De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Meid, Italie? Ja, ikke! In de lente, alleen hadden wij een huisje gehuurd, dus dat was net even anders. Wel erg van genoten trouwens.

    Oh leuk, a.s. donderdag helpen op school, hier gaan ze ook van 17-19u ivm kerstdiner en voorstelling. Sochtends bord & bestek enzo mee, die zullen vrijdag op weg naar de boot wel in slaap vallen in de auto :)

    Nee, de auto van gisteren was het niet, we hebben er nu eentje op het oog in Soest helemaal. Probeer a.s. dinsdag de auto van mijn vader te lenen zodat ik niet in de stress zit over die koppeling van onze auto en we ook echt in Soest aankomen zeg maar :) Mocht dat iets zijn en we komen eruit dan zouden we hem dezelfde dag nog mee kunnen nemen, dus dat is op zich fijn. Gedoe hoor, ik word echt scheel van alle advertenties die ik tot nu toe heb bekeken online, in het begin was het nog leuk, nog zie ik er echt de lol niet meer van in en hoop ik dat we op heel korte termijn de knoop kunnen doorhakken.

    Fijn dat de AB zo goed aanslaat, nu jij nog snotloos door het leven en klaar is kees. Dan mag je het receptje van dat laatste deze kant op sturen, want hier blijf ik ook neuzen poetsen.... ;)

    Mocht er trouwens interesse zijn, we kunnen altijd ipv hier op zp, een (besloten) groep op Facebook openen. Als mensen meer op FB zouden zitten en dat liever hebben. Ik scrol zelf dagelijks wel even over ZP, dus voor mij maakt het niet uit, maar het is een optie. Iemand interesse?

    Fijne avond alvast, tis zulk donker weer hier dat het voor mijn gevoel al bijna etenstijd is, terwijl het nog niet eens 15u is....
     
  2. Daffiee

    Daffiee Actief lid

    21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er nog hoor:). Ik reageer idd wat minder vaak. Tis best druk om naast mijn werk 's avonds nog aan mijn promotie te werken. Daarnaast natuurlijk ook nog steeds klussen en t huishouden (het laatste gaan we binnenkort oplossen met een huishoudster:)).

    @ Meid, fijn dat de ab gewerkt heeft! Leuk dat je zo betrokken wordt bij de activiteiten op school:). Wij zijn afgelopen jaar naar noord-italie geweest, wat wil je weten? Het is ons in elk geval goed bevallen. Lekker warm, maar houd er wel rekening mee dat t in noord-italie echt kan spoken (onze tent was in het begin van de vakantie weg en kapot gewaaid). Alsnog een leuke vakantie gehad hoor, lekker eten en warm weer, wat wil je nog meer? Wij zijn er trouwens 's nachts in 1x naartoe gereden, echt een aanrader.

    @Ien, S een moederskindje? Erg herkenbaar! Bij J is het echt mama voor mama na. Wel lief, maar ook wel vermoeiend en niet altijd leuk voor papa.

    @Julia, hopelijk vinden jullie snel een nieuw auto. Leuk, een verassingstripje. Heb jij hem weer georganiseerd? Dat doe je wel vaker toch? Fijn dat de 30-weken echo goed was. De beeb heeft vast nog wel even alle ruimte om goed te draaien:).

    @fb-gesloten groep, heel erg voor! Aangezien ik soms bang ben voor herkenbaarheid, durf ik hier niet alles neer te pennen. Lijkt me fijn om op fb te kunnen kletsen, dan kunnen we wat vrijer praten.

    Fijne avond!
     
  3. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mogguhhh

    Hoe is het in huize Meid, alle bacillen al de deur uit? Heeft S nog veel last van de bronchitis gehad? Arme schaap, zo zielig!

    Juul, dat eigenwijze ding daarbinnen bij jou, die zal heus nog wel een koprol (naja.. een halve dan) maken hoor!
    Hopelijk tuffen jullie gauw in een decadente grote megafamiliebak rond :)
    Fb ben ik ook voor!

    Leuk al die kerstdiners op de scholen zeg :)

    Italië, ja wij hebben ook een keer gekampeerd aan het Lago Maggiore, erg mooi! Zou er best nog een keer heen willen!

    Daf, drukdruk dus bij jou! Hoe lang moet je nog aan die promotie werken?

    Jullie nog grote plannen met kerst?
    Ik moet het nog helemaal gaan verzinnen! Mijn ouders gaan naar mn zus in Parijs, en mn schoonouders zijn ook weg. Hub moet eerste kd werken (maar is hopelijk niet heel de dag weg) dus ik denk dat het een beetje saai wordt!
    Naja.. wie weet komen er ineens nog hele leuke plannen tevoorschijn :)

    Ik ga lekker op de bank hangen, fijne avond!
     
  4. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wat een drukte hier,gezellig hoor!

    facebook, jep ik ben ook voor, prima.[al kom ik ook regelmatig hier hoor]

    ohhh kijk eens aan mooi meer mensen ervaring in italie, kom maar op met de namen van de campings...zal ik ze even google-en....

    @julia, jij hebt het over bord en bestek mee, ik zal morgen een vragen op school, want daar heb ik ze hier nog niet over gehoord. waarschijnlijk dat ze plastic bestek en borden nemen, net zo makkelijk.
    heb gister nog speciaal voor het 'galadiner' een spencer gekocht voor Y. zijn haren in de gel en meneer is in gala styl, hahaha!

    zo soest, poe zeg, niks in de buurt te vinden? maar tis moeilijk helemaal als er wat druk achter zit.

    @daffie, ojee een weg waaiende tent, nou dat zal hier niet gebeuren, want ik ga niet in een tent! moet er niet aan denken met 2kids en wij erbij.
    neeeee ben wel een beetje van de luxe hoor, en ben ook nog al veel eisend, vrees ik.
    graag stacaravan, eigen toilet en badkamer, op gras, geen grote camping, en niet nek aan nek staan met mijn buren.

    handig een schoonmaakster, maar kan ook bijna niet anders denk ik, je houd geen tijd over. werken, promotie, kind, en man natuurlijk....zit maar 24uur in een dag en daarvan slaap je ook ongeveer nog een 8uur.

    @ientje, dat word een saaie kerst, maar wie weet wat er nog komen gaat!

    wij ook weinig plannen hoor, waarschijnlijk komen ouders hier of gaan we naar onze ouders.
     
  5. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ik heb ons gevonden op fb, leuke naam zeg, heb jij dat bedacht julia?

    maar hoe 'dicht' is deze groep? want ik zag namelijk het blijde nieuws van daffie op mijn algemene pagina van fb, deze is toch voor iedereen te lezen?? of niet??
     
  6. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Die is echt geheim hoor meid, anderen zullen dat niet op jouw tijdlijn zien.

    Hee maarruh.. Dan denk ik dat deze wel dicht kan, of niet?
     
  7. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Meid, is idd echt geheim, alleen jij ziet dat op je algemene FB pagina, ik geloof dat er dan wel bij staat dat dat berichtje in onze groep staat zeg maar. Ja volgens mij kan ie dicht ja :) Tijdens 1 avond al meer berichten op fb dan de laatste week hier geloof ik. Ahhhhhhhhh :( is dit dan het zp einde voor spruiten en spruiten moeders?
     

Deel Deze Pagina