De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

    Wat een leuke foto zag ik voorbij komen op FB. Zo te horen was het een geslaagde meeting!

    Ik baal enorm dat ik er niet bij was (helemaal na het lezen van alle leuke berichten hier!).
    En de reden is nog stommer, een paniekaanval. Ik was bang om een paniekaanval in Amersfoort te krijgen, waardoor ik voor vertrek al zat te hyperventileren. :( :( :( Zo stom! :x

    Hoe dan ook, de dierentuin klinkt erg leuk, en ik wil er zeker bij zijn de volgende keer! D vind dieren kijken erg leuk! (twee weken geleden naar Avifauna geweest, best leuk).
     
  2. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ahhhw Nova, wat sneu dat dat de reden was :( vooral heel erg vervelend en lastig voor jezelf :(
    Maar dat soort dingen zijn (denk ik) heel moeilijk te voorkomen, dus verwijt jezelf niks hoor!
    We gaan er gewoon voor dat je er volgende keer wél bij bent!!
    Knuffie!
     
  3. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    En dan ben ik het eens helemaal met Ien eens, en sluit me aan bij haar bericht hierboven. Wat kl*te Nova, dikke knuffel! En misschien is de drempel naar een dierentuindate ook wel ietsje kleiner dan een cafedate. Lekker buiten, beetje rondsjokken en rondkijken. Ik weet natuurlijk niet of dat zo werkt, maar misschien werkt dat wel zo?
    Het blijft jammer dat je er niet bij was, maar we gaan er gewoon nog een keer voor, en dan hopelijk met jou erbij! En mocht er nou iets zijn om die drempel tegen die tijd wat minder hoog te krijgen, laat dat dan gerust weten! Hopelijk heb je er niet teveel last van gehad gisteren?
     
  4. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee Nova, wat ontzettend balen van de paniekaanval, maar wat stoer dat je dat wel gewoon durft te schrijven hier. Hopelijk wordt het een volgende keer wat makkelijker voor je!

    D is weer beter, nu ben ik ziek.. bah.. vorige week ook al. Niks aan. Mn leidinggevende zei dat ze de arbo ging inschakelen, omdat het ziekteverzuim zo hoog is op de afdeling. Zucht.. alsof ik voor mijn lol me zo ellendig voel...

    Dus... ik ga weer plat!! Tot laters..
     
  5. Daffiee

    Daffiee Actief lid

    21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Anke, en hoe is het puinruimen gisteren gegaan? Ik vind dat echt het minst leuke klusje van alles. De hele tijd alles heen en weer sjouwen.

    @Julia, nog in slaap gevallen zondag?

    @Ien, fijn dat S zo goed geslapen heeft! Afgelopen nacht weer? Ik was ook best moe na de spruiten-date trouwens, haha.

    @Supernova, o wat vervelend dat je daarom niet kon komen:(. Hopelijk is de drempel volgende keer met de dierentuin lager (zoals Julia ook zegt).
    Ja, leuk he dieren! J is er ook helemaal gek van:).

    @Sucre, ah balen, nu jij weer ziek:(. Heeft D je aangestoken? Beterschap in elk geval!

    Hier alles prima. Gisteren voor het eerst weer naar badmintontraining bij een nieuwe club. Ik dacht even lekker een potje te spelen, moesten we helemaal inlopen en opdrukken en sit-ups. Pfff, spierpijn! En daarna ook nog (badminton)oefening die nog vermoeiender was dan het voorgaande. Maar, het was wel gezellig:).
     
  6. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Nova, helemaal met Sucre eens, stoer dat je ons verteld waarom je er niet bij was. En,volgende keer beter, die komt er wat mij betreft wel hoor. Dieren zijn hier ook populair inderdaad.

    Sucre, balen zeg, ziek. Succes met de arbo, maar wat kan die doen aan virussen die je kado krijgt van je kind? Maar misschien is dat niet bij iedereen zo. Beterschap!

    Julia, hahaha jij dacht via pruisisch polen gereden te worden, dat is in ieder geval wel de goede richting. Nouja ik heb geen file gezien en B lag lekker te tukken, vond het wel prima.

