De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hier draaien de duimen. Heel veel succes ien!!!
    Hoe laat moet je?

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Om 1420 pas, dus ik denk dat ik maar heel druk ga poetsen ofzo morgenochtend!

3. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    ien, heel veel succes morgen!

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje hele dikke knuf en ik denk aan je morgen!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden,

Ondanks al het geduim mocht het helaas niet zo zijn voor ons. Gelijk nog naar het ziekenhuis geweest voor nog een echo en een wat-nu praatje. Heb nu meds meegekregen om het op te wekken, als dat niets uithaalt alsnog een curettage, wat ik uiteraard niet hoop.
    Al met al best wel verdrietig, al had ik er wel sterk rekening mee gehouden.

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dikke knuffel voor Ien. Kl*te zooi :(

7. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    O wat k*t:(:(, sterkte en een dikke knuffel van mij!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Och nee meis.. wat verschrikkelijk!!!
    Hopelijk krijg je niet te veel last van die medicijnen, want wat je nu doormaakt is al erg genoeg.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuf!

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ientje, sterkte en een dikke knuf.

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Thx meiden, lief dat jullie zo meeleven.
    Intussen is er wel wat losgekomen maar ik kan straks een nieuw recept ophalen voor nog een dosis tabletten. Heb nl het idee dat het nog niet allemaal weg is, en ik wil er alles aan doen om een curettage te voorkomen.
    De knop is wel om trouwens, ik wil dr nu gewoon zo gauw mogelijk vanaf zijn en verder gaan. Zo gaat het nou eenmaal in het leven. Klinkt een beetje ongevoelig, bedoel ik niet zo, maar ik ben nou eenmaal een nuchtere Harrie.. kan ik ook niks aan doen! ;)
    Er was duidelijk iets mis met het vruchtje, en dan 1000x liever nu dan over 10 weken foute boel.

Maarree.... wat is het stil hier! Hoe gaat het met jullie?

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ientje: Lees net het bericht, jammer meid, het is je zo gegund! Knap dat je die knop kunt omzetten, maar je hebt wel gelijk, liever nu dan over zoveel weken. *knuff*

Allen: sorry, heb een beetje aan spruitenverwaarlozing gedaan. Aanstaande dinsdag vertrekken vriend en ik naar Duitsland voor een paar daagjes. Zonder D, die logeert bij z'n opa en oma.
    Nu ben ik nog druk bezig met inpakken en dingen regelen, maar zodra we weer terug zijn zal ik weer even een beetje bijlezen in het topic!

*zwaai*

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Allen groet uit Delft, taart op tafel ivm nichtjes verjaardag maar een klein spruitje in de auto die lekker ligt te ronken....

Ien, bekende nuchterheid. Het blijft balen maar t leven gaat door. Hopelijk woensdag een goede echo dan is t lichamelijk gezien iig einde hoofdstuk. Knuff!

Bd, texel? Of welke boot was dat? :)

Nova, dld? Leuk, waar precies? Wij plannen ook een paar dagen dld in de herfstvakantie, 40km ten noorden vd grens met Luxemburg, zin in. Jullie vast veel plezier!

Hoe is t met de rest?

Ff snel nog, of ik heb eroverheen gelezen of jullie kletsen teveel over andere zaken maar hoe laat zal ik reserveren? Uurtje of 11? En high tea it will be? Geen idee of ik dat erbij moet zeggen trouwens, zal wel niet, maar mochten ze t vragen....

Nou, groet uit auto op parkeerplaats, the place to be..........

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik denk dat we even moeten kijken hoe we het het makkelijkst doen met alle slaapjes van de spruiten! Ik twijfel namelijk of S wel in de auto slaapt als we om 10 uur van huis vertrekken.
    Maar zo zit iedereen wel met z'n eigen handigste tijd. Lastiggggg! Anders zegt iedereen even haar handigste tijd en kijken we dan even?
    Als ik mocht kiezen, zou ik voor een uur of 13/14 gaan denk ik, of 's morgens 10 uur.

