De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oei oei, alweer bijna van de tweede pagina afgeplukt. En ja, daar ben ik zelf ook schuldig aan. Nog al eentje die aan verwaarlozing doet. Hier ben ik dan weer even, dit keer kom ik niet langsvliegen of waaien maar waggelen en duik ik daarna snel weer onder. Terug naar mijn winterslaap..... ahhhhh wishful thinking heeft dat he? Ik zou er een paar honderd voor over hebben, that's for sure.

    Maar goed... eens even kijken waar jullie allemaal over gebabbeld hebben voordat ik alleen maar asociaal loop te zeiken hier.

    @Suc, tentamen achter de rug, paar weken wachten op je cijfer denk ik? Wel wat rust in de tent nu, of blijf je blokken?

    @Nova, nu zal de kerstboom er dan toch wel staan? Hihi, vind het wel komisch, zo'n kerel die helemaal verslingerd is aan de tierelantijnen die kerstmis met zich meebrengt.

    @Haha, Meid, misschien wil jullie oudste wat van mijn middelste overnemen wat die weerstand etc betreft? Ons manneke zit nu dus in zijn vierde week van zijn schoolcarriere en wat hij in zijn kop heeft, heeft hij niet in zijn kont. Nee is gewoon nee en dan vertikt meneer het om te doen. Klassikale knutselopdracht bijv., no way! Hij vertikt het gewoon. Had ookal een werkje van een ander kind kapot gemaakt. Nu kan ik hem natuurlijk gaan verdedigen, het is ook echt een ontzettend lief jong die dagelijks de baby in mijn buik kusjes geeft, zijn kleine broertje van liefde half dood knijpt en met regelmaat een handje helpt. Daar tegenover staat dus wel een erg sterke wil en soms een echte boef. Denk dat wij over een week of twee dat eerste gesprekje hebben en nu ken ik de juffen inmiddels dus hebben we er stiekem al wel een beetje lol om, maar het beloofd nog wat in de toekomst.....

    @Bd, in welk opzicht is jullie oudste veranderd?

    Klinkt erg geslaagd, jullie uitje in Limburg! Heerlijk!

    Oh Meid, hoe was zijn eerste speelafspraakje? Bij jullie thuis of bij het vriendje/vriendinnetje?

    @Anke, haha 'mama nadoen'? Echt niet herkenbaar, grappig zeg! Ben benieuwd of we dat hier ook nog gaan krijgen.

    @Ien, hoe'st met jou en met driftkikker? Ahhhhhh!!! Ben blij voor je dat het gegil minder aan het worden is, zou toch jammer zijn als je op je dertigste al aan een gehoorapp zou moeten.

    Goed, hier verder alles zijn gangetje, nah ja.... tis wel druk. Werk is erg druk, veel gaande omtrent een van 'mijn' clienten. He, Bd, werkte jij ook niet op een woongroep met jongeren?

    Verder vandaag met middelste voor het eerst naar logopedie geweest. Wij dachten dat het slissen was wat hij deed, maar het probleem ligt meer bij de letter L. Hij doet echt rare dingen met zijn tong en mond, dus daar gaan we aan werken. Volgende week weer. Hij deed het hartstikke goed, kreeg een mooie sinterklaassticker dus dat was fijn. Verder tel ik de weken bijna af, mijn lijf is wel moe, erg moe. Die buik, ookal is hij echt niet giga groot zit gewoon in de weg en ik slaap niet lekker. Dus... als iemand een recept heeft voor die winterslaap of tijdelijk de zorg voor 3 koters wil overnemen, just let me know :D

    Fijne avond allemaal!
     
  2. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ooooh, ik ben niet de enige die aan spruiten verwaarlozing doet *voelt-zich-wat-minder-bezwaard-nu* ;)

    Ik houd het even kort voor nu.

    Dierenkaartjes: Ik heb twee enveloppen mogen ontvangen, thanks dames! Helaas ben ik er vandaag achter gekomen dat de envelopjes voor jullie mysterieus zijn verdwenen (ik dacht dat vriend ze op de bus had gedaan). Hij weet niet waar ze zijn, en ik nu dus ook even niet meer. Niet getreurd, ik heb nog een hele stapel dubbelen liggen.

    Later meer!
     
  3. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hoi, zal ik ons eens uppen?

