De spruitjes, het vervolg...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bd81, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    toe maar bd, naar de sauna met je hub, wat heerlijk zeg! ohh ik wou dat ik die van mij mee kon slepen, maar helaas...
    geniet ervan!

    S eet wel hoor, haha, maar op een gegeven moment wil hij 'zelluuff' doen, en dat laat ie dan erug duidelijk merken, door te weigeren. dan laat ik het hem meestal ook maar zelf doen, hij kan al aardig netjes met een vorkje eten, en gelukkig hebben we stenen in de keuken [lees; dus makkelijk te dweilen]
     
  2. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Morguh!

    @Bd, ach wat balen verrassing verprutst! Klinkt me wel bekend in de oren. Zo stond ik ook eens met 3 kleine kinderen op mijn moeder te wachten (of waren het er toen nog twee??). Was ze echt als eerste 'eruit' en toen de laatste passagier door de deuren kwam en ik haar belde zat ze al bijna in de trein naar Nijmegen..... Uiteindelijk toen maar op CS opgepikt :) Iets minder sensationeel maar ja...

    Gewicht en lengte klinken mooi hoor, volgens mij gaat meneer dat hier niet halen, die lengte sowieso niet. Gewicht zal denk ik ongeveer hetzelfde zijn. Maar ja, met al dat lopen en vooral klimmen vliegen de calorien eraf natuurlijk.

    @Suc, jouw vader brandweerman? Kan hij dat beroep nog uitoefenen ivm zijn ziekte? *knuf!*

    Het was iig erg leuk. De echtgenoot van een collegatje werkt bij de vrijwillige brandweer dus we mochten even onder de hekken door om een plaatsje te nemen in de echte grote brandweerauto. :)

    @Eten? Hier ook geen giga grote eters, bij Y. alleen als het op fruit neerkomt, dat kan hij echt heel de dag zonder rem eten.

    @Anke, hoe gaat het in het huis? Hier afgelopen week een muur behangen, oud behang eraf getrokken, beetje plamuren en ander muurtje verven en ik heb het nu wel weer gehad. En dat was dus maar op één kamer..... jullie een heel huis. Mét de nodige hulp gelukkig! :)
    Lijkt me idd een pittige combi, gelukkig zit je wel in de opbouwfase en word je als het goed is steeds weer even vrolijk als je je nieuwe huis inloopt en ziet dat het weer een stukje mooier is geworden. Werken jullie/werklui in het weekend ook?

    @Meid, verven leuk om te doen? Nah.... Gewoon (gebroken) wit. Aan de andere kant fotobehang met sunset. Zal wel een fototje plaatsen als over 2 uur als het goed is het nieuwe bed erin staat. Het wordt even krap maar hopelijk klopt mijn berekening en zijn ze net klaar zodat ik mijn zoon van school kan halen om 12u. Die zal de school wel uitrénnen, om snel naar huis te gaan en het nieuwe bed te zien. Leuk leuk - zin in!

    Ah eat lief van dat kusjes geven! *Smelt!!!*

    Klinkt als een geslaagde dag, musical en uit eten, leuk & lekker!!

    @Bd, vanavond avondje uit dus? Geniet ervan!

    @Ien, blij dat de taart af is? Zonder ongelukjes naar de locatie gebracht vanmorgen of staat dat vanmiddag nog op de planning?

    @Weekendplannen jullie?

    Hier niet. VRIJ! Oh ja, traktatie maken voor peutergym. Meid, dank je wel nog voor je idee maare, me-not-crea, dus ik ga nog op zoek naar een iets simpelere oplossing :p. verder lekker niks doen, ik geniet er nu al van!

    Doeii
     
  3. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ehhmm julia....foto...of is er ergens in je berekening toch iets mis gegaan???

    ben bek af, t was een lange dag op het werk, was pas na half 7 thuis, bheee.
    hoorde ik op het nieuws dat er ook nog file stond, dus heb maar uit voorzorg een andere route genomen, maar wel zo'n 8 kilo meter om.

    straks lekker voich of holland kijken, lekker relax op de bank en de rest van het weekend niks bijzonders eigenlijk.

    hub morgen naar een rally, denk dat ik morgen even naar mijn moeder ga, misschien nog even shoppen [is al veelste lang geleden] en zondag naar verjaardag van een nichtje.
     
  4. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hallo!

    Effe kort hoor, ik heb echt de pijp leeg! Gisteren de ganse dag met de bruidstaart bezig geweest (zie fb voor foto) en vandaag een drukke dag op het werk.

    Nu op de bank hangen, en lekker vroeg naar bed! Kom later weer reageren :)
     
  5. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Meid, nog geld over?

    Ben foto idd vergeten, zal er morgen aan proberen te denken, gooi er wel even eentje op fb, nu hang ik op de bank. Heel gezellig in mijn uppie.... Hub en ik kunnen elkaar even niet uitstaan zeg maar..... pffffff....soms he?....