    Daffiee, het was echt sporten dus. I know, het is niet leuk maar uiteindelijk heb je er wel plezier van, die goede conditie. Gelukkig was je niet alleen en was het wel gezellig.
    Puin sjouwen, nee niet mijn hobby maar het ruimt wel lekker op. De voortuin lijks weer een stuk groter, mijn fiets kan er weer staan en het staat ook wat minder aso in onze keurige buurt ;)
    Morgenmiddag stucwerk verwijderen en daarna dus weer.... puin sjouwen

    Ik ga nog wat werken, fijne avond allemaal!
     
  7. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    he nee nova paniekaanval, bah!balen.
    maar niet meer zo gek doen hoor, is echt niet nodig voor ons, haha. in het eggie zijn we eigenlijk ook best leuk en gezellig.
    dus de volgende keer ben je er gewoon bij, beloofd??!!??!!

    dus D ook helemaal gek op dieren? leuk, ik denk dat dat een aantrekkingskracht op elk kind heeft, als S een hond ziet, is het 'woef'. hij reageert zelfs op het bordje van de boren op hun hek, daar staan een haan op, hahah!

    @sucre, balen zeg, ziek zijn. wat een *** die leidinggevende, alsof je je al niet ellendig genoeg voelt...tis altijd zo jammer dat de goede moeten boeten voor de slechte.

    @daffie, puinruimen, en je mag voorlopig nog wel even, vrees ik, stof blijf je terug vinden, maanden later nog, helaas. hoe ver zijn jullie nou?
    je zou toch denken dat je spieren na het klussen in huis heel wat gewend zijn, maar niet dus.
    ik ben gister wezen spinnen, nieuwe leraar en die is toch wel flink pittiger en tja dan doe je gewoon mee he, en dat kan ik merken aan mijn benen.
     
  8. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden. Heb een beetje een vervelende mededeling...
    Ik denk dat D de waterpokken krijgt. Volgens mij is dat pas besmettelijk een dag voor de 1e pok. Dat zou betekenen pas sinds gisteren. Maar ik voel me er toch wat rot bij. Hij heeft zo staan lurken aan al die bekers. Excuses vast en ik hoop dat het allemaal meevalt.
     
  9. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hmmm op sommige sites lees ik dat het al eerder besmettelijk kan zijn. We hoorden vandaag pas van de gastouder dat hij contact heeft gehad met andere kindjes met waterpokken. Manlief is flink boos geworden dat ze dat niet eerder heeft aangegeven. Want dan was ik natuurlijk niet gekomen. Bahbah... :(
     
  10. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Geeft niks hoor Sucre, die heeft B al gehad ;). Zonder grappen, dat kon jij niet weten toch? Hopelojk valt het mee en is het niet zo erg als bij B, die zat echt helemaal onder en was er ook goed ziek van. Overigens heeft D volgens mij vooral aan de beker van B staan lurken.
    Voorzover ik weet is het trouwens al vanaf besmetting besmettelijk (snappen jullie het nog) en de incubatietijd is 2 a 3 weken. :$

    Meid, jij ook al sportief bezig. Ik kan jullie trouwens vertellen dat verbouwen net zoiets is als sporten, aan mijn benen te voelen :) Maar dat fiets ik er wel weer uit naar kantoor.
     
  11. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sucre; ja zeg beetje onze kids aansteken ;) welnee geeft niets. Oudste heeft het ook gehad toen hij net een jaar was en ze kunnen het beter krijgen als ze jonger zijn. Hebben ze het er over het algemeen minder last van. Dus wat mij betreft kan hij het maar gehad hebben.
    Is hij al wel weer een beetje opgeknapt.

    Nova; erg jammer dat je er niet bij was maar was voor jou erg vervelend. Hopelijk ben je er volgende keer wel bij. Musschien Kan je aangeven wat voor soort omgeving je fijn vind zodat we daar rekening mee kunnen houden.

    Daffie: spierpijn aauiwwwwww

    Anke; dus jullie zijn de flodders van de buurt met die zooi haha.

    M heeft op de terugweg half uurtje geslapen, en 's nachts ...... Heel de nacht geslapen!!!! Moeten dus maar gewoon vaak afspreken zodat wij een goede nachtrust hebben
     
  12. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Suc, we zien het vanzelf wel, beter vroeg dan laat idd, maar mocht het zo zijn, laat het dan lekker na onze vakantie in Dld beginnen....

