Juul, de vader van onze beste vriend is vanochtend overleden. Veel te jong, verschrikkelijk! Lucas heeft vanochtend veel geslapen en gespuugd. Vanaf 12 uur (paracetamol werkte) ging het opeens veel beter en de rest van de middag lekker buiten gespeeld. Ientje, hoe was de echo?
Ahh lief Juul! Even een update vanaf hier. Vanmiddag naar vk geweest. Ze heeft wel wat gevonden, maar zeker niet iets wat 8wk is, wat ik heb berekend. Wel een vruchtzak met iets erin, maar geen kloppend hartje, ze vond het meer iets van 6wk. Het kan dus 2 kanten op. Of ik ben minder ver dan ik dacht, of het is foute boel. Kl*te dus, nu nog anderhalve week wachten tot volgende echo. Ze was heel lief en legde uit dat eerder terugkomen misschien opnieuw onzekerheid zou geven. Over anderhalve week móet er een kloppend hartje te zien zijn, of duidelijkheid dat het mis is. Voel me momenteel heel raar, zo onzeker dit! Tot zover update, even ego, ik kom later weer gezellig doen hoor maar mn hoofd staat er nu even niet zo naar.
Kruip maar even in een holletje Ien Geen woorden meer voor, zo onzeker en klote dit. Heb het je al via andere digitale kanalen gezegd maar hoop echt dat die 1,5 week voorbij zullen vliegen... *hug!* @Suc, wat een heftig nieuws zeg, jeetje.... Fijn dat het met L. wat beter gaat, ook toen de para uitgewerkt was?
BD, bij jullie al verbetering in de nachten? Hier nog niet Supernova, wouw, ook al zo'n selluf eter!!! Hier ook, als hij niet zelf mag eten, dan wil hij niks. Waarom maken kinderen het zichzelf zo verdomd moeilijk??? Sneu al die muggenbulten! Zakjes lavendel ophangen! Helpt tegen muggen op de kamer. Anke, ik denk idd dat onze kindjes heel slim zijn en goed weten wat ze willen. D wil dus alleen mama. Als mijn man hem naar bed brengt is het drama en huilen. Als ik een avond weg ben, dan huilt hij een paar uur om uiteindelijk bij mn man op de arm in slaap te vallen. Ik snap gewoon niet dat hij zich niet over wil geven... Hoe gaat het met je spiertjes? Kijkers, ik hoop dat het na de zomer aantrekt. En verder hoop ik idd dat er ook snel veel duidelijkheid komt. Zeker weten dat mensen daar op wachten. Ik duim voor jullie! Juul, dat spruitencafe ziet er superleuk uit!! Ik heb er zin in, vind het ook spannend Vervelend al die prikjes!!! Maar je mannen zijn enorm stoer. Goed dat je even een witte-jassen time-out hebt gedaan! Jaaaaaaaaaaa, mijn peuter is superlief!!! Ja, diabetes en coeliakie gaan vaak samen. Hoe het precies zit weet ik niet meer, ik zal het eens vragen. Wat voor puppys waren het?? I love puppys! Je hebt een tidjje geleden toch een andere functie gekregen? Moet je wel nog steeds zo veel diensten draaien? Niet leuk!!! Meid, je kan nu idd minder lenen. Voor ons wel vervelend... Annelies is lekker vakantie aan het vieren in France!! Mijn zwangere vriendin heeft overmorgen weer een echo. Het is enorm spannend! En dat blijft het. Ze heeft om de 2-3 weken een echo en de 20 wkn echo wordt zeer uitgebreid in een academisch centrum. Ze probeert wel te genieten, want dat verdient het kindje, maar echt genieten zal pas zijn als de baby er is.
Oh nee Ientje, wat een rotnieuws!!! Zo veel onzekerheid, dat is echt zwaar. Ik hoop dat je toch minder ver zwanger bent dan gedacht. Is dat zelf denk je mogelijk? Was je regelmatig ongi? Sterkte meis, ik zal aan je denken.
