De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
  2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hahaha, die is grappig!

Ik ken hem ook met zo'n grote mensen gebit, maar die vind ik eerder eng dan leuk ;) deze is gewoon grappig :D

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, ik ga nog een keer een slaapdienstje draaien he, kom terug staan er ineens 2 pagina's tekst voor me klaar! Zo is nr. 3 snel vol :p

Leuk leuk weer al die verhalen.

@Suc, leuk dat je weer even langskomt en goed dat je 7 okt op de kalender hebt gezet. Nog even wat die 7 okt. betreft: zal ik gewoon reserveren, of wachten we toch af wat het weer gaat doen? En/of heeft iemand nog andere ideetjes? We hebben geen haast, ik neem aan dat als we nog een paar weken wachten we die halve lounge nog steeds kunnen reserveren, maar als niemand met een andere optie komt, dan kunnen we hem net zo goed reserveren. Iedereen nog steeds van de partij (ivm aantal)? Flientje??

Enne, Meid, volgens mij noemde jij het: alle kids of alleen de spruiten (voor de moeders met meer kinderen)? Ik ben wel voor alleen de spruiten :p Jullie ook?

Nu even reageren:

@Suc, wat onwijs vermoeied die nachten bij jullie. En frustrerend ook omdat je niet precies weet waar het door veroorzaakt wordt. Nu moet ik er wel bijzeggen dat toen ik het bv stukje las en het niet/bijna niet willen drinken uit fles/beker. En dan het in slaap vallen tijdens bv, daarna huilen bij wakker worden... hmmzzz.... Volgens mij weet jullie ukkie heel goed wat hij wil en gebruikt hij het huilen als hij dat niet krijgt! Bv! Want dan kan hij lekker in slaap vallen, maar oh wee zodra hij wakker wordt, niet meer warm aan de borst maar in bed, dan is het niet meer leuk natuurlijk. Ik heb geen idee of het echt zo is hoor, maar zo komt het bij mij over. Wil je zelf nog doorgaan met bv of is het nu echt alleen om soms dan even te kunnen slapen zodra hij na bv'en in slaap valt? Lijkt me lastig hoor, helemaal omdat je geen zekerheid hebt of het idd daaraan ligt of dat er wel iets (lichamelijks?) is waardoor hij zo onrustig slaapt/wakker wordt.... Moeilijk hoor, helemaal ook omdat je, zolang je op deze voet verder gaat, geen nacht even kan bijtanken door de bv. Weekendje weg met hub (incl kolven?) lijkt me een grote stap als je weet dat D. vervolgens een halve nacht niet slaapt door jouw afwezigheid. Of heb ik dat verkeerd?

Gelukkig wel een fijne vakantie gehad. Ook erg romantisch idd, haha :D

@Bd, heb jij/jullie enig idee hoe dat komt die nachten? Begon al in het oude huis toch?

@Nova, ik ben het helemaal met Ien eens (voor de verandering!) petje af, 3 weken met prul op boot! Goed man! Enne, dank je wel voor je peebee met bootuitleg. Daar hebben we iets aan! Ik kom er nog op terug, al beloof ik niks voor vanavond want mijn ogen hangen al op half 7....

@Fijne dromen heb jij Ien, waarom droom je niet over iets leuks? :p

@Speen! Oh help! Je zal t aan je smoel hebben hangen, *proest!*. ik zag er eens eentje met een paardenmond, die was echt TE erg gewoon, hahaha.

Zo ben ik nu bij? Geen idee, maar ik hoop t maar. Hehe, druk dienstje achter de rug, nu vrij tm zaterdag eind vd middag, dan nog een slaapdienst.