    Meid, huismetamorfose, altijd leuk! Is het mooi geworden? Center parcs, altijd leuk. Enne die kortingskaart, dat is toch een mooie reden om nog een keer te gaan? ;)
    Hub nieuwe baan, spannend, heeft ie er zin in? Oh hij heeft nog evn vakantie, lekker hoor.

    Ientje, een beetje minder herrie bij jou dus,ben je nog vrienden met de buren? Die woordjes,voor je het weet kletst ie de oren van je hoofd. Hoe is het met je naaimachinehoes, mag tie zich al in het openbaar vertonen? En vind je het eigenlijk leuk, je nieuwe hobby?

    Juul, de combi van 3 mannekes en zwanger zijn lijkt me inderdaad wel pittig. Volgens mij ben jij wel iemand die zichzelf weleens vergeet qua rust enzo, maar af en toe lekker met de voetjes op de bank he! Die middelste van jou, dat is een persoonlijkheid, zo te horen. Ja ik snap dat je het druk hebt ;). Dat nadoen, echt hilarisch af en toe, maar ook wel makkelijk als je iets gedaan wil hebben :D. Dan werkt het trouwens altijd een stuk minder.

    Nova en het mysterie van de verdwenen superdierenkaarten, klinkt als een spannend kinderboek,vind je ook niet, ik ben nu trouwens bijna compleet dankzij de donatie van svader. Geen idee wat hij allemaal koopt in de supermarkt maar genoeg, aan de hoeveelheid kaarten te zien. Dus, als je og wat zoekt.... En als je nog wat vindt :D hoor ik het wel.

    Wij zitten in Zeeland, lekker een weekendje weg. Volgende week vrij van werk en hard aan het schilderen etc., maar we hadden nog wel zin in een paar dagen relaxen. B heeft zich net tegoed gedaan aan de knakworstjes, patat en appelmoes en daarna mijn halve ijsje opgegeten, dus voor haar is het denk ik al geslaagd :)
    Gister maar weer eens naar de huisarts geweest vanwege heel erg jeukend eczeem, sterkere hormoonzalf gekregen en die lijkt goed te helpen. Gelukkig maar want ze werd bijakrabbend wakker, zo sneu. Meid had jouw S niet ook zo'n eczeem, hoe is het daar nu mee?

    Zo ik ga eens een lekker drankje uit de koelkast vissen, fijn weekend allemaal en tot later!
     
  4. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Oja, Sucre, gefeliciteerd met je mooie cijfer!
     
  5. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goedemorgen!

    wat een mooi cijfer sucre! top, je hard studeren word nu beloond!!!!

    @anke, o heerlijk even een weekendje relax er tussen uit.
    sneu van je meisje, eczeem,ja beide kids hebben/hadden eczeem, de oudste als baby heel erg, en na een vakantie in een warm land,met zee, was het een tijd weg en dan kwam het langzaam aan weer, dus konden het redelijk rustig houden, en bij S idd ook, eczeem, vooral in de knieholten en op zijn polsen, maar dat is nu ook vrij rustig. als ik zie dat het wat rood/droog word smeer ik met vasaline lanette en bij echt eczeem een paar dagen achter elkaar met hormoonzalf, hydrocortison [als ik het goed schrijf..]
    je kan er helaas erg weinig aan doen, niet te vaak in bad, dat droogt de huid uit en dan balneum badolie erin, niet te warm kleden, liefste veel katoen, geen zwitsal gebruiken!! en de was doen met neutral wasmiddel. dat is het enige wat ik je mee kan geven.

    het speelafspraakje is niet doorgegaan vorige week woe, toen ik pause had, zag ik dat ik allemaal gemiste oproepen op mijn telefoon had en voicmail was ingesproken, schrok me rot!
    was de juf; Y had een ongelukje gehad, was met steppen gevallen, met zijn oog op het handvat..dat we maar even naar de ha moesten...schrik!
    gelukkig was mijn hub thuis en had ze hem kunnen bereiken, en hij me Y naar de ha, viel gelukkig erg mee, maar had niet een cm verschoven moeten zijn, dan zou zijn oog wel eens beschadigd kunnen zijn.

    dus volgende week de nieuwe speelafspraak staan...