Ah Ien, wat een rotnieuws. Hopelijk ben je idd minder ver dan gedacht. Lijkt me vreselijk om nu nog anderhalve week in spanning te zitten. Sterkte komende week. Spruitenmeeting wordt dus in een café. Goed idee, lijkt me toch wat leuker voor die kleintjes, kunnen ze lekker rondlopen/kruipen. @Sucre, o gelukkig is L weer wat beter. Altijd zo zielig als ze ziek zijn. Nog steeds beroerde nachten dus? Ik hoop dat t langzaamaan weer beter zal worden. @Julia, is de vakantie alweer over? En hoe vond D groep 3? Jij klinkt toch ook altijd enorm druk hoor. Nouja, kan ook niet anders met 3 kinders. En voor twaalven al eten koken voor de avond? Dat heb ik geloof ik nog nooit gedaan. @Anke, en hoe staat het met het sloopwerk? Ja, leuk! Opbouwen is veel leuker dan slopen. @Meid, gisteren lekker genoten van de zon dus? Ja, water is hier ook echt favoriet. Echt schattig, tijdens de vakantie hadden we een wasteiltje met water gevuld en J erin gezet,paste precies, en ze vond het geweldig. Hier nog steeds druk bezig met het huis. We zijn nu bezig met de tuin (niet dat het huis al af is hoor). Ik ben bezig om het nieuwe tuinhuisje te beitsen en mijn man om de rest van de tuin in orde te maken. Hopelijk kunnen we dit weekend ook gras erin leggen. Verder nog steeds bezig met sollicitatie bij hetzelfde bedrijf (inmiddels krijg ik een 4e gesprek...).
Sucre: jee wat schrikken van die vader van julie vriend. Was hij ziek of zomaar ineens? Slapen: sja ik durf het bijna niet te zeggen, maar gaat nu weer twee nachten goed. Hopelijk houden we het even vol zo. 1 nacht doorslapen tank je meteen zo van bij. Ik leef met je mee hoor, het breekt je echt op. Daffie: een 4e gesprek? wow wat voor bedrijf is dat wel niet haha. Nou ja wel goed teken dat je nog in de race zit toch? Ien: Vannacht beetje kunnen slapen? Het ergste wat er is is onzekerheid, maar helaas kan niemand nu iets voor je doen. Als het echt te vroeg is zal je nog geduld moeten hebben (en dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk). Doe rustig aan meid, hopelijk geeft je hub en S je wat afleiding. Hier gister udste voor het eerst naar school geweest. Helemaal geweldig vond hij het. S'middags niet klein te krijgen. Hij is zondag ineens zonder zijwielen gaan fietsen, dus toen hij gister uit school kwam moest hij ook nog gaan fietsen. Normaal wordt hij s'ochtends rond 7u wakker, vanochtend 7.45 Slaap hard nodig dus. Vanochtend met jongste even geprobeerd om mijn paard te rijden. Ging hartstikke goed. In de kinderwagen naast de bak en ik maar rijden. Mooi, kunnen we dat dus vaker doen. Zo nu snel spullen pakken en op naar mijn werk (zonder airco pfffff). Wordt heel de week warm, het weekend zelfs 32 graden!!!!!!!!!!!
Hai allemaal Ientje wat naar van je echo, en dan nu afwachten. Ik duim heel hard voor je. Hopelijk kan je je gedachten een beetje verzetten en is het snel volgende week. Dikke knuf voor jou! Sucre, verschrikkelijk als zo dichtbij iemand overlijdt. Dan is het wel fijn als je vrienden hebt die aan je denken en je bijstaan in zo'n verdrietige tijd. Slapen is dus echt een drama met D, tsja hoe doorbreek je dat.... Geen idee, maar ik hoop dat het snel gebeurt! Heb je dit met je oudste ook gehad? Afgelopen weekend dus genoten van het mooie weer, dan kun je komend weekend ook weer je lol op! Bd ah weer een beetje bijgetankt, heerlijk voelt dat he. Ha je oudste heeft een sprongetje gemaakt kennelijk En je jongste vindt het dus prima om lekker in de wagen te zitten terwijl jij paard rijdt, zag al wat foto's voorbijkomen. Erg leuk dat dat zo kan! Juul, ik ken het sprookje van het lelijke eendje maar die puppy's zijn het tegenovergestelde, hahaha. Y vond het maar niks dus. Maar zo te horen heb je het druk genoeg met koken, bakken, etc. Hier, de berg was van vorige week weggewerkt. Vanwege de kijker had ik wat laten liggen en manlief kwam zaterdag thuis met een volle tas vuile was. De slaapzak hangt te drogen, zo nog wat vouwen en klaar. Oja, die kijker, die belde dus donderdagochtend af met een slechte smoes. Wat een afknapper, voor de kat z'n staart alles opgeruimd, speelgoed weggewerkt en dus was laten liggen. Wel druk met het nieuwe huis, zaterdag jet laatste sloopwerk en dan weer opbouwen. Vandaag weer gebeld met de aannemer, loodgieter, etc, hopelijk snel offertes binnen en kunnen ze aan de slag. Verder weinig te melden, nog anderhalve week werken en dan een weekje op vakantie. grappig, bij de vorige vakantie was ik er hard aan toe, nu nog nauwelijks mee bezig, maar wel zin in een weekje niks doen! Ik ga nog ff wat doen, tot later!
