hoi dames, hier ook een aankomend junkie. volgende week zondag de eerste spuit lucrin erin met de prikpen. en dan maandag al gelijk halveren en de gonal erbij. voor de eisprong moet ik ovitterel zetten. vandaag heb ik mezelf leren prikken. bijwerkingen die ik kan krijgen zijn hoofdpijn en opvliegers. x lisa.
willen jullie iets frustrerend horen..NEEEE tuurlijk niet, maar vertel t toch ik heb nu geen blaasjes meer van 13 en 14...allebei weg. DUS geen bijna dominante meer. Wel is mijn linkerkant meer gaan meedoen, en tja...dokter zegt dat ik door moet gaan deze ronde, en dat er toch nog wel een ei zal komen. DUS ik ga door..en t gekke is:ik ben er zooooo rustig onder.. Ik denk dat de 2 rechts niet meer komen, en dat er links iets zal gebeuren...heb daar nl wel buikpijnen. ook zei hij tegen moeders toen ik me aankleden was, dat het goedkomt, maar dat ik geduldig moet zijn en blijven.. zondag mag ik weer, strax wordt ik gebeld op uitslag bloed.
Jeetje bengel dat is ook wat zijn ze weg. Gelukkig ben je rustig en heb je toch hoop voor de andere kant, ik hoop dat daar een mooi ei groeit en goed doorgroeit! Duim voor je!
jeetje bengel niet normaal al die uitersten! ik duim voor zondag, dus echt wordt echt om de twee dagen in de gaten gehouden! Ik vind het wel een hele goed strakke controle!
ben ook echt wel blij met controle gyn zei ook: meisje heb geduld komt echt allemaal goed...dat maakt me zo rustig denk ik...voel me goed ga vanaaf lekker met collega uit eten heb er zin in!
@conny, als eerste van harte gefeliciteerd.. kon het eerder niet opbrengen om te reageren. @lot hoe was je fm? @ bengel, meissie het zit je niet mee he? jemig. je hebt gelijk dat ik ( en jij ook) positief moet(en) blijven. het komt vast wel goed. beter een heeeeeeeeeeeeeeeel laat ei dan helemaal geen ei toch? @lisa, succes met spuiten, wat een luxe dat je de lucrin mag zetten met een prikpen... heb ik niet hoor. @all, heb goede afleiding, en weet ook ergens in mn achterhoofd dat het zeker wel goed komt, zeker na wat onze lieve bengel zei over pco-ers.. ook las ik laatst in de story (van januari ergens) een stukje over een meisje die 2 kindjes heeft, en die zijn allebei per ongeluk gekomen, heeft ook pco... het kan dus wel.. daar houd ik me vanaf nu heel goed aan vast. er kan tot 3 jaar voor staan voordat het eens raak kan zijn!
goed zo patje..that s the spirit. van mijn gyn ook begrepen dat iemand binnenkort promoveer op stress tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen, en dat de stress dus niet positief is...(logisch toch?) ik heb trouwens net voor vertrek naar restaurant gespoten. zag dat er nog een klikje van gisteren 'over' was, dus te weinig gespoten gisteren, dat zegt denk ik wel wat over het oestrogeen dat weer iets gedaald was... hmmmm shit man...ach ja..we gaan maar door.....en door en door en door........................................................................*komt goed* xx en trusten
Patje ik had 2 mooie eitjes en de gyn sluit niet uit dat er misschien een derde aan de andere kant zat maar die kon hij niet goed zien. We gaan er voor en krijg maandag pregnyl, voor mijn gevoel heb ik nu met 2 eitjes een kans meer dus we wachten af! Goed patje dat je er toch de hoop in houd is hoe moeilijk het ook is de beste instelling denk ik succes! Bengel dat is wel balen dat je te weinig had gespoten dus je oestrogeen was gedaald en nu moet je morgen terug? Nou goed spuiten en hopelijk ziet het er morgen weer beter uit!
Gefeliciteerd Conny, geniet er maar lekker van! All@ Ik zal vandaag (waarschijnlijk) voor het laatst hier op het forum zijn ivm mijn vakantie naar Thailand. Ik vertrek pas over twee weken, maar moet nog veel doen aan voorbereidingen enzo, vandaar. Op 3 april kom ik weer aan op NL bodem, dus dan ben ik weer online! Tot die tijd, veel succes allemaal en ik wil jullie allemaal rose gekleurd zien als ik terug ben! Succes! Liefs Nikkie
heb er nu 3 van 10,5...weer bloed geprikt hormoonwaarde gezakt, dus nu toch op de 75++ uitgekomen...a.s. vrijdag prik ik dus al een maand!
ppfff bengel we zitten dus nog steeds in (ongeveer) het zelfde schuitje! jemig.... wat een ellende allemaal. maar het komt goed! morgen moet ik weer... ga nu ook al richting een maand. nikkie, fijne vakantie alvast meid!
