Hoi meiden, Heel in het begin van mijn zwangerschap heb ik heel even meegeschreven maar ben later afgehaakt omdat ik het te druk had met zwanger zijn, verbouwen, werken en een rondhobbelende peuter. Vinden jullie het goed als ik weer aanhaak?? Ik was 12 juli uitgerekend van ons 2e meisje maar ze bedacht dat juni misschien toch leuker was om te komen dus ze is geboren op 26 juni nadat op 24 juni mijn vliezen spontaan waren gebroken. Alles gaat goed met haar, ze was bij de geboorte 50cm en 2940 gram en afgelopen vrijdag op het cb was ze 4060 en 55 cm dus ze groeit goed! Wel last van krampjes net zoals de meeste kleine kindjes helaas.. Heb wel het idee dat als ze een paar dagen niet poept dat ze dan meer last heeft van krampjes herkennen jullie dit?? Ga zo maar eens douchen en straks met Lieke naar de osteopaat toe ivm krampjes. Groetjes, Jolanda
Anneliesje: hoe gaat het bij jullie? Al een beetje gewend aan je spruitje, voedingen, luiers enz enz? Hoe reageren jouw katten trouwens op de kleine? Julia: Gelukkig begrijpen jij en hub elkaar weer een beetje! Het ziet er hier ook weinig belovend uit wat betreft het weer. Lekker een binnendagje, vind ik ook wel eens fijn hoor. Zo te lezen heb je zelf al flink wat leuke dingen bedacht voor vandaag, lijkt mij een dagvullend programa, of zit ik er naast. Ik zal nog even nadenken of ik nog wat weet. (Ik heb mappen vol met allerlei activiteiten voor binnen en buiten uit mijn scouting tijd, maar die mappen liggen nog bij mijn ouders ) Ien: BV op die manier geven klinkt erg pijnlijk, maar je bent een doorzetter, respect hoor! Hopelijk is bv geven snel een fijne ervaring. Enne, die avatar......do I need to say more? Pijn: Het is niet echt spierpijn, althans zo voelt het niet. Aan de linkerkant was het ook iets pijnlijker. Nu lijkt het weggetrokken te zijn. Ik had het tijdens de zwangerschap ook, maar dacht toen dat het door de zwangerschap kwam. En dat kan nu niet meer een reden zijn . Ik kijk het even aan. Jem1979: Gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze zo goed groeit! Spruitje ligt hier lekker op de tot poef omgetoverde voedingskussen op de bank. Strakjes lekker samen onder de douche.
Goedemorgen dames moeders. Hier weer een berichtje van mij. Het gaat goed hier. N heeft nog steeds een heerlijk ritme (vanaf dag 1, bizar). @ien, pijn v de spruw. Herkenbaar! Ik heb een paar keer een tepelhoedje gebruikt, dat nam de piek v de pijn af. En goed vet houden ook hè, de tepels. Met Bepanthen. Dan doet dat harde zuigen ook minder pijn. Bij mij is de spruw weg, maar N heeft nog een witte tong? Huh Dus ik ga nog maar even door, en morgen naar de huisarts. Heb je nog tips Sucre? Die miconazol tip was heel goed!! M'n tepels waren minder uitgedroogd dan met nystatine. Heeft iemand v jullie ook een beeb die met t oortje dubbel heeft gezeten in de buik? N wel dus, en nu klapt z'n oortje telkens dubbel als ik hem neerleg. Daardoor vergroeid ie juist erger de verkeerde kant op. Natuurlijk heb ik even gegoogled. en we kunnen het oplossen: Flapoorcorrectie zonder operatie Dus een tip bij deze, dit bespaard je een operatie. 17 aug gaan we het zien, wel spannend. @Nova, wellicht kan je wat lichte buikspier oefeningen doen? Buikspieroefening voor THUIS 2: Oblique V-Up | buikspier-oefeningen.nl Sterkte! N is net lekker in bad geweest, en nu liggen we op bed voor ons middag dutje. Tot later weer. Groetjes!
