hmmm patje hoeveel dagen terug was de laatste keer pregnyl én hoeveel IE was ook alweer de laatste keer? want gyn zei tegen mij dat 5000 IE na 8 a 9 dagen weg is.... aaaaaaaaaaaaaargh vind t toch ook weer spannend woren voor jou zeg!
hmmmmm dan moet het er vrijdag toch wel uitzijn hoor..... ooooooooooooooooooooooooooooooh zooo spannend
hey meiden, ik heb weer wat raars, heb sinds gisteren een rare afscheiding. volgens mij betekend het dat mn ongie er aankomt, maar heb totaal geen buikpijn erbij. deze afscheiding is heel raar van kleur, roze geel bruin achtig. denk ook niet dat het een schimmelinfectie is, want dat is anders. weet een van jullie misschien wat het kan zijn?
tja.....kan alle kanten op..ik denk dat je kansen nog niet verkeken zijn.. ik heb ook iets meer afscheiding, maar das wit....
na wat ik vanmorgen schreef, vanmiddag was het ineens opgehouden. heb nog steeds pijn in mn (.)(.) en een raar gevoel in mn buik. ben moe moe en nogeens moe. weet het niet hoor, maar dit zijn ook tekenen dat ik ongie moet worden. ben ook beetje verstrooit..
Ben ongie geworden vanmorgen, het zat er wel in met die rare afscheiding van gisteren en donderdag. dus we starten weer van voren af aan... ga me nu doorlaten verwijzen voor een maagbandje oid. wil graag afvallen misschien doe ik deze ronde wel even helemaal niets.
Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 42 Patje20CO, 2e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 4 dagen pregnyl. 5e iui, ronde 17 in mmm Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst 1ekindjeCO, 2e ronde puregon. Agenda Ginny: 24 maart testen voor 3e ICSI Martje83: 7 maart 5e IUI conny19: 18 maart eerste echo 1ekindje: 16 maart 3e fm Caruli: 2 april 1e spuit - 2e ivf NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD geen idee Caruli: NOD 9 april Bengel: NOD: rond .... SRB: NOD: geen idee 1ekindje: NOD ??? Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december
Patje wat balen had het zo gehoopt voor jullie. Succes en hoop dat het snel voor jullie is weggelegt.
Nou terug van weggeweest.....en wat blijkt zijn er gewoon een aantal zwanger, geweldig! Proficiat meiden geniet lekker op je roze wolk! Ik hoop dat wij jullie snel zullen volgen! Maandag (7 april) ga ik een afspraak maken met mijn arts voor de IUI bespreking, spannend dus! Eerst moet ik Provera slikken om mijn ongi op te wekken en vervolgens wer starten met Menopur en Pregnyl. Waarschijnlijk zal de IUI eind april/ begin mei plaatsvinden! Liefs Nikkie
he meiden, dank jullie wel, ben momenteel heel verdrietig. en zie het allemaal even niet meer zitten. heb ook besloten om even een pauze te nemen, een pauze van onbepaalde tijd. want op zo een manier trek ik het niet meer. ga me nu even richten op het afvallen, baal ontzettend van mn eigen lichaam en het moet er eerst vanaf voordat we verder gaan. heb zelf nog een hele lange weg te gaan dat weet ik best. zal jullie zeer zeker blijven volgen, alleen niet meer zo vaak online zijn. het zal heel moeilijk zijn maar het is even beter zo. zal heel hard voor jullie allemaal duimen en zeker ook aan jullie denken. toi toi toi allemaal. liefs, patje
Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 42 Patje20CO, 2e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 4 dagen pregnyl. 5e iui, ronde 17 in mmm (PAUZE VOOR ONBEPAALDE TIJD) Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst 1ekindjeCO, 2e ronde puregon. Agenda Ginny: 24 maart testen voor 3e ICSI Martje83: 7 maart 5e IUI conny19: 18 maart eerste echo 1ekindje: 16 maart 3e fm Caruli: 2 april 1e spuit - 2e ivf NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD geen idee Caruli: NOD 9 april Bengel: NOD: rond .... SRB: NOD: geen idee 1ekindje: NOD ??? Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december
Patje wil je heel veel sterkte wensen en neem de tijd voor jezelf. Succes met afvallen en we zullen aan je denken en hopelijk hou je ons een beetje op de hoogte!
patje: heel veel sterkte meid misschien even goed om een pauze in te lassen.. heel veel succes met afvallen dikke knuffel voor jou
patje succes met afvallen (hoeveel wil je er kwijt) en succes met alles op zijn plekkie zetten...wel volhouden he....geef niet op! dikke knuf voor jou Lot: hoe voel jij je? Ik word nu 's ochtends licht misselijk wakker, gelukkig over als ik cracker gegeten heb. caruli: en hoest met jou? De spuiten er al in? BY THE WAY: ik heb nog puregon over: 3 ampullen van 300 IE....wie o wie?