ik was idd gebeld gisteren: oestradiol was gestegen, en die stijgt altijd voordat follikels groeien dussss niet ophogen en zaterdag terug..ik vermoed dat hun denken dat er nu iets gaat gebeuren, want vorige week do, had ik maar 1 mm kleiner en toen moest ik maandag pas terug en nu 2 dagen eerder.. hoop t maar.. goed he SRB
Nou vandaag de derde FM gehad. Mijn ei is nu 18 mm. Heb zojuist de Pregnyl gezet. Aleen is mijn slijm nog te zuur. Morgen krijg ik een SLT. Waarschijnlijk is het morgen nog te zuur. De arts heeft aangegegevn dat ik waarschijnlijk mag starten met IUI volgende ronde......spannend allemaal! Ik ben dan wel eindelijk van mijn stomme zure slijm af! En Patje hoe was jouw FM gegaan? Liefs Nikkie
Hoi Nikkie, succes! en het hoeft er maar 1tje te zijn en anders kom je net als ik gezellig bij de IUI-club!
@nikkie, meid succes morgen met de SLT. Hoop dat de uitslag goed is. En zonet, dan zegt dit ook nog niet alles. Er hoeft maar 1 zwemmertje sterk genoeg te zijn om er doorheen te komen! En anders IUI, dan zijn de zwemmers je slijm al voorbij. Heel veel sterkte morgen, en veel klusplezier! @Bengel, wat goed zeg! Dat is dus een teken dat er genoeg activiteit is! Hoop dat je zaterdag goed bericht krijgt! Linda, hoe is het met jou? Las dat je ff flink gehuild hebt . Snap je helemaal meid.... tis ook niet eerlijk allemaal. Hopelijk doen de 5 weken rust aan je lijf je goed! Trouwens, ik lees wel vaker dat sommige in het weekend komen voor een fm ofzo... bij ons kan dat volgens mij niet? Of komt dat omdat dat bij mij nog niet voorgekomen is dat ik dat niet weet? Stel dat wij volgende maand ook voor IUI moeten, kan het dan zijn dat als mijn ei in het weekend valt dat het dan niet doorgaat?
dank je wel dat je het vraagt makkie, ik voel me eigenlijk heel goed. Ik heb af en toe wat menstruatie kramt en mijn borsten zijn ontzettend gespannen en gevoelig. Ik hoop het zo erg dat het gelukt is dat ik denk ik weer van alles wil voelen en het daarom ook voel Hoe gaat het met jou? En natuurlijk ook met alle andere spuitjunkies hier?
fijn meid, klinkt zo wel erg hoopvol! Nog een weekje wachten en dan weet je het! Doe je thuis een test of in het ziekenhuis? Hoop ook zo voor je dat het raak is, zo toch helemaal geweldig zijn! Hier ook spannend. Voel soms van alles, soms niets. Vooral veel zuuroprispingen, vooral savond/snachts. Ook al een paar keer savond/snachts misselijk geweest. Verder ook een ongigevoel dat komt en gaat... ik moet nog iets meer dan een week wachten....
mijn laagje was al redelijk goed, dus de fert.verpleegkundige was redelijk te vreden. was geloof ik 8,3. moet woensdag weer heen, hopen dat er nu een groot eitje te zien is...
Spuitjunkies Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 2e keer gonal en pregnyl, 1e keer progestan (balletjes), 2e iui, ronde 9 in de mmm Makkie: PCO, eerste ronde Gonal, 3 eitjes, nu op de wachtbank, ronde 9 in de mmm, in totaal 18 maanden bezig eerste wondertje Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF, lucrin, gronal, pregnyl en nu progestan en in de wachtbank Caruli: 1xivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan, cryopogingenrogestan,progynova, nu afwachten start 2e ivf poging nu ronde 40 Patje20CO, 1e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 5 dagen pregnyl. 4e iui, ronde 16 in mmm Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 19. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Agenda Nikkie80: 22 febr. FM en datum plannen voor Pregnyl spuit & SLT Makkie: 25 febr. voortgangsgesprek fertarts. Lot23: 26 febr. FM Patje20: 27 febr. FM Bengel: 21 febFM: niets veranderd vanmiddag word ik gebeld conny19: 26 maart evaluatiegesprek ivf Caruli: 28 febr. evaluatiegesprek over start 2e ivf Niekje: 21 febr Fm gehad en Pregnyl zetten NOD lijst Makkie: NOD rond 1 maart Patje20: NOD rond 15 maart Bengel: NOD: rond .... conny19: NOD 29 februari Caruli: NOD 28 februari Niekje: NOD rond 07 maart SRB: NOD 29 februari
bengel klinkt goed, succes! conny spannend duim voor je! Patje hoop dat er een mooi eitje te zien is! Makkie ik hoop dat er wat moois aan het innestelen is! Nikkie mooi eitje hopelijk is er een goede harde zwemmer, succes morgen! Linda hoe voel je je?