    @julia, winterslaap houden, heerlijk zeg, lijkt me ook wel wat, bel me wanneer het zomer is dan. ik vind het nu al te koud.
    haha wat een boef die middelste van jullie, maar heeft ie het naar zijn zin op school?
    beetje aan jezelf denken he, valt niet mee, denk ik met 3kids. hoelang moet je nog werken?

    momenteel leven we in een soort van bouwput, laminaat is er uit, ligt nu stucloper op de vloer, meubels staan of boven of aan de kant of midden in de kamer, gordijnen zijn ook al weg, staat ook nog een trap midden in de kamer, maar ach, hopelijk mag het resultaat er straks wezen.
    we zouden alleen plafon witten en 1 muur donkerder verven, maar die plannen zijn gewijzigd, alle plinten worden gedaan, , nog meer schilder werk, en alle muren,.........nu we toch bezig zijn...........

    nou ik ga even douchen en de wasmachine aan gooien!
    goed weekend allemaal!
    gaan jullie ook sinterklaas ontvangen vandaag? bij ons komt ie om 13uur aan, maar even heen met de jongens.
     
  6. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi!

    Nova, foto van de kerstboom? Durf namelijk te wedden dat ie er intussen écht staat :p

    Juul, hoe is het nu met B en het L zeggen?

    Anke, lekker weekend gehad? Heerlijk hoor, effe ertussenuit!
    Eczeem, ahhh sneu! Hoe gaat t nu?

    Meid, auw wat schrikken zeg, eerst al die gemiste oproepen (daar zou ik al een hartverzakking van krijgen geloof ik) en dan die arme Y met zn oog! Gelukkig viel het achteraf mee, maar de schrik zat er vast wel in.
    Het hele huis moet eraan geloven dus :D Leuk hoor, beetje verandering!

    Hier is S een beetje ziekies geweest. Koorts, en vooral heel erg uit zn hum. Niks was goed en er hoefde maar dit te gebeuren en hij begon te huilen. Dat laatste is nog niet helemaal over trouwens. Hij kan uit het niets heel hard gaan huilen, dus ik houd hem toch maar even in de gaten. Jammer dat ie nog niet kan zeggen wat er is!

    Zijn zaterdag wel eventjes gaan kijken waar Sint aankwam, das hier vlakbij. Waren alleen net te laat om Sint te zien, die was hem alweer gesmeerd. Maar het was zó druk, we wisten niet hoe gauw we weer naar huis moesten, haha :D

    Oh, en mn eerste project is af! Zal eens kijken of ik zo een fotootje online kan zetten :) Project 2 wordt dus een jurkje. Stof al gekocht, heb dr zin in!
     
  7. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje, ik heb je project gezien op fb, gaaf hoor! knap! ben benieuwd naar dat jurkje, maar die is niet voor de kleine man toch [ga ik maar van uit, hihi]

    niet fijn dat S zo ziekjes is, ze kunnen nog niet aangeven wat er is, dat is moeilijk.
    ik voelde gister mijn keel al een beetje, en vanmorgen werd wakker, snot snot en nog een snot...........pfff ben kapot nu, kost zo veel energie, en dan ook nog een drukke dag op het werk. vanavond optijd in bed, en dan hopen dat al het snot ervan daag uitgekomen is,haha.

    @huis, we leven hier nog steeds in puin, net kamperen in eigen huis. morgen gaat hub de muur donkerder verven en ik hoop de rail van het gordijn weer ophangen, kunnen de gordijnen weer dicht savonds, je ziet ons nu wel zitten zeg maar.

    @julia, hoe is het meid? kom je een beetje aan je rust?
    @anke, hoe was zeeland?je zit nu waarschijnlijk met je handen in de verf, word het mooi?
     
  8. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi, Meid, nee hoor het jurkje is idd voor mezelf, arme S, dat zal ik hem niet aandoen hoor ;)

    Oh, en ik ben erachter wat er met hem aan de hand was. Het arme schaap krijgt 4 hoektanden tegelijk! :( Sielug! Ik begreep al dat de hoektanden het rotst zijn, en dan nog allemaal tegelijk, ik vind het sneu. Niet zo raar dat ie van slag was! Hopelijk zijn ze gauw goed door en heeft ie er geen last meer van.

    Net nog "even" een klein projectje gemaakt en op fb gezet! :)
     
  9. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hello!

    Twee slapende koters geeft deze moeder even de tijd om te reageren, dan even een uurtje plat en de oudste van school halen. Vanmiddag appelflappen bakken, en ervoor zorgen dat B. (middelste) even aanwijst in lego/playmobil/intertoys boekjes wat hij van Sinterklaas graag zou willen krijgen. Ik kan namelijk bar weinig bedenken.

    Anke, hoe was Zeeland? Klonk erg geslaagd, zat het weer een beetje mee?

