Jeetje 15 maart.. dat duurt nog langer dan bij ons (7 weken en dat vond ik al lang) toen, Wherona! Sterkte met wachten.. "gelukkig" wel eerder naar de uroloog! Tja, je gewicht kan wel een rol spelen bij bijvoorbeeld PCO, maar jouw cyclus lijkt de laatste tijd behoorlijk regelmatig, Wherona, dus dat lijkt me niet. Detecteer je een eisprong met ovu-test en/of tempen (sorry, heb ik vast al ooit gevraagd)?
geef niet ik onthoud ook niet alles ik doe ovutesten en de afgelopen rondes is die inderdaad altijd op dezelfde dag. De huisarts vertelde me ook al dat kans op verklevingen vrijwel nihl zou zijn omdat is een regelmatige cyclus inmiddels heb. Mijn vriend zei al over de wachttijd dat het oneerlijk is je moet al 12 maanden wachten en dan verwacht je snel aan de beurt te zijn nee dan moet je nog twee maanden wachten zegt ie hij vind het allemaal nergens op slaan en vind dat dit niet serieus genomen wordt dat het hele proces echt slopend begint te worden. Ik zelf sta der iets nichterder tegenover heb zoiets van tsja tis niet anders we zullen moeten wachten op de 15e en in de tussentijd blijven we proberen en hopen dat het niet nodig zal zijn.
Misschien dat jullie raad weten ik heb al vanaf mijn vorige nod (26-12) tot nu toe onwijs last van mijn borsten. Ze zijn voller en erg gespannen, de tepels zijn niet gevoelig alleen deromheen, als je der op drukt, ligt of met springen. Ik heb een zelfborstonderzoek gedaan en voel geen onevenheden of bultjes. Ben gewoon ongi geweest hoor. Ik snap der dus helemaal niets van, ik dacht gaat vanzelf wel over maar het duurt nu al een tijdje. En tjsa als je gaat googlen dan krijg je gelijk 20 hits over zwanger zijn, nou neem niet aan dat ik zwanger ben gezien ik gewoon ongi ben geweest.
Weet je nog dat ik dat ook een ronde gehad heb? het begon bij mij 1 weekje voor me NOD en is toen de cyclus erna ook gebleven.. ook ik was gewoon ongi! Ik weet niet hoe zoiets ineens kan komen, maar had indd precies hetzelfde Heel vervelend! Bij mij was het na me 2e NOD over pas!
Dat heb ik ook maar bij mij al 3 maand. Mijn cyclus is sinds 3 maand ook erg van slag af en zwanger ben ik niet want heb een zwangerschapstest toen gedaan. Ik denk dan het komt van zelf dus zal ook wel weer weg gaan. Ben vandaag niet na de ha geweest hij heeft vakantie dus volgende week proberen om een afspraak te maken Ach 15 maart is het zo, we zitten nu al weer op 7 januari. En misschien is het wel helemaal niet nodig en ben je straks wel spontaan zwanger.
daarom voor je het weet zitten we al in maart betreft die borsten tsja vind het gewoon irritant en ben dan altijd bang voor kanker ofzo dus daarom ben ik daar best voorzichtig mee. Hopen dat het dan maar snel verdwijnt dan en niet meer zo raar blijft doen.
ik heb flinke buikpijn zeg! voel alles--> bukken, iets optillen(krat bier net), als ik zit en snel op sta, als ik zit en iets draai naar links/rechts en als ik ook maar beetje moet plassen enzv. Het word nu echt vervelend.... en het kan eink van niks zijn want zit pas op 3dpo! Zal wel door die capsules van homeopaat komen!
@Wherona, toch wel raar hoor, van je borsten, hormonen kunnen rare dingen doen, maar waarom je er dan juist nu last van krijgt? Als het na volgende NOD niet weg is, misschien toch eens naar de HA?
ja lichaam zit echt vreemd in elkaar snap der helemaal niets meer van heb dit ook nog nooit eerder gehad en waarom het nu dan na 12 maanden gebeurt vind ik erg vaag. Ik hoop dat het niet zo lang nog duurt tot aan mijn nod dat is (effe rekenen) 27 januari pas mag hopen dat het over is na mijn ei. Maar inderdaad als het te lang blijft doorgaan dan maak ik wel een afspraak bij de ha.
