de spuitjunkies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @vruchtje, dit was de 4e iui voor ons.
    @lot, zou daar ook best wel onzeker van worden als ik geen verschijnselen heb. wanneer mag je voor een eerste echo dan?
    @bengel, ik heb woensdags, 10000 gespoten, vrijdags 5000, zondags 5000 en dinsdags ook 5000. dus uit mn lichaam kan het nog niet zijn. (denk ik) heb 20000 ie meer gespoten, dat betekend dat het errug lang gaat duren voordat het weg is.. ach we zien wel..

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Tis echt jouw beurt Patje!
    We wachten met smart op je.
    x

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hihi ik doe mn best...

4. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @patje mag ik vragen waarom jij zo veel dagen pregnyl moet spuiten, of reageerd jouw lichaam niet op 1x spuiten.

@all gisteren weer naar het zh geweest en pregnyl gezet morgen eisprong en dan dat lange wachten weer.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nog steeds geen bloed. Wie van jullie slikt er ook Provera en hoe lang duurt het bij jullie voor er een bloeding komt?
    Het is vandaag dag 6 na de laatste provera! Normaal krijg ik een mini bloeding op dag 5-7!

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @ 1ekindje, ik reageer wel op 1x spuiten.. tenminste vorige keer wel. de gyn wilde deze keer zoveel spuiten omdat het laagje dan dikker zou blijven, dus ter bevordering van de innesteling.
    @poohbear... ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb een keer gehad dat het 2 weken duurde na de laatste provera.. meestal staat er 7-14 dagen voor. t komt vanzelf hoor

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @patje, ok thanks...geduld hebben dus....

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    poohbear, ja geduld hebben idd.

9. bengel

bengel Niet meer actief

net uitslag van DE bloedtest: POSITIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    YESSSS

nu jullie nog, en 'vooral'mijn dinnetje Patje....ik gun het jullie allemaal echt waar..

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd bengel :D :D

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel wat ben je toch een schat he... ik hoop je snel achterna te komen.. alleen weet ik niet of het deze ronde zal wezen.. heb met mn mannetje afgesproken dat we gewoon op 6 april gaan testen. we zien het wel. ben zo bang dat het deze ronde weer niet is gelukt.. en alleen symtomen schuif ik maar op de pregnyl. (oke oke ik ben een beetje onzeker)

12. bengel

bengel Niet meer actief

lieve patje

ik dacht echt afgelopen donderdag dat ik ongi ging worden..al veel eerder was er zelfs sjaggie om...
    bij iedereen die dit eerder geschreven had dacht ik ja tuurlijk, maarnu heb ik het zelf meegemaakt, had t niet gedacht...dussss hoe onzeker je bent het is mogelijk ik duim voor je..echt wel.. kuzzz voor jou!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Bengel wat super dat je bloeduitslag ook positief is nu durf je het vast echt te geloven zeker....

patje blijf voor je duimen en snap je onzekerheid.

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel wat ben je toch lief he? ik hoop eigenlijk heel hard dat ik je volg van het weekend. heb je eigenlijk al wat kwaaltjes?
    @lot, ik denk dat iedereen in de mmm me wel begrijpt. het zal ok wel goed komen, alleen de vraag is wanneer...

15. bengel

bengel Niet meer actief

hoi patje

soms een beetje misselijk zo van effe wat eten en dan is het weer goed
    borsten beginnen nu ook hahahah ik vind het fijn ...
    gelukkig tot nu toe niet stront misselijk..daar hoop ik niet op

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hey bengel...

oohh je bent echt zwanger, hoop voor je dat je niet zoveel klachten zal hebben. ff een vraagje he, hoeveel eitjes zijn er bij jou gesprongen eigenlijk? je had er toch ook 2 of heb ik het mis?

17. bengel

bengel Niet meer actief

dat weten we niet zeker:

maandag had ik 1 eitje van 13
    woensdag 1 van 17 (+4 mm dus) en 1 van 14
    vrijdag inseminatie..en ik had net als jij plm 10 miljoen zaadjes

als die van 14 in die 2 dagen ook 4 mm gegroeid is dan zijn er mogelijk 2 gesprongen...
    van te voren geen echo gehad was niet goed en niet nodig zei de gyn..(ivm killen van de zaadjes denk ik)
    1 is goed 2 is geweldig...t maakt me niks uit....21 april 1e echo dan weten we meer

18. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Bengel, van harte gefeliciteerd meid! Ik ben hier nieuw en heb al veel gelezen over iedereen. Ik ben ontzettend blij voor je. Hopelijk mag ik je snel volgen. Donderdag de IUI! Gisteren eentje van 16 en eentje van 17. Ben benieuwd!

19. bengel

bengel Niet meer actief

succes cilianne..2 eitjes maakt de kans iets groter dat weet je ...ook groter dus op 2 ling..
    IUI valt mee, zo gepiept, niks aan

gr bengel

oh jaPATJE, hoe voel je je, nog een paar dagen he...(6 april wil je toch testen he)

gr

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel, aha dus spannend hoeveel het er zullen zijn. ik voel me goed hoor, alle klachten die ik heb en dat zijn er niet zo veel hoor heb alleen ontzettende pijnlijke (.)(.) dat lijkt alleen maar erger te worden... ach komt door de pregnyl hihi.
    cilianne, succes met de iui, spannend, net wat bengel zegt 2 eitjes verhoogt de kans op 2 ling. zit in het zelfde schuitje...

Deel Deze Pagina