is inderdaad wel het beste wat je kunt doen laat het allemaal maar gebeuren en sta der niet teveel bij stil (probeer ik mezelf ook aan te praten) denk dat je daar ook wel wat rustiger bij voelt. En fijn dat je vriend ook wat rustiger der op is geworden. Als je wat kwijt wilt meid dan kun je hier altijd terecht.
nou hier zal het derom spannen nog 6 dagen te gaan tot nod, voel helemaal niets van kwaaltjes dit keer dus wel lekker maar ook wel weer vreemd we zullen het zien wat het gaat worden of nieuwe afspraak met ha voor doorverwijzing gyn of een afspraak met de vk hahahaha hoop natuurlijk het laatste maar verwacht der helemaal niets van. Hoe is het met de rest van de meiden?
inmiddels weet ik nu dus wel zeker dat ik weer ongi ga worden, heb inmiddels de welbekende ongi hoofdpijn. Pfff helaas dan toch verder in de MMM. tis stillekes hiero? niemand wat te melden
helaas gisteravond ongi geworden, morgen maar met de ha bellen voor een nieuwe afspraak en dan zien we wel weer verder. Fijne 2e kerstdag allemaal
heej lieve Wheroon, natuurlijk wil ik hier wel komen mee spieken! wat klote voor je dat je weer ongi bent geworden, ik ben er eidnelijk vanaf..... ronde 13 (even voor de andere meiden die me niet kennen, wij gaan 10januari naar de gyn! voor bloed+zaad onderzoeken. ik ken wheroon al vanaf dat we beide begonnen aan dit hele zwanger worden gebeuren.... lieve schat dat ze is!!)
Ik ben weer terug van vakantie!! 2 Dagen later dan gepland.. maar dat mocht de pret niet drukken, 1e kerstdag onverwachts doorgebracht in Dublin.. Vanochtend weer naar de gyn geweest.. het was weer eens druk.. dus uiteindelijk afspraak bij andere arts gehad dan gepland, dan waren we het snelst aan de beurt.. Er was nog geen teken dat er een eisprong was geweest. Links zat wel een follikel van 11mm, dus nu vrijdag terug voor een nieuwe echo. Als follikel dan is gegroeid mogen we proberen 'm te benutten maar als ie niet gegroeid is, krijg ik Provera mee. En dan volgende ronde dubbele dosis Clomid. Deze gyn was bang op overstimulatie bij spuiten (had de vorige gyn als optie genoemd).. dus liever eerst hogere dosis Clomid proberen! Eline en Bezigbijtje, WELKOM!! @Wherona, balen van de ongi!
@Jessie80; welkom thuis!, wel balen dat je in Dublin hebt moeten overnachten, maar hopelijk was NY zeker de moeite waard! Suc6 vrijdag! @Wherona; balen van je ongi... nu maar hopen dat de huisarts je doorstuurt naar de gyn. @bezigbijtje; welkom hier!! Ik zit nu in mijn vruchtbare periode. Had gisteren een ovulatietest gedaan met 2 vette strepen . We hadden de dag ervoor al geklust en deze dagen ook, dus hopelijk blijft er deze keer een klein wondertje plakken. Zou een mooi begin zijn voor 2011! Succes allemaal!
Mieps, dat zou zeker een goed begin van 2011 zijn!! New York was erg de moeite waard. Ground zero is erg indrukwekkend om te zien.. had ik niet verwacht.. Times Square is ook erg bijzonder. Verder nog Vrijheidsbeeld, Ellis Island, Empire State Building, Central Park, en naar een musical (West Side Story) geweest op Broadway.. super allemaal!
hey jessie leuk he NY groot allemaal he ik vond het ook echt super hoor om daar te zijn geweest. Ben je nog in de Statue of Liberty geweest? Ikke niet mocht je moest toen een speciale pas hebben die je toen dagen van te voren had moeten aanvragen. Wij hadden toen helemaal mazzel want de 1e dag in NY was het feest want de Yankees waren kampioen wel geinig om mee te maken. Lekker geshopt Hopelijk heb je snel duidelijkheid over je eitje Mieps ook veel klus plezier dan zou inderdaad een heel mooi begin zijn van het nieuwe jaar. BBtje heey lieverd leuk (naja leuk) dat je hier ook mee komt spieken mijn allerliefste dinnetje fijn dat die klote ongi eindelijk over is duurde dit keer indd wel erg lang zeg maar ja je vermoedde al iets he. Hier vandaag geen last van de ongi alleen weer strontverkouden dankzij mijn vriend hahaha maar ja gaat ook wel weer over. Vriend gaat straks effe bellen met de ha voor een afspraak en dan zien we wel weer verder.
Ik heb net ff een domper gehad, sorry, moet het even kwijt, dus hier lijkt me wel een goede plaats om mijn hart te luchten.. Vriendin 5 heeft tijdens de kerst aangekondigd zwanger te zijn van nr 2... ik verwachtte het al, maar toch; dit is weer een vriendin die zwanger is van de 2e terwijl ons 1 klein wondertje nog niet 'gegund' lijkt te zijn... :x oh, wat baal ik hier toch weer van!! Niet het feit dat ze zwanger is; ik ben echt kei blij voor hun, maar omdat wij al zolang bezig zijn zonder succes. Dat is normaal al jammer, maar als al 5(!) vriendinnen zwanger blijken te zijn (waarvan 3 van hun 2e kind) en ik nog steeds niet, dan voel je dat wel....
