De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    kon je je weer niet inhouden ientje........:p:p:p
    met je smileys:D
     
  2. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Even heel snel en kort.
    Juul, heeeeeel veel plezier in DL!! Lekker genieten met al je mannen.

    Ien, incubatietijd is 10-14 dgn, dus het duurt nog ff. Als hij volgendd week snot e n koorts krijgt, dan kan je ervan op aan dat hij 2 dgn later pkkken heeft...
     
  3. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hi allemaal
    Moet eigenlijk nog wat werk doen, maar heb geen zin... Manlief heeft afscheidsborrel met oudcollega's, ben benieuwd in welke staat hij straks thuis komt, hihi.

    Nova, ik vind het al goed van je dat je er zo open over bent. Hopelijk komt dit soort aanvallen steeds minder voor en hoef je geen spruitenmeetingen meer af te zeggen. Kan me voorstellen dat zoiets wel tijd kost maarhopelijk stap voor stap de goede kant op.

    Sucre, arbodienst. Ik heb ze als leidinggevende wel eens ingeschakeld bij langdurig zieken. Mijn ervaring is dat ze vooral kijken naar oorzaken en het risico op herhaling en langdurig ziekteverlof. Kan ook zijn dat je leidinggevende op deze manier de drempel tot ziekmelden wil verhogen, ik zou toch kiezen voor een persoonlijk gesprekje en dan niet bij degene die zich voor het eerst ziek meldt binnen 8 maanden.
    Hoe is het met D, nog erg sielug? Hier was het ergste na een dag of 5 wel over.

    Meid, ik moest even aan moppersmurf denken bij je laatstebericht. Ik begrijp dat je een hekel hebt aan kou en overbodige rotzooi? :D
    Het was wel ineens heel koud vanochtend!

    Juul, fijne vakantie!

    Ientje, toch op de fiets jij bikkel! Enne, :D:D:p:D:):):););):p:D terug he!

    Daf, puin afvoeren. Wij regelen steeds een container via een vriend die die dingen ook bestelt voor zn bedrijf. Maar dat kan je ookzelf doen. Alleen puin, dus geen hout, plastic en andere troep kost 100 euro ongeveer, alles door elkaar iets van 250. Zonder BTW trouwens. Andere zooi zoals hout en vloerbedekking breng ik weg of laten we ophalen door grofvuil.

    Hier, ook koud dus. Even de stad in geweest om voor B een winterjas te kopen. Ik wilde geen roze en ook geen glimmende dus dat was wel een uitdaging. Uiteindelijk een donkerblauwe gevonden, met rits en houtjetouwtjeknopen, erg leuk!
    Dacht vanavond B in bad te doen door het babybadje in de douche te zetten, met zemelen tegen haar exceem, mooinietdat ze wilde zitten. En bij het afdrogen zat ze te bibbereb van de kou, zo zielig. Daarna alleen maar op schoot gezeten, niksvoor haar. Ze ging wel lief slapen. Zag trouwens dat er weer een tandje door is en er nog eentje aankomt, misschien dat dat er wat mee te maken had. Maar dithad ik nog niet eerder meegemaakt.

    Ik ga nog ffbankhangen en manlief uitlachen als tie thuis komt, later!
     
  4. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Meid: Ik kan dus slecht dingen weggooien. En dat is niet handig, want ik was zo lekker hier in huis aan het opruimen, maar er blijft bijkomen.
    Hier geen hekel aan de winter, wij kijken uit naar sneeuw en winterse dagen. :D
    Veel plezier met zwemmen!

    Sucre: Gefeliciteerd met je verjaardag!! :) Groot feest vandaag? Of gewoon lekker met het gezin?
    Ik moet juist niet groter gaan wonen, want ik ben een echte verzamelaar. Dan zou de hele boel binnen no time vol staan.
    Balen van dat arbo gedoe, als je eenmaal in die malle molen zit... Gelukkig voel je je wel wat beter!

    Julia: Tripje Duitsland klinkt erg leuk! Hahaha, slagroom mee! Volgens mij is Nederland ook ee van de weinige landen die suiker toevoegd aan de slag room. Ik weet het niet zeker hoor, maar in Spanje krijg je ook van die smaakloze troep. :$ :cool:

    Ien: Naailes, wat leuk! Ik heb geen tips voor patroontjes voor je, want ik doe vrijwel alles zonder patroon. Dat heeft zo z'n voor- maar ook zeker nadelen. Misschien is het een idee om iets moois te maken voor de kerst? of voor oud & nieuw?