Gefeliciteerd met jullie dochter! Hè hè, het duurt even, maar dan heb je ook wat! Nu proberen uit te rusten en elkaar leren kennen. Geniet ervan!
even een kort berichtje, want hoor net dat senn wakker is. spruw, we zijn al van de nystatine af, werkt helemaal niet en nu na veel zeuren bij de ha eindelijk aan de daktarin, en ja hoor, we gebruiken het sinds zaterdag en nu al resultaat! veel kindjes hebben er last van he, zielig hoor! @elio, haha leuk dat je toch mee blijft kletsen hier! ik ben benieuwd naar het resultaat bij jullie. hier gelukkig niks klem gezeten.... al denk ik af en toe dat mijn buik toch wat te klein was, meneer heeft een beetje o- beentjes, zooo sschattig..hihi! @jem, haak maar weer aan hoor, gezellig! gefeliciteerd met jullie dochtertje. hoe was het bij de osteopaat?1keer dat je bent geweest nu? ik had voor morgen een afspraak staan omdat senn heel onrustig en huilerig was in het begin, maar heb vanmorgen maar weer afgebeld, sinds we hem snachts inbakeren en nutrilon forte geven is ie een stuk rustiger geworden. kijk het liever nog even paar weekjes aan dan. vit-d, heb het er op cb nog over gehad, is nu sinds paar weken nieuwe richtlijn om vanaf begin bij de fles voeding toe te voegen, vroeger moest het pas als je baby minder als 500ml melk op een dag kreeg. bij nutrilon zit vit-d er zoiezo standaard bij in.maar word nu dus wel geadviseerd om extra te geven @julia, hier ook een binnendagje...maar zag op de weersberichten vanmorgen dat het weekend waarschijnlijk weer goed word...yehhhh!! vanmorgen is er een oud collega geweest met kids dus hebben de jongens lekker gespeeld en vanmiddag denk ik dat we een beetje gaan knutselen. y heeft op zijn verjaardag van die strijkkralen gekregen [nostalgie] denk dat we dat maar gaan doen vanmiddag. @nova, vervelend die pijn, zou het zo ook niet weten wat het is, helaas maar vergeet niet de kracht van je lichaam tijdens een bevalling. heeft ook even herstel nodig! ondergoed, ik dacht gister, zal die uber charmante oma onderbroeken maar weer diep in de kast gooien, tijd voor mijn meer charmante en vrouwlijke strings....auwie, die dingen zitten nog voor geen meter zeg! zo gevoelig op de plekken van de hechtingen. dus vanmorgen toch maar weer die fraaie oma dingen die uit de kast opgezocht een aangedaan. ik ga weer, senn krijgt zo zijn flesje.
Meid: Lekker weer de oma onderbroeken aan hoor . Ik draag zelf eigenlijk altijd van die dames boxers (van die strakke), ook heel comfortabel. Je hebt gelijk ook, m'n lichaam moet weer in vorm komen, waarschijnlijk wil ik te snel en te veel. Oh geweldig, terwijl ik dit zit te typen zit vriend een flesje te geven aan Daniël. Kan het dat de kleine dingetjes kopieert? Zoals tongetje uitsteken? Vriend zat voor de gein zijn tong uit te steken, terwijl Daniël hem geboeid aanstaart. En een paar tellen later steekt Daniël ook zijn tongetje uit. Toeval of niet, het ziet er zo grappig uit om pappa en zoon zo te zien Hier hebben de regenbuien plaats gemaakt voor zon!!! Whoohoo, dus op naar buiten, kind in wandelwagen en gaan. Nog geen idee waarheen, vriend heeft iets in zijn hoofd, maar wil niet zeggen wat, wordt een verrassing dus! Ik ga even verder met de luiertas in te pakken. Volgens mij neem ik standaard teveel zooi mee. Maarja, liever teveel dan iets te kort komen, toch? Tot laters!