hoi lot, zelf heb ik inmiddels wel een wat positief gevoel, omdat zij mij dat ook gegeven hebben de gyno's... toch hoorde ik thuis net wat, dat een beetje steekt. Een oude vriendin, woont en kent sinds een half jaar een man die nog niet eens is ingeburgerd, geen geld bla bbla (en ik weet iedereen heeft recht op, maar wij hebben rustig aan gedaan, goede banen allebei enz enz) die wordt zo effe zwanger....niet eerlijk... \ lot en hoest met jou, jij vraagt naar iedereen, maar we willen ook jouw update..
Bengel dat zijn altijd van die confronterende dingen he, snap je gevoel. Hier weinig te melden ben woensdag begonnen met spuiten en heb dinsdag een fm, hoop dat er wat zit en niet teveel.
Spuitjunkies Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 2e keer gonal en pregnyl, 1e keer progestan (balletjes), 2e iui, ronde 9 in de mmm Makkie: PCO, eerste ronde Gonal, 3 eitjes, nu op de wachtbank, ronde 9 in de mmm, in totaal 18 maanden bezig eerste wondertje Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF, lucrin, gronal, pregnyl en nu progestan en in de wachtbank Caruli: 1xivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan, cryopogingenrogestan,progynova, nu afwachten start 2e ivf poging nu ronde 40 Patje20CO, 1e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 5 dagen pregnyl. 4e iui, ronde 16 in mmm Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 19. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - ? Agenda Nikkie80: 22 febr. FM en datum plannen voor Pregnyl spuit & SLT Makkie: 25 febr. voortgangsgesprek fertarts. Lot23: 26 febr. FM Patje20: 27 febr. FM Bengel: 21 febFM: niets veranderd vanmiddag word ik gebeld conny19: 26 maart evaluatiegesprek ivf Caruli: 28 febr. evaluatiegesprek over start 2e ivf Niekje: 21 febr Fm gehad en Pregnyl zetten Ginny: 26 febr. uitgangsecho 3e ICSI NOD lijst Makkie: NOD rond 1 maart Patje20: NOD rond 15 maart Bengel: NOD: rond .... conny19: NOD 29 februari Caruli: NOD 28 februari Niekje: NOD rond 07 maart SRB: NOD 29 februari
Hoi meiden @ bengel: Ik had idd het zelfde...eerst niet veel te zien op de echo, toen bloedprikken. Donderdag terug en met de uitslag bleek dus ook dat er toch iets gaande was in mijn lichaam. met de echo had ik dus ook een mooi slijmvlies en een mooi groot ei, en dat na twee dagen! Er kan dus best snel nog iets veranderen. Dus ....niet opgeven, hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Succes! Ik weet effe niet meer wie het vroeg maar bij ons in het ziekenhuis doen zo ook inseminatie en echo's in het weekend. Maar ook alleen maar als het echt nodig is. De verlosafdeling is immers altijd open en er is altijd wel een gyn die iets voor je kan doen. Ik denk dus dat het wel voor iederziekenhuis gelt hoor. @ Makkie, spannend meid, nog een weekje... Duim voor je @ Conny,Caruli en Srb. Jullie nod komt ook aardig in de buurt.... duim voor jullie meiden dat jullie allemaal stevig op het bankje blijven zitten X Niekje
@nikkie, ik lees het nu pas, maar misschien ben ik dom, wat is een slt? @makkie, bij ons kan dat ook niet in het ziekenhuis. heb nog nooit op zaterdag of zondag een fm gehad. spannend bij jou hoor. ik duim voor je. @conny, het is voor jou ook spannend. wanneer mag je testen? ik hoop het zo voor jullie. @bengel, ja is altijd vervelend als anders in een flits zwanger zijn. probeer maar voor ogen te houden dat het voor ons ook eens zal lukken. @ all, heb eigenlijk weinig te melden. heb een klein blauw geel plekje van het spuiten gisteren. hebben jullie dat ook, dat het soms meer pijn doet als anders?
Patje, slt betekend samenlevingstest... En ja, bij mij doet het spuiten de ene keer ook meer pijn dan de andere keer...
morgen ga ik aan de gonal f ben erg benieuwd wat dat me gaat brengen met de lucrin heb ik me best goed gevoeld eigenlijk wel wat moe en 1 dag hoofdpijn wat wel raar is als ik recht spuit heb ik nergen last van nu spuit ik al een aantal dagen links en ieder spuit eindigt in een grote blauwe plek! maar het doet gelukkig absoluut geen zeer