De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje,ohh meid wat verdrietig nieuws zeg...balen. hoe gaat het nu met jullie? knap dat je het zo 'nuchter'kan zien, en zo is het natuurlijk ook, het is niet voor niks niet goed gegaan, maar toch blijft het heel erg verdrietig. knuffel!

@nova, geniet van een paar dagen met z'n 2tjes!

@anke, dus jullie lekker in praag, geniet ervan! en B haar kindermenu..haha ze worden echt groot he, hier wil meneer ook perse eten wat wij eten, anders weigert hij gewoon. donderdag had ik van knorr zo'n pak gemaakt, griekse kofta, nou hij heeft gesmuld, haha!

@daffie, ik hoop dat je snel wat hoort.druk weekje dus, manlief weg.

mijn hub is voor zijn hobby ook van do tot zondag weggeweest, maar ik vind het altijd een heel gedoe dan hoor met 2kinderen, dan komt echt alles op mij neer. maar ben paar nachtjes bij mijn moeder geweest met de jongens, en dat was wel lekker, zat. nog even geshopt, leuk jurkje blazertje en legging gekocht. en gegeten bij de mac....haha!

tijd voor spruiten meeting, liefst in de ochtend uur of 10 ofzo. senn slaapt altijd als een roosje in de auto! gelukkig.

nou en ik ben van het weekend nog crea geweest voor laatste keer kdv, jaaaahhh wij hebben van zoutbrooddeeg visjes, kikkers enz. gemaakt, die beschilderd en die op een doosje rozijntjes geplakt. en moet zeggen tis best leuk geworden. en de oudste kon zo ook leuk meehelpen.
    morgen voor beide jongens laatste keer kdv. de oudste gaat volgende week naar school en dan gaat je jongste daar op het kdv.

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje Ien wat een **nieuws zeg. Het nuchtere herken ik heel erg, maar probeer als je er aan toe bent ook het een plekje te geven. Hier een dikke knuff.

Heeyy,

Yes I'm still a live en ik ga zeker mee met de spruitenmeeting (als jullie me nog mee willen).

Ik kreeg een pb-tje van Julia en ik heb jullie echt verwaarloosd. De afgelopen weken is een beetje het licht uitgegaan. De opleiding, scriptie, examen, presentatie, nieuwe functie en gedoe privé hebben er behoorlijk ingehakt en volgens mij heb ik dus een beetje teveel van mezelf gevraagd :)

Heerlijk genoten van de eerste verjaardag van Tessa en daarna de vakantie in Frankrijk.

Ik ga weer lekker meeposten, kan wel wat afleiding gebruiken en ik heb echt zin in 7 oktober.

@meeting; wellicht kunnen we kijken of we het meerijden kunnen organiseren/regelen :) Volgens mij woonde er iemand in Emmeloord en laat dat nu vlakbij zijn.

@sucre; jeetje ik heb het echt met je te doen. Wat zegt je instinct ? Ik moet Tessa altijd wel laten huilen, maar dit doe ik nooit langer dan 10 minuten dan ga ik erna toe. Ik kan het gewoon niet, maar nu moet ik eerlijk bekennen dat na de rumoerige start ze nu een voorbeeldige slaapster is. Madam slaapt altijd van 19.00 tot de volgende dag. Als ze wakker wordt dan is er echt iets aan de hand.

Met Tessa gaat het super. Ze heeft geprobeerd los te staan en wat stapjes te zetten, maar ze klapte behoorlijk hard en nu durft ze mijn hand dus niet meer los te laten :D

Hieronder een fototje van haar verjaardag en eentje van van het weekend.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hee die Annelies, glad to see you're alive! *zwaait terug naar T :D*
    Tuurlijk mag jij nog mee, gezellig juist :)
    Let wel goed op jezelf he! Knuff terug!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goed je weer te zien Annelies!

En ja, Meid was al naar je op zoek, volgens mij in het verkeerde dorp, maar klaar om te carpoolen, toch Meid? :D

En inderdaad, beetje rustig aan jij! Hoe gaat het met je broers gezondheid trouwens?