Vandaag even naar de familiemiddag in het bouwdorp geweest. Leuk zeg, al die kereltjes en een enkele dame ertussen met vieze kleren en hamers in hun handen. En die hutten *proest* echt geweldig! Hub heeft een paar foto's gemaakt, zal er later eens eentje spammen hier. Daarna nog even bloed geprikt. Aangezien bij mijn vader een tijdje terug coeliakie (glutenallergie) is gediagnostiseerd, kregen wij (zus, broer en ik + onze kinderen) het advies om ons ook te laten testen. Vorige maand kreeg mijn zus helaas de slechte uitslag van mijn neefje; hij heeft het ook. Ik knijp hem dus wel een beetje. Ookal zijn er zat glutenvrije mogelijkheden, mijn vrees zit hem eerder in het als puber met je vrienden even een broodje eten bij Bakker Bart na school, en lekker een biertje pakken in de kroeg. Dat frietje 's nachts om 03u na een nacht doorzakken zit er dan ook niet meer in. Toch wel zaken waar ik als puber altijd erg van genoten heb zeg maar. Natuurlijk zijn er veel ergere zaken, gezondheidsproblemen etc, maar als elke ouder hoop ik dat wij hier geen gedonder mee krijgen en dat mijn mannen over een week een nega uitslag krijgen. *duim duim duim*.

Zo, verder niet veel nieuws aan de horizon. Ik duik op de bank en over niet heel lang in bed. Een lange nacht met veul slaap zal me goed doen, verheug me er nu al op :)

ps. te lange lap tekst op na te lezen op fouten, dus daar lezen jullie maar mooi overheen.

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Julia heb je een link van dat café / restaurant? Kunnen we al ff spieken. Onder voorbehoud nog steeds van de partij.
    Wat mij betreft zonder andere kids. Maak mijn oudste niet blij met 3 uur in de auto zitten :)
    Is het in de ochtend of middag? Als ik een voorkeur uit mag spreken; ochtend, uurtje of 10 ofzo. Middag slaapt kleine

Slapen ja dat ging hier iets beter, idd GING. Vannacht weer 3x er uit pffff. In oude huis ook al. Hebben hem door arts keer laten onderzoeken of er niets was, maar nee hoor.
    Mijn Hub zegt altijd; hij heeft weer mamacijn nodig ..... Lastig maar tot op heden trekken we het nog, alhoewel leuk anders is.

Juul; moesten je kids dan bloed prikken? Was hier toen met gips (ivm uitsluiten spierziekte) echt drama. Heeft er nog een trauma van het mannetje. Paar dagen wachten en dan uitslag. Wel spannend. Zijn idd ergere dingen maar het is wel iets om altijd rekening mee te houden

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Anke: Ik zal duimen voor je!

Sucre: Jeetje, klinkt niet goed, die behandelingen bij de osteopaat als ik het zo lees. Vind het echt naar voor je dat het er zo aan toe ging! Verder misschien wat Juul zegt?

Ien: Hahaha, ja de vraag of een kindje gepland is vind ik ook nogal onbeleefd hoor (iemand vroeg zelfs aan mij: 'En? ben je er blij mee?' :$). Maar super gaaf dat het zo spontaan is gegaan, niet dat hele gedoe met ziekenhuis bezoeken enz. Fijn dat de misselijkheid meevalt!

Drie weken op een boot vond ik zelf ook al heel wat. Het verliep ook niet altijd vlekkenloos, maar er is nooit iets ernstigs gebeurt. De kleine vond het geweldig en heeft het goed naar z'n zin gehad, als dat niet zo was, hadden wij het ook echt niet drie weken volgehouden. :D

Juul: wat mij betreft reserveren, het klinkt prima!
    Zijn jouw jongens hutten aan het bouwen? Zoiets wordt hier ook in de zomer gedaan voor kinderen. Heel leuk is dat om te zien inderdaad!
    Glutenallergie, ik hoop ook voor je dat het een negatieve uitslag zal zijn en duim met je mee!

Hier: De rust keert weer een beetje terug in de tent. Kleine jongen was op de laatste dag van de vakantie gestoken door muggen. Allemaal in z'n gezicht, zo'n grofweg 30 stuks. :$ Gelukkig heeft hij er weinig tot geen last aan gehad, maar het ziet er zooooo zielig uit. De afgelopen dagen steeds maar aan het smeren geweest met een creme van de huisarts en nu is het al een stuk minder. Aggressieve muggen, daar in Gouda :x

Nog een leuk nieuwtje, D eet zelf! Ik weet niet of het een officiele mijlpaal is of niet, want hij eet nog wel met z'n handjes. Hij houd wel een lepel vast tijdens het eten, maar het eten blijft er niet op liggen :p
    Mijlpaal of niet, het is een leuk gezicht en al met al heeft hij zelf z'n bordje leegegeten (op een paar aardappeltjes na, die werden naast het bord gelegd ;) :D)

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Juul, mij lijkt het ook leuk om alleen de spruiten mee te nemen hoor. Alhoewel mijn peuter ook superlief is, haha.