Supernova, jij ook al een onverwacht kadootje dus. Ik vind het wel heel lief, goed dat je een bedanktkaartje hebt gestuurd. Zou de buikpijn van je darmen kunnen komen? Die komen allemaal op hun plek en gaan weer anders werken. Of heb je wat te veel gedaan en zijn het je spieren/banden? Knuf! Ben erg benieuwd naar de inhoud van je scoutingmappen, dus als ze weer thuis zijn, ff laten weten! Julia, wat ontzettend lief van je!! Krijg er gewoon natte wangen van . Fijn dat jij en hubby weer op 1 lijn zitten, is soms even nodig, een soort van aanvaring, zodat daarna de neuzen weer in dezelfde richting komen. Lekker he, in bed liggen met dit weer. Helaas kon ik vandaag niet meer uitslapen, het is niet elke dag feest, haha. Ons dagje, vanochtend in bed tv gekeken en geknuffeld met de oudste. Daarna naar beneden, samen met duplo gespeeld en daarna een kleurplaat gekleurd. Ben nooit zo creatief, dus tips zijn welkom!!! Fijn dat je nacht beter ging, wel balen van de krampjes. Hopelijk gauw wat verbetering! Volgens mij zeggen ze altijd dat het na 3 mnd minder wordt, maar hoor van mensen om me heen dat het altijd wel sneller gaat. Let jij ook op wat je eet? Ik trouwens niet, geloof daar niet zo in. Anneliesje, tijd voor een nieuwe banner!!! Sterkte met de pijn in je buik. Hoe gaat het verder met je? Begreep dat je veel bloed hebt verloren, merk je dan nu ook dat je 0,0 energie hebt? Hopelijk valt dat mee. Jem, leuk dat je er weer bent en gefeliciteerd met je dochter Lieke. Super dat ze zo goed groeit! We hebben een lijstje, als je je gegevens erbij zet, is die ook weer compleet. Ientje, de xylo voor babys is idd nog verdunder. Oh nee, wat ben jij een bikkel! Zo veel tegenslag al gehad met de BV en toch doorgaan. Vind ik echt superknap van je! Maar nu wordt het wel eens tijd dat die pijn weggaat. Hopelijk helpen alle meds gauw hoor. Want BV geven kan zoooo fijn zijn. Elio, ik heb de nystatine toen iets van 2 weken gebruikt voor het pas over ging en toen dus nog een week. Erg lang, maar ja, het helpt wel als je het na elke voeding in het mondje doet. Fijn dat je tepels niet meer zo pijnlijk zijn. Hier geen dubbel oortje, mannetje had veel ruimte denk ik. Meid, succes met de orale gel. Wees heeeeel voorzichtig he!! Gelukkig werkt het al. Fijn dat Senn weer wat meer rust in zijn lijfje heeft. Strings?? Nee, net als sex, nu nog even niet. Zo, ik ga de tas inpakken, zo naar CB. Vind het toch spannend, stom he. Komt omdat ze bij Lucas altijd aan het zeiken waren en verwacht het nu weer. Ja, ene oor, andere oor uit. Zennnnnnnnnnn......
Gaaf is dat he!!! Ga je steeds vaker zien. Probeer maar eens beurten te wisselen, iets doen of zeggen en kijken of er reactie komt en als je mannetje klaar is, mag jij weer. Is altijd zo prachtig! En krijg je niet ontzettend vlinders in je buik als je die 2 zo ziet. Heb hier al heel wat smeltmomentjes meegemaakt.
Supernova en waar is de verassing naartoe gegaan?? Hier is het zonnetje nu ook lekker gaan schijnen dus lekker de deur open en frisse lucht naar binnen. Het blijft hier binnen erg warm sinds de verbouwing, nu is het 23 graden hier.. Meid, jammer dat de strings nog niet lekker zaten dan inderdaad nog maar weer die oma onderbroeken aan of normale boxers kopen?? die zitten net zo lekker waarschijnlijk en voel je je misschien net wat charmanter in? Vanmorgen weer bij de osteopaat geweest met Lieke (was de 2e keer) en ze hoeft nu niet meer terug. Ze voelde veel lucht in haar darmpjes zitten en ook ontlasting dus hopelijk komt er vandaag nog een flinke volle luier. Gisteren had ze er zo'n last van dat haar koppie helemaal paars aanliep, echt zielig... Nadat we thuis waren heb ik haar in bed gelegd en ben zelf ook gaan liggen. Vind borstvoeding geven toch best wel intensief hoor, altijd er zelf uit moeten om te voeden. Myrthe wilde geen borst dus die kreeg een flesje wat je dus ook af kan wisselen. We gaan gewoon door en we zien wel hoelang we het volhouden! Ga zo maar vast het eten voorbereiden, mannetje is in de voortuin tegels aan het leggen dus hopelijk dan ook weer een klusje klaar. Straks Myrthe even ophalen van de opvang en verder doen we weinig vandaag. Merken jullie ook dat je zo weinig energie hebt?? ik ben niet vooruit te branden hier... Voorlopig hoef ik toch nog niet te werken dus kan ook lekker rustig aan doen he!