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, is 2011 niet zo goed begonnen als dat ik gehoopt had... mijn ongi is vandaag weer begonnen:x. Dit betekend ronde 18, of te wel; officieel 1 1/2 jaar bezig met onze kinderwens. Dit had ik van te voren nooit gedacht, maar ja, je ziet maar weer dat een zwangerschap niet 'te plannen' is. Ik heb vandaag mijn baaldag, want dat sta ik mij de 1e dag van de ongi altijd toe, daarna probeer ik weer met frisse moed positief te blijven, ook al valt dat niet altijd mee..
heh bah wat jammer meid van je ongi alweer 1,5 jaar bezig het is niet eerlijk. Vind dat je zeker wel een baaldag mag hebben is ook goed om het te verwerken. Sterkte meid
Help... wat ik vanmorgen mee heb gemaakt, ik weet nog steeds niet wat ik er precies van moet denken. Ik ben doorgelekt vanacht en nog niet zo'n heel klein beetje ook niet... mijn beide benen zaten aan de binnenkant tot aan mijn knieen vol met 'opgedroogd bloed' en in bed lag een vuurrode plas bloed ten grootte van een komkommer, wat nu weer?? Ik ben gisteren ongesteld geworden, iets eerder dan normaal en ben vandaag de hele dag onwijs slap/bibberig geweest. Zelf denk ik aan ijzer tekort of zo, misschien bloedarmoede, maar wat denken jullie? Zou dit ook kunnen betekenen dat ik een miskraam gehad heb? Ik durf er bijna niet aan te denken, maar toch... wat denken jullie? Ik heb normaal gezien tijdens de menstruatie ook veel bloedverlies, maar zo erg heb ik het nog nooit gehad..
Oh Mieps dat is eng! Heb je een zw-test in huis.. anders wellicht toch doen? Als het een miskraam was, is er misschien nog iets te zien?
Heej meiden, kom net terug van de gyn: we hebben de fertility verpleegkundige gehad met onze afspraak. Aan ons (nou ja vooral me vriend, want het meeste wist ik al wel door het forum) is uitgelegd hoe het lichaam daarbinnen werkt, wat er onderzocht gaat worden, hoe het ziekenhuis werkt en wat de mogelijke stappen gaan zijn... Veel informatie op ons af gekomen! Ik heb net bloed laten prikken voor mijn waardes NA me ei, en de 3e tot 5e dag van de nieuwe cyclus moet ik weer bloed laten prikken voor de waardes VOOR me ei. Vriendlief moet zaadjes inleveren minstens 1week voor onze volgende afspraak. En verder is er nog niet zo heel veel gedaan eink Onze volgende afspraak zal wel bij de GYN zijn --> 10feb. dus precies een maand later. Ik heb even snel zitten tellen dan zit ik alweer op dag 24 van de volgende cyclus..! Dan krijgen we alle uitslagen en weer gesprek en vragen + behandelplan indien nodig. We hebben een vrouwelijke gyn, maar zullen haar niet veel zien want de fertility verpleegkundige zal ons het meeste helpen (echo's enzo) zo dat was het voor nu wel... we weten nog niet veel boeiends, maar alles is in gang gezet! 10feb word wel errrrrug spannend dus! Naar mijn kaartjes is verder niet gekeken, die muts snapte er ook niks van volgens mij, ze bekeek me kaartje en zei daarna dat we zouden gaan prikken voor waardes VOOR me ei Ik zeg tegen haar: VOOR ik zit toch echt NA me ei hoor Verders vraagje: we hebben net voor vriend naar het werk ging gesekst nog even (hihi al 3 dagen niet meer gedaan en hij wilde echt heeeel graag) maar jeetje al toen die mini stukje naar binnen ging voelde ik me baarmoeder! het deed zoveel zeer dat hij maar klein stukje mocht blijven doen.... Ik heb dit wel ns met me ei gehad als we precies bij de posi ovutest seks hadden zeg maar, maar daarna?? wat zou dat nu weer kunnen zijn? Heb er nu nog gevoelige baarmoeder/onderbuik van
ow jeetje mieps dat klinkt inderdaad heel erg eng, kan toch niet normaal zijn? misschien effe je ha bellen misschien dat ze kunnen kijken wat der aan de hand is? Ow meid hoop niet dat het een miskraam is maar een hele hevige ongi. Sterkte!