    Anyway, niet veel te melden. Vanmorgen met D en B naar de Ikea gereden, wat een kletskousen zegt, vooral de oudste, die slurpt echt alle mogelijke informatie naar binnen en wil alles weten. Erg leuk maar ook vermoeiend! Heb de pijp wel leeg nu, goh, wie zei dat eerder hierboven? :p

    Fijne avond allemaal!
     
  6. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh! Zwaait naar Bd die onderin hangt! Hhaaaaaaiiiiii!!!
     
  7. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Betrapt ;)
     
  8. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    haha, kan je hier niet eens stiekem rondneuzen bd...whahaha!

    jaa ik heb nog geld over [helaas] nouja niet dat ik geld over heb hoor, maar dat betekend wel dat ik maar bar weinig gekocht heb, en das jammer.
    heb 1 shirtje/blousje gekocht en een horloge.. maar goed het was gezellig!

    hub en jij [julia] weer vriendjes?

    weinig te melden eigenlijk, zo wachten tot de kleine wakker is, broodje eten en op naar een verjaardag.

    tot snel!
     
  9. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, ben ik ook weer hoor :)

    Anke, dat huis dat je op de foto zag, dat is idd het huis waar zus, zwager en kids wonen. Gaaf he! Echt groot, ruime tuin erbij. Heerlijk! Achteraf blijken ze in een soort "Wassenaar" te wonen, beetje decadente buurt. Maar dat geeft niet ;)
    Ze zijn er nu zowat een maand en nu al beginnen ze zich een beetje thuis te voelen daar! Mn zus heeft zich al aangesloten bij een NL's damesgroepje (oei, dat klinkt heel kliekerig, maar schijnt gewoon hartstikke gezellig te zijn :p)
    De kids hebben het intussen ook naar de zin, jongste gaat intussen zonder huilen naar school toe, zwager heeft het volgens mij ook naar zn zin, dus ik geloof dat het wel goed gaat komen :)

    Meid, zelf eten, hihi dat is nu idd erg herkenbaar. Alleen niet alles is 'zelf-eet-baar' dus dan leg ik wat stukkies voor hem neer en stop ik tussendoor sneaky wat happies in zn bekkie :p
    Jammer dat je niet zo goed geslaagd bent. Wel goed voor je portemonnee, maar wel frustie, vooral als je juist graag wat wilde kopen!

    Woordenschat, ohhh jaloers!! Hier komen we niet verder dan veel gegil, geschreeuw, blabblabblabblab en njamnjam. Als ie in een goeie bui is wil ie nog weleens wat dieren nadoen, maar daar houdt het dan wel op ;)
    Hij kan overigens wel zonder woorden héél goed duidelijk maken wat ie wil :D

    Juul, ik heb die foto dan wel allang gezien, maar de rest zit er met smart op te wachten hoor! ;)

    En zo is het weekend alweer bijna voorbij...

    De spruitjes meeting is al bijna!! Zin in :)
     
  10. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    spruitjesmeeting, ohhhhhhh moet echt kijken of ik het ga redden. Staat dikgedrukt in mijn agenda maar druk druk....
    Ga zoooooooooo mijn best doen meiden.

    Woorden: ja vandaag toevallig mama gezegd. Hij zegt al een week of twee opa, papa en lamp. Sinds gister ineens lama (combinatie van lamp en mama) en vanavond ineens mama....
    Morgen nog maar eens kijken of het geen toeval was ;)

    Vandaag oudste eerste skiles gehad. Hij vond het helemaal geweldig, wil morgen weer. Binnenkort maar op cursus dus.
    De wintersport is al geboekt dus een klein beginnetje maken in NL is altijd meegenomen.
    Na skiles lekker pannekoeken gegeten bij mijn oma. Lekker dagje met het gezin gehad dus.
     
  11. Sucre

    Sucre Fanatiek lid

    1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik zwaai ff voorbij, ben ziek en ga zo mijn bedje weer in.
    Truste voor straks!
     
  12. Daffiee

    Daffiee Actief lid

    21 okt 2010
    226
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bd, wat leuk dat de oudste al op skiles zit! Hoe oud is hij? Hopelijk kun je de spruitjesmeeting halen.

    @Ien, fijn dat ze het naar hun zin hebben in frankrijk.
    Ok, jij ook een grote eter in huis dus. Hier is het inmiddels weer wat minder geworden, gelukkig. Nog wel steeds goed eten, maar niet meer "eteneteneten".