Ik kom heel even binnen vallen, Jem welcome back! Maar daar kwam ik niet voor Ik bedacht me vannacht ineens, er was iemand van ons groepie die, ik dacht tijdens de 20 weken echo, een foto had van haar beeb (ik dacht dat het om een dochter ging) met echt een super mooi gevormd mondje/lippen. Wie was dat??? En is het outside the womb ook zo'n mooi smoeltje??? Was ineens nieuwsgierig, dus maak je bekend, want ik weet echt niet meer wie dat was!
Even snel mijn CB-ervaring (kopie van hyves) Wouw, wat een lieve CB-arts!!! Voor de verandering als een trotse mama daar weggegaan. Lucas is heel goed in de lengte gegroeid, zijn gewicht blijft wel ver achter. Ach heerlijk toch, mijn lieve, kleine, fijne ventje. Hij ontwikkelt zich verder helemaal goed. Ook zijn slapen besproken. Schijnt dat de grootste angst voor 2-jarigen is het verlies van liefde van zijn ouders. Ben ik blij dat we ons gevoel hebben gevolgd ten aanzien van het slechte slapen van Lucas. Hem bij ons nemen en laten weten dat we er altijd voor hem zijn is het beste wat we konden doen. Over Daan was ze ook erg tevreden. Hij is ook erg goed gegroeid, echt een spekje! Ook was hij al erg sterk. En zijn rode birth-mark is een hemangioom en verdwijnt over een jaar of zo. En de "tandjes" in zijn mond zijn cystes die weer verdwijnen uit zichzelf. maw een lange dunne en een kleine dikke. Van alles wat dus, whahahaha!!!
We zijn met ons drietjes naar een bos hier in de buurt geweest, daar in het theehuis lekker wat gedronken en gegeten. Gezellig met z'n drietjes erop uit. Eerste keer in een restaurant, bedenk ik me net. Sucre: Dank je voor de knuf! Darmen kan ook nog inderdaad. Nu niet zo veel last meer, dus ik doe het even rustig aan. Als ik die mappen weer heb zal ik eens kijken voor wat leuke dingen om te delen. Hoe was het op het CB? Viel het mee of tegen? Oh, zo te lezen viel het alles mee, gelukkig maar! Goed om te horen dat het met beide heren lekker gaat, fijn als zo'n arts je een goed gevoel geeft! Smeltmomenten: absoluut!! De blik in mijn vriend z'n ogen op dat soort momenten. Soms heb je geen woorden nodig, zo'n blik verteld alles. Elio: dubbel oortje, wat apart. Heb ik nooit eerder gehoord, of niet zo opgelet dat het kan. Komt het vanzelf weer goed? Julia: Dat was iemand die een 3d echo had laten maken, volgens mij. Was het niet Pina? Over smeltmomenten gesproken. Daniël kijkt me net aan en begint vol te glimlachen. Daarna nog 2 keer. Ik ben zo verliefd! Dit is toch het mooiste wat er is?!
Jem: gezellig dat je weer meekletst. Elio: dubbel geklapt oortje? Kan dat dan in de buik? Nooit gehoord, maar wel ifjn dat ze er zonder operatie iets aan kunnen doen indien nodig. Meid: hahaha dus nog geen charmant ondergoed, maar nog ff aan de oma onderbroeken. Nova: schattig dat kopieren he, zeker als ze van die wakkere momenten hebben. En lekker weggeweest vandaag, super. Sucre hoe was het bij het cb? Ah goed lees ik. Fijn dat je een leuke arts had. Hier is het echt zo'n geiten wollen sokken type en niet echt een frisse man.... Hier vanochtend CB langsgeweest, huis bezoek. Leuke vrouw dus verliep allemaal soepel. Vandaag kraamvisite gehad en zometeen nog even, dus druk dagje.
