Hey meiden, Wat een mooie trouwkaart zal ik dan een bruidstaart maken in dat thema?? Heb wel even vluchtig bijgelezen maar Lieke is erg onrustig vandaag, heeft al wel een flinke luier gehad vandaag maar ze is er nog niet helemaal rustig onder. Ook wil ze iedere keer drinken en als ze dan kan drinken dan stopt ze er weer mee. Kom morgenavond waarschijnlijk pas weer aanwaaien, morgen is Myrthe jarig en gaan we naar Toverland toe!
Wow wat een geweldige trouwkaart zeg @ jem, veel plezier morgen in Toverland. Hopelijk zit het weer een beetje mee. @ Ien, zit je me nu uit te lachen ??? Volgens mij moet ik alweer huilen Drama hoor haha, iemand enig idee hoe lang dit gaat duren ? Je mag wel iets van mijn snelle drinkster hoor (dat voorspelt nog wat voor de toekomst haha. Tessa is alweer sinds vier uur wakker en wil ook niet slapen Ze ligt de hele tijd om zich heen te kijken en maait zich met haar armpjes gewoon weer opnieuw wakker. R. probeert het goed, maar af en toe heb ik een "ik wil haar uit zijn armen gritsen neiging"
Jem, lief van je Maarre.. de moeder van de gom zit zelf ook in de taartelarij (al staat dat al een tijdje op standje waakvlam) en gom kan natuurlijk zijn lieve moedertje niet afvallen! Ach, Anneliesje, ik lach je niet uit hoor! Ik zei AHA en geen HAHA hoor Volgens mij duurt 't een dagje en dan ben je dr weer vanaf. Hoop het voor je Hihi, die gris-'m-uit-zn-handen neiging heb ik ook met enige regelmaat Dan doet ie zo onhandig, dan denk ik 'laat maar, ik doe het zelf wel'. Houd me meestal wel in hoor, maar vooral als hub min of meer ongeïnteresseerd doet. Zoals nu bijvoorbeeld. Hij zit op de bank een boek te lezen, beeb ligt ernaast een beetje zielig te jammeren, speentje valt er steeds uit en de frustratie wordt steeds groter. Hub stopt speen steeds terug maar zowat zonder te kijken, en leest onverstoorbaar verder. Dan krijg ik zoooooo de neiging om hem aan de kant te schoppen en zelf de kleine aandacht te gaan geven! Maar het wordt meestal een por met de melding 'hij wil aandacht' en een boze blik. Wil nog weleens helpen Het is trouwens echt de hoogste tijd dat hub weer aan het werk gaat. Oh wat ondankbaar zeg, haha! Maar hij verveelt zich gewoon, en dan gaat ie heel irritant "grappig" lopen doen. Duidelijk energie teveel (en dan klagen over de nachtrust he ). Zometeen weer een kraambezoekje, we hebben 2 rustige weken gehad, en nu wordt t ineens weer drukker! Ach, wel gezellig. Fijne avond allemaal!
Even kort weer goed bericht. De moderator heeft alle geposte namen v m'n zoon verwijderd! Dus de lijst graag verder alleen met initialen vermelden. Dank ladies. Nu moet ik gauw naar m'n kraamvisite en de voeding afronden Groetjes
Juul, ik zei dat ik de avatar van Ientje leuk vind, en de vorige ook. Niet dat dat betekent dat er gesport moet worden of zoiets. Veel plezier, elke dag hardlopen, maar zo gek ben ik zelfs niet Twee keer in de week is al een hele prestatie! Meid, ipv sporten heb je ok nog zoiets als corrigerend ondergoed, werkt ook onder je trouwjurk (ja ervaringsdeskundige hier) Geen bevallingsbad hier! O het was mamaNini Hier voeden en verschonen half uur a 3 kwartier, met fles he. Tot vorige week duurde het wel een uur, onze prulheeft duidelijk meer zuigkracht nu Straks weer terug, ff moederen
Bruidstaart?! Dan wél een Preitaart of -quiche! Voeden: Hier eerst wel drie kwartier, nu lebbert ze in een kwartiertje haar fles leeg om vervolgens hikkend en boerend over mijn schouder is slaap te sukkelen. Snoezig!
