@makkie thnks.... dom had ik zelf ook wel kunnen bedenken @bengel, goed nieuws meis! gelukkig maar... @anna, ook aan de lucrin... heb ook geen bijwerkingen meer. alleen een keer hevige hoofdpijn gehad de eerste dagen. @all hoop echt dat er woensdag wat te zien zal zijn. heb het wel een beetje gehad met het spuiten. zelfs mn mannetje vind het niet leuk meer om die spuiten erin te jasen... (zijn eigen woorden)
Makkie: succes maandag met je gesprek, ben benieuwd! Linda; mocht de IUI doorgaan, dan kom ik zeker bij het IUI clubje kijken! Patje: ja sorry al die afkortingen ook. Ik geloof het goed dat je het spuiten helemaal beu bent! Succes woensdag. Bengel: klinkt goed meid! Hopen dat je inseminatie volgende week doorgaat, succes! Anna: ik heb meestal aan de rechterkant mijn blauwe plekken. Wel fijn dat je niet veel last hebt van de bijwerkingen! Lifes Nikkie Gisteren samenlevingstest gehad. Wederom negatief. Mijn slijm was veel te zuur Ph was 5. Ook deelde de gynaecoloog mij mede dat ik weinig cervixslijm aan maak. De gynaecoloog gaf aan dat hij het zelden meemaakt dat vrouwen met menopur en gebruik van spoelingen, te zuur slijm hebben. Hij adviseert om over te gaan tot IUI in combinatie met hormonen. Maandag wordt ik in het team besproken en zal komende week gebeld worden over het beleid....... Over drie weekjes ga ik naar Thailand voor drie weken. Dus het duurt nog minstens 6 weken voordat we overgaan tot de volgende ronde. Van de ene kant wel lekker effe geen poespas aan mijn lijf, maar van de andere kant ik wil zo graag doorgaan voor ons beepje....zucht!
anna en patje ik zie ook weleens tegen het spuiten op, blauwe plekken bij valt mee. Ik spuit ene dag rechts andere dag links zei de assistent. patje hoop ook voor je dat er wat te zien is, hoeveelste dag zit je nu? Nikkie jeetje was negatief nieuws dus wat ontzetttend balen zeg. weer een stap verder, iui maar ik hoop de stap die jullie helpt voor een klein wondertje! Pauze lijkt altijd erg lang als je er zo tegen op kijkt ik heb ongeveer 2 maanden verplicht pauze gehad en het voelt ook wel even lekker even tot rust komen maar het lijkt ook ver weg voor je verder kunt het is erg dubbel. Succes!
vandaag ben ik niet zo lekker of het echt van de hormonen komt weet ik niet je hoort vanzoveel mensen dat ze ziek of griperig zijn dus heb net nog even een uurtje op bed gelegen @nikki wat jammer dat het negatief was maar misschien wel lekker om eerst even naar thailand te gaan lekker je verstand op iets anders en er dan met frisse moed tegen aan (thailnad is echt heel gaaf nl!) @ bengel; spannend hoor! hoop dat ze mooi door gegroeid zijn!
nikkie wat balen meis, een pauze is helemaal niet erg, het is eigenlijk best wel lekker, wij hebben ook 2 maanden pauze gehad. lot, in het ziekenhuis tellen ze door, dus daar zit ik op dag 20. maar voor mezelf zit ik pas op dag 9 ben namelijk tussen door ongie geworden..
He Bengel das goed nieuws! Hoop dat ze daeze week nog mooi hun best doen en dan mooi de inseminatie. Nikkie wel balen meid maar idd een pauze is soms best even prettig en meestal weer om voordat je er erg in hebt. Succes! Hier alles rustig. mannetje is ziek dus dat is flink balen in de klus dagen maar we hebben vrijdag en zaterdag goed ons best gedaan dus nu maar hopen dat het voldoende is... en anders op naar de volgende ronde.... Fijne zondag nog meiden!
hmmmmm net gewees.... alles was hetzelfde als zaterdag.. dussssssssssssss weer bloed geprikt straks word ik weer gebeld, en dan krijg ik weer te horen hoe en wat... tim zegt: liever te langzaam dan te snel..klopt als een bus, maar dat betekent niet dat het niet frustrerend is.... ik hoop nu maar op eind van de week inseminatie..iig voor 7 maart, want dan ga ik weekendje weg!
Bengel, idd wat Tim zegt, te snel is ook niet goed! Maar snap wel dat je duidelijkheid wilt over wanneer! Hoop dat je dit snel krijgt! Vanmorgen fm gehad, alles zag er netjes uit van binnen, alle blaasjes waren weg. Dus mijn eisprong is geweest en zijn geen cystes geworden of lege blaasjes. Ze denk dat ik ergens deze week ongi ga worden. Ben ik dat van het weekend nog niet, dan moet ik testen. Anders op cd 3 beginnen weer met gonal te spuiten en dan rond cd 8 of 9 komen voor de eerste fm. Tis nu dus afwachten of ik ongi wordt of niet.... (hoop het laatste!) fijne werkweek allemaal en geniet van het zonnetje!