Sucre, hoe is het nu met L? Was het een eenmalig iets of is ie toch weer ziek geworden? Ik hoop ook voor jullie dat er gauw kijkers komen! Hebben jullie zelf al wat op het oog of wachten jullie tot je eigen huis verkocht is? Daf, wow, 4e gesprek! Van de hoeveel? Of is 4 genoeg? Nog lekker druk bezig met het huis dus, wordt het een beetje naar je zin? Bd, school helemaal tof dus voor die grote man van je! Leuk man, en voor jou rustig thuis! Lijkt me zo raar! Oef, werken zonder airco, hopelijk hoef je morgen niet want dan wordt het nog erger! Hier: de eerste dag al overleefd, die andere 9 komen ook wel goed denk ik Gisteravond een rotavond, en vannacht slecht geslapen. Maar denk dat ik dat effe nodig had ofzo. Voel me nu eigenlijk wel rustig, heb me er soort van bij neergelegd dat ik nog even moet wachten ofzo. Klinkt beetje vaag, maar voel me eigenlijk wel ok. Met dit soort dingen ben ik dan toch weer blij dat ik zo'n nuchtere Harrie ben.
Ahh Anke, wat sucky dat die kijker ineens afbelde! Niet alleen voor de was, maar ook weer een potentiële koper minder.
@ientje, hehe files.....als ik strand zeg, bedoel ik lemmer ofzo, ligt bij ons zo'n 15/20min rijden vandaan en geen files...files voor het strand dat kennen we hier in de polder niet, whahahahaha...........gelukkig!!!!!!!!!!!zoiezo files, komen hier 'nog' niet heel veel voor, ja voor de brug maar verder... @anke, hoe is het met je spiertjes???maar gelukkig bijna vakantie, relaxen offfeee klussen in huis? wat balen van die kijker. hopelijk snel iemand anders. @julia, oojaa bij jullie moeten de kindjes alweer naar school, ze hebben hier nog 3wk vakantie. gister nog voor intake geweest bij bso en het nieuwe kdv waar S heen gaat. zelfde locatie als school en bso van de oudste, anders kunnen we ons heule durp doorfietsen. nog 3keer en dan de oudste naar basisschool en op zwemles en de jongste naar nieuwe kdv, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. @sucre, he bah, wat verschrikkelijk nieuws. moet er niet aan denken om nu al een ouder kwijt te raken..gecondoleerd. hoe gaat het nu met de oudste? ik hoor trouwens veel griepjes om me heen. ja dat is waar dat je nu zelf ook minder kan lenen, maar persoonlijk zou ik ook niet zover in de schuld willen zitten, het moet allemaal nog wel leuk blijven en genoeg overblijven voor parttime werken, vakantie's, uit eten, leuke kleding en dat soort dingen. wij hebben toen met onze hypotheek gezegd wat we ongeveer kwijt wouden aan vaste last per maand voor het huis en daar is bij gekeken wat we ongeveer konden krijgen. @ientje, ik ga voor je duimen dat alles goed komt en dat je gewoon nog niet zo ver bent als berekend! denk aan die dikke vette posie test van mvm! maar het zullen wel zenuwslopende week worden, bah. @daffie, groot gelijk hoor, bij goed weer in de tuin bezig..toch zonde om in huis nu druk te zijn, laat dat maar aan andere over. zo goed zeg, 4e gesprek al, nou dat zeg wel wat! wat voor een functie? @bd, jou prul dus voor het eerst naar school geweest, leuk, mooi! ik ben zo benieuwd wat ons zoontje ervan vind. en zonder zijwielen, ja die moeten er natuurlijk af als je 4bent en naar school gaat, dat kan dan eecchhht niet meer, duhhh, whaha. ja word warm van de week, mijn moeder viert haar verjaardag zaterdag, en had het er al over om te bbq-en met de hele familie, goed idee! ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken, morgen 6;30 weer dag.. trusten!