Zo daar ben ik weer. Nova, we stoppen er niet meer meteen een speen in maar vanavond was Birgit heel erg aan het huilen, toen zei manlief: we gaan je beste vriendje even zoeken . Maar ze kan best wat meer zonder dan wij vonden. Vandaag mn moeder hier, die kan haar helemaaaaaaal niet laten huilen en zoekt naar die speen bij het eerste beste kikje, hahaha. Mijn vent is wel goed met huilen, hoewel ie nog wel es iets te geboeid naar tv of pc blijft kijken naar mijn zin Beste wat ik kan doen is ff weglopen, anders ga ik toch alleen maar commentaar geven, niet slim Kleintje, fijn dat je jongens lekker slapen en goed groeien. Naar van dat litteken, maar dat ie gezond is, is toch het allerbrlangrijkste. Anneliesje, kraamtranen. Heb ik ook gehad, ging de kraamzorg nog ff zielige verhalen vertellen . Ja heb klein kadootje voor dr gekocht, vond ik leuk. Bij mij na 2 dagen wel weer weg hoor. Ientje, haha, mijn vent gaat "samen" met B gamen, ziet er niet uit. En dan reageert ie af en toe net te laat als ze gaat huilen... Ach, doe ik misschien ook wel es. Hormonen zijn ook nog niet helemaal weg, merk ik dan wel Voor de flesvoeders onder ons, hoeveel geven jullie? Hier eerst op 6 x 90 ml, maar sinds dit weekend meer zuigkracht en meer honger, nu weer 7 x 90. Morgen ook maar even overleggen met CB maar denk dat ik maar naar 135 ml ga, hopelijk weer terug naar 6 voedingen. Hier huilende baby, doei!
ientje en vive, mogen wij dan ook bij het huwelijk van het preitje en spruitje zijn? zijn we met z'n alle de bruids jongens en meiden, gezellieeee!!! anneliesje, de dag is bijna voorbij dus hopelijk je kraamtranen ook, hihi! ik vind het wel grappig hoor, ken het zelf niet, lijkt me apart... ook allemaal heel herkenbaar hoor het uit de handen grissen van beeb bij de papa! senn heeft gelukkig een hele lieve papa maar goed mannen zijn toch iet wat onhandiger [of het ziet er zo uit] ik kan senn ook makkelijk even laten huilen en mijn vriend doet dat ook wel maar ik zie hem dan wel wippen op zijn stoel....dan houd ie zich in. @anke, flesvoeding, voeding is ook beetje afhankelijk van gewicht. maar senn is 4300gram en krijgt nu 5 flessen van 150water 5schepjes poeder [nutrilon forte] hij drinkt ze eigenlijk nooit leeg meestal laat ie20a30 staan.
En hier is dan de aangepaste lijst. We zijn compleet! Geboren: 11 april Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - 924 en 1060 gr - beiden 35 cm - bv - zkh (7 juli) 28 juni, 6:05u - Sucre - Daan - 39+2 - 3720 gr - 50 cm - bv - thuis (3 juli) 5 juli, 7:50u - Meid - Senn - 39+3 - 3610 gr - fv - zkh (9 juli) 7 juli, 16:51 - Marrie - Aline - 38+6 - 3915 gr - bv - zkh (15 juli) 10 juli, 10:55u - Flash - Pieter - 40+3 - 3270 gr - zkh (7 juli 2011) 12 juli, 16:28u - Supernova - Daniël - 40+2 - 4070 gr, fv - zkh (10 juli) 13 juli, 2:36u - Ientje - Sascha - 40+5 - 4250 gr - 52 cm - bv - zkh (8 juli) 15 juli, 13:29u - AnkeM - Birgit Alicia - 40+3 - 2930 gr - 52 cm - fv - zkh (12 juli) 17 juli, 23:51u - Julia - Yuri - 39+6 - 2900 gr - 49 cm - bv - thuis (18 juli) 18 juli, 20:04u - Vive - Saartje - 38+1 - 3280 gr - 53 cm - fv - zkh (31 juli) 19 juli, 0:40u - Misty - Milou - 40+6 - 4000 gr - 51 cm - zkh (13 juli) 21 juli, Elionorah - JN - 38+5 - 3520 gr - bv - zkh (30 juli) 25 juli, 3:18u - Daffiee - Jinte - 39+4 - 3435 gr - 48 cm - zkh (28 juli) 29 juli, Pina - Ronja - 42+4 - 3350 gr - 55 cm - zkh (11 juli) 30 juli, 22:54u - Bd - Mace - 41+0 - 3770 gr - 53cm - zkh - (23 juli) 5 augustus, 5:13u - Annneliesje - Tessa - 40+5 - 4000 gr - fles - zkh (31 juli) In totaal zijn er 10 jongens en 7 meisjes geboren. Afspraken: 9 aug ientje 1e controle CB 9 aug - Annelies - hielprik, gehoortest, controle VK 11 aug - AnkeM - 1e controle CB 15 aug Julia 1e controle CB 15 aug - SupernovA - 1e controle CB 21 aug - Sucre - 1e prikjes CB 23 aug vive 1e controle CB 29 aug - BD81 - 1e controle CB 29 sep - Sucre - 2e prikjes CB 31 okt - Sucre - 3e prikjes CB Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM
Hey meiden, Kom even mijn excuses maken dat ik zo ontzettend weinig kom kletsen. Heb het echt zo druk met de kleine en kraamvisite etc. Merk dat dit er dan een beetje bij in schiet. Mijn mannetje moet vanaf maandag weer gaan werken, dus ik verwacht dat de kraamvisite overdag dan wel terug zal lopen. Ben benieuwd hoe het alleen zal zijn met de kleine, maar dat zal vast wel goed komen. Wellicht dat ik dan meer tijd heb om bij te lezen en mee te kletsen. Leuk de complete lijst te zien! Anke: prachtige foto's van jullie kleintje! Nou ik ga snel mijn bedje in, want ben helemaal uitgeteld. De gebroken nachten hakken er flink in en begin steeds meer te merken dat ik nog lang niet hersteld ben van de bevalling haha. Maar dat zal vast ook wel goed komen. FIJne avond/nacht nog allemaal!
