bengel: hoe voel jij je meid? dringt het al door dat je echt zwanger bent? ps ik gebruik geen puregon. maar wel lief dat je ze aan iemand anders wilt doorgeven wie weet heeft iemand ze hier nog nodig
ja ik voel me goed, soms onzeker ben blij als 21 april geweest is, dan weet ik het zeker dat het goed is. soms wat naar, en al iets grotere borsten, moet dus al nieuwe bh (snik, nu naaf 75F)...dringt al wel doorh oor, zaterdag wezen shopppen, en vergeten te eten, toen moest ik echt wat eten, was er gewoon naar van...moet ik echt mee rekening leren houden zeg...
hoi meiden hoe is het hier met jullie? met mij gaat het redelijk heb vandaag even een baaldag... maar goed we overleven het wel wacht op de ongi die vandaag of morgen moet komen en dan mag ik de gonalf erbij gaan spuiten en kan ik gaan broeden ben benieuwd
hoi meiden! Nou het is een fiet.Vanavond hoor ik bij de spuitjunkies! 50 ie Puregon gaan er in...spannend! En dan vrijdag een FM! Ik hoop dat het goed gaat
Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 43 Patje20CO, 2e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 4 dagen pregnyl. 5e iui, ronde 17 in mmm (PAUZE VOOR ONBEPAALDE TIJD) Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst 1ekindjeCO, 2e ronde puregon. Agenda Ginny: 24 maart testen voor 3e ICSI Martje83: 7 maart 5e IUI conny19: 18 maart eerste echo 1ekindje: 16 maart 3e fm Caruli: 18 april 1e fm 2e ivf NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD geen idee Caruli: NOD half mei ergens Bengel: NOD: rond .... SRB: NOD: geen idee 1ekindje: NOD ??? Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december ben ongi geworden vannacht heb 1e fm op 18 april en hopelijk groeit het allemaal goed dan is rond 25/26 april de punctie hopelijk
Hoi Allen! Vanaf volgende week hoor ik er ook helemaal bij Dan mag ik ook eindelijk weer Puregon gaan spuiten! Ik heb mij net voorgesteld in het voorsteltopic en ik hoop dat jullie het goed vinden als ik meelees en schrijf? Ik heb gelijk een vraagje aan jullie: ik slik nu provera om mijn M op te wekken en ben in een week tijd ruim een kilo aangekomen. hadden jullie daar ook last van? groetjes,Lisanne
ff een hart onder de riem voor alle spuitjunkies: na behoorlijk wat maanden clomid overgestapt op Gonal-f spuiten. Na de 2e ronde spuiten is het raak! Dus het kan ineens heeeel snel gaan hoor! Zet um op meiden!
Sjonge jonge wat is er loos, jemig wat zijn er veel zwangeren bij. achter elkaar gewoon. best moeilijk, nu twijfel ik of we het niet nog een ronde moeten gaan proberen.. erg ben ik he? ach kan nu toch niet meer terug, zal morgen het ziekenhuis bellen en even mededelen dat we even stoppen. heb overigens mijn doorverwijzing voor een maagbandje gehad van de HA dus het hele circuit kan gaan beginnen. de verzekering gaat voor mij wachtlijst bemiddeling doen, en een ziekenhuis zoeken. dus even afwachten, ze zouden me of vrijdag, of maandag bellen. tot zo ver mijn update liefs, patje
patje, ben je zoveel te zwaar dan? dat je een maagbandje wil.... ik snap dat het moeilijk is om te stoppen, denk dat ik het zelf niet had gedaan, maar dat is natuurlijk persoonlijk..ik vind je een sterk iemand! Gr bengel
bengel, ik heb een bmi van 42 , het is gewoon beter als het wat lager is, en met "normaal" dieeten lukt het gewoon niet. ik hou een doel voor ogen, en dat is een klein wondertje, we moeten nu al zo lang wachten, dat jaar kan er ook wel bij. ben mijn gewicht namelijk meer dan zat! makkie, lief van je hoor. wij komen er ook wel.
oke das wel aan de ruime kant ja..(had ik niet gedacht als ik je foto's zie) nou heeel veeeeeel succes dan ook met het afvallen...en het gaat je lukken hoor, echt wel! xxx
bengel thnks meis, ik hoop zo dat ik erdoorkom met die testen enzo. heb de fertiliteitspoli gebeld en ze heeft gezegt neem je tijd, volgend jaar is het ook prima.
Hoi Patje, Vorig jaar hebben wij ook een pauze ingelast, ik zag het ff niet meer zitten. Die periode heb ik toen ook gebruikt om af te vallen en alles eens op een rijtje te zetten. Het was wel lastig om weer te beginnen, er kwam steeds wat tussen. Maar nu zijn we na bijna een jaar rust tóch weer begonnen! Succes met afvallen en weer tot rust komen. groetjes, lisanne
ik mag dinsdag testen. ik hoop op goed bericht, maar ja dat hoopt iedereen hier. ik ga er wel vanuit dat het weer niet raak is ondanks mijn zere borsten en dat ik heel vaak naar de wc moet.
SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 43 Patje20CO, 2e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 4 dagen pregnyl. 5e iui, ronde 17 in mmm (PAUZE VOOR ONBEPAALDE TIJD) Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e IUI (april/mei) met Menopur en Pregnyl. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst 1ekindjeCO, 2e ronde puregon. Agenda Nikkie80: 14 april bespreking IUI en Provera Caruli: 18 april 1e fm 2e ivf NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD geen idee Caruli: NOD half mei ergens SRB: NOD: geen idee 1ekindje: NOD ??? Nikkie80: NOD rond 25 april Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december Ik hoop dat ie is gelukt. Is al weer een tijdje geleden dat ik er iets aan heb gedaan... Ik heb hem een beetje ge update! @Patje; veel succes meid! Ik hoop dat de pauze je goed zal doen.