Wat betreft het slapen, ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, wat betreft de BV. Hij is het zo gewend.. maar waarom heeft hij eerst wel doorgeslapen. Waarom is alle ellende begonnen na het starten van vaste voeding? Waarom gilt hij het uit zodra hij zijn eigen bed raakt? Extreme vorm van verlatingsangst? Ik ben vanavond weer een uur bezig om hem in bed te krijgen, was er weer helemaal klaar mee. Wil zo graag eens wat tijd voor mezelf. En rust. En dan weer genieten...

Ik wil hem best een nachtje weg doen, maar er zijn maar weinig mensen die hem een nachtje willen hebben helaas. En die mensen wonen juist ver weg en dat voelt dan voor mij weer niet helemaal lekker. Moeilijk...

Zo'n bouwdorp is echt gaaf he. Hebben ze hier in de buurt ook, vorig jaar gave hutten bouwen, ben benieuwd hoe het dit jaar wordt.

Coeliakie is echt geen fijne aandoening, dus ik snap je heel goed. Het is niet ernstig of levensbedreigend, maar wel verschrikkelijk vervelend. Veel diabeten hebben ook coeliakie.

Supernova, wat fout he, zo'n speen :D

ientje, wou, kan jouw kleine gewoon al lopen!! Knappe vent hoor, mama natuurlijk trots!

We hebben een tuitbeker, gewone beker met rietje en rietjesbeker om uit te drinken voor Daan. De keuze is reuze ;). Hij zou het perfecte kind voor een speen zijn, maar die heeft hij nooit gewild. Ja, meneer wil heel goed wat hij wil, Juul heeft het goed verwoord.

Super dat je nu zomaar zwanger bent geworden. Alhoewel...zo maar.. dat klopt natuurlijk niet helemaal. :p;):D Fijn dat je je ook goed voelt! En toch weer spannend die eerste echo he, ondanks de knaltest van MvM.

Mijn lieve vriendin die in november haar zwangerschap met 23 wkn moest afbreken is nu weer zwanger. Ik vind het zooooo enorm leuk en spannend voor hun!

Zo, ik zoek mn bedje op.

Truste allemaal

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    * zwaai naar BD en Sucre*

8. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hee meiden, pssst

Ik doe zachtjes, B slaapt namelijk nog! En het wordt een redelijk vermoeiende dag dus dit kan ze wel gebruiken. We gaan manlief bezoeken op scoutingkamp, daarna na opa en oma en dan naar mijn broertje en vriendin om te bbq-en. Wordt wel gezellig dus!

Ientje, fijn zo'n heeeeeele duidelijke test :). Maar kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de echo. Nare dromen, die heb ik ook een tijdje gehad tijdens mijn zwangerschap, maar dat was later. Vervelend dat je er wakker van ligt daarna, zeker als S wel lekker ligt te meuren.
    Oh en S die stapjes zet, geweldig!

Nova, had ik me niet gerealiseerd, 3 weken op een boot. Het is klein maar je bent een deel van de dag ook gewoon bezig met varen, eten maken, etc en je gaat vast ook wel eens van boord ;). Ik weet niet of dat zo goed voor mijn huwelijk zou zijn :p. Maar het is dus goed bevallen. En D lekker klimmen daar, zou ook wel wat voor B zijn. Knappe vent, die D, zelf eten? Ook zelf knoeien? :D

