De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Suc, een uur? Wow! Da's lang, voor dat kleine stukkie! Zal vanaf Brummen niet veel beter worden vrees ik... tis dan wel aan de andere kant, maar toch.... Waarom Brummen trouwens?

Wat fijn dat vriendin een goede echo heeft gehad, pheww!!

Al druk bezig met het maken van een plan?

@Bd, fijn dat prul de meeste nachten wél doorslaapt, dat maakt het ook wel weer een beetje vaag. Waarom niet gewoon altijd dan?!

@Spruitenmeeting, goed dat je het zegt, ik had geopperd om te reserveren in dat cafe, maar dat heb ik dus nog niet gedaan. Bd, het wordt dus deze: Coffee Corazon.nl

Reserveren rond hoe laat? Dan ga ik dat organiseren. Ik reserveer dus voor ons hele cluppie, incl pina en flien ookal zien we jullie hier wat minder he? Hebben jullie voorkeur voor een tijdstip? Let me know. Mij maakt het niet uit, prul slaapt toch wel in de auto op weg die kant op en op de terugweg vast weer, dus u roept maar met zijn allen, dan zal ik even reserveren.

Oh Bd, klinkt als een fijne verjaardag.... nu weer opgeknapt? Klinkt als buikgriep ofzo? Of gewoon teveel taart weggewerkt? :p

@Ien, goed man, die lopende S.! Wat ziet het er stoer uit he? Zo'n klein manneke op die mini beentjes. Kruipt hij ook nog? Hier nl echt een mixje, veel lopen maar echt ook nog veel kruipen. Wel sinds een paar dagen ook vanuit zit/kruip op de grond zonder zich ergens aan vast te houden opstaan en gaan lopen. Ja, hij houdt zijn handjes dan op de grond en komt overeind, maar hoeft zich dus niet meer aan een tafel of bank ofzo vast te klampen. :) Net 'echt' haha :)

Hopelijk vieren we volgende week zaterdag mooi nieuws, en anders is Plaswijck hopelijk een beetje een afleiding. Ja, vermom je maar goed, je had toch zo'n leuk vrijgezellenfeestje gehad aan het eind van de zwangerschap van S? Da's misschien een idee? Of dat charmante oranje jurkje van je? Dan loop ik met een grote bocht om je heen, heb je ook geen last van me - wellicht een goeie tip?

@Meid, hier is ie dan. Het heeft even geduurd. Hub heeft hem net uit de pc op zolder getoverd. Wat ik als traktatie voor de kindjes had weet ik niet meer, maar dit is 1 foto die D. laat zien in de 2,5 jr dat hij op het kdv heeft gezeten. Wij emigreerde naar NL toen hij 1,5 was, vandaar. Zijn dus 4 fototjes van toen hij 1,2,3 en bijna 4 jr.was. Die samen als 1 foto gemaakt en afgedrukt voor de leidsters van zijn groep. op de achterkant had ik aan elk een persoonlijk berichtje geschreven, dus geen standaard tekst, maar echt op de persoon.

Geen idee of je er iets mee kan, maar ze waren laaiend enthousiast. (hij gaat nu dus naar groep 3 en 1 foto hangt er nog steeds op het prikbord) Oh ja, ik had ze voor allemaal apart in cellofaan gedaan en bij iedereen een chocoladereep vd hema gedaan, daar stond destijds een leuke tekst op de wrap. Vond ik wel toepasselijk.

En nu? Weekend! Vandaag gewerkt, morgen komt een vriendinnetje uit Den Haag deze kant op, en met nog een ander vriendinnetje gaan we zwemmen in de buurt. Groene Heuvels, Anke/Suc, misschien kennen jullie het? Mijn kleine mannen zullen zich daar minstens zo erg vermaken als ik, al hoop ik wel op een plekkie onder een heeeeuuuule dikke boom! :)

Doei

Bijgevoegde bestanden:

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    ps. let niet op giga lelijke achtergrond rechts onder in die foto, da's in Bulgarije, haha :)

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hai hai, nog even hier na een dagje hard werken in deze tropische omstandigheden.

