lot: gefeliciteerd meid dat het hartje klopt! even een korte update gisteren 1e fm gehad en heb rechts: 10 eiblaasjes tussen de 10-15 mm en nog 3 kleintjes links: 4 eiblaasjes tussen de 10-13mm en 4 kleintjes maandag weer terug komen voor 2e fm hopelijk zijn ze dan al flink doorgegroeid en kunnen we de punctie al plannen fijn weekend meiden!
Haai, Ik zie dat meerdere ook pijn ervaren bij prikken. ik merkte dat menopur prikken veel minder pijn doet dan pregnyl. Het blijkt dat de naald dikker is bij pregnyl (05x16 mm). Ik heb bij mij apotheek nu naalden gehaald die even groot zijn als die van de menopur(0,4x 12 mm) en dat heeft de pijn met 75% doen afnemen. Verder staat in de bijsluiten van pregnyl dat 1 ampul vloeistof 3 ampullen poeder kan oplossen. Ik gebruik nu gewoon wat mindern vloeistof. Bij de eerste dosis 10.000 los ik de vloeistof op in twee ampullen poeder. Ook dit helpt dan hoef je maar 1 keer te prikken! Ik ga weer het wachtbankje op! Groetjes
Toch nog even een vraagje! Bij de iui waarbij ik clomid gebruikte moest ik 2 dagen voor inseminatie 1 keer pregnyl prikken. nu moet ik na menopur wel vier keer pregnyl spuiten om de dag. Weet iemand waarom dat is?
nicole, dat heb ik ook gedaan, mij is verteld dat het is om je bm laagje mooi dik te houden, dus om de innesteling te bevorderen!
jaaaaaaaa, na anderhalf uur wachten heb ik een 3 eitjes! de grootste is 14mm en de andere 2 iets kleiner, maar rond de 10mm! Moet 100IE blijven spuiten en woensdag terug! Ben zo blij met mn ei! Waren haast bij een bevalling. Kwam vrouw met pers weeen in de auto aan. Al gillend kwam ze met de lift naar boven. Dr broek hing al op dr knieen en 1 minuut later kwamen ze pa halen dat het een dochtertje was..hahahahha kreeg er zweet handen van! Ik ga lekker genieten van mn goede nieuws. Want zo groot is mn eitje nog nooit geweest! En ik vanochtend maar denken dat ik in de overgang was...en het nooit zou lukken! doeg doeg! ______________
ik heb een vraag als je zwanger bent geworden nadat je lang in het ziekenhuis gelopen hebt is het dan dat je de hele zwangerschap onder controle blijft bij de gyn of moet je alsnog naar de vk.
1ste kindje ik heb met 8 weken de echo bij de gyn gehad en mag vanaf nu naar de vk. poohbear blijf voor je duimen!
yes pooh bear en mij is altijd verteld: vanaf 13 a 14 mm redt ie het wel om uit te groeien lot: jij gaat naar een vk? ik mag kiezen en weet t niet, allebei vind ik het wel wat...en niet...zucht luxe probleem vanmorgen hartje gezien én gehoord..ik ben helemaal in luv
Bengel super he een hartje! Ik had niet echt keus maar vind het ook wel fijn om even niet meer naar het zh te moeten en gewoon naar de vk te gaan als er wat is kan ik altijd weer terug.
hallo hoe gaat het hier met iedereen die aan het spuiten is. @poohbear ik zie in jouw banner dat je vandaag je eisprong hebt. hoe is het verder gegaan met het spuiten. @bengel wat leuk dat je het hartje gehoord hebt. ik hoop dat ik het op 9 mei ook hoor, maar dat is afwachten.
ben woensdag weer geweest en toen was er rechts een van 19.9 mm en links een van bijna 16 mm. Heb gelijk een pregnyl injectie in mn kont gehad, zodat ze beide of alleen rechts binnen 36 zouden springen. Denk zelf dat ie donderdag gesprongen is, omdat ik toen verging van de pijn! Ben zo blij met mn ei! Voor het eerst in anderhalf jaar een ei!
Hoi! Poohbear ik vind het echt super voor je dat je eindelijk een ei hebt gehad! Ik brand een kaarsje voor je dat ie ook gelijk goed gebruikt is Hier is het afwachten tot maandag, maar eigenlijk heb ik de hoop al een beetje opgegeven. Ik voelde me superpositief en toen viel het donderdag dus erg tegen. Met veel geluk zijn mijn 2 eitjes van 12mm doorgegroeit en is de rest blijven stilstaan, maar als die ook zijn doorgegroeit dan is het deze ronde weer over. Ik maakte al het grapje dat ik voor ivf iig altijd voldoende eitjes zal krijgen! Fijn weekend allemaal!
@enna. Joh, misschien groeien ze wat later door. Ik deed er ook 18 dagen over en heb 2x moeten ophogen tot uiteindelijk 100IE voordat er wat gebeurde!
@ wendy: spannend meid! Ik duim voor jullie! ik heb een ei, ik heb een ei, ik heb een ei! Mijn ei is vandaag 15mm en een beetje, dus hij groeit door. Vandaag en morgen nog puregon spuiten en dan mag ik donderdagochtend pregnyl spuiten! Vrijdagavond dus ongeveer mijn eisprong! Onze eerste kasn in 2 jaar! Joepie! Een vraagje over de pregnyl, ik las dat je het in de spier kan spuiten en gewoon onderhuids? Hoe spuiten jullie dit? Ik moet het gewoon onderhuids spuiten, werkt het dan net zo goed? Groetjes! Enneh iedereen een fijne koninginnedag!
enna gefeliciteerd. ik heb ook altijd onderhuids gespoten. het lijkt mij minder gevoelig dan in een spier.
jaaaaa enna goed zo! Ik kreeg die pregnyl in het ziekenhuis, in mn bilspier. Wat een takke ding zeg. Heb 3 dagen een zere bil gehad!