Sucre, er zit wel wat in de redenatie van Juul. Hier ook een dametje die wel weet hoe ze haar zin moet krijgen. Overigens hier ook een tijdje zo'n slaapdrama gehad, om de paar uur wakker en ze viel alleen maar in slaap op mijn schouder (mijn borst is een onbekend fenomeen voor haar). Dat werd alleen maar erger. Toen ik een avond niet thuis was heeft manlief haar laten huilen en toen ging het weer beter. Maar het max dat ze gehuild heeft is denk ik een uur geweest, dat is nog wel vol te houden. Moeilijk hoor, en heel zwaar, omdat het al zo'n tijd duurt. Wat gebeurt er trouwens als je man hem naar bed brengt?
    Nog geen kijkers, balen zeg. onze vorige kijker dateert van meer dan een jaar geleden, toen was B 6 dagen oud. Hopelijk komt er in de politiek snel duidelijkheid, ik heb het idee dat alle potentiele kopers zitten te wachten tot ze weten waar ze aan toe zijn met renteaftrek etc.
    Fijn dat je vriendin weer snel zwanger is!

Bd, de spruitenmeeting, in ieder geval met spruiten :D. Hoe is het met je oudste eigenlijk, nu hij uit het gips is?

Juul, ja jij had slaapdienst, wij kletsdienst ;)
    Bouwweek, leuk zeg, al die kids met een hamer in hun knuistjes. Coeliakie, nee niet leuk. In mijn studentenhuis woonde ook iemand die dat had, ze ging er wel makkelijk mee om. Maar het is wel lastig, zeker als ze nog niet volwassen zijn. Kinderfeestjes met taartjes etc, broodje shoarma etc. Friet mag wel trouwens :). Dus ik duim voor jullie! Ik heb trouwens met dat huisgenootje flink lopen experimenteren met glutenvrij meel en het vervangen van meel door andere dingen, als je een beetje van het koken en bakken bent kom je best een eind. Oja en bier mag wel, alleen witbier/weizenbier niet.

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Morguh!

@Bd, ik had hem geloof ik in het vorige topic staan dat linkje naar dat cafe, maar gelukkig ook bewaard op mijn pc, komtie: Coffee Corazon.nl

Weer een belabberde nacht dus gehad, ging afgelopen nacht beter? Heftig hoor, leuk is idd anders. Zoals ik tegen Sucre ookal zei, het lijkt me ook frustrerend omdat je gewoon niet zeker bent van de oorzaak.

Ja, we moesten alledrie bloedprikken. Y. niet, is nog te jong voor juiste diagnose en heeft ook nergens last van. Oudste is al eens getest op coeliakie toen hij 2 jr was, uitslag was toen nega. Hij heeft wel regelmatig last van diarree, vandaar nu nog een keer, er worden nu meer zaken gecontroleerd. Bij B. ging het maandag goed, alleen kwam er na 1,5 buisje geen druppel meer uit. Ik vond het zo zielig, hij zat zo stoer op schoot zonder een traan gelaten te hebben. Toen zijn tweede armpje aan de beurt was, moest hij wel even snikken. D. kon er bij lachen gisteren, ik was helemaal verbaasd, die schreeuwde toen hij twee was moord en brand. Maar ja, is ook wel een verschil natuurlijk, 2 of richting de 6 jr.

Ik moet er wel bijzeggen dat hij toen in dik een jaar tijd ook nog eens zijn been en arm brak, maanden van fysio volgde en ik toen op het CB het advies om zijn ogen te laten testen in het zkh omdat hij zakte voor die oogtest, ik dat advies heb genegeerd. Genoeg witte jassen.

@Nova, daar ook bouwdorpen dus? Leuk he? Hier alleen de oudste, is vanaf 4 jr, dus broertje moet wachten tot volgend jaar. He enne Ien, zie dat je dat in het westen ook hebt? :p

Och, die muggen, 30 in zijn gezicht alleen? Arm manneke! Gelukkig heeft hij er weinig tot geen last van, het zal een mooi portretje opleveren trouwens, heb je er stiekem een foto van gemaakt, of ben ik nu heel erg?

Wat knap he, eten met een lepel! Nou, dat is hier echt nog een ver van mijn bed show.

@Suc, joh, heb jij zo'n lieve peuter he? :D Ik wist trouwens niet dat veel diabeten ook coeliakie hebben. Wij hebben idd een client op de groep die en diabetes heeft en C. Hoe komt dat zo, dat die twee vaak samen gaan?