Grr heel verhaal getypt, weg! iPad op de bank is niet altijd handig Annelies, ik woon in de gemeente Den Haag. Hier advies voor vit D per juli 2011, dus net nieuw. Donderdag kom ik weer bij het CB, vraag het wel ff na. Zielig he, die krampjes. Hopelijk niet te vaak, is niet fijn voor Tessa maar huilende baby's zijn ook niet fijn voor mama's, je kan er niet zoveel aan doen. Wat hier op zich wel helpt is een speentje en d'r vasthouden met d'r hoofd in je elleboog en je hand tussen d'r benen, zodat haar rug tegen je buik zit en je arm op d'r buik (hoop dat je het snapt, anders google ik wel een plaatje). Nog mee sneu, verkouden, spruw, auwie titties. Sterkte allemaal en hopelijk snel over. Sucre hopelijk is het toch iets tijdelijks dat Daan elke keer wordt aangestoken en ligt het niet aan z'n luchtwegen of zijn neusje. Nova, nog geen kadootjes van mensen die je niet kent, wel mensen die graag langs willen komen waarvan ik het niet zo snel zou verwachten. Maar wel leuk hoor, en gezellig. Wat ook grappig is: familie, vrienden en kennissen van ouders die kaarten sturen. Waarop manlief en ik elkaar steeds moeten uitleggen wie wie is, ik kom uit een klein dorp (ons kent ons) en heb een grote familie dus post genoeg, erg leuk. Beetje confronterend voor manlief, uit de stad en mini-familie. Buikpijn, nee geen herkenning hier. Misschien de verloskundige even bellen, voor de zekerheid? Juul fijn dat het begrip weer terug is in je huwelijk . Af en toe ff mopperen moet best kunnen, zolang je daarna weer meldt dat het best meevalt allemaal. Best lastig ook, nieuwe situatie, je bent toch uit je routine en dan gaat het niet meteen vanzelf. Jem: Gefeliciteerd met je dochter Lieke, welkom hier! Hihi je begint meteen over poepen, heel toepasselijk. Hier elke dag poep, om niet te zeggen elke luier, weinig krampjes. Nova, nu ik nog eens nadenk, kan het bandenpijn zijn? Tijdens je zwangerschap heel begrijpelijk, maar misschien dat je voelt dat ze nu weer krimpen of zo? Elio, zielig, een dubbelgeklapt oortje. Tnx voor de buikspieroefening, die schuine mogen alweer getraind worden. Meid, strings, nog niet geprobeerd. Heb trouwens hipsters, wat minder oma-achtig en zit lekker. Vanochtend onder de douche wel weer (voorzichtig) geschoren vanonder.... was hard nodig. Weer wat meer vrouwelijk. Kopiere, grappig. was hier al aan het oefenen, nog geen reactie. Komt nog wel Julia hier een heeeel mooi smoeltje maar ik was het niet van de echo. Wauw Nova, een glimlach! *smelt* en *jalooooooooooooeeeeeeeers* Sucre, fijn zo'n positieve ervaring met het CB. Voorlopig hier ook. Hier alles relaxed, vanavond komt manlief weer terug. Ging goed zonder hem maar dan merk je wel goed hoe afhankelijk zo'n kleintje is en dat het dan best lastig is om tussendoor ook nog wat andere dingen te doen, al is het maar douchen en de afwas. Respect voor alleenstaande moeders, hoor! Verder wel lichtelijk saai, overdag wel bezoek gehad maar avonden waren wat minder spannend. Alleen eten vind ik ook nooit zoveel aan, maar heel gezond wel gekookt (hoewel de pizza's hard riepen vanuit de vriezer). Hier trouwens alleen vanochtend regen (bakken!), vanmiddag weer zon. Wel veel wind, dus een korte wandeling helaas vandaag (naar de supermarkt en weer terug). Fijne avond allemaal!