    Ik ben thuis ipv slaapdienst, morgen cursus dus wel gewerkt maar zonder te slapen. Beter ook want ik ben sinds twee dagen vriendjes met de wc, dus duik zo mijn nest in. Voel me net een slappe vaatdoek.

    @Anke, ach, welke route jouw tomtom ook aangaf, Y lag te snurken en ik was uiteindelijk eerder thuis dan op de heenweg richting Amersfoort :)

    @Sporten, respect. Ik doe niet mee. Vind drie kinderen en pens sport genoeg. Oh ja, en meestal met de fiets naar werk, daar blijft het bij (voorlopig..... tot de zw.schapskilo's er weer afmoeten :cool:.....)

    What else? Weet het niet meer. Ik ga mijn bedje opzoeken.

    Doei!
     
  13. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ahh sucre, arme Daan! No worries hoor wat mij betreft, misschien ben ik je straks wel dankbaar ;)

    Reageer morgen verder hoor, heb hier weer een spookje, dus ik duik er vroeg in met de hoop op een beetje slaap vannacht ;)
     
  14. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank jullie wel voor jullie medeleven! En ja, bewust maar gekozen om het eerlijk op te biechten hier, kan wel een of ander vaag excuus verzinnen, maar dat voelt niet goed.


    Julia: Niet echt last meer gehad, al baal ik wel van mezelf. Door niet te gaan geef ik mezelf een soort schouder klopje, alsof de paniekaanval 'goed' is (beetje lastig uit te leggen).
    He balen dat je ziek bent! Beterschap!

    Sucre: Balen dat de arbo wordt ingeschakeld! Maar zie het niet als iets persoonlijks, want blijkbaar heeft het met de hele afdeling te maken. En tja, ziek is ziek. Beterschap!
    Ooh, waterpokken, wat naar voor je kleine jongen! Misschine heb ik makkelijk praten (was er tenslotte niet bij zondag), maar ik denk niet dat iemand je dat kwalijk zal nemen. Jij wist het ook niet.

    Daffie: Badminton, leuk! Maar wel hard aan de slag dus!

    Anke: Jij ook aan het sporten dus (puin sjouwen). Altijd een rotklus, maar het knapt wel lekker op als de troep weg is!

    Meid: Haha, tuurlijk zijn jullie in het eggie ook leuk en gezellig :) Het gekke is dat ik daar absoluut niet tegenop zag, de meeting zelf. Misschien zenuwachtig, maar da's niets verkeerds. Het is lastig uit te leggen, maar zie het meer als een combinatie van factoren, waarvan sommige zwaarder wegen dan andere, en dan nog een stukje onrealistisch denken erbij en voila... paniek.
    Jij lekker aan het spinnen! Doet mijn zus ook en vind het erg fijn.
    D zegt ook 'waf' als hij een hond ziet of hoort, zo grappig.

    Hier: alles verder z'n gangetje. Mijn oma is drie jaar geleden overleden en onlangs (!) is haar huis verkocht, dus nu spulletjes opgehaald. Het was echt een soort schatzoeken, tussen de gratis prulletjes van de afhaalchinees toch het een en ander aan zilverwaar gevonden. Nu staat wel weer mijn huis vol met van alles, terwijl ik zo lekker aan het ruimen was. Het huis van mijn ouders staat te koop, dus van hen ook al het nodige gekregen wat nog op zolder stond opgeslagen (ik heb een map met mijn allereerste knutselwerkjes van de kleuterschool gevonden! :D). En wat blijkt, schoonouders gaan hun huis ook te koop zetten, of vriend-lief zijn spulletjes daar ook van zolder wil halen :$
    Lekkere planning, zo allemaal tegelijk :D
     
  15. Daffiee

    Daffiee Actief lid

    21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Anke, is het gelukt met het stucwerk verwijderen? Hebben jullie trouwens zo'n container voor puin? Wat ik me afvroeg, worden die tussendoor ook geleegd en kost dat wat?

    @Meid, nog steeds lekker aan t spinnen dus? Leuk! Ik heb het voor en tijdens de zwangerschap gedaan. Ik vind het echt ideaal. Als je zin hebt om heel moe te worden, dan kun je helemaal kapot gaan, maar je kan ook rustiger aan doen (toen ik bv zwanger was).

