De spruitjes en het preitje van juli 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O, als we dan toch aan t uithuwelijken zijn, dan zet ik namens mijn zoon m'n zinnen op Prei! Lekker eigenwijs van buik uit, dat is wel een mooie uitdaging voor deze man. Dus Vive, hebben we een deal? :D

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Anke en pina al terug op gewicht, wow!! Jaloers!! Moet er nog 6 voor gewicht voor zwangerschap en dan nog 7 voor streef gewicht. Hebben nog ff te gaan dus. Over paar weken weer gaan beginnen met sporten.

Uithuwelijken; hebben jullie nog geen foto van mijn hunk gezien ;)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    vergeet jij soms dat schoondochters vaak een hekel hebben aan hun schoonmoeder? ;)

ik ga dan voor een vent! Haha, met 3 zonen mag ik toch verwachten dat er 1 thuiskomt met een kerel zodat we met zijn 3en kunnen gaan shoppen! ;) :)

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Voor de dames alweer op gewicht; petje af! Hoeveel waren jullie aangekomen als ik vragen mag? Dan weet ik of er nog hoop is zeg maar...

Ons kleintje, goed dat je bloed hebt maten afnemen!

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ben heel erg benieuwd of het me gaat lukken om snel weer op gewicht te komen ;) Ik verbaas me er trouwens wel over hoe snel zo'n buik toch weer redelijk in formaat komt.

@ uithuwelijken, ehm ik moet er voorlopig nog maar even niet aan denken. Mijn meiske is net een paar daagjes oud en dan al denken aan partners :cool:

Owww ik ga eens effe op zoek naar een nieuwe banner.

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Julia hier 10 kilo aangekomen. Maar ik wil er nog zeker 5 kwijt nu, liefst 7. Dus zit nog niet helemaal lekker in mn vel nu. Maar heb nog even hoor, liever afvallen met gezond eten en sporten, geloof niet xp in de dieten en heb er discipline ook niet voor.

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hmm... Niet badderen resulteert in een 45 min om zich heen koekeloeren in bed na voeding en 'maar' 3 u slaap. Ik geloof dat zoonlief morgenavond (eigenlijk dus vanavond) weer lekker mag tummy tubben ;)

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Haha, morgen dus weer een bad vooraf idd!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Balen Juul! Maar, missch is dat lavendel knuffeltje wel een uitkomst!

En we gaan weer netjes om de beurt vannacht zeg.. Dit was niet de afspraak!

Volgende voeding weer een poging wagen? Dan moeten jullie spruitjes ff langer doorslapen hè, wij beginnen nu net met de voeding! Of weet je, ik hou 'em wel wakker! ;)

Hihi, dag of nacht, dom lullen kan ik toch wel!:D

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Aloa, ben weer alleen zo te zien. Die 3,5u van gister was een foutje denk want meneer heeft er weer gewoon 3u tussen zitten hoor :(

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Oh hoi Juul... Zie je ineens onderin hangen. Hoe gaat het daar?

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zwaait naar bd! Hèhè gelukt, een keertje niet alleen hier!

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Thx voor link Ien! Dat zijn ze dus! Vind dat schaap wel leuk ;) Zou het de moeite waard zijn? Ga eerst de puckababy testen maar wie weet als het geen drol uitmaakt ga ik dat schaap eens aanschaffen. Baat het niet ........ You know ;)

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hai bd! Wat denk jij van die lavendel knuffels? Kga even een rondje sjokken met prul om te kijken of er een boer uit wil en dam weer snel verder slapen. Hoe lang ben jij gem. Per voeding bezig?

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Goh wat een afwisseling hier in de nachten ;)

Lavendelknuffels, hmmm ben benieuwd of dat zal helpen. Hier was Tessa gisteren weer de hele middag/avond wakker en dan weer een beetje dommelen etc. Ze is soms zo druk met haar handjes om zich heen aan het maaien dat we het idee hebben dat ze zichzelf wakker houdt.

Vannacht heeft ze heerlijk doorgeslapen en om half vijf nog een voeding gehad. Ik verwacht haar tegen een uur of acht weer.

R. ligt nog heerlijk op 1 oor, schattig :D

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hèhè eindelijk weer eens een paar tegelijk! Ikke dus weer niet, meneertje is net wakker.
    Ik vraag me trouwens ook af hoe lang jullie over een voeding doen, ik ben volgens mij wel erg lang bezig, een uur in totaal. Vannacht begon ik om 2:55 met voeden en om 4:05 ging m'n lampje pas weer uit. Klinkt gewoon nóg langer dan het al is :$

Maar er zit wel redelijk wat tijd tussen de voedingen, toch wel steeds een uur of 4.

Nou, kga even kijken of er nog meer te beleven valt hier op deze vroege morgen!

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hier slechts een half uurtje, inclusief luier wisselen. Echter ik geef fles dus dat is totaal anders dan de borst.

Duik je niet nog even het bedje in Ien ?

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @Annelies: ja zeker wel! Vooral nu hub nog vakantie heeft, slapen we zoveel mogelijk uit.

Hé wat fijn dat jij je zo goed voelt! Al naar buiten geweest zelfs :$
    Maar pak wel genoeg rust hè, je voelt je nu super maar misschien komt de genadeslag dan ineens. Je hebt wel even een topprestatie geleverd en je lijf moet daar echt van herstellen. Anders loop je straks met een verzakte baarmoeder, en dat wil je echt niet.
    Maak er nog even flink gebruik van dat je kraamhulp dr is, slaap je tussen de middag?

Gut, ik voel me echt een ouwe zeikerd, sorry! Bedoel het juist lief hoor! Maar rust is écht belangrijk!

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hahaha dank je voor je advies hoor en ik doe ook nog wel echt rustig aan. We hebben een geweldige kraamhulp en helaas gaat ze vrijdag alweer weg (snik).

Ik lig in de middag altijd op even op bed, ookal verveel ik me rot. Vind van mezelf dat ik dat toch even moet doen. Gisteren had ik het voor het eerst ook echt nodig en heb ik ook echt geslapen. Had zoveel last van mijn rug (door de stuwing zijn mijn borsten nog groter dan de cup I beha die ik nu aan heb) en ik zat er gewoon effe doorheen. Verder heb ik een lieve partner die ook aan de rem trekt en dat is bij mij echt wel nodig (erg die zelfkennis lol).

Ik denk dat het gewoon komt doordat ik me al zoveel beter voel dan toen ik zwanger was. De misselijkheid is zo goed als weg, bekken voelen beter, ik ben al driekwart van het gewicht wat aan de voorkant zat kwijt en die hormonen die voel ik gewoon als het ware eruit vloeien.

Gelukkig heeft R. nog 1,5 week vakantie en dat is wel lekker.

Deel Deze Pagina