    @Meid, gisteren wel speelafspraakje doorgegaan? En? Hier gisteren en vandaag even een 'verbod' op speelafspraakjes. Meneer is echt moe! Tis weer tijd voor vakantie, hoe vroeg we hem 's avonds ook naar bed brengen, we moeten hem altijd 's ochtends wakker maken, en oh wat gaat dat tegen mijn gevoel in. Even pas op de plaats nu, school en dan rust. Gaat hij hele dagen naar school, of laat je hem nog wel eens thuis? Ik heb nu toevallig B. om half 12 opgehaald, die ligt dus te snurken, ook helemaal moe.

    Jij ook aan een winterslaap, oh ja, jij houdt niet van winter, nou snurk ze! Ik geef wel een gil als de lente voor de deur staat. Of al eerder, als de weeen beginnen..... ;)

    Hoe wordt het huis? Flink bezig jullie, op naar een mooi resultaat!

    @Daf, jullie nog tijd voor klussen in huis met nieuwe baan? En hoe bevalt de job? Heb je het er naar je zin? Begint het al te wennen?

    @Ien, arme S met al die hoektanden. Hij is nu gelukkig over de helft, 4 to go en hij heeft een bekkie vol. Ben je daar ook weer klaar mee. Check! :) Inderdaad zielig trouwens, hopelijk heeft hij er snel geen last meer van.

    @Annelies, hoe gaat het met jou?

    @Bd, you?

    @Sucre?

    Hier alles wel oke. Al dagen keelpijn en ik slaap weer belabberd. Lijkt wel of ik een wekker in mijn kop heb zitten die elke nacht om stipt 03.00u afgaat. Daarna komt er dus niks meer van slapen, schiet voor geen meter op. Mooi ook die wallen.... zucht.... Mag ik eigenlijk al gaan aftellen? Ik vind het wel mooi geweest namelijk. Sorry als dit verwend klinkt, dat was echt niet de bedoeling maar zo halverwege de dag begint de pijp aardig leeg te raken.

    Ik ga dus even een uurtje plat, laat de boel de boel - dat ruimen die mannekes zelf maar op vanavond :D
     
  10. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje, ohh arm manneke....allemaal tegelijk..maar...daarna heeft ie er dan ook geen last meer van.
    ik kan bij S nooit merken dat ie tanden door krijgt, ja ik zie het wel, maar hij is dan niet extra huilerig ofzo. [gelukkig]
    maar S is ook wel een beetje zielig, hij heeft gewoon snot uit zijn ooghoekjes, zooo verkouden...
    ik denk dat ik de boosdoener ben, mijn verkoudheid raakt nu weer een beetje weg.

    @julia, dat herken ik wel wat je zegt van elke nacht wakker worden, had ik bij S in de zwangerschap heel erg, ik slaap altijd als een roosje, maar toen op het einde ook elke nacht wakker.
    ja hoor de jongens hebben heerlijk gespeeld, zijn moeder sprak ik vanmorgen nog even op school en ze stond er van te kijken hoe Y kon eten..hij had dus daar een croissant op en 3 pannenkoeken..hahaha! lekkere eter is het!
    ja Y gaat elke dag heen, ma woe en vrij alleen de ochtend en di en do ook smiddags. ik heb hem eens thuisgehouden, maar dat was niet wat meneer in gedachte had, huilen, huilen, hij wou naar school. het was dus echt een straf dus ja, hij vind het blijkbaar zo leuk op school. als hij het echt zat is geeft ie het wel aan. nu gaan we weekend van 30nov weg, zijn die zo avond thuis maar ik laat het bv wel die ma thuis, even bijkomen.

    wow al bijna 30 weken..............wat gaat dat snel zeg!!!!!!!!!!ben zo benieuwd naar de nieuwe mini spruit!
     
  11. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    He dames, weer wat activiteit hier!

    Meid, je woonkamer al weer een beetje op orde? Hopelijk wel.... je bent het ook wel een keer beu, alles van z'n plek.

    Ientje, aaahhhhh 4 hoektanden tegelijk, wauw... Hopelijk zijn ze snel door, istie dan compleet qua gebit? Hier nog 6 kiezen en alle hoektanden te gaan, pas op de helft dus. Maar gelukkig weinig last ervan.
    Haha, een jurkje voor S.... Ik zal je vertellen, mijn moeder is coupeuse en heeft een petekind day net zo oud is als mijn jongste broertje en die fungeerde wel eens als paspop voor de jurkjes van het petekind. Dat ging goed tot wij hem gingen pesten, hahahaha. Kinderen zijn zo gemeen, wij vonden het wel leuk. Maar, ben benieuwd naar het resultaat, wordt het een zomerjurkje?