    @Sucre, zoals de rest al zei, je kon t natuurlijk helemaal niet weten van de waterpokken en sowieso moeten ze het toch een keer krijgen. Hoe is het nu met D? En met jou, voel je je al wat beter?

    @Bd, wat lekker dat M zo goed geslapen heeft na afloop van de spruitenmeeting. Die was natuurlijk supermoe van alle indrukken:).

    @Julia, o lekker jullie gaan op vakantie naar Dld, wanneer? Wat gaan jullie doen, een huisje huren? Veel plezier in elk geval!

    @Nova, handig dat jullie allemaal spulletjes op kunnen halen. Scheelt toch veel geld:). Ah, wat leuk om je knutselwerkjes te zien, over een paar jaar heeft D ze ook!

    Hier niet veel bijzonders. Druk aan het werk overdag en in de avonden tegenwoordig weer druk aan de klus. Manlief heeft nieuwe speakers + versterker aangesloten, opgehangen en kabels weggewerkt (tijdens de spruitenmeeting:D). Verder gisteren 2 netwerkkabels door een loze leiding getrokken. Wat een k-klus, dat ding ging elke keer een meter voordat hij er helemaal door was stuk, konden we weer opnieuw beginnen. Uiteindelijk gelukkig gelukt! Zo, nu maar weer eens aan t werk, fijne dag allemaal!
     
  16. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goedemorgen!

    brrrr wat was het akelig koud zeg op de fiets vanmorgen....de winterjassen maar aangedaan, maar eigenlijk wil ik daar nog niet aan, ik haat namelijk de winter, ben zo'n ontzettende koukleum!
    laat het maar snel weer zomer worden, haha.........

    @sucre, hopelijk heeft je mannetje niet al te veel last van de waterpokken.
    joh, maak je er niet druk om, om die besmetting, krijgen ze het niet van jou zoon, dan wel van een ander kindje hoor. zou alleen wel iets minder zijn als ik het zou krijgen, ik heb namelijk nog nooit de waterpokken gehad, dus ik kan het wel krijgen, maar ja, ach dat zien we dan wel weer, ben denk ik niet zo 'vatbaar' daarvoor, anders had ik het als kind al wel gehad, heb trouwens geen enkele kinderziekte gehad.

    trouwens de arbo nog op je dak gehad?of was het meer een laf dreigement?

    @julia, beterschap! vriendjes met de wc is niet echt leuk he!
    wanneer gaat je middelste nu echt naar school? of gaat ie al echt?

    @nova, tja ik weet hoe het werkt, een vriendin heeft het ook heel erg, ze krijgt er dan druk op haar borst van.
    zei zegt zelf tis een soort van 'niet aanstellen en je erover heen zetten'.
    maarja dat zal niet altijd even makkelijk zijn.
    wow zeg nu pas het huis van je oma verkocht???!!!en daar kwam dus een hele schat vrij?haha. en nu dus nog meer zolders, wat moet je ermee?
    echt ik haat altijd zolder troep, staat het op zolder, kijk je er dus niet na, heb je het dus niet nodig, dus hup naar de stort of in de kliko. zoals je leest, ik kan dus heeel goed weggooien! en als ik het later toch nodig blijkt te hebben, koop ik wel weer nieuw!

    schoolwerkjes enz, natuurlijk niet, das erg leuk om te lezen!ik heb ook alles nog, werkjes, diploma's, krantenknipsels, leuk hoor!

    @dafiie, lekker werkje zeg.
    ben je nou helemaal niet meer aan het spinnen? ik doe het denk ik al een jaar of 5. lekker zweten, nouja, meer een hoofd als een tomaat krijgen, haha, gelukkig is het licht wat gedempt.

    vanmiddag om 16uur weer zwemmen met de oudste, vanaf nu mag ie 2keer in de week zwemmen.vandaag met mij en morgen met zijn papa.
     
  17. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ohhhh wat een lieve reacties van jullie allemaal zeg. Bedankt!!! Ik voelde me echt heel ongelukkig, maar idd... in principe moeten ze het allemaal een keer krijgen. Ik ben benieuwd hoor..

    BD, wat heerlijk dat M gewoon de hele nacht heeft geslapen na zondag. En is het de andere nachten ook zo goed gegaan? Hier helaas drama, maar zal ook door het ziek zijn te maken hebben. En zo bedenken we elke keer weer een reden, zucht..