@Meid, klinkt als leuk afscheidscadeau voor het kdv! Dat idee kan ik nog wel eens inpikken :D

@Nova, als je dit nog leest, 1 dag voor vertrek: fijne dagen in Dld. Is dat niet helemaal in het oosten?? Of vergis ik me? Niet gegoogled.

Oke, wat betreft reserveren:

Ien: rond 10 of 13/14
    Bd; rond 10
    Anke: liefst ochtend, anders eind middag
    Daffiee: maakt niet uit
    Sucre: rond 11
    Nova: maakt niet uit
    Meid: rond 10

Veel voorkeur voor 10u, dus dat wordt het gewoon, beslis ik bij deze :) Ik ga ze morgen even bellen.

Oh nog even ego: afgelopen week de bloeduitslagen van de D en B binnen. Allebei geen coeliakie. Dat is een opluchting. Wel allebei positief DQ8 (voor wie wil even wiki'en), daar werd ik niet echt blij van toen ik wiki erbij opende, maar (voor nu) iig geen veranderingen qua eten etc. Wel ivm aanhoudende diarree klachten bij de oudste hoogstwaarschijnlijk weer door naar de kinderarts. Daar in 2010 ookal geweest, kwam verder niks uit. Het begint bij hem zelf nu een beetje te knagen, en het lijkt me nog steeds niet normaal om diarree te hebben met de regelmaat dat hij dat heeft, dus dat wordt vervolgd. Word goed en respectvol behandeld door mijn ha, erg fijn mens, doet alles in overleg, dus dat is fijn. Kan ik uiteindelijk meteen even met de ka over die DQ8 praten, want daar wist ha niet heel veel over te vertellen. Of ik kan natuurlijk ook Suc eens lastig vallen :) Tot zover - einde ego!

Fijne avond allemaal!

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Juul ff snelle reactie, manlief heeft biomedische wetenschappen gedaan en toen ik riep over DQ8 reageerde hij daar wel op. Het gaat wat verder dan alleen positief testen daarop, kennelijk een ingewikkeld verhaal. Anyway, als je een uitgebreid verhaal wil horen hoor ik het wel, manlief weet hier dus wat vanaf. Al is het maar voor de geruststelling.

Annelies, leuk dat je er weer bent, en gezellig als je er met de meeting ook bij bent!

Zwaai naar de anderen en de groeten uit Praag!

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ ien, ahhh blij dat je nog toestaat dat ik meemag :D Hoe is het nu zuslief in Paris zit?

@ Julia, ah het was meid. Komt vast wel goed. Met mijn broer gaat het naar omstandigheden goed. Het is nog steeds niet terug en dat is echt superpositief, maar geestelijk tja daar zit een knak op het moment.
    Wat mooi dat het geen coelakie is, maar dat DQ8 zegt me weinig. Daar ga ik zo even naar googlen.

@ Anke, geniet van het mooie Praag. Dat is echt een geweldige stad.

Oww ik heb natuurlijk ook leuk nieuws. Ik ga trouwen (28 juni 2013). Het is echt waar, ben nog steeds in shock, maar we gaan echt trouwen en ik ga zelfs een jurk aanpassen (ik ben zo niet jurk hahaha).

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Annelies: gefeliciteerd!!!!! Zag zoiets een paar weken geleden op fb voor bij komen maar wij willen natuurlijk wel alle ins en outs weten!!!!!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Annelies, wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!!!

Ik kan me voorstellen dat het een behoorlijk klap is geweest en nog steeds voor broer en fam., ondanks het er nu goed uitziet. Knuff daarvoor, lijkt me erg heftig allemaal.

@Anke, oh ja, kom maar op met zijn verhaal, of beter: geef hem de flap even en meer uitleg is meer dan welkom. Graag in het Nld's, haha. Wiki begreep ik ook wel in het engels, maar in die medische termen ben ik toch niet erg thuis merkte ik. Maare... geniet eerst even lekker van jullie vakantie he? Veel belangrijker en als jullie weer in NL zijn en hij heeft tijd hoor/lees ik het graag. Ik pb je mijn mailadres nog wel even voor de zekerheid. Fijne dagen nog en bedankt!!

9. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Woehoe! Ik heb een contract aangeboden gekregen:D:):D. Helemaal happy hier.

Meid, klinkt leuk de knutselwerkjes. En ook leuk voor dat de oudste mee kon helpen.
    Ja, ik vind het ook altijd wel druk om alles in je eentje te doen als manlief weg is (en dat terwijl ik maar 1 kindje heb), maar komt goed.

Annelies, wat een leuke foto´s. Wo, wat een goed nieuws dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! Al ideeen over de invulling van de bruiloft?

Julia, heb even gegoogled op DQ8, maar tis idd wel naar zeg:(. Hopelijk kan Anke's man je wat meer duidelijkheid geven. Hebben de artsen dan niks uitgelegd?

Ok, nu weer snel aan het werk:).

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Daffiee! Mooi nieuws, gefeliciteerd met de job! Hehe, alle gesprekken niet voor niets dus.

Waarsch. wordt hij doorgestuurd naar het Radboud ivm aanhoudende (lees: jaren!) diarree klachten, dus zal ik ook de ka om uitleg vragen, maar tot dat moment daar is.... ben ik eerlijk gezegd wel blij met Anke's rea, dan geeft het nu ook vast wat meer duidelijkheid en kan ik gerichtere vragen stellen aan de ka.

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @anneliesje, gefeliciteerd!! wat super leuk zeg! enne ik kan het weten he, haha wij zijn nu 3mnd getrouwd!

yes it was me! ik woon in emmeloord, idd dicht bij steenwijk! ik had paar post hiervoor al keer over gehad, carpoolen..wij bv. maar dat was in je tijd van de zwangerschapspagina-verwaarlozings-tijd..
    geeft niet!
    wat een schatje die tessa, lief!

he e julia, stad he, grapje, maar anneliesje had het goed hoor, emmeloord!
    fijn dat het geen coeliakie is, maar DQ8 [die naam al] klinkt ook niet zo fijn, zo maar even google erop.
    he handig die man van anke! fijn voor jullie iemand die het in het nl kan vertellen. al die medische termen af en toe.
    bij ons in de praktijk ook, poe af en toe, wij krijgen natuurlijk regelmatig documentatie van de kaakchirurg ofzo maar daar staan nu soms nog dingen in wat ik niet begrijp hoor.

je zoon veel aan de diarree, he wat vervelend. misschien allergie ergens voor?misschien wel eens goed om doorgestuurd te worden.

@daffie, gefeliciteerd met je nieuwe job! maar wat ga je nu precies doen dan? [zal er vast ergens over heen gelezen hebben, sorry!]

nou vandaag dus laatste dagje kdv, de traktaties waren in de smaak gevallen! en de oudste heeft nog een leuk mapje met werkstukjes, tekeningen en foto's mee naar huis gekregen.
    mijn kleine jongen word groot, volgende week di voor het eerst naar school. en op zwemles.

12. Daffiee

Daffiee Actief lid

21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    Julia, ok ik snap dat je er graag al eerder wat over weet. En het is inderdaad wel handig om er alvast wat langer over na te kunnen denken, dan weet je tzt beter wat je te weten wilt komen bij de arts. Weet je al wanneer je op het Radboud mag komen?

Meid, het gaat om een functie als projectleider. Ik zal eerst onder een Senior terecht komen en dan langzaamaan meer verantwoordelijkheden krijgen.
    Fijn dat de traktaties in de smaak vielen! Dat is idd een hele verandering zeg, voor het eerst naar school. Heeft hij er al zin in? En heeft hij al gewend?

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Daf, projectleider van...? Ben wel benieuwd :)

Wanneer begin je?

@Meid, oh.. stad :D Weer wat bijgeleerd :p
    Kan me voorstellen dat op jouw werk ook inderdaad de nodige medische termen voorbij komen, maar als je nu bedenkt wat je een jaar geleden nog als chinees in de oren klonk, ben je waarschijnlijk al wel een heel eind op weg! En dat in combi met studie, kinderen en huishouden - petje af!