Ien: Ik denk aan je, meid! Niet leuk om met zulk nieuws bij de vk vandaan te komen, maar ik duim voor je! Anke: Jammer van die kijker! Maar een lekkere week vakantie in het vooruitzicht is niet verkeerd! Hier: Beetje vage week. Het lukt me maar niet om in een normaal ritme te komen, ik loop afspraken mis en vergeet steeds nieuwe in te plannen. Net kwam ik erachter dat ik morgenochtend een afspraak bij het reintegratiebureau heb, en moet nu nog oppas regelen. Nu even ego, later wat meer uitgebreid hoor
Ientje, begrijpelijk dat je even een kutmoment hebt gehad. Dat is het toch ook gewoon. Hopelijk kun je het de komende dagen een beetje loslaten. Knuffie! De oudste is weer helemaal fit hoor, gelukkig. In de middag voelde hij zich alweer goed. Geen idee wat het nou was. We hebben zelf wel een huis op het oog, maar we kunnen pas een huis kopen als de onze is verkocht. Meid, ik zou graag nog net zo veel willen lenen als eerst. We kunnen het prima opbrengen en sommige regels zijn nu wel erg pietluttig. Ik ben blij dat manlief zo veel verstand heeft van hypotheken, vind het zelf zo moeilijk. Fijne verjaardag zaterdag!! BBQ is altijd leuk, doen wij zondag met vrienden. Supernova, je hoofd staat overduidelijk nog in de vakantiemodus Oppas inmiddels gevonden? Daffie, lekker aan de klus dus. Lukt dat ook wel met dit weer? Wanneer hoor je meer over de eventuele nieuwe baan? Anke, de oudste heeft onze slaapgenen geërfd. Hij had wel eens mindere periodes, maar over het algemeen is hij een hele goede slaper. Daarom snappen we het van D ook niet... En het mooie weer? Love it!! Kan mij niet heet genoeg haha. Wat een eikel zeg, die kijker die afbelde, balen!!! Lekker hoor, vakantie in het vooruitzicht. BD, hij was wel ziek.. maar als een vader van je beste vriend overlijdt, dan komt het zo dichtbij. En helemaal als je hoort dat zijn laatste uren afschuwelijk waren. Dat gun je niemand. Vrijdag hebben we de crematie, zal een heftig dagje worden. Wat stoer van je grote kleine man zeg! Zwemmen, fietsen, school, wat gaat het snel allemaal! Leuk dat je zelf paardrijdt. Is altijd een droom van me geweest. Ik zou wel willen lessen als we in het nieuwe dorp wonen. Maar voel me wat dommig, op mijn leeftijd nog op les... Heerlijk dat je af en toe even bij kunt tanken. Dat zou ik ook wel willen. Alleen gaat het hier slechter ipv beter. Ik krijg hem nu bijna niet eens in zijn eigen bed 's avonds. Hij valt drinkend bij me in slaap en zodra ik hem in zijn eigen bed leg, schreeuwt hij moord en brand. Zucht. Ik heb al een paar avonden boven doorgebracht, niet echt gezellig. Nu ligt manlief naast hem.. ik wilde ff naar beneden. Nou.. ik ga ff wat doen. Thee drinken, chocoladekoekje eten, ijsje pakken... mmmmmmmmmmmmm..... Komt er nog noodweer?
