juli)
    30 juli, 22:54u - Bd - Mace - 41+0 - 3770 gr - zkh - (23 juli)
    5 augustus, 5:13u - Annneliesje - Tessa - 40+5 - 4000 gr - bv? - zkh (31 juli)

In totaal zijn er 10 jongens en 7 meisjes geboren.

Afspraken:
    8 aug - Sucre - 1e controle CB
    9 aug – ientje – 1e controle CB
    15 aug – Julia– 1e controle CB
    23 aug – vive – 1e controle CB

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Zo, mijn CB afspr er ook even bijgezet

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Felicitas doos: de zwangerdoos zat veel meer in, als ik heel eerlijk ben vond ik deze echt een beetje tegenvallen :) shame on me, ik weet het, dat met dat paard...
    Er zaten iets van 5 tijdschriften in, 2 luiers, mini sudocrem, pyjamapapje en rijstebloem. Oha en een heeeeele hoop reclame natuurlijk.

Pyjamapapje, tegen de tijd dat hij dat mag is het echt nog nèt niet ovr datum, ff in de gaten houden dus!

Hier verder nog wel ok geslapen, en lekker rustig aan vandaag.

Mijlpaal: meneer heeft z'n eerste luier nr 2 aan.... :$ Heb ook nog wel wat 1 liggen maar ff testen of hij hier niet in zwemt...

Deel Deze Pagina