@Wherona; ik hoop voor je dat de test géén omo wit is!! Wie weet... zou mooi zijn toch?! @Jonie2 Probeer inderdaad wat leuke dingen te doen deze komende 2 weken, dan vliegt de tijd voorbij. Wij zijn druk bezig voor de komende carnaval, dat zorgt ervoor dat ik niet te veel nadenk over een evt. zwangerschap. Ondertussen heb ik alweer een 3e pendel die zegt dat het deze keer raak is; ik hoop het zo!! Anders gaan we naar ronde 20 en dat klinkt meteen zo veel.. Ik zal voor ons allemaal duimen!
GEFELICITEERD!!!! ECHT WOW, SUPER!! Geniet ervan hè! Ooo wat ben ik blij voor je!! Geweldig nieuws! Ik heb al de hele dag een soort spierpijn onderin mijn buik. Geen idee wat dat kan zijn.. de eisprong heb ik 2 dagen geleden gehad (ook met echo duidelijk) dus dat kan het niet zijn.. Ik hoop wel dat dit nog wegtrekt want prettig is anders..
Gelukkig niet meer, gisteren bijna de hele dag gevoeld. Het zat vooral aan de rechtse kant waar inderdaad mijn eisprong zou zijn geweest, maar we zien wel. Vandaag heb ik nergens last van gehad.
hopelijk was het gewoon een hele dikke vette ei die is gesprongen en dat je daarom er last van had, nu weer afwachten spannend
@Wherona! Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd!!! Vind het echt heel cool voor je, dat geeft ons allemaal hoop Ben niet eens jaloers! (al wil het natuurlijk ook graag zo). Wel apart dat je van veel mensen hoort dat ze net naar de gyn gaan etc en dan vlak van te voren zwanger zijn... jij bevestigd voor ons maar weer dat het toch kan. Ik had stiekem al wel een vermoeden na je posi ovu test en hoge temp, maar ja, een lijf doet gekke dingen. Zlef heb ik een beetje een gekke maand, mijn temp is erg laag in mijn LF en schommelt ook nog al. Denk misschien geen goede eisprong ofzo. Ook mijn borsten zijn veel minder gevoelig dan normaal. Wel jammer, want hoopte beetje op deze ronde. De zwemmers hebben weer iets meer tijd gehad om bij te komen en volgende ronde ben ik toevallig een weekend weg, precies rond de tijd van mijn ei Echt balen, zit zelfs te denken of ik niet toch een "date" met manlief tussendoor kan regelen (zit niet ver)... Ronde daarna nl weinig kans ivm operatie van mannetje. Maar goed, ik ben officieel nog niet uit de race. Wherona, geniet er maar lekker van en feliciteer je vriend dat zijn niet zo briljante zwemmers dit toch maar mooi voor elkaar hebben gekregen!
ja dat wachten is nooit leuk zelfs als je zw bent moet je wachten, wachten op je 1e echo het hele proces is wachten en geduld hebben zeg! pfffff wel spannend weer jij op de wachtbank ik duim voor je
Allereerst Wherona GEFELICITEERD!!!! SUPER dit bewijst idd voor ons dat het kan. Hier vandaag na het ziekenhuis geweest. We dacht alleen voor een intake gesprek maar er is gelijk een echo gemaakt. Dit omdat ik vorige week mijn ongi had en er nu net vanaf ben. Nu mag ik zondag en dinsdag weer heen voor een echo en man lief mag in de week van 7 maart zijn aandeel inleveren. Ook gaf ze aan dat ik waarschijnlijk een kijkoperatie krijg maar dit wou ze nog bespreken met de andere artsen. Die operatie is dan om te kijken over een ook verklevings zijn. Dus we wachten maar weer af en zien we wat we te horen krijgen. Wens iedereen nog een fijne avond
Dank je Wherona. Nog 7 dagen dus we tellen af! We gaan zodadelijk een weekendje weg, dus dat versnelt het aftellen hoop ik. Wat afleiding is goed voor me. Weet je al wanneer je de 1e echo krijgt? Bij 8 weken toch of niet? Spannend!
eerste echo is 22 maart (pas) de meeste vk doen nu pas de echo tussen de 10-12 weken, dan kunnen ze meteen het hartje horen enzo, dus zal nog effe moeten wachten.
Ik ben weer thuis! Het was een gezellig weekend, maar helaas ligt manlief wel met buikgriep op bed.. Niet zo'n geweldig einde dus. Ik had vanmorgen wel wat schrik, want er zat (sorry voor de details) bruine prut bij het plassen. Ik hoop zo ontzettend dat het niet doorzet, want dat zou betekenen dat ik (weer) ongesteld word... oooh, ik hoop echt dat het deze keer raak is. Het zou theoretisch niet anders kunnen, na het checken van de eisprong met de echo's hebben we het precies op het juiste moment gedaan en de zwemmers van mijn man zijn hartstikke goed, dus zou het toch eindelijk eens moeten lukken... ik hoop het zo, maar ben echt bang dat het weer niet zo is... ik wil niet naar ronde 20.. duimen jullie met mij mee??
he mieps, ik duim voor je hoor! Het is pas echt over als je echt (rood) ongesteld bent! weten jullie nu al waar het aan ligt bij jullie dan? was jullie timing verkeerd?
Zoals het er nu naar uitziet heb ik een hele vroege eisprong. ongeveer 10 dagen na 1e dag ongesteld. Wie weet... misschien was onze timing inderdaad wel verkeerd. 15 maart heb ik weer een afspraak bij de gyn, dan zouden we bespreken wat de volgende stap zou zijn. Ondertussen is het al rozig van kleur... ik baal zo ontzettend!!:x Weet zeker dat het morgen vuurrood is... grrrrrr bah, waarom nu weer, ik had echt goede hoop ook naar aanleiding van de 3 pendels, maar ja; maart is nog niet voorbij, misschien zijn ze bedoeld voor eind maart... Echt klote...:x
Jawel... vuurrood is de kleur van vandaag...:x Ik baal verschrikkelijk, had echt hoop dat het deze ronde raak zou kunnen zijn. Ik bedoel; precies op het juiste moment geklust (zelfs nog extra 'voor het geval dat') en nog steeds is het ons niet gegund . Ik word hier zo moedeloos van... ronde 20 alweer; dat klinkt zo lang. Ondertussen schieten de zwangerschappen rondom mij als paddestoelen uit de grond met natuurlijk de mooiste verhalen dat het 'meteen raak was', nou dan kan ik mijn schoen wel opvreten om niets te zeggen. Begrijp me niet verkeerd; ik gun het iedereen en ben niet jaloers, maar wil nu zelf wel eens degene zijn die zo'n mooi verhaal kan vertellen (alleen dan dat het iets langer geduurd heeft) 3 vriendinnen zijn ondertussen ook bevallen en 2 zijn er nog zwanger, dus dan zie je het ook nog eens van dichtbij. Ik heb even een baaldag vandaag. Bah.
Mieps wat vreselijk klote weer enne ik begrijp je zeker niet verkeerd hoor tis gewoon niet leuk en je raakt er ook moedeloos van. Je weet dat alles goed is heb nu heel gericht geklust en nog mag het niet baten *zucht* vindt het echt super klote voor je. En helemaal frustrerend als er veel zwangere om je heen zijn dat maakt het alleen maar moeilijker. Lekker effe flink balen vandaag en dan weer met volle goede moed verder meid en dan hopen dat het eind maart wel zo mag zijn, en 15 maart een nieuwe afspraak ben benieuwd wat daar uit komt. Hele dikke knuf