Daf, vierde ronde sollicitatie, dat is vast een superbaan! Heb je allerlei assessments enzo? En heb je nog concurrentie?
    Juul nee ik laat mensen niet 4x komen, bij ons 2x, waarvan de tweede keer arbeidsvoorwaarden en gesprek met toekomstige collega's. Dus voor mij maar een kans om alles te weten te komen ;)
    Maarre, spannend dus, ik neem aan dat je niet voor niets zo vaak terug moet komen. Wat is het voor functie, vast erg wetenschappelijk :)

Juul, nostaligische buien? Runwaway train, kan me de clip met die vermiste kinderen nog herinneren... Tsja ikben natuurlijk wel een echte ouwe doos hier :D. Leuk idee van die foto's, moet ik proberen te onthouden (note to self: make note!) :cool:.
    Groene heuvels, ja leuk maar de Berendonck was veel dichterbij, lees fietsafstand dus daar ben ik veel vaker geweest. Goede herinneringen aan :D:D.

Ientje, heftige tijden voor jou. Lijkt me best wennen, zoals ik het inschat zie je je zus best vaak en die zit dan opeens behoorlijk ver weg. Je hebt vast al skype op je pv gezet? Maar Parijs is natuurlijk wel een leuke bestemming. Resoect voor je zus en zwager ook, met 4 schoolgaande kids een paar jaar in het buitenland. Is het vanwege werk?
    In ieder geval wel wat afleiding, en morgen je best doen om Julia te ontlopen, hihihi. Het zal je maar gebeuren, Juul in levende lijve! Offe, Jullie allebei, hoe zou dat zijn voor je oren? Nou we gaan het in oktober beleven.
    Trouwens topper Juul, reservering gemaakt. Het staat bij ons in de agenda. Als "meisjes van het foute forum en spruitenmeeting", manlief kan er geloof ik niet zoveel mee, wat wij hier uitspoken.

Meid, kdv traktatie geen idee maar een kadootje voor het kdv wua speelgoed klinkt heel leuk! Jij dis ook al bijna een grote vent doe naar school gaat!

Bd, zoek op je verjaardag, wat balen zeg! Dat hoort echt niet. Ga je de schade nog inhalen als je je weer beter voelt?

Sucre, heel erg fijn dat je echo van je vriendin okee is, kan me voorstellen dat het best moeilijk moet zijn geweest, na zo'n heftig verhaal. Grappig, ik ken het boek slapen zonder huilen alleen van horen zeggen enom die reden bij je aaanbevelen. Begrijp dat het wel veel geduld vraagt maar dat vraagt deze situatie ook. Ik gun het je zo dat het snel beter gaat, je hebt behoorlijk wat in te halen lijkt me zo.

Nova, je hoofd ook weer uit vakantiesferen? Het is wat onhandig maar wel een prettige state of mind ;)

Hier, hard gewerkt vandaag en weer een stukje verder gekomen, de gedachte aan het strand zo dichtbij maar even verbannen. Morgen zetten we een badje in de tuin maar er zal ook nog wat gewerkt moeten worden helaas. Nouja we gaan in ieder geval bbq-en.
    Offerte van de aannemer is binnen, maandag bellen en opdracht geven dus we gaan beginnen met opbouwen, zin in!
    Verder, nog een weekje werken en dan vakantie! Zaterdag vertrekken we naar Praag, vrijdag weer terug en dan op zaterdag straatfeest in onze nieuwe straat, leuk leuk! We hebben inmiddels ontdekt dat we tussen een heleboel sociale mensne zijn beland, daar hoopten we wel op maar je weet het natuurlijk niet vooraf.
    Nu maar es douchen, het stof zit tot in mn neus en oren en mn spieren willen niet meer. Vorige week zondag en gisteravond gesoftbald. Ik mocht pitchen (bal aangooienvoor de slagvrouw), dat had ik sinds mn zwangerschap niet meer gedaan. Gister ging een stuk beter dan zondag, hoewel het toen ook niet slecht ging, maar die spierpijn.... Pfoeh! Nouja, een dagje fysieke arbeid maakt het gelukken niet erger.
    Meiden geniet van het lekkere weer morgen en tot snel weer!