Wat fijn en ontzettend spannend dat jouw vriendin weer zwanger is! Hoe ver is ze? Hopelijk kan ze er na een tijdje ook een beetje genieten of heeft angst de overhand? Wat ik overigens ook zou kunnen begrijpen hoor, tis niet niks wat zij meegemaakt hebben natuurlijk.

@Anke, druk daggie voor de boeg jullie, maar wel vol met leuke dingen! Heerlijk dat ze vanmorgen wat langer sliep!

he, wanneer komt er bij jullie ookal weer iemand naar het huis kijken? Binnenkort toch?

Oh van dat bier dat wist ik niet; ik dacht dat gewoon bier ook niet mocht?! En friet, bij de mac hebben ze glutenvrije fiet, maar in een gewone snackbar dacht ik niet. Of misschien zijn de fietjes wel glutenvrij maar worden ze gebakken in dezelfde bakken vet als alle kroketten ed waar wel gluten in zitten. Dat glutenvrij meel enzo, sinds mijn vader het heeft hier ook eens naar de toko geweest om het e.e.a. in te slaan en een glutenvrije cake gebakken, ook op mijn werk ivm die client altijd bezig met apart koken, kijken wat mag en niet etc. Je komt er idd een heel eind mee en krijgt er gelukkig handigheid in. Toen wij alleen bijv. in BG waren, en daar met regelmatig op een stoepje in de schaduw uit een pannenkoekenstalletje een pannenkoek naar binnen werkten realiseerde ik mij dat mijn zus met neefje dat soort dingen wat minder snel zou doen. Misschien zijn het juist die extra dingen die jij ookal noemde waar ik mij wat minder snel overheen zou kunnen zetten. Maar ach, ik loop op de zaken vooruit want er is natuurlijk ook gewoon een hele grote kans dat er helemaal niets aan de hand is. Gek genoeg, hoe nuchter ik ook dacht te zijn, speelt dit wel nu. Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht! :$

Zo he, dit is wel een heel ego bericht geworden, ik brei en maar snel een eind aan! Sorry! :)

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kind ligt in bed, woonkamer is weer euhh naja, loopbaar :cool: dus ik heb weer even zp tijd :)

Juul, wat mij betreft kun je reserveren hoor! Ik zag dat ze ook gratis luiers hebben, dus zullen we heel de dag? :D :p ;)

Ik bemoei me ook heel even met het coeliakie verhaal, alle (fatsoenlijke) snackbars bakken de friet apart van de rest, dus dan zijn de frieten dus toch veilig. Laatst toevallig met mn zus over gehad, haar dochtertje heeft t ook.
    Oh enne Juul, als je nog eens bij ikea komt, die hebben overheerlijke glutenvrije taarten! (of had ik dat al eens verteld??)
    En hier wordt volop geduimd voor géén coeliakie!

Bd, ahh M ook weer slecht slapen :( Was hij nu ook weer lang wakker?
    Maarruuhhhh, papacijn, werkt dat niet bij hem? Dat je een beetje af kan wisselen?

Nova, ja idd helemaal cool dat t nu gewoon helemaal "vanzelf" is gegaan!
    Ahh die rotmuggen ook :( Hier is ook kleine man het enige slachtoffer van die krengen.
    Goed man, dat zelf eten! Proest, die aardappeltjes vond ie geen succes dus, wat een tiep joh! :D
    Hier vandaag geprobeerd meer dan 1 stukje brood tegelijk voor z'n neus te leggen, maar hij propt dus gewoon alles in zn mond totdat er niks meer bijpast.
    Hier houden we het dus gewoon nog even bij 1 stukje per keer. En hij eet echt altijd zn bord helemaal leeg, dus wat dat betreft echt helemaal geen klagen.

Sucre, o wat moet je je machteloos voelen zeg! Wist je maar wat hem scheelde, dan kon je daar wat aan doen! :(
    Ja, ik dacht wel dat je hem al allerlei bekers enzo had aangeboden. Ik weet het verder ook echt niet!

Haha, zomaar, nee, niet zomaar swwwanger geworden :D
    O wauw, fijn voor je vriendin dat ze weer zwanger is! En wat zal het een spannende tijd zijn voor ze zeg!

