weeer een plus! ik denk dus dat ik zwanger ben.. dinsdag toch nog uitslag bloed en morgen maar weer testen maar.....tot nu toe... ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
bengel: super meid! gefeliciteerd ga er toch maar aan geloven meid je bent zwanger poohbear: heel veel succes meid met spuiten hopelijk ben je snel zwanger..
Bengel je zou zeggen dat het toch echt waar is: Je bent zwanger, hoe onwerkelijk ook maar dat plusje verschijnt niet voor niets ik hoop dat het dinsdag gewoon nog eens dubbel bevestigd word.
Hallo, Ik ben begonnen met Gonal-F voor een tweede kindje. Het is de 1e IUI-poging. Nu ben ik op cd 9 en heb sinds een aantal dagen al steken in zowel de rechter-als linkerkant van mijn buik. Zou dit al een uitwerking kunnen zijn? groetjes
Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 42 Patje20CO, 1e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 5 dagen pregnyl. 4e iui, ronde 16 in mmm 6-4 testdatum... Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst 1ekindjeCO, 2e ronde puregon. Agenda Ginny: 24 maart testen voor 3e ICSI Martje83: 7 maart 5e IUI conny19: 18 maart eerste echo 1ekindje: 16 maart 3e fm Caruli: 2 april 1e spuit - 2e ivf NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD rond 5 april Caruli: NOD 9 april Bengel: NOD: rond .... SRB: NOD: geen idee 1ekindje: NOD ??? Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december
Bengel, meid wat lees ik nou! Wauw wat super zeg! Van harte gefeliciteerd meid! Het is jullie onwijs gegund!
hihi nog steeds onwerkelijk gistere meteen aan ouders en beste vriendin verteld, die vonden het net zo onwerkelijk volgens mij was ik net een vlaagje msselijk hahahah dinsdag definitieve uitslag bloedtest en dan wachten op echo 1 he...
patje hoestie met jou? Jij MOET mee hoor naar de andere kant, we zijn al zoooooo lang samen hahah Makkie en jij hoe gaat het met jou? ik ben zo in de wolken dat ik even niet weet hoe en wat .....als ik van de week weer beetje bij ben zal ik alles gaan lezen xxx
hey Bengel wat lees ik nu? Wauw gefeliciteerd! Het is je zo gegund! Ga er lekker van genieten! groetjes
BENGEL WOW GEFELICITEERD. Oh meid het is jullie zo gegund na al die tegenslagen. Probeer er maar lekker van te genieten. Hopelijk volgen we snel. liefs vruchtje
bengel, ik hoop dat ik je zsm volg. volgens mij is het heel onwerkelijk allemaal of niet? met mij is alles goed, heb nog steeds last van die k*t pregnyl, voel me echt zwanger alleen ist niet zo denk ik.. we wachten het af, volgende week zullen we het weten.
Patje wat vervelend dat je zo'n last heb van de pregnyl, ik duim voor je en hoop dat je volgende week positief test!
patje: voor jou duim ik ook nog even door hoor! Wordt tijd voor nog meer goed nieuws. Hoeveelste iui is dit voor jou? liefs vruchtje
lot, dank je wel. vind het echt k*t dat ik zo een last heb ervan. maar goed ik kan me nu geen dingen in mn hoofd halen. hoe gaat het met jou? heb je al een beetje last van klachten?
Patje snap dat je daarvan baalt hoop dat het snel minder word en dan gewoon in echte klachten overgaat! Ik heb eigenlijk bijna geen klachten en vind dat best eng en onzeker je hebt echt zo'n gevoel dat een symptoom een bevestiging is en helaas ga ik zo wel twijfelen of het goed is maar we wachten af en probeer me niet te druk te maken.
patje vervelend zeg die pregnyl heb jij ook 5000 ie gespoten, volgens mijn gyn is die na 7 dagen uit je lijf..... HIPPEL: goed he! heeel effe samen zwanger..