    Anke: En? In welke staat is je man thuis gekomen? Rollend en lallend? Of viel het wel mee?

    Hier: Morgen een flink aantal vrienden over de vloer, dus vandaag maar eens goed opruimen en wat boodschapjes doen. :)
















    Voor Ien: :p :) :) :cool: :D ;) :$ ;) :D :p :)
     
  5. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hi
    Sucre gefeli met je verjaardag!

    Ientje ik heb hier een hele stapel knippies liggen, patronen voor kids dus. Heb je iets in je hoofd? Ik kan wel even kijken of er iets leuks tussenzit?

    Nova, mnalief was aardig in de olie gister inderdaad. Was ook heel gezellig in bed, ik, hij, en zn kegel tussen ons in :D

    Zo wijn drinken en kaasjes eten met teamgenootjes, wordt vast gezellig!

    Fijn weekend allemaal!!
     
  6. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Happy B-day Sucre!! Hopelijk een leuk gezellig dagje gehad, zonder arbo bezoek (weet nou niet meer of dat bezoek van vandaag nog doorging?)

    Anke, euhmm.... ik heb eigenlijk geen idee, denk dat ik met een broekje ofzo zou willen beginnen. Dus als je tijd over hebt... ;) dat hebbie natuurlijk niet met het klussen in huis!
    Nee hoor, je hoeft niet helemaal te gaan zoeken. Maar mocht je toevallig wat leuks tegenkomen, sta ik daar zeker voor open :)
     
  7. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O en thanx iedereen voor de smileys :D they make me happy! :D:D :p;):)
     
  8. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje ik kijk wel even zo of ik wat leuks en simpels kan vinden, zit toch te wachten tot er iemand mijn wijn komt opdrinken ;)
     
  9. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje ik heb hier een knippie gevonden met twee patronen van een broekje en een van een spencer met capuchon. Lijkt je dat wat?
    Ik kan je de knippie wel even lenen, doe er nu toch niet veel mee, te druk met verbouwen :)
     
  10. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Beetje hippe broekjes? ;)
    Dan zou ik hem graag willen lenen! Ik pb je even :)
     
  11. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goedemorgen!

    iedereen lekker weekend? nog wat leuke dingen in de planning?
    vandaag is hub met z'n hobby bezig, autosport, ze zijn vanmorgen in alle vroegte al vertrokken om naar de rally te gaan. dus wij vandaag een rustig dagje, misschien vanmiddag nog even langst mijn moeder, die zit ook alleen [mijn vader gaat ook altijd mee naar de rally's].

    en nog even een kado kopen voor mijn opa, die is morgen jarig, iemand nog inspiratie?? ik kom vaak niet verder als een fles jonge of staatslot.

    @ientje, leuk naailes! ik heb helaas geen patronen, oh ik lees dat je van van anke kan lenen, fijn! mijn schoonzus zit ook op naailes en als je ziet wat zij maakt, soms echt hele leuke dingen, voor haar dochter, leuke rokjes enz.en voor de zomer een zomer jas voor haar dochter.

    @sucre, leuke verjaardag gehad, zag op fb dat je lekker verwent was, mooi! van de kids leuke knutsels gehad? hoe is het met de waterpokken en de griepjes?

    @anke, moppersmurf, whahaha, jaaa ik kan echt heel chagrijnig worden van dat soort dingen, kou, winter, rommel, onrecht.maar daar in tegen ben ik heel vrolijk bij dingen zoals, de 1e vogels die je hoort in het voorjaar,geur van pas gemaaid gras, zon die schijnt op je huid enz.
    werkt dat zemelen bad? ik gebruik altijd balneum badolie voor droge/eczeem huis en smeer hem daarna in met vasaline lanette.

    @nova, jij je huis dus weer mooi aan de kant.
     
  12. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Groet uit Duitsland! Ondanks de voorspelling van 90% kans op regen hier vandaag, echt een ontzettend mooie dag gehad in Luxemburg. Leuk plaatsje, mooi kasteel, lekker eten en heerlijk gewandeld. Dikke aanrader; Vianden heet het plaatsje.