Zo, ik ben thuis na een heftige slaapdienst. Ook nog eens begonnen met het inwerken van een nieuwe stagiaire waar nog niet veel uitkomt zeg maar. Altijd een beetje lastig, zo iemand die als ik even aan de telefoon ben echt 10 min. in de deuropening staat te wachten op een teken van mij wat ze kan gaan doen. Dat terwijl er boven een stel jongeren aan tafel zitten en het alleen maar leuk vinden als iemand hun gezelschap houdt. Maar goed, het zal hopelijk door haar onzekerheid komen, alles is natuurlijk nog nieuw enzo en ze had ook wel een leuke interessante eerste dienst... Pffffff, eentje vloog een ander naar de keel, en een ander kwam thuis nadat hij net 112 had gebeld ivm een 'aanslag' op zijn vaders huis. Oké?!... Even geverifieerd bij de politie, het viel gelukkig allemaal mee maar gaf mij voldoende gesprekjes en schrijfwerk afterwards....

Nu rust. Alleen D. thuis, die speelt buiten met een vriendje, ik ga wat in huis doen en een beetje bijkomen.

Reservering staat trouwens: 7 okt. om 10.00u, cafe Corazon en hier nog maar een keertje de link voor adresgegevens enzo. Coffee Corazon.nl

@Ien, veel succes vanmiddag in het zkh met echo, hopelijk ben je er hierna vanaf en klaar mee!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh ja, in dat cafe Corazon hebben we op de kinderverdieping een gedeelte vd lounge gereserveerd. Normaal gesproken ben je natuurlijk wat bekender met de gezichten van de mensen met wie je een afspr hebt, nu iets minder, haha. Dus dan weten we bij deze waar we moeten zijn, of gewoon op de herrie afgaan van al die kleine koters.

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Oke Juul dat komt dan helemaal goed. Heb je toevallig nog ergens een parkeergelegenheid in de buurt? (parkeer garage en vanuit daar hoe te lopen)

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Helleu!

Juul, DQ8 dus, hopelijk vallen de consequenties daarvan mee! Misschien krijg je van KA (of Anke's man :)) ook nog wel een meer gangbare naam, waar je iets meer informatie mee kunt vinden, zou ook wel fijn zijn.

Annelies, ik ben de kwaaiste niet hoor ;)
    Wiehoee! Gefeliciteerd!! Had je statusverandering op fb al gezien :D Leuk man, ben benieuwd of je zal slagen voor een jurk! :)
    Leuk, je kunt carpoolen met Meid, kunnen jullie het lekker heel de tijd over jurken en locaties hebben :D

Zus in Parijs, vooral de kids hebben het er nog wel moeilijk mee. Ik denk dat het snel beter zal gaan als ze naar school gaan volgende week. Ze zijn nu ook alleen op elkaar aangewezen, en dat werkt ook niet altijd even lekker natuurlijk.
    Hopelijk gaan ze het gauw leuk vinden!

Daffie, gefeliciteerd!! Vet cool man! Opluchting, en die 4 gesprekken gelukkig niet voor niks!

Ohh meid, ook jouw oudste naar school, spannend!!

Juul, goed geregeld, die spruitendate! Heb d'r zin an! (als ik nog durf tegen die tijd :D)
    Heftig dienstje zeg hee, en hopelijk is de stagiaire gauw ingewerkt en doet ze lekker mee!

Hier: vandaag voor controle bij gyn geweest. Eerst een echo, daar was geen vruchtzakje meer op te zien, dus die ben ik sowieso kwijt.
    Hij moest ook zo nodig de eendebek erbij pakken, en man man wat deed die eikel me pijn! NIET leuk!
    Omdat het nog net niet helemaal schoon is, nog een dosis tabletten meegekregen en over 3 weken weer terug (eigenlijk over 2 weken, maar dan zitten we in Parijs). Ik heb dus goeie hoop dat er geen curretage nodig is! :)

Morgen tandarts, brrrr, kies is gebroken en hij moet eruit! Hopelijk doet die man me minder pijn ;)

Fijne avond meiden!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bd, bij het kopje 'contact' staat waar je makkelijk kunt parkeren. Komen wij wel uit toch ;)

18. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goedemorgen!

wij gaan het weekend een weekendje naar borger dus ik zal hier niet zijn..dan weten jullie dat alvast..haha!