Anke: Soort omgekeerde bandenpijn? Hmm, nog niet aan gedacht, maar dat zou misschien ook een oorzaak zijn. Wat is het rustig hier vandaag! Julia, Vive, Ien, anderen? Druk met de kroost in de weer? Heb het lijstje er weer even bijgehaald en mijn CB afspraak erbij gezet. We zijn compleet! Geboren: 11 april Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - 924 en 1060 gr - beiden 35 cm - bv - zkh (7 juli) 28 juni, 6:05u - Sucre - Daan - 39+2 - 3720 gr - 50 cm - bv - thuis (3 juli) 5 juli, 7:50u - Meid - Senn - 39+3 - 3610 gr - fv - zkh (9 juli) 7 juli, 16:51 - Marrie - Aline - 38+6 - 3915 gr - bv - zkh (15 juli) 10 juli, 10:55u - Flash - Pieter - 40+3 - 3270 gr - zkh (7 juli 2011) 12 juli, 16:28u - Supernova - Daniël - 40+2 - 4070 gr, fv - zkh (10 juli) 13 juli, 2:36u - Ientje - Sascha - 40+5 - 4250 gr - 52 cm - bv - zkh (8 juli) 15 juli, 13:29u - AnkeM - Birgit Alicia - 40+3 - 2930 gr - zkh (12 juli) 17 juli, 23:51u - Julia - Yuri - 39+6 - 2900 gr - 49 cm - bv - thuis (18 juli) 18 juli, 20:04u - Vive - Saartje - 38+1 - 3280 gr - 53 cm - fv - zkh (31 juli) 19 juli, 0:40u - Misty - Milou - 40+6 - 4000 gr - 51 cm - zkh (13 juli) 21 juli, Elionorah - JN - 38+5 - 3520 gr - bv - zkh (30 juli) 25 juli, 3:18u - Daffiee - Jinte - 39+4 - 3435 gr - 48 cm - zkh (28 juli) 29 juli, Pina - Ronja - 42+4 - 3350 gr - 55 cm - zkh (11 juli) 30 juli, 22:54u - Bd - Mace - 41+0 - 3770 gr - zkh - (23 juli) 5 augustus, 5:13u - Annneliesje - Tessa - 40+5 - 4000 gr - bv? - zkh (31 juli) In totaal zijn er 10 jongens en 7 meisjes geboren. Afspraken: 8 aug - Sucre - 1e controle CB 9 aug ientje 1e controle CB 15 aug Julia 1e controle CB 15 aug - SupernovA - 1e controle CB 23 aug vive 1e controle CB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM
Pff, stomme dokter, hij wou me niet eens gelijk daktarin geven. Baalde er flink van, vooral dat ik niet doorzeikte/zeek dat ik het moest en zou hebben! MAAARRRRR... er is een wonder gebeurd! Meneertje zat net ff uitgebreid te gapen, en zn tongetje is gewoon bijna helemaal schoon!!!!!!! Blijf het wel helemaal op gebruiken, moest ook geloof ik, dus nog effe blijven smeren, maar het helpt dus toch! En snel ook! Beter Pijn in nipples tijdens voeden, heb ik maar 2 keer zo erg gehad dat ik hem echt moest afkoppelen omdat ik het na 20 min niet meer trok. Maar vandaag overdag ging het best heel goed! Er is weer hoop! Vanmorgen had ie weer beetje verstopt neusje, heb bij apo maar effe zoutoplossing neusspray gekocht. Wow Nova, beter zeg dat je schoonvader die spullen heeft geregeld!! Mazzelaar! Hoe is het nu met je buik? Ik zat ook al te denken aan bandenpijn, dat ze nu terugrekken ofzo. Geen idee of dat kan Juul, krampjes al wat minder? Ja zielig he Ach, Tessa dus ook al krampjes, hoe is het er nu mee Annelies? Jem, welcome back! Gefeli met je dochter, ook al Hollands Glorie inmiddels! Lekker hoor! Eli, gek van dat oortje, nooit van gehoord. Hopelijk kan het opgelost worden! Jij was dat toch, met het mooie mondje op de echo? Meid, zouden die o-benen van in de buik komen?? Ondergoed, ik heb ook dames boxers. Zit heerlijk niks geen oma-broeken maar ook geen strings hier Nova, kopieergedrag, wat schattig!! Ik ging het ook gelijk proberen, maar niks hoor haha, blijven proberen! Lekker, ff met zn drietjes uit eten En oohh, smeltmomentjes, ik heb ze ook vaak, vooral als ie wakker wordt, dan trekt ie zulke gekke/leuke/moeilijke bekkies, kan hem dan wel opvreten! Sucre, geweldig zeg dat de cb arts zo positief was!! Anke, je bent een bikkel, je hebt het gewoon gefikst, weekend zonder je vent! Wij gaan zo naar boven, morgen weer vroeg op, want moeten naar cb! Ben benieuwd. Hopelijk een lekker rustig nachtje Later!