Anke, wat een lekker slaapkoppie zeg, uitgeslapen tot (minstens) half 9!
    Leuke, drukke dag zo te lezen!

Zo hehe, ik ben weer bij.

Hier verder weinig te melden, ik ga olympische spelen kijken.

Later!

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Het zal me toch niet gebeuren dat er 24 uur niks in dit topic gebeurt he :D:p

Iedereen van het lekkere weer genoten vandaag?

12. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @julia, dat cafe, zie er echt hartstikke leuk/gezellig uit.
    maar midden in het centrum van Amersfoort...ergens bij een parkeergarage ofzo dan maar afspreken..ander kom ik er echt niet, hahah. ik heb echt een belabberd richtingsgevoel namelijk.

wat stoer van je jongens zeg! zomaar bloedgegeven, ach arme pop, na 1,5buisje geen bloed meer, tis toch ook zielig.
    en nu hopen op een goede uitslag....maakt het leven eens stuk makkelijker.
    gelukkig zijn er steeds meer dingen verkrijgbaar, maar toch, je bent wel beperkt.

@sucre, wat een goed nieuws, dat die vriendin weer zwanger is, het zal rond die 23 wk wel even weer heel spannend worden, ik denk dat je nooit meer zorgeloos zwanger bent, staat ze nu ook extra onder controle ofzo?

@anke, ik denk idd dat die hypotheek rente aftrek gedoe, heel veel mensen ervan weerhoud om een huis te kopen. en de crisis, mensen zetten het geld allemaal op hun spaarrekening.
    en is het ook niet, dat je nu een stuk minder kan lenen als paar jaar geleden? ergens vind ik dat goed hoor, ' t was ook allemaal een beetje te gek, jongenlui die in grote dure huizen wonen met nog grotere hypotheken, kan ook niet goed gaan natuurlijk. en dat zie je nu ook, kijk eens wat er om die redenen te koop staat, doordat het niet meer op te brengen is.

maar wel allemaal balen voor jullie! hopelijk komt de koper snel!

@ientje, neeee ik was aan het werk, tja moet ook gebeuren he! maar van het weekend wel genieten van het lekkere weer.
    als het zondag nog zo'n lekker weer word als dat ze op geven ga ik me misschien eens aan het strand wagen, leuk voor de jongens, schepje en emmertje mee en zandkastelen bouwen maar!

fijn dat de streep op de test van mvm zo duidelijk was, geeft je toch weer een wat vertrouwder gevoel.
    spannend hoor de echo! voel je je nog goed?

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haha Meid, dan zul je zien dat jij in parkeergarage Noord en de rest in Zuid staat te wachten, ik zie het nu al voor me. En jij je maar afvragen waar de rest toch is :D Hahaha, sollie, heb er nu al een binnenpretje om :p
    Komt goed!!! Ien weet vast nog wel een goeie app voor op je foon om de weg van welke parkeergarage dan ook naar de kroeg te vinden. Gps ofzo? Heb jij niemand om mee te carpoolen? Scheelt ook. Flientje eventueel, al heb ik geen idee of die van de partij is?! Flien?

Oh enne... mijn richtingsgevoel is ook echt bagger hoor! Ik loop vast ook eerst 4 rondjes centrum Amersfoort voordat ik op de juiste plek kom, ik vraag het meestal meteen aan iemand en dan nog verdwaal ik omdat ik maar de helft vd uitleg onthouden heb......

@Anke, kijker al geweest in oude huis?

@Daf, hoe is het in jullie nieuwe huis? Voelen jullie je er al een beetje thuis?

@Annelies waar hang jij uit? Ook hier nog even gefeli met T., leuk dag gehad?

@Ien? Jij ook een keertje werken op de zaterdag - boehhhhh! Hopelijk mag je halverwege naar huis. Zeg maar net als ik begin met werken.... nog een hardere boehhhhhhhh!