@ientje, eendebek erbij pakken, huh?? zo kan hij toch helemaal niet in je baarmoeder kijken??? en dan ook nog pijn doen, je zou toch bijna dat ding bij hem erin willen steken ofniet...echte marteling, haha!
    ik hoop dat het na deze dosis tabletten helemaal schoon is. geen last van die tabletten, bijwerkingen ofzo? lijkt me toch heftig spul, als zo de vrucht verloren kan gaan, moet het troep zijn..

hoe oud zijn de kinderen van je zus? zal echt wel even wennen zijn in frankrijk. nicht van mijn man is denk ik ondertussen al 10jr geleden geëmigreerd, 4kinderen, maar ondertussen zijn ze en hun kinderen zo ver-franst, ze hebben niet eens elektra in hun middel of noware huisje. en hij verdient wat bij als stroopwafelverkoper en zij maakt huisjes schoon in ruil voor hout om te stoken...tja...wat moet je er van zeggen.
    hopelijk zit jou zus in een wat meer geciviliseerde wereld.

@julia, yep staat op de kalender, gezellig! o het lijkt me toch eigenlijk best wel spannend om elkaar in levende lijven tegen te komen, misschien valt het wel zooo tegen.hebben we elkaar straks allemaal niks te zeggen, hahaha!

@daffie, gaaf! maar is deze functie ook wel parttime te doen dan??of blijf je iets van 34/36/38 uur werken?
    onze oudste heeft er wel zin in hoor, school, ben erg benieuwd, di is zijn eerste dagje, heb vrij van mijn werk, dus kan hem lekker zelf heen brengen.

alvast fijn weekend allemaal! [misschien nog wat vroeg op de do, maarja ik spreek jullie pas na het weekend weer]

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Meid, heel fijn weekend!

Wat is het hier rustig!

Wij hebben vakantie, woehoee! Maar allebei echt he-le-maal gesloopt. S is een drama met slapen de laatste nachten, dus ik weet 1 ding heel zeker: vanavond lig ik er VROEG in!

Hou het effe kort, morgen meer.

Doei!

20. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Helleu allemaal!

Ientje, slaap lekker alvast. Hoe gaat het met jou? Ondanks je nuchterheid, lijkt me toch wel pittig, hoewel je het meeste misschien al gehad hebt bij/na je eerste echo. Gelukkig geen curettage dus.

Meid, lekker weekendje weg, of op familiebezoek? Veel plezier!

Annelies, welkom back en gelukkig hadden we fb voor de leuke foto's en het mooie nieuws! Verloofd dus, een hele leuke tijd, ik heb de tijd voor onze bruiloft als heel leuk ervaren, de voorbereiding is minstens zo leuk. En de dag zelf, die zouden we graag nog eens over doen :)

Hier, terug van vakantie, straatfeest gehad vandaag in onze nieuwe straat, een hoop nieuwe leuke buren leren kennen en genoeg leuke oppasmeisjes aanwezig die B heel lief en schattig vonden. B overigens van een stoeltje gedonderd toen ze zat te eten. Nieuwe mijlpaal, haar eerst tand door jaar lip. Gelukkig maar even verdriet :(

Nova, moest nog aan je denken toen we in Duitsland reden gister, zag Magdeburg op een bord staan. Leuk weekend gehad? Zag al een zeer lekker biertje voorbij komen op fb, is aan mij wel besteed. :D

Nog ff voor de buis hangen, zo wasje ophangen en dan lekker slapen. Morgen bij tante op bezoek, beetje verplicht nummer maar we doen haar er een groot plezier mee aangezien de familie erg klein is.

Deel Deze Pagina