Hallo meiden, Vanaf morgen doe ik weer met jullie mee, dan is mijn uitgangsecho voor iui 3, en mag ik (als het goed is) weer aan de gonal-f...
Nikkie heel veel succes met de voorbereidingen en veel plezier in thailand! bengel het gaat dus nog niet echt opwaarts met de eitjes vervelend hoor, hoop dat de 75 het goed doet succes! Patje succes morgen hopelijk ziet het er goed uit! SRB heel veel succes voor de 3de iui! Ik krijg morgen pregnyl!
hallo allemaal hoe gaat het hier met iedereen? heb sinds gister een beetje last van mijn buik.... pijn kan ik niet echt noemen het is meer vervelend dus ik hoop dat die eierstokken van mij erg hun best hebben gedaan! maar dat hoor ik dinsdag jullie ook allemaal weer veel succes!
succes patje...klote he..zo'n lange maand, eb nu ook beetje bloed, tja zei gyn, er kan wat slijmvlies afgestoten worden, maar hij is nog heel dik bij je hoor, dus maakt niks. voor jou is het ook niet leuk zo..1e maand spuiten en dan meteen zo...hmm..ik duim laat wel weten he. xx de rest: succes, ga nu werken doei
Spuitjunkies Bengel: PCO eerst gonal, nu puregon, 1e IUI, ronde 18 in MMM SRB: 2e keer gonal en pregnyl, 1e keer progestan (balletjes), 2e iui, ronde 9 in de mmm Makkie: PCO, eerste ronde Gonal, 3 eitjes, nu op de wachtbank, ronde 9 in de mmm, in totaal 18 maanden bezig eerste wondertje Anna: 1e icsi poging... lucrin en gonal f ronde 30 conny19: 1 poging IVF, lucrin, gronal, pregnyl en nu progestan en in de wachtbank Caruli: 1xivf lucrin,gonalf,pregnyl,progestan, cryopogingenrogestan,progynova, nu afwachten start 2e ivf poging nu ronde 41 Patje20CO, 1e ronde spuiten met lucrin en menopur. na ei komt er nog 5 dagen pregnyl. 4e iui, ronde 16 in mmm Linda: 3e poging 1e IUI met puregon&pregnyl hopelijk in april Lot23: PCO, 4e ronde spuiten met puregon&pregnyl, maand 19. Niekje: 1e poging met menopur ivm PCO bijna twee jaar bezig voor eerste wondertje Nikkie80: 1e ronde Menopur spuiten. Ook weer Pregnyl spuiten. Martje83: 1e poging Menopur miskraam, 2de poging Menopur en Pregnyl spuiten, 3,5 jaar bezig voor 1e wondertje Ginny: 1e IVF: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - geen bevruchting 1e ICSI: decapeptyl, gonal-f, pregnyl, progestan - 1 emmy 2e ICSI: decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - 2 emmy's 3e ICSI; decapeptyl, menopur, pregnyl, progestan - ? Agenda Lot23: 27 febr. FM Patje20: 27 febr. FM Bengel: 27 febFM: inmiddels opgehoogd duimen dat er geen overstimulatie is Caruli: 28 febr. evaluatiegesprek over start 2e ivf Martje83: 4 maart FM daarna 5e IUI Ginny: 6 maart 1e FM - 3e ICSI conny19: 26 maart evaluatiegesprek ivf NOD lijst SRB: NOD 29 februari conny:NOD 29 februari SRB: NOD 29 februari Makkie: NOD rond 1 maart Niekje: NOD rond 07 maart Patje20: NOD rond 15 maart Caruli: NOD 21 maart Bengel: NOD: rond .... Lot23: NOD:....... Heb zaterdag FM gehad links helemaal niks en rechts 2 eitjes van 14 en 15 mm. Morgen weer een FM daarna 5e IUI en als deze laatste 2 IUI's niet pakken gaan we beginnen met IVF.
Succes martje! Hoop dat je eitjes mooi doorgroeien. Ik ben na de eerste ronde gonal spuiten zonet ongi geworden. (heeft nog niet doorgezet, maar begin is er ) Woensdag weer beginnen met spuiten...
he verdorie makkie..dat hadden we niet afgesproken... hmm goede moed houden en doorzetten he knuf knuf bengel
nou het is tot nu toe bij die ene roze veeg gebleven.... heel gek. Wil niet hoop krijgen, wil duidelijkheid! Misschien is mijn ongi wel anders nu door de gonal... weet het anders ook niet. Ik voel me niet als nogmaal dat ik ongesteld ben/wordt....