    Nu lui op de bank :D
     
  13. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    He meid, zit jij die renault eens niet zo te promoten in de lounge, ik probeer er mijn Citroën te verkopen! :D
     
  14. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ien: Ik ben 2 stuks knip mode (patronen voor dames) tegen gekomen, ik denk dat ik de knippie de deur uit heb gedaan, er stond maar 1 ding in voor jongens babies in de editie die ik had, vandaar. Dus als je nog een patroontje voor jezelf zoekt heb ik hier misschien nog wat. Ik gebruik ze niet, dus kan ze zo opsturen naar jou.

    Juul: Leuk dat Duitsland zo beviel. Ik zal de plaatsnaam onthouden, vriend gaat altijd graag naar Duitsland en een keer een nieuwe bestemming is dan niet vrkeerd.

    Meid: Is het nog gelukt met een kado voor opa? Of is het toch een fles jonge geworden? :D

    Hier: zaterdagochtend wakker geworden met een zere keel, snotterig en niezerig. Beetje jammer, helemaal omdat we zaterdag een stuk of 12 vrienden over de vloer hadden. Anti-griepine, trachitol en vitamine tabletten hebben best redelijk hun werk gedaan, waardoor het ook voor mij nog gezellig was. Nu wel echt brak :(

    Mijn ouders zijn in december 40 aar getrouwd en om dat te vieren gaan we in februari met z'n allen naar een Landal park. Dit is echt weer voor het eerst in tijden dat we zoiets doen en ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.
     
  15. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @julia, hahahahahhahahhahahahaaaa!!!!

    trouwens, ga jij eens vakantie vieren ofzo....!!
     
  16. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nova, thanks, ik ga je pb'en! :)

    Das ook toevallig, mijn ouders zijn ook in december 40 jaar getrouwd! De jouwe ook op de 7e toevallig? ;)
    Wij zijn afgelopen voorjaar daarvoor (en voor mn vaders 65e verjaardag) met hele gezin een weekendje weggeweest naar Landal :D

    Balen dat je zo brak bent joh :( Beterschap!

    Ik intussen weer ongesteld, en gisteren kwam alle laatste troep van de mk nog even mee. Takke zeg, wat voelde ik me beroerd! Liep zowat leeg, vond het best wel eng! Maar intussen gaat t wel weer goed gelukkig.
    Hoop maar dat nu echt alles eruit is, ben er nou echt wel helemaal klaar mee hoor!

    S heeft weer een gildag vandaag, pff, ik merk wel dat mn lontje er wat korter van wordt. Hoop maar dat hij er gauw zelf ook genoeg van heeft!
     
  17. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hoi-doei, voordat ik verder vakantie ga vieren; Nova: dat plaatsje Vianden ligt in Luxemburg, niet in Dld :D We zitten vlakbij de grens. *Nokt hem snel, even slingers ophangen voor ons middelste feestvarkentje die morgen 4 jaar wordt* Jaja, slingers en ballonnen meegenomen op vakantie, hoort erbij he?
     
  18. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Woehoee! Leuk man, issie zenuwachtig? Veel plezier alvast morgen!
     
  19. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bedankt voor alle felicitaties!!!

    Juul, jij ook gefeliciteerd en fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.

    Ien, heftig zo'n ongi. Hopelijk heb je het nu gehad en is alles weer normaal. Hoe gaat het met je gil-Bill?

    Hier druk aan de studie, verslag/werkstuk aan het maken. Pfffff wat een werk...
     
  20. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Juul: Van harte gefeliciteerd! Ik heb dus scheef zitten lezen, is in Lux ipv DL, kan ook eens leuk zijn om heen te gaan. :D

    Ien: Heftig joh, die ongesteldheid. Nu over dan? Waarschijnlijk een soort grote schoonmaak actie van je lichaam, maar fijn is anders natuurlijk.
    Mijn ouders zijn volgens mij de 22e getrouwd, maar ik ben altijd in de war dus kan net zo goed de 19e of de 21e zijn. Ik heb het in mijn agenda geschreven deze keer, zodat ik niet weer op de verkeerde dag met bloemen voor de deur sta :p :D
    Ik ga de knip mode opsturen naar je!

    Sucre: succes met het verslag/ werkstuk!

    Vraagje hier: Zijn hier nog mensen met dubbele dierenkaartjes? Ik heb een aardige stapel dubbelen en kan er misschien iemand blij mee maken!
     

Deel Deze Pagina