weet het ff niet meer

Discussion in 'Borstvoeding' started by steffie1980, Nov 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hey,
    Ik ben gister weer bij de arts geweest voor Xyno, hij heeft wsl toch reflux en heeft nu zantac gekregen. Vannacht sliep hij waarempel goed dus ben al blij dat het een nacht geholpen heeft.

Maar hij zei ook dat xyno niet goed groeide. Ik had zoiets van het zal allemaal wel dit riedeltje heb ik bij de andere drie ook al eens gehoord, maar onzeker als ik dan thuis ben heb ik toch de groeicurve eens ingevuld.
    Hij ligt kwa lengte en groei netjes op de onderste lijn, was ook niet echt lang en zwaar bij de geboorte dus kwa lichaamslengte volgt hij mooi op.
    Maar kwa gewicht zit hij zelfs onder de -3 lijn :confused:
    Het gaat wel omhoog langzamer dan de lengte maak me nu dus echt zorgen. Hij zat al tussen de -1 en -2 lijn en is veel afgevallen de eerste week, maar omdat hij steeds wel iets bijkwam maakte ik me weinig zorgen.

De arst is helemaal voor bv en had me een blad meegegeven voor bv op te krikken en ja die dingen heb ik allemaal allang gedaan. (gaat zo al vanaf de geboorte) Alleen op deze week bijvoeden lijkt hij iets bekomen te zijn kwa zijn gewicht, maar nog steeds niet voldoende en hij heeft vreselijke krampjes van de hypo allergeen voeding. (ook al krijgt hij maar 30cc als hij er echt om vraagt gister heeft hij bijv helemaal geen fv gehad)

Weet het echt even niet meer. Lk komt om de vier dagen. Het aanleggen gaat erg goed en ook zuigt hij mooi. Snap het gewoon niet. Zou het te maken hebben met het huilen door de reflux? Door mijn stress (ook nog een gebroken been erbij sinds woensdag)

2. Premama

Premama Actief lid

Jul 19, 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beste Steffie,