Juul, hoe lang van tevoren moest je reserveren ook alweer? Of maakte dat niet zoveel uit?

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Helemaal prima Ien, geen idee wat reserveren betreft maar als iedereen t zsm hier even laat weten moet ik toch binnen een paar dagen kunnen reserveren en zal dat nog best op tijd zijn.

Dus dames: hoe laat?

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Texel it was. Moesten ff werken daar. Vrijdagochtend heen, zaterdag weer terug. Met wat meiden op stap geweest, pffff wordt daar te oud voor :)

Als ik voorkeur mag geven dan graag in ochtend. Dan kan hij op terugweg in auto mooi zijn middagtuk doen.

16. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo allemaal!

Ientje, kan me voorstellen dat je wil dat het voorbij is, hopelijk ben je snel weer hersteld. Dat nuchtere, tuurlijk is het balen maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

Juul, wachten in de auto tot je prul weer wakker is, klinkt herkenbaar.

Bd, wilde dingen gedaan? :D

Wij zitten in Praag! In twee dagen erheen gereden, gister halverwege in Duitsland nachtje hotel gedaan. B heeft haar eerste kindermenuutje gehad, de tomatensaus van de gnocchi zat tot in haar haren. Met babyfoon in de bar gezeten, geslaagd begin van de vakantie. Hier is het lekker weer, hopelojk blijft het zo!

Wat betreft spruitenmeeting, high tea is zeer ok en liefst in de ochtend, maar wat later in de middag is ook een optie. Het zal toch wel slapen in de auto worden, heen of terug (of allebei).

Tot later!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohh lekker Praag! Veel plezier Anke! En wat betreft het weer zit je al gauw beter dan hier, wat een takkeweer was het vandaag zeg!

18. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

ik heb geen voorkeur voor een tijd. Het zal sowieso lastig worden met J's slaapjes, omdat ze sinds kort niet meer in de auto slaapt en er nog wel 2 per dag heeft. Maar het zal zich vast wel oplossen die dag:). Ik heb er in elk geval zin in!

Nova, veel plezier in Duitsland!

Julia, leuke dag gehad in Delft?

Anke, jij veel plezier in Praag. Ah, lief het eerste kindermenuutje:).

Nou ik ga weer uitzending gemist babyboom verder kijken. Ben helemaal alleen thuis:(, man is naar canada voor n weekje.
    Verder vrijdag sollicitatiegesprek gehad. De vele gesprekken zijn trouwens vanwege ongelukkige planning ivm vakantie. Hopelijk hoor ik snel wat, erg spannend allemaal...

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mij maakt het niet uit, D slaapt toch niet in bed, dus ik kan altijd. Maar persoonlijke voorkeur, eind van de ochtend, uurtje of 11 of zo.

20. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Julia: We gaan naar Magdeburg. We zijn er al eens eerder geweest en kijken erg uit naar deze trip. Hopelijk bestaat ons lievelingsrestaurantje nog!

Reservering: maakt mij werkelijk niets uit. Er is momenteel ook geen pijl te trekken op zijn slaapjes, dus als ik weet hoe laat we afspreken, dan richt ik de dag daarnaar in.

Anke: Praag! Mooie stad, veel te zien! Het martelmuseum vonden wij erg indrukwekkend, maar niet echt kindvriendelijk :D (inhoudelijk, maar er zijn ook veel trappen, dus kinderwagen mee is niet te doen) Veel plezier!

Daffie: Zeker ongelukkige planning, als je 4 keer op gesprek moet komen. Wanneer weet je of je de baan hebt?

Hier: Huisje bijna helemaal schoon (vind het altijd fijn om in een schoon huis thuis te komen), tas voor D is ingepakt, nu mijn koffer nog... ;)

Deel Deze Pagina