@Meid, het zal je bekend voorkomen; hub en ik ook beginnen een beetje de balen te krijgen van mijn weekenddiensten :(

Oh, iemand interesse in een (gratis) simkaartje voor mobiel internet? Is van de AH met 5 euro internet tegoed. Ik heb per ongeluk de verkeerde gekocht namelijk. Ding is niet gebruikt, wie wil? Je hebt er wel een AH dongel voor nodig, whatever that is!

@Anke, jullie weer aan de sloop dit weekend of andere plannen? Hoe was t laatst met prul bij de scouting en bezoekjes hier en daar en bbq? Heeft ze het een beetje volgehouden? Valt ze makkelijk in slaap in de auto bijv. op weg van de één naar de ander?

Gisteren bij een vriendin van mijn moeder een nest met puppy's bewonders. Yuri vond er niet veel aan, al die springende beesten op hem, haha. Ik vond ze erg cute, maar toen ik de moederhond zag iets minder. Zulke mooie puppy's die dadelijk zulke lelijke hondjes worden, ik kon het bijna niet geloven.... :D

Goed, ik ga eens iets nuttigs doen. Maar even flink genieten van mijn halve vrije dag bijv. :)

Fijn weekend!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    He! Meer dan 24 uur radiostilte hier, allemaal met de benen omhoog in de zon ofzo?

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    jaaa tuurlijk, jij niet met de beentjes omhoog in de zon?

heerlijk weer, thuis in de tuin even het badje opgezet, en de jongens lekker in het zwembad en wij hadden geen kind aan ze, haha

carpoolen is nog niet zo'n raar idee!flien waar bist du? goed idee?
    of anneliesje, steenwijk toch, is misschien ook een idee, wat jij?

ach puppy's zien er altijd super cute uit, en niet zonder reden.....maar jij was niet verkocht dus, na het zien van die schattige springende hondjes?

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hello meiden, lekker genoten van het mooie weer?

Juul, weekend diensten, kan me voorstellen dat dat een keer niet meer leuk is. Ik werk nu ook wat uren 's avonds, op zich geen probleem maar je wordt er wel inflexibel van. Maar ach, het betekent wel war meer vrijheid op mijn mamadag, dat is ook veel waard.

Meid, ooooh ik zie het al voor me, iedereen dik te laat en gestresst rondrennend in Amersfoort. Carpoolen, ik ben er ook wel voor hoor, met mijn leaseauto wil ik best een stukje omrijden als iemand daar blij van wordt. Nijmegen is me wat te ver, sorry Juul ;)

Zo morgen is de bouwvak afelopen, kan ik eindelijk weer gaan bellen met alle bouwmannen die in ons huis aan het werk moeten. Komende week de laatste dingetjes slopen en dan begint het leuke deel!

Vandaag weer een softbalwedstrijd gespeeld, eenvan mijn teamgenoten was er niet, heb een hele wedstrijd gepitched. De laatste keer dat ik dat serieus had gedaan was 2 jaar geleden, en ik had al een stijve spier omdat ik verkeerd had gelegen vannacht, dus morgen heb ik er vast veel lol van. Op de bbq van net was het al lastig om mn biertje vast te houden, dus we gaan het zien, morgen.

Nog twee weekjes werken en dan een week vakantie, hoezee, ik kijk er naar uit!

Fijne avond nog allemaal en tot later!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Helleuuuu!

Ja man, drukdrukdruk! ;)

Meid, geen strand geworden dus, maar een badje in de tuin is ook heerlijk! Scheelt een hoop files ;)

Een duidelijk afspreekpunt lijkt me erg handig, iets wat goed te vinden is door tomtom ;) Mijn richtingsgevoel is ook echt zo belabberd!
    Bd, wij kunnen wel carpoolen toch? En Anke evt ook?
    Moeten dan trouwens wel even kijken hoe we met de ruimte in de auto uitkomen, haha, niet geheel onbelangrijk :p

Juul, leuke puppy's die lelijke hondjes worden, wat voor ras is dat wel niet?