Hallo allemaal! Even een korte radiostilte vanuit Nijmegen, vonden jullie vast niet erg. Ik kom even inhalen nu hoor! @Suc, vriendin echo gehad vandaag? En en en? Hopelijk alles goed! L. weer helemaal de oude? @Daf, ah cool, de tuin dus nu. Is 'ie groot? En jee zeg, 4e gesprek?! Klinkt als een heeeeuuuuule serieuze job! Anke, ben jij er leidinggevende ofzo? @Bd, is de grote kleine man al moe aan het worden, zo net over de helft van zijn eerste schoolweek? En Meid? Bij jou vast ook? Ookal is het hier dan niet zijn eerste schooljaar, hij zit nu in groep 3, moet D. hier toch ook flink wennen aan het schoolritme. Vanavond aan tafel zei hij het al: 'ik ben zo moe dat ik als ik zo in bed lig echt metéén in slaap val!'Ik geloof dat dat ook het geval was Nog 1 lange en 1 korte dag en dan een weekendje bijkomen gelukkig. @Anke, waar gaan jullie naartoe op vakantie? En oh wat shit zeg dat die kijker afbelde op het laatste moment. Sjonge. Kl*te! Enne wat betreft die lelijke eendjes of lelijke hondjes. De moeder hond was/is een border terrier. Sorry als iemand er zo eentje heeft hoor, maar ik vond het nou niet echt moeders mooiste... @Ien, gelukkig voel je je redelijk oke, ookal blijft het onzeker. Bah... Ik denk er wel veel aan hoor, hoop zo dat......nah ja, je weet wel... Nog 8 dagen *zucht even diep* hopelijk vliegen ze voorbij. Kom anders even langs voor wat afleiding @ Geen files dus daar, beter!? 'T valt hier trouwens ook best mee, al is het voor de mensen die van Arnhem naar Nijmegen en andersom moeten ivm werk iets minder leuk. Er wordt hard gebouwd aan een nieuwe brug, dat gaat hopelijk wat schelen. Suc, jij trouwens geen last van he, van durp naar Arnhem, of toch ook last van files? Oh ja wacht even Meid, jullie natuurlijk nog vakantie, dus oudste nog niet naar school. Maar hij begint in dit schooljaar toch ook in groep 1? Heeft hij er zin in? @Nova, oeps, weg ritme dus. Heb je oppas kunnen regelen voor morgen? Je mag hem wel even droppen hoor, al is het een beetje uit de richting. Ik heb wel een bakkie yoghurt voor hem, zo te zien op FB maak ik daar vriendjes mee Zo. Hier verder alles best oké. Drukke dienst achter de rug, blij dat ik nu een paar dagen vrij ben. Morgen haalt mijn moeder D. op van school en duik ik met die andere 2 prullen 's middags mooi even mijn bed in - heerlijk! Verder niet zo gek veel te melden eigenlijk. Hoorde in de auto vandaag dat liedje van Soul asylum - Runaway train. Nostalgie! Op de middelbare school werd er lannggggg geleden (1995!) een cd gemaakt, ik speelde destijds in een bandje en toen we nog op zoek waren naar een oefenruimte speelden we soms na school in het muzieklokaal. Je moet ergens heen om herrie te maken. Zodoende vroegen een aantal leerkrachten of wij ook een nummer wilden opnemen in een studio in Kaatsheuvel. Uiteraard! Dat werd een cover van Runaway train. Nadat ik vanmiddag meebrulde in de auto die cd er weer eens bijgezocht en ondanks we het beter Fast train hadden kunnen noemen omdat we het veeeeel te snel speelden en onze zangeres een toontje te laag zong, kreeg ik toch vet tranen in mijn ogen. Sjee... wat een tijd. Hormonsters doen hun werk, ik ben niet zo'n emotiep, maar liep toch even vol. Mooi man, die goede oude tijd!
Oh suc, zie nu je laatste bericht pas. Dat huis dat jullie op het oog hebben, is dat ook in B.? Edit: nee dus... "nieuw dorp"... Nieuwsgierig! Welk? In de buurt?
@nova, duidelijk nog niet in je ritme..jij houd het ultieme vakantie gevoel gewoon nog even aan, geen agenda en geen benul van tijd, relaxxxxx! maare wel balen dat je nog even snel oppas moet regelen, in de 'gewone' wereld is het altijd agenda en tijd in de gaten houden. succes morgen! @noodweer?????heb ik wat gemist? warm, zon, lekker...hier... @sucre, hebben jullie al een leuk huis op het oog? als jullie het allemaal prima kunnen opbrengen, dan is het wel raar dat je het geld niet kan krijgen. ohh sucre, zo kan het toch niet....kan je niet ergens hulp vragen, cb [al heb ik daar geen hoge pet van, maarja je weet het niet he.] ha, ofzo. dit kan toch niet zo doorgaan? men ik was al lang gek geworden, maar heb dan ook niet zo'n engelen geduld als jou. respect daarvoor. @julia, ja onze oudste begint over 3wk met zijn 1e schooljaar, of ie er zin in heeft..hij laat zich er eigenlijk niet zo over uit, ik kan wel merken dat hij het op kdv niet zo leuk meer vind, hij vraagt elke keer hoe vaak ie nog moet. gelukkig voor hem nog 2keer. iemand nog tips voor laatste keer kdv traktatie? en is het misschien een idee om in plaats voor de leidsters iets mee te nemen, een leuke puzzel, leesboek ofzo te kopen voor in de 'klas' ? lekker julia, jij bent gewoon nu al lekker paar dagen vrij, genieten! je klinkt nu wel stiekum al een oude doos zeg...een oude doos die vol zit met hormonen.whahaha!! maar nu ik er zo over na denk, onze kids weten straks als ze onze leeftijd hebben niet eens wat een cassettebandje is. @ientje, hoe is het? kan je een beetje afleiding vinden?