ik weet het makkie.....geduld... ik duim voor je..zou wel super zijn he! idd werk ze (ik ben vrij, moest dan vanochtend naar gyn en strax naar t.arts, vulling is er uit gevallen)
he bengel, dan gaan we waarschijnlijk weer gelijk op... ik denk namelijk ook dat er aan het einde van de week iui inzit... maar ja eerst maar eens afwachten. makkie jij ook een fijne werkweek, ik ben ook vrij dus mijn week begint morgen. ik zal voor je duimen hoor!
vandaag gebeld naar het ziekenhuis en moet volgende week dinsdag voor de eerste echo ben erg benieuwd gister voor de eerste keer gonal gespoten vond het toch wel iets gevoeliger als alleen lucrin maar misschien dat dat komt omdat er dan meer in de spuit zit.....
oke net gebeld door de gyn. hormoonwaarde in bloed was weer iets gedaald, ik moet nu 75+ gaan spuiten. geloof er niet meer in nu, want hij zei direct er achter aan dat tijdens evaluatie gesprek in maart zaken besproken zullen worden.. ben bang dat het IVF wordt..ben nu weer helemaal onderin de achtbaan..snik... ik weet, het kán nog, maar t is alweer de zoveelste klap...
pfff bengel, de zoveelste klap voor je.... jeetje meid, weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte hoor! Anna, succes met spuiten deze eerste ronde. Ik spuit ook gonal. Hoeveel eenheden moet jij? Ik vanaf volgende ronde 36 eenheden, dat is niet veel maar heb waarschijnlijk weinig nodig. De vorige keer had ik meer (geloof ronde de 60 eenheden) en reageerde hier erg goed op. Hoop voor je dat je volgende week dinsdag wat moois ziet tijdens je fm!
ach ja...wie weet verrast mijn lichaam me woensdag toch nog...ik weet t ook niet meer...zou wel ziek willen melden, maarja...dan heb ik baas weer boos, want in dec zei hij ook: hiervoor kun je je niet zomaar ziek melden kerel he..
Spuitjunkies Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 2e keer gonal en pregnyl, 1e keer progestan (balletjes), 2e iui, ronde 9 in de mmm Makkie: PCO, eerste ronde Gonal, 3 eitjes, nu op de wachtbank, ronde 9 in de mmm, in totaal 18 maanden bezig eerste wondertje Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF, lucrin, gronal, pregnyl en nu progestan en in de wachtbank Caruli: 1xivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan, cryopogingenrogestan,progynova, nu afwachten start 2e ivf poging nu ronde 40 Patje20CO, 1e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 5 dagen pregnyl. 4e iui, ronde 16 in mmm Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 19. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - ? Agenda Nikkie80: 22 febr. FM en datum plannen voor Pregnyl spuit & SLT Makkie: 25 febr. voortgangsgesprek fertarts: eisprong gehad, fertarts verwacht dat ik snel ongi wordt. Als ik as weekend nog niet ongi ben dan testen... Lot23: 26 febr. FM Patje20: 27 febr. FM Bengel: 21 febFM: niets veranderd vanmiddag word ik gebeld conny19: 26 maart evaluatiegesprek ivf Caruli: 28 febr. evaluatiegesprek over start 2e ivf Niekje: 21 febr Fm gehad en Pregnyl zetten Ginny: 26 febr. uitgangsecho 3e ICSI NOD lijst Makkie: NOD rond 1 maart Patje20: NOD rond 15 maart Bengel: NOD: rond .... conny19: NOD 29 februari Caruli: NOD 28 februari Niekje: NOD rond 07 maart SRB: NOD 29 februari
Spuitjunkies Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 2e keer gonal en pregnyl, 1e keer progestan (balletjes), 2e iui, ronde 9 in de mmm Makkie: PCO, eerste ronde Gonal, 3 eitjes, nu op de wachtbank, ronde 9 in de mmm, in totaal 18 maanden bezig eerste wondertje Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF, lucrin, gronal, pregnyl en nu progestan en in de wachtbank Caruli: 1xivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan, cryopogingenrogestan,progynova, nu afwachten start 2e ivf poging nu ronde 40 Patje20CO, 1e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 5 dagen pregnyl. 4e iui, ronde 16 in mmm Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 19. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - ? Agenda Nikkie80: 22 febr. FM en datum plannen voor Pregnyl spuit & SLT Makkie: 25 febr. voortgangsgesprek fertarts: eisprong gehad, fertarts verwacht dat ik snel ongi wordt. Als ik as weekend nog niet ongi ben dan testen... Lot23: 26 febr. FM Patje20: 27 febr. FM Bengel: 21 febFM: niets veranderd vanmiddag word ik gebeld conny19: 26 maart evaluatiegesprek ivf Caruli: 28 febr. evaluatiegesprek over start 2e ivf Niekje: 21 febr Fm gehad en Pregnyl zetten Ginny: 26 febr. uitgangsecho 3e ICSI Martje83: 1 maart FM daarna 5e IUI NOD lijst Makkie: NOD rond 1 maart Patje20: NOD rond 15 maart Bengel: NOD: rond .... conny19: NOD 29 februari Caruli: NOD 28 februari Niekje: NOD rond 07 maart SRB: NOD 29 februari
oohh bengel, wat is dit weer k*t voor je... jemig... t zit jullie echt niet mee... maar misschien is dan toch ivf de uitkomst voor jullie! kijk naar essie!