dank je, Oh dat had ik niet, dat ik dat op dat moment erg vond van zijn buikje. Klinkt misschien raar. Ik dacht alleen maar, ga hem maar gauw opereren want dit gaat niet goed komen, elk half uur werd zijn buikje groter en glanzender door de spanning van de ontsteking in zijn darmen. Toen ik de stoma zag dacht ik eerst: dat valt ook wel mee. Later kwam het besef hoeveel inpact het op de kleine had. Die werd zo moe van de verzorging dat hij amper groeide. Na het opheffen van de stoma kreeg hij best een mooie wond. Later kwamen die breuken en die maken de buik oneffen, ben bang dat de wond uitelkaar breekt ofzo. Dat zal wel niet kunnen. Wat had jouw oudste dan? @ankeM, hij is helemaal niet gezond op het moment. daarom maak ik me juist zorgen.
Kleintje, ik had de indruk dat jullie weer thuis waren en de situatie toch aanzienlijk aan het verbeteren is. Sorry, lees niet altijd even goed. Heel veel sterkte en kracht voor jou en ik wens jou en je gezin natuurlijk heel veel gezondheid toe en een dikke knuf!
laten we het hopen bd! Ien, nee echt begrijpen doet hij het nog niet nee..... Puck zal vandaag wel bezorgd worden hoop ik. Jij een goeie nacht vannacht?
@ julia, wellicht dat ik iets heb gemist, maar waarom heb jij een puckababy gekocht ? Is je kleintje zichzelf aan het wakker houden met de armpjes ? Hier zit Tessa zichzelf gewoon wakker te houden, maar eigenlijk wil ik nog even afwachten, omdat ik niet wilde inbakeren en omdat het allemaal nog gewenning kan zijn. Aan de andere kant ben ik me al wel aan het inlezen over het inbakeren, maar ook hier weer enorm veel keuze. @ bd, wow wat knap van Mace dat hij zo'n lekkere ruk heeft gemaakt. @ ien, heb je een beetje kunnen slapen vannacht ? @ misty, doe lekker rustig aan. Logisch dat je niet veel tijd hebt. @ ons kleintje, knuff @ anke, prachtige foto's, maar dat kan niet anders met zo'n modelletje @ hier, pfff wat was ik blij dat Tessa gisteravond om 11 uur besloot dat ze haar oogjes wel dicht kon doen. Ik snap gewoon niet dat zo'n klein babytje zo lang wakker kan zijn. Denk je dat ze indommeld dan komen dr handjes weer bij dr prachtige koppie en maakt ze zichzelf gewoon weer wakker. Heel erg vervelend, niet zozeer voor ons (ookal word je er erg moe van), maar vooral voor haar, omdat ze gewoon van de moeheid nog huileriger wordt. Ik vind het zo sneu om mijn meiske dan zo te zien. Op dit moment krijgt ze 7 voedingen van 90 ml en daarmee zit ze eigenlijk wel op dr max. Ze heeft al een speciale speen, difrax fles en voeding voor hongerige baby's (dat laatste duurt even voor het werkt), maar nog klokt ze zo een fles weg binnen 5 minuten. Wonderlijk gewoon, we halen nu gewoon een paar keer de speen er uit en geven haar dan even de pink of een speentje voor de zuigbehoefte en proberen zo de tijdsduur te vergroten om ook te hopen dat ze een wat voller gevoel krijgt. Vandaag en morgen volle bak mbt visite. Verder merk ik dat ik nog steeds last van jankbuien heb, pffff