Hoi meiden, Ben er weer, vandaag voor vele een belangrijke dag lees ik, Bengel, Patje en lot ik wil jullie heel veel succes wensen vandaag, ik duim voor jullie. [-o< Caruli ik wil je even een dikke knuffel geven, Nikkie welkom en ik hoop voor je dat het snel raak is. Ik zal jullie nu mijn nieuws vertellen, ik heb gisteren en vandaag positief getest Ik heb net gebeld en het kan niet meer van de pregnyl zijn zei ze dus ik ben zwanger! Ik moet maandag toch bloed laten prikken en dan gelijk een afspraak maken bij mijn eigen gyneacoloog. Ze feliciteerde mij al dus ik geloof het nu echt.
Conny, wat een fantastisch nieuws! Ik heb nog zo geduimd dat jullie emmy zou blijven zitten! En dat is zo! Jippieeeee! Meid, lijkt nog onwerkelijk natuurlijk, maar ga ervan genieten! Tis jullie gegund!
hoi meiden vandaag een FM gehad.. goed en nog geen goed nieuws 1st het geen goede nieuws: follikels zijn hetzelfde als zaterdag..bmslijm iets gegroeid goede nieuws; goed gesprek gehad met gyn, zo'n lieve man (dames in radboud lopend: de vietnamees/chinees is echt lief!) ik vroeg of pco-ers utieindelijk allemaal zwanger worden: JA (met uitzonderingen natuurlijk), maar uiteindelijk wel. je kunt het alleen niet voorspellen, en ook niet voorspellen met welk hormoon.. verder gaf hij aan dat het bij mij nu onzettend langzaam gaat, maar hij vertelde me over een andere patient, die net als ik 2x door debocht is gegaan, waarbij het nu deze maand ook heel langzaam ging (2 formulieren met meetgrafieken vol) en dus nu zwanger is. Oke, hoeft niet te betekenen bij mij nu ook,m aar is wel hoopvol. Ondanks dat eitje niet gegroeid is nu, voel ik me positief! ik vroeg ook of het NU zin heeft om door te spuiten, deze cyclus; ja dus zie verhaal vrouw die nu zwanger is. DUS weeer.... bloed prikken en wachten op telefoon wanneer ik terug moet komen.. DUS PCO-ers! geduld geduld, maar komt goed... oh ja en inmiddels is bewezen! (iem. promoveert hier binnenkort op) dat stress slechte invloed is op cyclus!
hee bengel, dit is idd hoopvol nieuws! Ik hoop dat het bij jou dan hetzelfde gaat als die vrouw...... uiteindelijk gaat het gewoon lukken!
uiteindelijk wél ja, bij de een kost het meer moeite dan de ander. Die vrouw heeft dus ook 8 maanden gespoten (ik nu in 9e maand, waarvan 2 maanden afgebroken door overstimulatie.. hoestie met jou? wanneer kan je teste?
ben net gebeld.. hormoon is -gelukkig- weer gestegen! ik moet vrijdag terugkomen voor FM...hopen dat ik niet weer overstimuleer..tot nu toe geen gevaar, want was bloedwaarde boven de 1000 dan had ik morgen moeten komen...
fijn meid! Hoop dat het deze ronde dan voor jullie weggelegd is! Ik duim en ben benieuwd naar je fm vrijdag! Ik kan vrijdag testen.... maar probeer (als ik niet ongi wordt natuurlijk) een paar dagen langer af te wachten.... volgens de ferarts moet ik deze week nog ongi worden. Is dat zondag nog niet zo, dan moet ik van haar testen....
spannend ik duim voor je.. ik ben ook benieuwd vrijdag...het gaat heeel langzaam bijme (ben vanaf 7 feb aanhet spuiten)..maar liever zo dan niks of te veel. hormoonwaarde was ook niet gigantisch gestegen, wat betekent dat die 2 die er zittten waaschijnlijk samen doorgroeien en dat al die anderen niet meedoen, want dan was hormoon waarde hoger geweest. ik hoop het idd, dat ik die vrouw na ga... IUI is bij ons technisch niet nodig: 175 mlj per zaadlozing waarvan 70 mlj zeer goed en goed...maar psychisch...gyn gaf aan dat 70 mjl tegen de grens van IUI 10 mlj..een heel groot verschil is in mijn voordeel op kansen...dussss laten we maar duimen en kaarsen branden hih
conny: gefeliciteerd meid bengel: goed nieuws hopelijk gaat het jullie snel lukken om zwanger te raken tis jullie gegund! ook de andere hier hoor
Wauw conny van harte! @Bengel: bedoel je met uit de bocht vliegen, die overstimulatie? geeft goede hoop wat jou Gyn zegt over pco! alleen bij mij is er nog nooit bloed geprikt tijdens spuiten, moet ik dat eens aankaarten? @lot: hard gewerkt met de kalender! hoe was je fm? @makkie: vergat het net bij pco te vragen, dit weekend wordt het spannend toch?
ja dat wordt het zeker...pffff. Hoewel ik er geen vertrouwen in heb hoor dat het raak is. Voel niets anders dan normale pms klachten.... Ik heb tijdens het spuiten ook mijn bloed laten prikken. Kunnen ze zien hoe actief de hormoonwaardes zijn en vanuit hier bepaalde de fertarts dat ik dus moest stoppen met spuiten. Had ook gekund dat ik bv minder moest gaan spuiten die cyclus. Ze kunnen hier dus veel uit bepalen. Misschien idd een idee om het bij je arts aan te kaarten! Hoe gaat het verder met jou?
hey meiden even een ego berichtje van mij... was niets te zien... bmslijm was zelfs afgenomen tot 6,5... baal ontzettend en ga dan ook stoppen met de etos zwanger worden. heb vanmorgen een genomen, en zal dit dus niet weer doen. moet maandag weer terug.... ik hoop, duim, bid.. what ever dat er eindelijk wat actie te zien is... anders ben ik bang dat we er even tijdelijk mee moeten stoppen want ik trek dit niet..
he patje wat shit zeg, hou je taai. @makkie, nou ik duim nog even hoor, met mij gaat het redelijk, ik ga het idd eens vragen van dat bloedprikken!
Conny gefeliciteerd het is jullie gegunt! Bengel klinkt toch wel positief dat de waardes zijn gestegen hoop dat het er vrijdag goed uit ziet! Patje wat ontzettend balen zeg snap dat je het even niet meer trekt soms word het teveel van de ene tegenslag in de andere denk aan jezelf en luister naar je lichaam soms is even pauze wel goed, wij hebben het verplicht gehad en daarna voelde ik me beter hoe moeilijk het ook is omdat je ook zo graag een wondertje wil. sterkte en succes! Makkie spannend hoor blijf duimen! Hoe is het met de andere dames? Ik heb nog geen 1x tijdens spuiten hoevel bloedprikken. Vandaag weer fm gehad en er zaten 2 wat kleinere eitjes en 1 wat groter dus nu nar 50 IE ipv 75 IE en dan vrijdag weer een fm. Hoop zo dat er 1 of 2 mooi doorgroeien en we er deze ronde voor kunnen gaan!