Ja snap ik, ik heb dit jaar HEEL VEEL leeftijdgenootjes of zelfs nog jongere meiden om me heen gehad die zwanger waren/bevallen zijn en dan denk ik ook NOUHOUU!! en wij dan Maar helaas er valt niks van te zeggen.... we kunnen alleen maar wachten!
Hallo Allemaal, Ik vind het zo fijn om ook jullie verhalen en soms frustraties te lezen. Dacht dat het alleen aan mij lag. En Mieps ik kan me helemaal voorstellen dat je ervan baalt dat je vriendinnen zwanger zijn of weer zwanger zijn terwijl het bij jullie niet opschiet. We kunnen elkaar de hand schudden, ik heb dit gevoel ook. Ik ben ontzettend blij dat ze zwanger zijn maar voor ons blijft het t.n.t. elke maand weer een teleurstelling. Hier wacht ik nog op de brief van het ziekenhuis zodat we een intake gesprek gaan krijgen. Heb voor de kerst contact gehad met hun en de dokter moest nog naar de aanvraag van de huisarts kijken. maar de secretaresse zei wel dat het waarschijnlijk ivf of inseminatie zal gaan worden. aan de ene kant denk ik.........wie ben jij om dat zo al te vertellen maar aan de andere kant was het een soort van bevestiging maar ik wil het natuurlijk van de arts zelf horen. Dus het enige wat wij kunnen doen is afwachten. Gelukkig is mijn partner er ook heel gerust op. Eerst had hij zoiets van moeten we dit allemaal wel doen. Hij wilt graag normaal zwanger worden, maar hij vertelde nu dat hij er voor 200% voor wilt gaan. Daar was ik zo blij om!! Voor hem is het ook niet makkelijk om te horen dat je zaad niet van top kwaliteit is. Ik ga nog even lekker tv kijken. Tot snel en ik lees mee met alle reacties
Lieverd! Mijn ongi is eindelijk weg, vandaag NOG een mini plekje bruinzig in inlegkruisje maar nu niks meer verder... pff NEGEN HELE DAGEN GEWOON heel verschil met normaal maar 4 1/2 dag! hier mega hoofdpijn en zooooo moe! Balen van je verkoudheid ook zeg, fijn als je elkaar zo aanteekt hihi.... mijn vrienf heeft super spul gekocht laatst weet ff niet hoe t heet mag je ook maar 7 dagen gebruiken maar werkte super en al een datum bekend?
Mieps ik begrijp je gevoel volkomen iedereen om je heen wordt maar zwanger en jij en ik en de rest hierzo maar niet het is gewoon oneerlijk dat het allemaal zo moet gaan. De grote vraag luidt dan ook bij ons wanneer mogen wij het goede nieuws rond vertellen. Heel frustrerend dat je dat antwoord niet weet. Eline bij ons vertelde de ha ook meteen dat ze over zullen gaan op inseminatie, ik ga der vanuit dat de gyn zelf ook nog wel een zaadtest bij vriendlief wilt gaan uitvoeren om te kijken of er verbetering in zit. Bezigbijtje fijn meid dat ongi nu eindelijk voorbij is @ll lijkt der hier op dat mijn ongi aan het einde zit zit pas op dag 4 dus dat is wel heel erg snel gister nauwelijks iets van bloedverlies gehad en vandaag alleen nog maar wat oud bloed. Weet natuurlijk niet wat de rest van de dag gaat doen maar lijkt der op dat het einde alweer nadert. Lekker hoor zo een korte ongi maar ook wel weer vreemd normaal oud bloed pas op dag 6/7 maar goed ik klaag niet des te eerder kunnen we weer van elkaar gaan genieten . We waren gisteren helemaal vergeten om te bellen met de ha we hadden het te druk met verf spullen kopen enzo en daarna met luieren dat we pas in de avond zeiden oeps vergeten. Maar vriend heeft beloofd dat hij het vandaag zal doen. Dan horen we wel wanneer we mogen/kunnen komen. Jippie moet mijn rijbewijs vernieuwen krijg ik eindelijk ook zo een mooi klein pasje, vond het zonde van mijn geld om het eerder te doen maar nu moet ie in april worden vervangen kan ik het nu ook doen en wel zo makkelijk aangezien in vrij ben heb ik der alle tijd voor. Verkoudheid is gelukkig bijna over Kaloba werkt!
hihi, JA ik wil ook zo'n klein pasje maar ik moet nog een jaar of....4? geloof ik BALUHN! ben benieuwd wanneer jullie mogen meid ennuh.... jij hebt mijn normale korte ongi deze ronde gekregen
hahaha ja we hebben geruild alhoewel ik ook nooit 9 dagen der last van heb. Hihi wil ik wel vaker hoor heb der geen problemen mee
nee hahaha... het waren er 8 want vandaag is dag 9 zag ik net8) hier flinke keelpijn met slikken, dus net strepsels gehaald hopelijk mag het helpen! Pfff......
Hallo Dames Ik heb een vraag: Ik gebruik ovulatie testen om mijn eisprong te spotten. Nu had ik 24 december een knallende positieve ovulatie test in mijn handen. Nu heb ik vanaf vandaag al bruine afscheiding en soms wat rozig/bruin slijm bij het afvegen na de toiletgang. Normaal gesproken heb ik dat max. 4 dagen voor mijn NOD en dat bruine verlies wordt steeds erger en dan begint de menstruatie. Maar ik heb het nu al..... Herkent iemand dit?
Het kan natuurlijk een innestelingsbloeding zijn maar ik wil je geen valse hoop geven.. want eigenlijk is 4dpo ook best vroeg daarvoor. Afwachten, meer kan je niet doen denk ik.. sorry!