    @Meid, helaas maar weinig kunnen shoppen dus? Tja, altijd hé als je iets zoekt, dan vind je het niet.
    Wat ontzettend lief die kusjes!!
    "Zelluf doen" klinkt erg herkenbaar. Gelukkig mag ik de prakjes nog wel doen, maar alles wat ze vast kan pakken met haar handjes moet perse door haarzelf gedaan worden;).
    Ik denk dat onze kat inderdaad nog niet heel erg gewend is aan de nieuwe buurt en misschien ook wel opgejaagd is door een hond ofzo en toen de weg niet meer terug wist...

    @Julia, haha dat lijkt mij echt superleuk als die kleintjes alles willen weten, maar ik kan me voorstellen dat het na een tijdje wel vermoeiend wordt;).
    Zijn hub en jij weer vriendjes?

    @Bd, hoe was jullie dagje sauna? Of moet dat nog komen?

    @Anke, ja kan me voorstellen dat de combi vermoeiend is. Nog even 6 weekjes volhouden dus.

    @Sucre, beterschap!

    @woordjes, hier een echte kletser: mama, papa, hi, aai, apen (=slapen), happie (uiteraard voor dit belangrijke woord ook alternatieven: ham, happuh, hap). Verder begint ze nu met "uit" (wordt gebruikt bij in en uit) en "bah" (betekenis hiervan is haar nog niet helemaal duidelijk, laatst pakte ze mn haren en zei "bah", en bedankt;)). Oja, en als je haar iets willekeurigs vraagt (wat ze uiteraard niet snapt) antwoord ze altijd "ja":D (handig toch?).

    Verder een beetje remi hier. Manlief is een weekje weg voor t werk, deze keer gelukkig maar 5 dagen. J is gelukkig weer beter. Verder is ze sinds gisteren ook weer wat vrolijker, nog niet helemaal de oude, maar afgelopen paar weken was ze echt hangerig. Ik heb trouwens zin in de spruitenmeeting, nog 2 weekjes!:)
     
  13. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Daffie: oudste is 4. Aangezien wij zelf fanatieke skiers zijn en hij vanaf 4 op een skiklas mag vonden we het hoog tijd :) Wintersport is al geboekt, dus als hij in NL de beginselen onder de knie kan krijgen is het straks voor hem in het buitenland iets eenvoudiger.
    Je hebt het rijk dus weer alleen thuis. Moet je man vaak weg?

    Ien: die zus van jou gewoon in een NL cluppie. (doet me denken aan NL hollywood vrouwen :) )

    Anke nog even doorbikkelen jij. Voor je het weet zijn de weken voorbij en komt de rust weer terug.
     
  14. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja sorry Bd, ik liet je niet eens even stiekem bijlezen en dan wegsneaken :)

    Ah meid, jammer, poen over en dus weinig soeps te vinden? Ik wilde zaterdag na slaapdienst ook even de stad in. Niet veel op mijn lijstje staan, maar even slenteren is ook leuk. :)

    @Ien, fijn dat zus en family zich een beetje thuis beginnen te voelen daar. Een fijn huis helpt daar zeker bij. En dat het voor de kinderen wat normaler begint te worden al helemaal. Zo'n Dutch cluppie, ik kan me er iets bij voorstellen. Zelf nooit gedaan, maar was wel blij af en toe een nederlander tegen te komen, zelfs tijdens verschrikkelijke burgelijke feestjes vd nederlandse ambassade. Al was het alleen maar om onderling de bulgaren en hun gewoontes even flink uit te lachen om vervolgens allemaal aan de hand van een bulgaar naar huis te gaan :)

    @Woordenschat? Mwah, hier ook niet veel in het abn te vertellen hoor, al is het wel duidelijk dat meneer de derde is, je kan er niet omheen, met twee kletsende broers naast zich moet hij soms echt de volumeknop wat hoger zetten, jammer voor mijn oren dat hij die knop feilloos weet te vinden. Veel verder dan mama, papa (soms) en vaker tata (komt van tati = papa in het bg's) komen we niet. Ja, hij heeft wel een paar klanken die water betekenen, 'ata' geloof ik. Gelukkig wijst hij dan altijd naar zijn beker en weet ik wat hij bedoelt :)

    @Bd, wintersport voorbereidingen bij jullie. Spannend dat hij dadelijk in een klasje gaat. Waar gaan jullie heen? Begin 2013 ofzo? Je kan nog buiten de schoolvakanties he, zal vast een flinke duit schelen :D

    @Suc, beterschap!!!

    @Daf, het is idd erg leuk, die nieuwsgierige apen en al helemaal wanneer je achteraf begrijpt dat de informatie is blijven hangen. Dan komt voornamelijk de oudste in ons geval er weken later ineens op terug. Duidelijk dat die kleine koppies flink wat GB opslagruimte hebben! D. zit dan ook echt heel stil te luisteren en eigenlijk te gewoon te leren zonder dat hij er erg in heeft, mooi om te zien vind ik dat.

