hey meiden, hoe is het hier? met mij alles goed. wat ik mij afvroeg, in hoeverre kunnen de hormonen doorwerken op je volgende cyclus zonder hormonen? heb dan wel aardig wat gespoten. maar vraag mij dus af of het dan nog een nawerking heeft? heb lucrin 20 eenheden gespoten en menopur 225 ie.
patje ik heb geen idee of het nog lang door werkt. heb je zelf het gevoel dat er nog hormonen in je lichaam zit dan.
hallo Patje ik denk zelf eerlijk gezegd dat het nog wel een tijdje in je lichaam zit hoor.. dat is met de pil toch ook zo zeggen ze? kan ook maanden duren.. en aangezien je nu wel heeeeeel veel hormonen in een keer krijgt lijkt het mij niet raar... succes
hey dagmar, zoiets dacht ik eigenlijk ook al idd. iig bedankt voor je reactie, vroeg het me af omdat ik nog niet ongesteld ben geworden, de laatste keer was 5 april, dus 37 dagen geleden
Patje; het lijkt mij ook dat je die hormonen nog een tijdje in je lichaam zitten. Ik denk dus dat even moet ont-hormonen. poohbear:balen meid, ik hoop dat de volgende ronde je meer geluk mag brengen! Liefs Nikkie
@1ekindje, ik word niet ongesteld dus ja ik denk dat er nog hormonen in mn lichaam zitten. @all thanks voor de antwoorden. zoals ik hierboven al neer had gezet, ik word maar niet ongesteld.. de laatste keer was 5 april na de zoveelste mislukte iui. en nu dus op dag uuuhh 38?
nou, ik kan me officieel aanmelden bij jullie, heb net de 1e spuit gezet. ik heb menupur 75 gehad. Het is geen prikpen,maar met een gewone naald. gelukkig niet erg groot, maar vind het toch wel akelig. Al met al ging het best goed. Maar is 75 niet weinig trouwens? ik moet vrijdag voor de 1e echo,dus dan zullen we zien of het wat is gaan doen.
wies ik had dat ook gewone naald gewone spuitjes, geen prikpen. 75 is om te beginnen, hoop dat je er goed op reageerd. ik reageerde pas op 225
vanmorgen ongesteld geworden. baal er enorm van, had stiekem gehoopt dat het gewoon gelijk raak zou zijn. Morgen weer beginnen met spuiten dus! Ik lees nu elke dag mee en soms schrijf ik ook wat, maar ik wil dat toch even beperken. Merk dat ik in een depressie kom en aangezien ik daar bekend mee ben kan ik beter alles eraan doen om dat te voorkomen. En één van die dingen is om toch minder met zwanger worden bezig te zijn. Dus even wat minder reacties van mij. voor iedereen: heel veel succes ik duim voor jullie allemaal!
Hoi Enna, Wat erg jammer voor jullie zeg, ik had ook voor jou een kaarsje op gestoken. Kop op he, jullie tijd komt eraan, ik weet het zeker. Bij mij is het nog afwachten, en hoop uiteraard ook op een zwangerschap. Als je een keer te hoog zit, je mag altijd langskomen hoor. Veel succes en sterkte meid. Groetjes Wendy
Hoi meiden, Ik kan me ook wel aansluiten bij jullie! Vandaag 2e spuit gonal-f gezet. Pff vind het best eng om te doen. Gelukkig voel je er bijna niets van. Ik spuit ook 75E en moet maandag voor een fm. Succes allemaal gr vruchtje
dames allemaal veel succes met spuiten en hoop dat het snel zijn werk doet bij jullie! Patje hoe is het?
sterkte enna, de dag datje ongi wordt is altijd zo'n vreselijke baaldag, maar blijf hoop houden voor de volgende ronde! vandaag de 2e spuit gezet, en ging al een stuk makkelijker. wat is het verschil eigenlijk tussen gonal-f en menopur?
Mijn gyn zei dat het in principe niet echt verschilt gonal-f en menopur gewoon ander merk. Ik krijg ook de eerste 3 met gonal-f en andere 3 met menopur, maar je krijgt dus zelfde effect.
nou, ik moet al stoppen met spuiten, heb net de 1e fm gehad, op cd 7, en had aan weerskanten al 3 en 4 eitjes. Ik vond het al raar dat ik moest spuiten en was er ook al bang voor. Zondag moet ik terug om te kijken hoe het verder groeit. mss blijven er een paar steken. ze waren van 13mm tot 18mm groot al. als die van 13 en 14 dan blijven steken en de andere doorgroeien kan de iui mss nog doorgaan.
Jeetje wies wat balen. Ik ga heel hard duimen dat er een paar eitjes niet meegroeien en de IUI door kan gaan. Ik zelf ben ook eerder bang voor teveel dan te weinig eitjes. A.s. maandag zal ik het te weten komen. gr vruchtje
@lot, hier alles goed hoor! word een beetje gek van de onzekerheid momenteel, zit nu op cd 43. had er al een topic over geopend.. weet het echt niet meer. zwanger ben ik niet, dat weet ik voor 100% zeker. gewoon een super lange cyclus zonder ei waarschijnlijk.. al hoe wel had gisteren wel rekbaar slijm... dus tja wat moet ik denken. wacht het nog ff af en dan bel ik volgende week wel ff naar de ferti
Hey Patje, Vervelend meis dat je weer zo een lange cyclus hebt. Jammer dat je zeker weet dat je niet zwanger bent, dat had ik je zo gegund. liefs vruchtje