De stap naar de dokter is gezet

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wherona, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLmoontjuhNL

30 dec 2010
    30
    0
    0
    Erica, Drenthe
    Hey hey,

Wij zijn vandaag na het ziekenhuis geweest voor uitslag.
    Alles was goed zowel de bloedonderzoek van mij als de zaadonderzoek van me vriend.
    De zaadonderzoek van me vriend was zelfs uitstekend :D
    Alleen ik moet aanstaande woensdag voor een baarmoederonderzoek.
    Ze gaan dan een contrastvloeistof bij mij na binnenspuiten om te kijken of ik ook verklevings heb en om alles door te spoelen.
    De volgende dag moet ik terug komen en gaan ze weer een röngen maken en hoor ik of er inderdaad verklevings zijn.
    Er zou eerst ook sprake zijn van een kijkoperatie maar dat is gelukkig niet zo. Dit zou dan de zelfde operatie zijn als ik ook met mijn bbz heb gehad alleen gaan ze dan alleen maar kijken.
    Ook kregen we te horen dat we een jaar zo moeten proberen en als we dan nog niet zwanger zijn gaan ze weer allelei onderzoeken doen maar daar gingen ze niet vanuit.
    Dus we gaan op na woensdag en dan hopen dat ze niks vinden.

2. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Goed nieuws mieps! Wel grappig ik had ook rond dezelfde tijd mijn ei (za-ma ong)en had nu ook voor het eerst rond dag 2-3 na ei soort menstruatie kampen. Dacht meteen hetzelfde als jij mieps! Maar eigenlijk denk ik dat je het nog niet zo vroeg kunt voelen, dus durf niets te hopen. Ik heb rond 25 nod, dus kan je laten weren of t een teken was!

3. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @NLMoontjuhNL: mooi dat het er tot nu toe goed uitziet! Laten we hopen dat alle uitslagen zo goed blijven! Wij zitten in hetzelfde schuitje wat de onderzoeken betreft, en tot nu toe is bij ons ook alles oke, dus we blijven positief! Wie weet zijn we binnnekort samen zwanger!! (en natuurlijk samen met alle andere dames die hier gezellig kletsen! Ik gun het ons allemaal!!)

@Vasca; Ik hoop zo dat de vermoedens goed zijn! Ik voel me deze maand super relax, ook 'borrelt' het de hele tijd onderin mijn buik, kleine plofjes, (kan het niet zo goed uitleggen) dus wie weet...!:p

4. NLmoontjuhNL

30 dec 2010
    30
    0
    0
    Erica, Drenthe
    @ Mieps: Precies we blijven positief. Ja en wie weet zijn we samen zwanger!! en natuurlijk met de andere dames die hier kletsen. ik gun het ook iedereen

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wordt dus weer een spannende week, hoop ook dat jullie deze ronde in blijde verwachting mogen zijn ben wel erg nieuwsgierig.

Morgen hebben we de echo! spannneeennnnddddd :p vind het echt doodeng hoor hihi.

6. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    ja, een spannende week!

Wherona: veel succes morgen! Het wordt vast een hele bijzondere ervaring!

7. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @Wherona; suc6!!!:)

8. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @ Wherona; hoe was de 1e echo gegaan??

Hier gaat alles nog zijn gangetje, geen extra 'opvallende dingen' maar van de andere kant; andere maanden denk ik altijd van alles te voelen en dan blijkt het niet raak te zijn, misschien nu dan maar wel?! Ik wacht rustig af op het wachtbankje!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meiden

de echo was echt super wat een ontlading dan zeg! Hartje klopte erg goed en ukkie is nu 2cm hihi klein hoor. Ben nu 9 weken dus 1 week terug gezet. Maandag hebben we de intake en dan horen we wel hoe het verder verloopt.

Ik duim voor jullie meiden jullie maken het wel spannend :D

10. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Ik heb vandaag een lichte bloeding gehad, ik hoop zo dat het niet doorzet, maar vrees het ergste...:x

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

neeeeeeee hopelijk innestelling? hoe is het vandaag?

12. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Jawel hoor, het is weer zover, het is weer 'feest'... maar niet heus;)... Ben weer ongesteld geworden vandaag. Deze keer heb ik er toch echt wel wat tranen om gelaten, had echt de hoop dat het nu toch eindelijk raak zou zijn, maar helaas pindakaas..:x

De brief voor de kijkoperatie lag ook al in de bus, eerst een intakegesprek en begin mei de kijkoperatie.

Ach; dan gaan we deze keer maar voor een kerstkindje, wie weet hebben we deze ronde meer geluk.

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    flink balen weer :( ik gooi wat geluk je kant op en hopen dat het helpt.

14. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    @ Wherona; ja...ja... wacht ff... JA gevangen! Dank je!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

;) :d

Deel Deze Pagina