de spuitjunkies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @ thamara ik liet hem altijd eerst op temp. komen dan voel je de vloeistof niet anders kan het tijdens het spuiten zeer doen.

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Oke dank je wel

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hey meiden, wat is het hier akelig stil de laatste tijd!
    heb net een zw.test gedaan, en deze was negatief, dus zal zo ff het zh bellen om te vragen wat ik nu moet doen! heb er nl geen zin in om ongesteld te zijn als ik geopereerd moet worden.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik had me voorgenomen niet te tempen tijdens de vakantie, maar wel de thermometer meegenomen. Ik heb het een dag of 10 volgehouden en toen kreeg ik eipijn. Dus maar gaan tempen. Hij geeft nu een stippelkruis, dus ik weet niet zeker of het wat was. Ben wel 4 dagen aan de provera nu, zodat ik waarschijnlijk eind volgende week weer kan gaan spuiten (mocht dat nodig zijn). Mocht dat stippelkruis gelijk hebben, dan is 10 juni mn NOD. Maar ik ga maar niets hopen.

De vakantie was heerlijk. Echt helmaal tot rust gekomen. Ik voelde me schuldig als we niets deden,,want wij zijn aktieve vakanties gewend, hahaha!
    Verder zijn we weer helemaal verliefd, echt vlinders in je buik gevoel. De sex is ook weer ëcht", niet meer alleen voor de beeb zeg maar!

5. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    was net aan het zoeken waar deze stond maar zag dat de andere gesloten was.
    ik mag morgen gaan beginnen met de eerste spuit decapeptyl,
    we vinden het erg spannend onze eerste ronde voor de ivf.

myra

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Veel succes weer.
    Ik ben alweer een stuk op weg.
    Maar het blijft altijd spannend.

Hope

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    oohh jammer dat die andere dicht is, maar zo kan het ook. veel succes, en misschien kom ik binnenkort ook wel weer hier omdat ik een junkie ben geworden hihi

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Succes meiden, ik hoop dat jullie snel beloond worden met een wondertje!

Groetjes een ex-spuitjunkie

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Sluit me graag bij jullie aan. Ben nu met de derde ronde GONAL F bezig ten behoeve van ovulatie inductie. Het slaat gelukkig goed aan, maar succes blijft jammer genoeg tot nu toe uit :(

Vanmiddag naar de gyn om te kijken of er deze ronde een mooi eitje (liefst 2) groeit. Altijd weer spannend...

Myra, spannend joh IVF. Hoe is je voortraject verlopen?

Groetjes Elke

10. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    we zijn in december 2005 gestopt met de pil
    toen ik in september 2006 nog steeds erg onregelmatig was naar de huisarts die stuurde ons door naar de gyn.
    de mmm in cuclus volgen, zaad inleveren en bloed prikken. ik had gen eisprong de samelevingstest was negatief, het zaad was redelijk, uit het bloed kwam dat de schildklier traag was. moest eerst afvallen voor verdere behandeling ik zat op een bmi van 43 deze moct niet hoger dan 35 bmi zijn.
    Ik ben toen terug naar de huisarts gegaan en heb medicijnen gehad voor de schilklier.
    in februari 2008 hed ik een bmi van 36 dus terug naar de gyn duurt hier ongeveer 2 maanden voor een afspraak (de laatste 6 kilo moest lukken in die tijd)

op 2 april konden we tercht en moesten de hele molen weer door, uit het bloed was nu niets te halen, ik had die maand een eisprong gehad dus met mijn hormoon huishouding was het nu wel goed, alleen het zaad was slecht, moesten het nog een keer inleveren om het op te wassen en kregen daarna te horen of het iui of ivf zou worden.
    met een dubbel gevoel gingen we naar huis aan de ene kant met hulp een kans op een woder aan de andere kant erg blij we waren een stapje dichterbij.
    het advies was om voor ivf te gaan. en moesten nog 1 keer zaad inleveren in nijmegen voordat we de intake zouden hebben.
    tijdens de intake werd tegen ons verteld dat het zaad erg slecht was en dat als wij er mee instemde ook icsi als mogelijkheid zou zijn.
    er word dan gekenen wat het kwalitiet is op het moment van de punctie.
    dit is een beetje mijn verhaal in het kort.

ik zal vanmiddag voor je duimen

liefs Myra

11. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hoi Myra,

deze spuitjunkie begint eind volgende week op cyclusdag 5 met haar eerste Gonal-F spuit. Ben ook heel benieuwd. Heb de prikinstructie gehad en het moet goed te doen zijn volgens mij.

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Heropend in verband met nieuwe topic. Om het overzicht te bewaren, voeg ik spuitjunkies 2 toe aan dit topic.

Als er 1 maand niet word gereageerd gaan de topics automatisch op slot. Vandaar dat de oude is gesloten.

Heel veel plezier meiden.

Groetjes
    Elvira

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    dank je elvira, dit is misschien wel beter zo! er zijn weer genoeg spuitjunkies om mee te kletsen!

14. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    Ik kan vanavond na 19:00 uur zeggen hoe het is gegaan dan zet ik de eerste
    het begint nu aardig te kriebbelen
    succses allemaal

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Meiden,

Ook ik ben een spuitjunky. Ik ben alweer bezig aan de derde ronde puregon.
    Op dit moment zit ik alweer op dag 21, maar er gebeurd nog weinig.

Groetjes

16. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    ik ga zo de derde spuit ztten, valt me erg mee ik voel er gelukkig niets van ;)
    de eerste blauwe plek is er al ](*,)
    maar als dit het enige is
    liefs Myra

17. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Gelukkig dat het goed gaat, dat geeft mij ook goede hoop, haha. Succes verder!

18. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    eigenlijk is het je gedachten op nul :) en dan rustig de naald erin duwen de vloeistof inspuiten ff wachten met er uit halen
    dan rustig de naald eruit halen klaar
    klinkt wel erg vreemd hihihihi

veel succes :thumup:
    liefs Myra

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Myra, fijn dat je zo weinig last van het spuiten hebt.
    Ik begin er steeds meer last van te krijgen, maar dat is ook niet gek na 21 dagen spuiten en een buik vol blauwe plekken.
    Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee, maarja mijn lichaam wil niet sneller.
    Hopenlijk reageert jou lichaam wat sneller en hoef je niet zo lang te spuiten.

Groetjes Guusje

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He meiden,

Hoe is het met jullie?

Myra, fijn om te lezen dat de eerste spuiten en goed in zijn gegaan.
    Eventueel een ijsklontje gebruiken om de huid wat te verdoven, helpt heel goed :)

Guusje, na 21 dgn spuiten nog geen ei! Getsie, daar is ook niks aan. Hoeveel eenheden spuit je?

Annerie, hoe is het met jou?

Groetjes Elke

Deel Deze Pagina