    Juul, druk dus, kan me er iets bij voorstellen dat je aan het aftellen bent. Hoewel nog steeds bijzonder zal je deze zwangerschap toch anders ervaren dan de eerste... Balen dat je steeds wakker ligt, knap je ook niet van op. Hoe lang werk je eigenlijk door? Tot die tijd is het toch wel aftellen?

    Hier, de eerste verf zit op de muur! De keuken is al mooi wit. Zaterdag is de stukadoor voor het laatst, scheelt een hoop spullen in huis en kunnen we weer wat afvinken. Grootste klus is dan nog de badkamers, daar moeten we nog iemand voor vinden. Onze stukadoor had nog wat vriendjes, en via een collega heb ik ook nog wat nummers gekregen, dus dat gaat wel lukken.
    Vandaag naar Blijdorp geweest, ff dagje vakantie gevierd tussendoor. Was erg leuk en heerlijk weer. De babyneushoorn huppelde vrolijk om zn mamsie heen en er waren genoeg andere beesten. Blijft leuk, de dierentuin.
    Weekend weg was trouwens ook heerlijk, niet erg veel gedaan, beetje rondgewandeld, indoor speeltuin op het park bezocht, gezwommen, etc. lekker uit etengeweest, met B erbij. Ze heeft ook meegedaan aan de minidisco, tussen de 5 en 6 jarigen, voor de neus van de juf gaan staan (op het podium).. Ze had het duidelijk naar haar zin. Het was trouwens ook erg lekker weer, dat scheelt een hoop. Lekker bijgetankt voor de rest van de verbouwing.
    Morgen weer schuren, jippie ;). Gelukkig krijgen we wat versterking. Maar we gaan gestaag vooruit, dat is het belangrijkste.
    Oh weer een lange ego zie ik, sorry!
    Tot later allemaal, fijne avond en alvast fijn weekend!
     
  12. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Joehoeeeeeee wat is het hier stil!

    Hopelijk lezen jullie dit berichtje snel, wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? :D:D:D:D:D

    Tot later allemaal!
     
  13. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wooohh Anke! Gaaf!! Gefeliciteerddddddd!!!! Jij sneaky hebt het gewoon een hele tijd verborgen weten te houden! Hoe voel je je? Al echo gehad? Super man!! :)
     
  14. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Yeahhhhhhh!!!!! Ik vind hem moooooooiiiiiii!!! Gefeliciteerd!!!!
     
  15. AnkeM

    AnkeM Fanatiek lid

    21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Heeee wat een activiteit hier opeens, hihihihi. Dank voor de felicitaties!
    Tsja, en ik nog proberen wat directe vragen van Julia proberen te negeren over gewenste zwangerschap maar daar ging Ientje dan weer achteraan, daar heb ik wel om gelachen.

    Maar het gaat goed, moe af en toe maar dat is niet zo gek in combinatie met werk en verbouwing.
    Vorige week echo gehad bij de vk, maar was te vroeg voor een goede termijnbepaling. Dus volgende week nog een keer. Maar wel een kloppend hartje en wat bewegingen gezien.

    Maar, nu dus maar op tijd naar bed, gister cocktailparty met mn softbalteam, daar viel ik natuurlijk al door de mand toen mijn ingredienten uit de tas kwamen. Beetje laat geworden, was gezellig.

    Tot later! Volgende keer wat minder ego ;)
     
  16. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Jeeeeeeeee gefeliciteerd!!!!!!! Moe, ja dat kan ik me voorstellen met de verbouwing er bij. Volgende week echo, spannend.

    Hier druk, binnenkort meer zp tijd, sorry
     
  17. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wauw gefeliciteerd anke!!!!!!!!!!!!! wat super leuk zeg voor jullie!
    en al een echo gehad, met kloppend hartje, super.

    onze buren hebben net vorige week hun 1e kindje gekregen een jongentje, jesper.
    heb haar nog niet gesproken maar volgens mij liep dat daar niet allemaal van harte, ze is di bevallen en kwam pas do thuis en tot nu toe is ze alleen maar boven...

    de woonkamer is hier weer een beetje op orde, vloer, muren, plinten, meubels zelfs mijn lamp hangt al weer. tis nu weer goed leefbaar, tis nu alleen nog wat afwerk werk.

    o ik hoor dat S wakker is, moet nog even naar de bieb en nog een kadoje halen, ga snelllll...

    doei!
     