Ik ben net terug van de ha, en op dit moment kunnen ze het natuurlijk niet meer nakijken, maar de kans zit erin dat het een miskraam is geweest. Zelf ben ik er vrij nuchter onder, als dat idd zo is geweest, dan blijkt dus wel dat ik wel zwanger kan worden. Nu nog hopen dat het de volgende keer wel blijft plakken. Afgelopen maandag kon mijn man toch nog naar het zh voor de echo (of er spataders zitten) en daar krijgt hij vrijdag de uitslag van. Als we die hebben moet ik de ha bellen en dan regelt hij een doorverwijzing voor de gyn voor mij. (tenminste als de uitslag van mijn man goed is, anders moeten we eerst verder met hem) Ik denk zelf dat die uitslag wel goed is, want degene die de echo maaktte merkte zelf al op; 'waarom hebben ze je eigenlijk doorverwezen?' dan lijkt mij dat er weinig te zien was, anders zou ze dat niet zeggen, toch? Het is nu dus ff wachten tot vrijdag.
Verdrietig Mieps! Wat raar dat de echoscopist dat zei.. of raar dat hij is doorverwezen.. nou ja, raar in elk geval. Maar hopelijk een goede uitslag vrijdag!
Mieps dat is echt naar maar wat goed en sterk van je dat je der zo nuchter onder bent. Vreemd he dat je man dan is doorverwezen nou ja morgen maar af wachten op de uitslag. @jessie hoe is het met jou? ik heel braaf geen ovutesten gekocht (had ik mezelf beloofd) ik had er toch nog twee over van de vorige ronde en dacht die gebruik ik dan op dag 17 en 18 want dag 18 is meestal posi de laatste rondes. Dus ik gister braaf de ovu test gedaan, mislukt ach geen paniek morgen weer doen en dat hebben we dus vandaag ook gedaan gelukt maar keihard negatief ikke huh hoe ken dat nu? wat vreemd kijk ik in mijn schriftje zit ik al op dag 19 vandaag hahahaha dus ei is al geweest hmmmm heb der niets van gemerkt hahahaha vond het wel erg hilarisch vanochtend . Kortom we hebben deze ronde te weining geklust hahaha in ieder geval zit ik nu dus op het wachtbankje tenzij mijn ei verlaat is wat natuurlijk zou kunnen maar dat verwacht ik niet, gezien de laatse maanden de ovutest op dag 18 kei posi waren. Het is weer een kwestie van afwachten he meer kunnen we niet doen.
Het is hier alweer een tijdje wat rustiger merk ik, hoe gaat het met iedereen?? Wij zijn weer een stapje verder. De laatste testuitslag van mijn man zijn prima in orde, dus nu is er officieel niets aan de hand bij mijn man . Ik heb zelf een doorverwijzing gekregen voor de gyn op 3 feb. Dus dan ga ik zelf in de mmm. Ik ben benieuwd wat er allemaal op me af zal komen. Hopelijk is onze babywens ook weer een stapje dichterbij!
hey meiden, ik kom hier wat bekende namen tegen (bezig bijtje, jessie, wherona).....vandaag is voor mij de moeilijkste dag tot nu toe in het hele zwanger worden proces: zie banner.......tranen genoeg vergoten en nu maar wat aan het ''van me afschrijven''........ sterkte meiden!!!!