    Julia, wanneer gaan jullie naar Duitsland toe?
    Beterschap, hopelijk knap jij ook op tijd op!
    Enne, zwangerschapskilo's???? Jij????? Waar???? ;)

    Daffie, ik zit er ook aan te denken om te gaan badmintonnen. Maar pas als we zijn verhuisd naar het andere dorp. Is echt wel sportief he. :D

    Ien, spookje weer gekalmeerd?

    Supernova, misschien moeten jullie ook gaan verhuizen en een huis kopen met een grote opslag! :p;) Wel leuk om je eerste knutselwerkjes weer te vinden!

    Meid, ik vind die kou wel lekker hoor!! Een echte Fries he, haha.
    Wow, van welk superras kom jij??? Nooit een kinderziekte gehad? Ben jij wel menselijk?? :D Maar hoop dat het zo blijft!
    Zwemse straks!!

    Hier gaat het weer wat beter! D sliep gelukkig weer wat rustiger vannacht (sliep weer op mijn bed, geselli), nog wel vaak wakker, maar niet meer zo ontroostbaar. De pokken leken eerst heel erg te worden, maar het valt supermee!!! Het kan natuurlijk nog komen, dat wel..

    Ik voel me ook een stuk beter, geen koorts meer, nog wel veel snot.
    Vanochtend heb ik me beter gemeld, omdat ik de oudste naar school moest brengen. Krijg ik een brief dat ik morgen (!!!!) naar de arbo-arts moet. Ik heb dus meteen gebeld, dat ik niet kom. Ten eerste omdat ik me beter heb gemeld, ten tweede omdat ik morgen jarig ben. Geen lekker timing! Maar zij konden er niks mee en ik moest het maar met mijn leidinggevende overleggen... Dus haar gebeld, ik moet gaan, ze verzet de afspraak wel voor me. Wat belachelijk zeg. Alsof ik me elke week ziek meld, laatste keer was een halve dag in februari.... Zucht....
     
  18. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal :)

    @Sucre, jeetje, naar de arbo arts dus omdat je je dit jaar 2x hebt ziek gemeld? En zowaar een halve dag in februari? Nou... die leidinggevende heeft er flink de de balen van lijkt wel. Niet helemaal terecht, in jouw geval in ieder geval!

    Morgen jarig? Alvast gefeliciteerd! Feestje? 'Wallenfeestje?' :D Grapje ;) Fijn dat de pokken bij D. uiteindelijk toch meevallen, maar dan nog rot die nachten. Ik kan me de wens om een nacht eens 'gewoon' door te slapen levendig voorstellen. Dit duurt al wel erg lang allemaal. *knuf!*

    Gelukkig voel jij je wel weer wat beter trouwens.

    @Meid, jij meer van de zomer dus? Oh enne, als jij dadelijk onder de pokken zit, spam je dan wel even een fototje? :D

    @Daf, manlief dus hard aan het werk toen de vrouwen van huis waren?
    Hmz, kabelwerkje klinkt niet als leuke tijdsbesteding.

    @Hier, druk dagje achter de rug, morgen dus richting Dld. School is om 12u uit hier op vrijdag, middelste laatste dag wennen, die begint officieel na de herfstvakantie. Ik pik de heren dus om 12u op en dan rijden we direct door. Iets van 3u rijden, in de buurt van Luxemburg hebben we een appartementje gehuurd. In een dorp trouwens, in de buurt wat kastelen en plaatsjes bekijken, dagje luxemburg en op de laatste dag de verjaardag v/d middelste vieren. Op zijn duits, zal ik maar een fles slagroom meenemen, die slagroom zonder suiker daar doe je hem echt geen plezier mee :p

    Ik ga even verder hier, als ik vanavond niet meer kom spieken dan iedereen vast een fijn weekend!
     
  19. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi!

    Sucre, dat meen je niet, dat gedoe met die arbo :x Op zich goed dat er serieus wordt omgegaan met ziekmeldingen, maar ze kunnen het ook overdrijven zeg ;)
    Hopelijk zijn D en jij gauw weer helemaal opgeknapt!
    L trouwens alweer helemaal beter?
    Je hoeft je echt niet schuldig te voelen over die waterpokken hoor, je kunt het toch niet voorkomen en volgens mij zijn ze het besmettelijkst als ze nog niet te zien zijn.
    Ik merk wel dat ik bij elk plekje dat ik bij S spot, gelijk denk: zou het???! :D ;)
    Ohh ik hoop zo voor jou dat jullie binnenkort normale nachten kunnen gaan slapen! Knuf!