    Oh, hub weg dus? In NL of buitenland?

    Hier alles weer zijn gangetje. Laten we het er maar op houden dat Bulgaar en hormonen niet altijd samen gaan :p

    Gelukkig keek ik net op tijd in mijn agenda en zag dat mijn zoon morgen een studiedag heeft. Phew, het zou niet de eerste keer staan dat deze moeder voor een gesloten schoolhek zou staan. Hij morgen dus lekker vrij. Hub ook altijd op de dinsdag, en ik gewoon slaapdienst. Verder niet veel zinnigs te melden. A.s. woensdag 20 weken echo, ik ben benieuwd...

    Duik zo lekker op de bank, avondje niks doen - helemaal niks mis mee!
     
  15. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Julia: we gaan inderdaad nog lekker in de goedkoopste week in januari op wintersport. Lekker legaal nog buiten de schoolvakanties op reis. Dit jaar kan het nog dan is het voorlopig de eerste 16 jaar afgelopen ;)
    We gaan naar Oostenrijk, 8,5 uur rijden dus valt wel mee.

    En jee jij al weer 20 weken, wat gaat dat hard! Eerste beleefde ik dag voor dag maar bij de tweede ging het zo hard. Zal bij jou dus ook wel zo zijn.
    Gaat het wel goed? Begint je buik al te groeien?
     
  16. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    ** zwaait naar sucre **
    (en niet naar Juul, want die is m snel gepeerd)
     
  17. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    *zwaait naar meid*
    want dat schijnt hip te zijn tegenwoordig, al dat gezwaai :D:D

    Sucre, beterschap!
     
  18. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja, zwaaien is hip, maar na-apen niet Ien, sollie :D
     
  19. julia6

    julia6 Fanatiek lid

    6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haaaiiii Meid :p
     
  20. meid

    meid Fanatiek lid

    14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zoo weer terug van 1e ouderavond, ofzo, hoe dat mag heten, ging igg over de klas het hoe en wat. was wel leuk, intrressant om te weten hoe hun dag er een beetje uitziet, aangezien ik van zoonlief niet veel hoor.

    heb nog even de juf gevraagd hoe het ging, maar ze vond hem wel wat vermoeid, dat vonden wij zelf vorige week ook al, dus als we wouden mochten we hem wel eens thuis houden nog....huh...??? ik dacht dat daar niet zo makkelijk over gedaan werd, maar wel dus, oke!
    oke ik weet wel dat ze niet leerplichtig zijn, maar had verwacht dat ze liever wouden dat ze zo veel mogelijk gewoon meedraaide.
    't kind is ook niks gewend natuurlijk, van 1dag kdv naar 5dg school..'t is ook wel een overgang.
    misschien dat ik hem dan maar donderdag thuis laat. [als hij wil]

    o enne ze stond te kijken dat ie al zo goed kon rekenen. *proud mama*

    @bd, wat schattig een skiklasje met kleuters! dus de wintersport al geboekt.

    @sucre, beterschap!

    @daffie, wat een kletskont zeg, lief! handig een kind wat altijd 'ja' zegt..kan je mooi gebruik van maken.
    ik heb wel eens het idee dat S al bewust kan antwoorden, als ik bv vraag wil je drinken, schut ie echt ja/nee met zijn hoofd en dat bedoelt ie dan ook.
    en als ik zeg pak je beetje maar ofzo, gaat ie hem echt zoeken en halen, zoo lief allemaal, oohhh jammer dat ze zoo snel groot worden he.

    @julia, oh ja wijzen, om gek van te worden, hier word alles gewezen en als je dan pakt of benoemt wat hij aanwijst, begint ie te springen en te stuiteren, hahaha.
    jullie leren je kinderen 2talen toch? wat leren ze eigenlijk als eerst het nederlands of het bulgaars of gaat dat volledig door elkaar heen?

    fijn een agenda! haha anders stond jij in de regen/storm voor een gesloten hek.
    ze hebben bij ons studie dag de ma na de herfstvakantie, wel handig geplant.

    dus jij zaterdag even de stad in, veel plezier!
    veel plezier woensdag! willen jullie ook weten wat het word?

    oh nog een tip, ik ben verder wezen shoppen bij zalando...er is nu 20 % korting met kortings code...
    heb een veelte dure jas gekocht, zoo mooi, ik had hem al in de winkel aangehad, maar besloten dat ik het toch wel erg veel geld vond, maar niet meer uit me hoofd geweest dus toch maar besloten om te kopen, was die dus overal uitverkocht...grrrr balen...
    toen vanmorgen weer even bij zalando gekeken, en ja hoor, nog 2 stuks! meteen besteld, kortingscode erbij en toch weer 50 euro op de veelste dure jas bespaard..dus nu echt platzak, haha
     

Deel Deze Pagina