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Oja, Sucre, Brummen, daar was ik in april voor een werkconferentie. Ik heb bij de rondleiding geleerd dat het de kleinste stad van Nederland is. En ik heb ook geleerd dat het pontje over de IJssel niet de hele avond vaart :D:D

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Anke, haha 'meisjes van het foute forum en spruitenmeeting' *proest!* Geloof dat mijn man daar wel in kan komen, die heeft er ook heeeeelemaal niets mee :)

Berendonck he? Even denken, ik denk dat jij daar vroeger vanaf de 'andere' kant heenging, of toevallig toch vanuit de Nijmeegse kant op het fietsje? onder het tunneltje door vd A73 toevallig? Ik woon namelijk echt NAAST dat tunneltje, in het eerste rijtje huizen, fiets er in 20 sec. naartoe, na het tunneltje zo'n 2 min. fietsen en ik kan een duik nemen. Maar laten we eerlijk zijn, volgens mij is het volk bij de groene heuvels wat leuker dan het Berendonck volk. Maar goed, of dat allemaal doorgaat is nog maar de vraag, misschien wordt het toch een speeltuin met water vanmiddag. We'll see.

Iedereen geniet van het zonnetje en tot later!

6. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    even kort een berichtje, tis veel te zonde om nu binnen in huis te zitten, en buiten op de laptop...dat werkt niet echt fijn.

@sucre, nee ik ken dat boek ook niet, maar ik ben juist wel weer van het doorhuilen...o zo klink ik wel erg wreed en kindonvriendelijk-maar dat ben ik heus niet hoor...!haha.
    hier heeft dus [bij de oudste] een paar nachten flink laten doorhuilen dus wel prima geholpen! t was echt moeilijk en vond het heel zielig, maar je moet op een gegeven moment een patroon doorbreken, en zo is het ons gelukt.
    maar ik kan me voorstellen dat het niet jullie manier is[nog] wij hebben ook lang lopen aanmodderen en lopen balen en alle 'lieve' dingen geprobeerd tot het echt niet meer kon.
    dus ik hoop dat je in dat boek vind, wat je zoekt en dat het werkt!

@bd, gefeliciteerd met je verjaardag! enne hoe jong? jakkie das balen met je verjaardag niet fit zijn..last van de warmte? ik heb het vandaag een beetje, heb al de nodige norit op..zucht..moet wel goed uitkijken om niet uit te drogen, met dit warme weer zo erbij. zo meteen maar gelijk even een glas water nemen.

@ientje, wanneer kreeg je ook al weer een echo?
    wat super zeg dat de kleine man nu ook zijn pasjes zet! mooi filmpje op fb!
    loopt hij nu helemaal los of kleine stukjes?
    S loopt ook al een tijdje kleine stukjes, maar hij gaat ook nog erg veel door zijn hurken, denk dat ie nog wat bang is ofzo.
    ach komt vanzelf.
    dus nu is het echt zo ver, je zus van de week naar frankrijk, 3jaar is een lange tijd, maar gelukkig is frankrijk niet zo heel ver weg.leuk vakantie adres..hihi zag je je zus nu heel regelmatig? dat zal wel wennen zijn dan.

@julia, leuk die foto's! tis een leuk idee idd, maar ze hebben hier allebei niet zo lang op kdv gezeten.
    S een jaar dus en Y 2jaar, heeft eerst bij een gastouder gezeten.
    en hebben jullie die dikke boom kunnen bemachtigen? of lagen er al andere mensen onder?
    genieten aan het water, heerlijk.

@anke, jullie allamaal leuke dingen in het vooruitzicht, leuk!

ik ga naar buiten weer, doei

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ien; nee niets verloren gelukkig, bedankt voor melding. Zal hier ff oren en ogen open houden

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Meid, oh dat is idd een ander verhaal, niet zo lang op het kdv dus.... hmz... nou, dan weet ik het even niet hoor, haha! Heb je niet veel aan dus, ik ben ook echt geen creabea...

@Anke, tis toch de Berendonck geworden, haha. Maar wat een drukte! Moest nog wel even aan je denken, toch wel grappig! :)

Sjee wat een hitte vandaag zeg, man man man.... mag van mij wel ietsje minder, of ben ik nu aan het zeiken? :D

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    julia, nou het word na morgen geloof ik al weer wat koeler......

ik kan er wel van genieten hoor, maar goed ik ben dan ook een echte koukleum.
    bij ons in huis was het 23 graden dus voor verkoeling konden we het huis in vluchten,haha.

10. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Juul, de Berendonck dus, al jaaaren niet meer geweest. Maar ik kwam dus van de andere kant, van Wijchen. Was wel iets verder fietsen, jij woont er wel heel dichtbij! Maar aan "onze" kant was het volk wel beter hoor :D

En ja, heel warm vandaag! Denk dat het heel druk was op het strand, zag zoveel mensne fietsen en op de bus wachten! Wij klussen, pffffff. Na B d'r slaapje lekker met water gespeeld, was helemaal leuk. Lekker gebbq-d in onze nieuwe tuin maar ook weer wat verder gekomen met klussen.

Nog ff Gooise Vrouwen kijken en dan lekker slapen, morgen vroeg weer op.
    Tot later!

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Meid, 23 graden maar binnen? Dat is het betere werk! Hier beneden nog niet eens op het heetst vd dag al 27, om over boven nog maar niet te spreken. Laat staan over de zolder, waar mijn bedje staat....

Anke, dat dacht ik al, de Wijchense kant, jaja, vast en zeker beter volk daar, haha. Ik zal er eens een kijkje gaan nemen. Nu ook zo'n baan waar van die lui aanhangen met zo'n surfboard onder hun voeten, weet ik hoe het heet. Maakt een rondje vanaf 'jouw' kant en zo het meertje over. Nog meer volk dus :)

Respect hoor met deze temperaturen in jullie huis aan het werk, hopelijk niet in kamers die op het zuiden liggen! Fijn dat het opbouwen bijna van start kan gaan, dan zie je het steeds wat mooier worden, super!

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    *zwaait ff snel en pakt gauw een koud washandje*

Feeling HOT, HOT, HOT!!!!

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goed idee van dat koude washandje, ik denk dat ik er 1in de diepvries leg, en die eruit haal...pfff ben net uurtje wezen spinnen...warumm! thuis onder de douche en nu een opvlieger hebben.........dus zo voelt dat, de overgang..ahhh.

@julia, zielige jullie op jullie warme zolderkamer. geen airco daar?de zolder is bij ons niet te harden. we hebben gister besloten dat we voor volgend voorjaar/zomer van die screens boven willen. onze achtertuin is namelijk op het zuiden en de slaapkamers achter zijn ook erg warm.

@anke, jullie eerste bbq in jullie nieuwe tuin dus, leuk hoor!

14. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hai, zo te horen bij jullie ook warm geweest. Vannacht wel erg benauwd en gister dus fijn staan werken, met allemaal stof dat zo lekker blijft plakken aan bezwete lichaamsdelen, juk!
    BBQ in de tuin, ja voor het eerst. We hebben ook een Nijntjebootje gevuld met water en B in haar nieuwe zwembroek erin gezet. Vond ze leuk, ze ging lekker spatten en bellen blazen.

Vandaag een stuk koeler, erg aangenaam! Nog een paar dagen voor de vakantie en een heeeeeeele lange to do lijst, hopelijk krijg ik alles af.

Oeps, beetje ego bericht geworden, sorry!

Werkse weer allemaal en even een knuf voor Ientje, die heeft een heftig weekje voor de boeg. Ik duim voor je!

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ien hoe gaat ie? Hou je het nog vol?

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik kwam net even voorbij om te zwaaien! Straks zus uitzwaaien, morgen echo.
    Gelukkig is het afscheid niet voor lang, we gaan er in sep al een paar dagen logeren :)
    Morgen dus nog even spannend, gelukkig heeft hub kunnen regelen dat ie mee kan.
    Daarna kom ik weer uitgebreid meespammen hoor!

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ien, duim duim duim voor morgen en *knuf* voor tijdelijk 'dag' zeggen tegen zus en kids. Niet leuk, maar gelukkig vooruitzicht op een paar daagjes Paris!

En wat betreft morgen; ik begin er zelfs een beetje zenuwachtig voor te zijn, moet je nagaan hoe jij je moet voelen....

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Ien, heeeeel veel succes morgen. Ik hoop dat jullie toch nog goed bericht krijgen.

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Thx meiden, lief dat jullie aan me denken! Whatever de uitslag morgen is, dit doet me heel goed :)

Deel Deze Pagina