    Daf, haha, had je niet gelijk de neiging om de eerste de beste nooduitgang te nemen?
    O wacht, dat zou ík doen, maar ik ben dan ook echt niet sportief, haha :D
    Leuk dat t gezellig was! Is toch altijd even afwachten in een nieuwe omgeving :)
    Aargh, frustie, met die kabels. Gelukkig toch nog gelukt!

    Anke, puin sjouwen, ook niet mijn hobby. Maar het is wel leuk om resultaat te zien! Succes nog effe!

    Meid, ook al zo sportief! Goed bezigggg :)
    Hier ook vandaag voor het eerst de winterjas aan, M dan. Ik weiger nog ;)
    Ook de voetenzak voor op de fiets geïnstalleerd, ging echt van een leien dakkie (toch Juul?!) :D
    Na een uur konden we gelukkig op de fiets naar de markt :D

    Bd, lekker man dat M zo goed heeft geslapen 's nachts! Hopelijk heeft ie de smaak te pakken :)

    Nova, ik denk dat ik wel ongeveer begrijp hoe het werkt. Lastig hoor, en nog lastiger denk ik om er dan niet aan toe te geven. Knuf! Hopelijk word je het gauw de baas!
    Jullie kunnen nu dus ook op zoek naar een nieuw huis, om alle zooi kwijt te kunnen :D
    Fijn dat je oma's huis (eindelijk) is verkocht trouwens. Mocht wel tijd worden zeg!
    Leuk, die spulletjes trouwens. Mijn moeder heeft echt heel weinig bewaard, jammer!

    Juul, veel plezier in Duitsland! Met flap, dus we hoeven je niet te missen :p
    Neem idd maar slagroom mee ja, brrrr, slagroom zonder suiker is goorrrrrrrrrr!

    Hier: het gillen wordt al (iets) minder!
    Vandaag naar de markt geweest, lekker visje gehaald en patroontekenpapier, want.... volgende week mijn eerste naailes! :D Iemand nog tips voor een leuk patroontje? :)
    Morgen weer dagje werken en daarna weekend! Naja.. ik dan, hub moet werken. ;)

    Zo, het smiley-level is weer even omhoog gekrikt, haha. Sollie! Gaat vanzelf... *doet moeite om nu geen smiley te plaatsen*

    Fijne avond!
     
  20. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @julia, geniet ervan, duidsland!en idd slim van je om de nederlandse slagroom mee te nemen!!haha, hoe kunnen ze het maken zonder suiker, smaakt nergens na.
    jullie hebben dus komende week herfstvakantie? wij die week daarop, ik hou Y. die vrijdag daarvoor thuis van school, dan gaan wij een weekend na texel.

    nou he het zal wat zijn als ik onder de waterpokke kom te zitten, mooi niet dat ik dan nog mijn huis uitkom. maar ik verwacht het niet hoor, ben gewoon een superras [haha sucre]

    @sucre, jij alvast een mooie verjaardag morgen. hopelijk voelen jullie je dan weer een stukje beter als gister.
    pff wat vervelend zeg van dat arbo gedoe, tis helaas echt zo, de goede leiden altijd onder de slechte. bij mijn vorige werkgever was het zo, als je ziek was gingen er van de vakantiedagen, 2 af. sloeg ook nergens op en of het officieel mag, heb er me twijfels over, maargoed daar was het toch allemaal een beetje apart, als je belde om ziek te melden, was het 'kan je geen paracetemolletje in nemen?' en het woord beterschap kwam ook nooit voor, jammer hoor dat het zo kan gaan soms.
    maar gelukkig heb ik nu een super fijne werkgever, toen ik met mijn oog zat [Y. met papier in mijn oog gestoken] zei mijn werkgever, 'neem de tijd, ik verwacht niet dat je deze week nog komt, rustig aan en beterschap' tja zoiets komt al zoo anders over.

    ik ga nog even tv kijken.
     

Deel Deze Pagina