ik mag morgen dus beginnen met spuiten... gek genoeg heb ik er zin in.. eindelijk gaat er dan echt iets gebeuren... raar idee ook wel....
SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 43 Dagmar1974 : 1e ICSI..12-4 beginnen met Decapeptyl Patje20CO, 2e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 4 dagen pregnyl. 5e iui, ronde 17 in mmm (PAUZE VOOR ONBEPAALDE TIJD) Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e IUI (april/mei) met Menopur en Pregnyl. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst 1ekindjeCO, 2e ronde puregon. Agenda Nikkie80: 14 april bespreking IUI en Provera Caruli: 18 april 1e fm 2e ivf Dagmar1974 25-4 echo NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD geen idee Caruli: NOD half mei ergens SRB: NOD: geen idee 1ekindje: NOD ??? Nikkie80: NOD rond 25 april Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december
misschien domme vraag maar die 25-4 van mij is dat dan de FM? dan gaan ze kijken hoe het ervoor staat na gebruik van puregon enzo...
Heey Dagmar, Ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat je een FM hebt. Hier alles goed. Vandaag bespreking IUI gehad. Ik krijg deze ronden ook nog een HSG, om te kijken of mijn eileiders wel doorgankelijk zijn! Oooh daar zie ik zo tegenop! Hebben jullie dat ook gehad? En viel het mee of tegen? Liefs Nikkie
hey meiden! Mijn FM was vandaag een beetje een tegen valler. Mn rechter eitje was niet verder gegroeid, nog steeds 6.8mm. Moet dus vanavond ophogen naar 75IE en donderdag terug komen. Ik baal er behoorlijk van! Hoeveel eenheden spuiten jullie?
Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 43 Dagmar1974 : 1e ICSI..12-4 beginnen met Decapeptyl Enna: PCO: Clomid en LEO niks, na pauze weer begonnen met 3e ronde Puregon spuiten op 13-04 Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst 1ekindjeCO, 2e ronde puregon. Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e IUI (april/mei) met Menopur en Pregnyl. Patje20CO, 2e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 4 dagen pregnyl. 5e iui, ronde 17 in mmm (PAUZE VOOR ONBEPAALDE TIJD) SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Agenda Nikkie80: 14 april bespreking IUI en Provera Caruli: 18 april 1e fm 2e ivf Enna 21 april FM Dagmar1974 25-4 echo NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD geen idee Caruli: NOD half mei ergens SRB: NOD: geen idee 1ekindje: NOD ??? Nikkie80: NOD rond 25 april Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december
Hoi! Ik heb mijzelf ook op de lijst gezet Gisteren begonnen met spuiten, was wel weer ff nerveus hoor. Eigenlijk heel stom, ik ben verzorgende en spuit vaak zat insuline bij onze bewoners. Maar mijzelf spuiten is toch een stuk minder makkelijk! Die naaldjes zijn ook belachelijk lang vind ik :S Misschien een stomme vraag, maar hoe spuiten jullie? Pak je een huidplooi (in mijn geval vetribbel op mijn buik) en zet je hem daarin? Spuit je in een hoek van 45 graden, of jas je hem er rechtop in? Laat maar Zie dat er al een topic hierover gaat op het forum, zal daar eens gaan snuffelen Groetjes, lisanne
nikkie: hsg viel bij mij ontzettend mee...probeer je goed te ontspannen, ik heb continu mijn ogen gesloten en met 1 hand tim vastgehouden...3x korte prik voel je en wanneer de vloeistof door je heen loopt, voelt het als een zware ongi...maar net als je denkt nu b en ik het zat, is het voobij..succes! pooh bear: w.b. fm: hoeveelste dag is dit voor je?voordeel van spuiten is dat je cyclus ontzettend verlengd kan worden. Kijk maar naar mij: heb 35 dagen! moeten prikken voordat ik ei had, en tadaaaa ben zwanger...is dus niet voor niks geweest, ook al dacht ik op die momenten waar doe ik het voor... succes
oh...ik had meestal pas in de 2e week wat.. en wat mag jij al snel over op hoge dosering, moest altijd 2 weken met 1dosis doen,omdat je vertraagd kan reageren duim voor je
ooh,dus er is nog hoop? Misschien vergelijk ik het teveel met mn clomid geschiedenis...hahaha Ben ongeduldig.
@all ik zou morgen kunnen testen maar ik kon niet wachten dus heb ik net de test gedaan, en ik ben zwanger. het is nog wel heel onwerkelijk. maar we zijn heeeeeeel blij. eindelijk na 2 jaar zwanger.
Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF gelukt, jippie Caruli: 1e ivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan 1emmy 1e cryo rogestan,progynova 2emmy's 2e cryo progestan, progynova 1emmy 3e cryo progestan, progynova 2 emmy's 2 april start 2e ivf nu ronde 43 Dagmar1974 : 1e ICSI..12-4 beginnen met Decapeptyl Enna: PCO: Clomid en LEO niks, na pauze weer begonnen met 3e ronde Puregon spuiten op 13-04 Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 5 emmy's: 2 teruggeplaatst Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lieselot 2e poging ICSI in eigen cyclus met cetrotide en gonal-F. Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 20. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e IUI (april/mei) met Menopur en Pregnyl. Patje20CO, 2e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 4 dagen pregnyl. 5e iui, ronde 17 in mmm (PAUZE VOOR ONBEPAALDE TIJD) SRB: 3e keer gonal en pregnyl, 2e keer progestan (balletjes), 3e iui, ronde 10 in de mmm Agenda Nikkie80: 14 april bespreking IUI en Provera Caruli: 18 april 1e fm 2e ivf Enna 21 april FM Dagmar1974 25-4 echo NOD lijst Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD geen idee Caruli: NOD half mei ergens SRB: NOD: geen idee Nikkie80: NOD rond 25 april Zwanger Conny19: Zwanger, uitgerekend rond 7 november Lot23: Zwanger, uitgerekend rond 27 november Ginny: zwanger, uitgerekend rond 1 december Bengel: zwanger, uitgerekend rond 5 december 1ekindje: zwanger, uitgerekend rond 23 december
@poohbear ik kan het ook nog niet geloven. en ik heb maar 2 periodes gespoten. het duurde wel lang want de laatste keer heb ik 30 dagen gespoten voordat 2 eitjes van 18 mm waren. dus ondanks dat je de eerste paar fm nog niet weel is kun je toch zwanger worden. ik ben 9 keer naar het ziekenhuis geweest voor een fm.
1e kindje proficiat...onwerkelijk he...hier nog iemand die het nog steeds onwerkelijk vindt pooh bear: zeker heb je nog kans...vooral omdat ze binnen een cyclus zoveel kunnen aanpassen, lees ook maar bij 1ekindje, ook al 30 dagen gespoten... succes! lot hoestie met jou? inmiddels al echo gehad? Ik a.s. maandag pas ..kan niet wachten..ben wel naar 's ochtends, moet echt eten anders wordt ik misselijk...
1ekindje, van harte gefeliciteerd! Bij ons was het ook de tweede keer spuiten raak! Het kan dus heel snel gaan! Ga er heerlijk van genieten! Het blijft vast nog wel even onwerkelijk hoor!