bengel en patje ik hoop dat het er vrijdag goed uitziet voor jullie want zo gaat het spuiten ook tegenstaan zolang duim voor jullie! En bengel geniet van je weekendje weg Martje veel succes vrijdag en hopelijk is 1 genoeg! Conny staat goed hoor iemand onder het zwanger kopje! hoe gaat het?
Bengel met mij gaat het goed. Heb maandag de pregnyl gehad, heb niet echt eipijn gehad dus hoop maar dat ze gesprongen zijn, over een week of 2 nod dus we zien wel! succes morgen dames!
hello ladies nog effe snel, vertrekken over 1 uurtje niks te zien, bmslijm iets dunner en niet meer 3 lagig... bloed geprikt (ben helemaal lek joh) en wordt terug gebeld: doorgaan zelfde dosis ophogen of....stoppen omdat het niet meer te stimuleren is deze maand. hmmm geduld is een schone zaak maar hoeveel geduld moet je hebben heeft iemand als onderschrift..op dat punt zit ik. als ik nu maar zeker wist dat de laatste loodjes het zwaartst waren, dan weet ik dat ik 'dichtbij' ben.. effe gehuild...en nu gedachten verzetten naar het weekendje weg,maar das niet gemakkelijk effe...nu..straks wel denk ik ..hoop ik.. wat een POKKE LICHAAM
oohhh bengeltje toch, wat balen weer, hier niet veel ander nieuws, moet ophogen naar 225 ofzo.. dinsdag weer terug... ennuh ik was dat met die onderschrift, het kwam ineens in me op een lange tijd geleden, vond het wel toepasselijk. het komt wel goed bengel (en de rest tuurlijk) alleen met heeeeeeeeeeeeeeeeell veel geduld. nu nog proberen om dat te hebben.
Jeetje bengel en patje het schiet zo niet echt op je moet maar doorgaan deze cyclus duurt lang zo hopelijk is er snel een mooi ei te zien bij jullie! Ik blijf duimen en hoop dat het snel zijn werk gaat doen! En patje vind je onderschrift echt de waarheid voor ons allemaal denk ik.... Ik heb weinig te melden zit op de wachtbank!
opschieten doet het zeker niet, en het brengt ook zoveel onzekerheid met zich mee, ik hoop dat deze 2e ophoging nu eindelijk gaat werken. ben het nu wel een beetje zat, voel me echt nu zwaar een junk om iedere keer te moeten spuiten. @lot, op de hoeveelste dag na je ei zit je nu dan?
jeetje bengel, ik leef echt met je mee, kan me voorstellen dat je het niet meer positief ziet, ik duim voor je!
Patje ik heb maandag pregnyl gehad dus waarschijnlijk dinsdag of woensdag mijn ei denk ik. Dacht gister al ongi te worden had wat bruin verlies zo begint het meestal, maar lijkt me wel erg snel.
Vrijdag had ik de 5e IUI, hij is alleen niet door gegaan omdat het zaad van mijn man niet goed was omdat hij ziek is geweest. We hebben nu nog 2 IUI pogingen voor we op IVF overgaan. Groetjes Martine
ben er weer! Geweldig weekend achter dde rug enn! net naar zhuis geweest gaat goede kant op 2 van 14 mm, én oestradiol is hoog, dus ze zullen doorgroeien..mogelijk vrijdag 1e IUI... hoest verders hier?
bengel dat is goed nieuws meis! ben je een beetje tot rust gekomen het weekend? heb niet veel nieuws, ja dat we weer opgehoogt hebben en morgen terug moet...
hee pat, schiet bij jou dus ook niet op zeg...hmmm succes. ben niet bijgekomen, veel gedaan, maar wel goed afgeleid geweest...das ook goed...ik moet woe weer en als dan goed is vrijdag inseminatie. bloedwaarde was 1100....das goed...(rest van de maand was ie 2 a 300)
hallo mede junkies! hoe gaat het allemaal hier? ik ben vandaag weer nar het ziekenhuis geweest voor een fm het gaat de goede kant op maar die eitjes van mij hebben blijkbaar alle tijd ze waren nu gemiddeld 15 dus ik mag donderdag weer terug ze hopen dan een afspraak voor de punktie te kunnen plannen! jullie ook allemaal weer veel succes!
Bengel wat goed dat er 2 mooie eitjes zitten, eindelijk ik duim dat vrijdag jullie iui is succes! patje jeetje wat balen dat het niet op schiet zo en hoe was het vandaag? Martje dat was een tegenslag dat het niet doorging sterkte! anna ziet er goed uit 15 ik duim dat de punktie snel gepland kan worden succes! Ik zit nog op de wachtbank en hoop zo van binnen dat het raak is maar durf haast niet meer te hopen. We zullen zien volgende week of we misschien kunnen testen......
heey meiden, ik hoor dat het hier bij sommige niet echt opschiet (pat en Bengel). Veel succes allemaal komende tijd. Ik ben vrijdag 7 maart ongesteld geworden. Komende maand even geen hormonen. Daarna gaan we voor IUI. Spannend! Ik ben wel een beetje bang dat de IUI bij mij pijn gaat doen. Aangezien de arts vertelde dat ik een ERG kleine bmm heb....... Heeft iemand nog meer een kleine BMM en heeft ook IUI? Liefs Nikkie
@ lot spannend zo op de wachtbank! duim voor je mee wanneer zou je kunnen testen? @ nikkie80 ook spannend he zo de laatste maand het gevoel van zou het dan nu toch nog lukken net voor iui ronde... je weet maar nooit of heb je dat niet zo?
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik had 1ei van 18mm en 1 van 16, vanavond pregnyl vrijdag allereerste IUI....zal maar 1 springen waarschijnlijk, maar is niet erg.... grappige is, dat ik 28 maart dan mag testen en dan heb ik evaluatie..dus dat wordt een leuke of afschuwelijke dag, ga voor het 1e natuurlijk.. gr bengel pat hoestie met jou?
hey meiden, ben ik weer, was gisteren weer geen ei gegroeit, weer allemaal klein, wel was mn bmslijm gegroeit dus het doet wel iets. nu moet ik vrijdag weer heen, heb dan een afspraak met de dokter. ben benieuwt wat die gaat zeggen.