Gisteren gewerkt, en vandaag naar vrienden die een vakantiehuisje midden in het bos hebben. Was gezellig, maar ben helemaal gesloopt! S ook trouwens, haha. Die was gisteren alleen thuis met z'n vader en heeft toen vrij weinig geslapen. Vandaag ook niet veel, dus ik denk dat ie morgen eens even flink bij gaat tanken. Dat komt mooi uit, dan kan ik dat ook doen :p
    Nog maar 1 nachtje tot de echo, morgen eind van de middag ben ik aan de beurt. Eindelijk! Begin het nu toch wel spannend te vinden hoor!
    Voel me trouwens nog steeds best goed, er zitten wel wat dagen tussen dat ik misselijk ben maar ik knijp in mn handjes dat ik geen innige relatie met mn wc heb :p

Ben nu echt giga moe, hub blijkbaar ook want die ligt naast me op de bank te slapen. Denk dat wij gewoon maar heel vroeg naar bed gaan!

Trusten!

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer?
    Wij zaten zaterdag bij mn ouders, was weer gezellig en bijzonder.
    En zondag naar vrienden geweest die op een boerencamping staan waar we met hemelvaart/pinksteren samen hebben gestaan. Was heerlijk!!!!

Vanochtend werd de oudste hevig huilend wakker.
    Hij moest drinken en had keelpijn.
    Hij is zo slap als een garnaal, spierwit en heel stilletjes.
    Arm manneke, ben benieuwd wat hij onder de leden heeft. Hij ligt nu te slapen op de bank. Hopelijk wil hij straks nog wel even naar buiten.

En D is net weer schoon. Ik had boterham met chocopasta gemaakt en hij zat er helemaal onder! :$ Vrijdag had hij een potje sudocreme gevonden, had hij zichzelf ook helemaal mee ingesmeerd, oeps...

Zo jullie verhalen even lezen, nu ff bij mn schatteke kijken.

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    #39 julia6, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
    Nah ja seg Anke, valt me vies van je tegen. Notabene met leaseauto! Maare, je kan natuurlijk altijd precies DAT weekend een weekendje je roots opzoeken :p Kunnen we toch nog carpoolen. Alhoewel... hoe kom ik dan terug.

@Sucre, beterschap met je manneke! Hopelijk voelt hij zich snel wat beter! Zag een berichtje van je op FB waarin je aan vrienden denkt, ik dacht meteen aan die vrienden waarbij het toen misging met haar zwangerschap. Toch niet weer?

@Ien, beetje aan het bijtukken vandaag? Nog 5 uurtjes... ik ga in duim-modus hoor. Hoop zoooooooo dat alles goed zit!!

Ja, die puppy's... super lief hoor, maar die moeder hond. Hmzzz... zou t eens na moeten vragen, geen idee wat voor ras. En als ik erachter kom zul je zien dat een van jullie zo'n beest heeft rondlopen :p

@Meid, succes met je speurtocht naar Flien en Annelies. Ik zag op FB dat Annelies nu in Frankrijk zit en waar Flien uithangt?! Don't know.

Hoe is het verder hier? Nog leuke plannen op de planning?

Hier een actief dagje, had ik niet verwacht na een waardeloze nacht. D. weer naar school, grote vent naar groep 3, ik ben erg benieuwd hoe hij het vindt, de vakantie had wat hem betreft nog wel wat langer mogen duren al had hij ook wel zin vanmorgen, maar dat wakker worden he... Het is zo'n slaapkont, die moeten we nu dus echt weer elke morgen tegen half 8 uit zijn warme bedje tillen - sielug!!

Boodschappen zijn al gedaan net, daarna met B. een cake gebakken, die staat nu af te koelen en dan moet hij uiteraard nog versierd worden met roze glazuurplak en mini smartie gevalletjes waarmee hij net de vloer al heeft versierd. Hoe krijgen die klunzige peuterhandjes het toch altijd voor elkaar?! :)

Eten voor vanavond net al gekookt, want er staat weer zwemles op het programma, dus dan kunnen we de boel daarna snel opwarmen en aan tafel. Nou. Me proud hoor. Het is pas 12.15u!

Ik ga er eentje uit bed plukken, fijne dag allemaal!

Edit: vergeet ik toch zomaar te vertellen dat ik iig geen coeliakie heb. Bij de jongens is meer onderzocht en daar dus nog geen resultaten van.

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Voor Ienke...

Deel Deze Pagina