Even snel, Juul, ik sta met name in de herfst en winter dagelijks in de file naar Arnhem. Ik hoef maar 20 km, maar doe er dan vaak een uur over, zucht.... Echo van vriendin was weer goed, ben zo blij!!!! En dat huis staat in Brummen, bij Zutphen. Heerlijk he, die good-old-memories! Meid, manlief en ik gaan dit weekend weer om tafel om een plan te maken. CB? Neee... die zeggen alleen wat zij op papier hebben staan.. Heeft iemand ervaring met het boek "lekker slapen zonder huilen" Dat schijnt een lieve methode te beschrijven om kids te laten slapen. Ik ben niet van het laten huilen...
Suc, brummen? Das kleiner dan B. denk ik? Kwam een jongen uit m'n klas vandaan, veel grapjes over gemaakt Boek ken ik niet, hopelijk de gouden tip in hfst 1. Meid, ik heb een laatste traktatie idee voor het kdv, kom ik morgen op terug. Nu slapen, vanavond mijn trouwdag gevierd op Bd's verjaardag gefeli bd, mooie datum doei!
Julia nog gefeliciteerd. Erg mooie datum idd Sucre; ken het boek niet. Hopelijk ver voorin al de oplossing. Wij hebben laten huilen wel geprobeerd maar als hij na anderhalf uur nog aan het huilen is, is dat dus niet de oplossing. Zo lastig! Vannacht ook weer feest hier, 3x er uit, maar gelukkig (klopt heel hard af!) slaapt hij meer nachten wel dan niet. Ien kom je de dagen een beetje door? Die S van jou gaat in ieder geval hard vooruit en zorgt wel voor wat afleiding. Spruitenmeeting; hebben we eigenlijk al een tijdstip / programma? Gister dus jarig. Ouders enschoonouders op bezoek. Heb ze 5 min gezien daarna bijna heel de avond op wc gezeten. Buikkramp, rillen, koud. Lag met trainingspak in bed plus extra deken (koekoek!) Gelukkig nu iets opgeknapt. Oudste zit ff met Lego te spelen en ik lig op bank. Zwembad staat al klaar als M zo wakker is. Nog ff relaxen dus
Zo meiden, ik heb even aan giga spruitenverwaarlozing lopen doen! Tijd voor een goedmakertje! Meid, jij zit nu lekker te bbqen, gefeli met je moeders verjaardag! Nova, jij je ritme alweer een beetje terug intussen? Irritant he, misschien even een blokje post-it blaadjes kopen? Sucre, heb je het boek intussen al? Hoop ook dat daar de oplossing in staat voor jullie, ik gun je een heleboel nachtrust! Juul, ahhw die D, lekkere slaapkop! Hihi, nostalgie, ik ben zeer benieuwd naar die cd! Leg die effe in de auto voor volgende wk Bd, ahh gatsie, ziek op je verjaardag, dat is sip! Ook al vier je het niet uitgebreid, tis gewoon stom. Intussen weer opgeknapt? Hier: helemaal proud op S, die loopt!! Dat stukje afleiding kon ik wel gebruiken, hij houdt ons wel bezig Verder, tja, tijd gaat langzaam maar hebben wel genoeg te doen. Komende week gaat mijn zus met haar gezin voor 3 jaar naar Frankrijk! Hartstikke spannend natuurlijk, 4 kinderen tussen de 14 en 4, allemaal naar internationale scholen enzo... best wel eng. Wij zijn in september een paar weken vrij dus hebben al bedacht dat we wel een paar dagen Parijs gaan doen. Daar wonen ze straks vlakbij. Verder staat er volgende week zaterdag een uitje op de planning, mn Engelse aupair kindjes zijn weer in NL met hun moeder, leuk! Die ga ik ontmoeten in Plaswijck, heel leuk speelpark in Rotterdam. Not to forget dat ik daar nog iemand ga meeten, grote kans dat ik daar Juul tegen het lijf loop! Even zorgen dat ik me goed vermom Meiden, ik ga nog even een wasje binnen halen en voor de buis hangen. Doei!