  18. Daffiee

    Daffiee Actief lid

    21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Anke, gefeliciteerd!! :D
     
  19. SupernovA

    SupernovA Fanatiek lid

    27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

    Ik laat ook maar weer eens van me horen!

    Anke: Lekker weekendje weg geweest! Waar in zeeland? Port Zeelande toevallig? Werkt het zalfje voor B d'r eczeem?
    Whaaaaaaah, Anke! Gefeliciteerd! Gaaf hoor! :D

    Meid: Jullie ook aan het klussen geslagen. Wat voor kleur gaat het worden/ is het geworden? Ongelukje, da's wel schrikken, gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
    Lol, jullie pakken gelijk alles aan, lees ik, ipv alleen de muur verven...

    Ien: Hoe gaat het nu met het gillen? Nee joh, kerstboom staat nog niet, ik heb als regel dat 6 december pas kerstversiering tevoorschijn gehaald mag worden, dan is sinterklaas weg.
    Ik zag je foto's op facebook van je naaiprojectjes, gaat lekker! Hoever ben je met je jurkje?
    Ik lees net pas dat S uit z'n hum was, en dat het resultaat vier hoektandjes daarvan is. Hier had ik hetzelfde verhaal, D was niet happy te krijgen. Konden ze maar praten he... ;) :D

    Juul: Hoe gaat het met de zwangerschap, je bent al een heel eind op weg zeg! Vanaf wanneer ga je op verlof? Enne, je mag best zeuren hoor, kan me voorstellen dat het met 3 kinders vrij pittig is om zwanger te zijn. Elke nacht om 3 uur wakker voor niets schiet dan ook niet echt op (wat wel herrinneringen aan mijn zwangerschap ophaalt, ik had dat toen ook.....lijkt alweer zo lang terug!)

    Hier: Vorige week de eerste stappers voor D gekocht. Hij stapt er trots op rond en loopt graag aan de hand mee. Snel lopen zit er niet in, maar zo leuk om te zien hoe er weer een wereld opengaat voor die kleine jongen. :D Afgelopen zondag heeft D Sinterklaas gezien, hij vond het heel interessant allemaal. :)
    Nee, de kerstboom staat nog niet, maar we gaan aanstaande zaterdag (als het goed weer is) wel onze boom uitzoeken... en zelf omzagen :D Was een ideetje van vriend, en lijkt me ook wel leuk.

    En...... ik heb vandaag voor het eerst in zo'n 3 jaar een sollicitatie gesprek gevoerd. Ik was zo zenuwachtig, maar had me van te voren goed voorbereid. Nu ben ik uitgenodigd voor een tweede gesprek volgende week donderdag. Spannend!

    Jullie nog sint vieringen gedaan, of in de planning? Wat vinden jullie kindjes van het sinterklaas gebeuren?
     
  20. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoiiii!

    Nova, oooooh valt best mee dan, met die kerstspullen :) Ik vind het ook hoor, pas als Sint weg is mag het kerstspul tevoorschijn komen. Wil dit jaar iets leuks voor het raam hangen, misschien creatief met takken en kerstballen ofzo. Zag in het kruidvat krantje heleboel leuke dingen staan. En misschien morgen eens naar het bos om takken te zoeken :)
    De stof voor het jurkje is geknipt, zover ben ik ;) Tussendoor ook wat andere projectjes, zoals het verbouwen van de voetenzak voor in de buggy.
    Leuk man dat D nieuwe schoenen heeft, helemaal trots dus! En snel... nee dat moet je voorlopig even niet willen ;)
    Het gegil is zga over!! Hij gilt nog weleens, maar echt by far niet zoveel als even geleden. Man man, wat een drama was dat!

    Vannacht een beetje rottig nachtje gehad, hub had avonddienst en kwam héél laat thuis, werd nog een paar keer gebeld vannacht en vanmorgen giga vroeg weg. En tussendoor hoorde ik S een paar keer piepen, niet echt bevorderlijk voor je nachtrust ;)
    Maar zolang ik niet iedere dag om 3 uur wakker word, zal ik niet klagen... Ahh arme Juul. Hopelijk slaap je gauw weer veel beter!

    Zo, lekker ego he, later wat socialer hoor! Nu slapennnnnnnnnnnn :)
     

Deel Deze Pagina