De stap naar de dokter is gezet

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wherona, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ja mijn eerste gedachte is ook een innesteling maar daar is het inderdaad wel erg vroeg voor. Anders zou ik het niet weten wat het anders zou kunnen wezen.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Wherona, al gebeld met de huisarts? Afspraak gemaakt?

Hier morgen weer echo.. ik weet nog niet waar ik op hoop. Ik denk op een ei dat erg hard gegroeid is zodat we dit weekend kunnen proberen het te benutten :) Dan weer 2 weekjes op het wachtbankje.. en hopelijk niet door naar de volgende ronde (= hogere dosering Clomid)..

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ja we mogen dinsdag ochtend langs komen, ik ga der vanuit dat ie ons dan doorstuurt. Spannend morgen hoop dat je het eitje kan benutten en dat het ook goed benut wordt ;)

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wil iedereen een heel mooi gezond maar vooral een vruchtbaar nieuwjaar wensen en dat al onze wensen maar uit mogen komen.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

mag ik aansluiten

ik heb op 1e kerstdag mijn 2e mk gehad ... en we zijn al weer in ronde 17 aangekomen
    we hebben al een zoon tim daar hebben we 26 rondes over gedaan maar zonder medische molen ... nu echter moeten we toch naar de gyn .. ik ben woensdag bij de dokter geweest en omdat het zo lang duurt en het niet lukt wil hij toch e.e.a na laten kijken ..
    zie er zo tegen op .. we hadden zoooo gehoopt dat het niet nodig zou zijn
    en dan ineens toch ....
    ik ga straks de brief ophalen van de ha en dan maandag maar eens bellen naar het ziekenhuis om de eerste afspraak te maken
    of zal ik nu eens bellen .. pff wordt er helemaal zenuwachtig van

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    toch maar gebeld

we staan in de computer
    we moeten een vragenlijst invullen terug sturen en dan bellen ze voor een afspraak !
    spannend hoor

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

dat was bij mij indd ook zooo:)
    en nu gaa ik dus 10jan naar de gyn..... ben benieuwd!

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

heey meid tuurlijk mag je je hier aansluiten, wat een naar bericht en dat op 1e kerstdag over je 1e heb je der ook al zo lang over gedaan jeetje meid. Goed dat je hebt gebeld nu maar hopen dat ze je snel zullen helpen zodat jullie daaraan kunnen werken. Wij hiero allemaal hoopte dat de hele medische molen niet nodig zou zijn maar helaas :( het is niet anders maar leuk is het zeker niet. Je kan hier in ieder geval je frustraties kwijt en het allemaal lekker van je af schrijven.

9. NLmoontjuhNL

30 dec 2010
    30
    0
    0
    Erica, Drenthe
    #169 NLmoontjuhNL, 31 dec 2010
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
    Hallo Meiden,

hier iemand die al vanaf dec 2008 probeerd zwanger te worden.
    heb in juni 2009 een bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) gehad.
    alles is behouden gelukkig.
    Nu hebben me vriend en ik besloten om in januari een afspraak te maken bij de ha.
    Ik ben blij dat ik van andere meiden kan lezen wat ik kan verwachten.

ps: Ik wens iedereen een goed 2011!!!

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom Emma en Moontjuh!

Emma, wat enorm verdrietig een mk, en dan ook nog op 1e kerstdag. Sterkte!

Hier gelukkig goed nieuws vandaag. Eitje (of eigenlijk follikel) was gegroeid en er zit dus een eisprong aan te komen. Maandag een semen analyse (was nog niet gedaan) en soort van in vitro samenlevingstest. Weer spannend dus.. maar we willen wel graag weten of ik de hormonen niet voor niets slik. Als het bij MrJessie ook niet goed zit, horen we dat liever nu.. Maar daar gaan we niet vanuit!

Ik wens iedereen een gezond, liefdevol, gelukkig en vruchtbaar 2011!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    welkom moontjuh wat naar dat je dat hebt moeten meemaken, gelukkig dat alles nog wel in orde is. Spannend he om een afspraak te maken.

Jessie nu maar hopen dat het een kanjer van een ei is en 1 kanjer van een zaadje ;)

Voor iedereen de beste wensen voor 2011

12. Eline1983

Eline1983 Lid

19 dec 2010
    28
    0
    0
    #172 Eline1983, 2 jan 2011
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
    Hallo allemaal,

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Hier gaat alles wel goed. Helaas blijf ik last houden (wel wat minder als 4 dagen geleden, maar meer als wat ik anders in mijn cyclus heb) van licht roze slijm met zo nu en dan hele kleine licht bruine stolsels en heel iets bruinig slijm.
    Ik heb het alleen bij het afvegen na toiletgang.
    Het is verder niet vervelend maar ik hoop niet dat ik dit nog een week blijf houden tot aan mijn NOD.
    Mijn NOD zou ongeveer op 8 januari zijn.

Zou je een innesteling zo lang kunnen blijven merken?
    Ik ga ervan uit dat ik gewoon ongesteld moet worden. Volgende week gaan we voor het eerst voor een intake naar de gyn. Vind het wel spannend.

Groetjes

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

heb geen idee of het zolang kan blijven bloeden met een innesteling het klinkt wel erg vreemd maar ja je weet maar nooit nog een paar dagen wachten meid en dan weet je het antwoord. Inderdaad erg spannend voor de eerste keer naar de gyn. Wij moeten dinsdag weer naar de ha en hopelijk zal hij ons nu ook doorsturen.

14. Eline1983

Eline1983 Lid

19 dec 2010
    28
    0
    0
    @ Wherona, heel veel succes dinsdag bij de huisarts. Vond het zelf wel heel spannend en was ook wat emotioneel omdat we deze stap moesten gaan zetten. Maar nu ben ik er blij mee dat we het gedaan hebben.

Vandaag is de afscheiding wel minder geworden. In het inlegkruisje komt verder niks. En het is nu wat roze van kleur zonder stolseltjes.
    Ik vind het wel wat spannend maar ik ga er toch vanuit dat ik voor zaterdag ongesteld ga worden. Ik hoop het natuurlijk niet maar dan dek ik mezelf wat in, hahah!!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Spannend, Eline, afwachten is inderdaad het beste! Maar ik hoop natuurlijk voor jullie dat je dit weekend een mooie test in handen krijgt.

@Wherona, spannend dinsdag, gewoon vragen om een doorverwijzing hoor.. een jaar is een jaar.

@all, hier beetje zenuwen voor morgen. We hopen natuurlijk dat met MrJessie alles goed is, maar ja, je weet het niet totdat het getest is!

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Altijd spannend indd!
    maar volgens mij krijg je het morgen nog niet meteen te horen toch/hoor?!

wij gaan 10januari...:)

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jawel, we moeten 10.10 inleveren en dan hebben we om 10.40 een afspraak bij de gyn. Krijgen we meteen de uitslag. Het zaad moet toch snel getest worden, dus ze plannen het ook bij het lab in (zit bij het centrum) en zo kan je meteen de uitslag krijgen. Bij de gyn wordt er dan ook nog wat slijm bij mij afgenomen en samen met sperma van MrJessie bekeken onder de microscoop.

@Bijtje, voor jullie ook veel succes!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Goed man zo snel al!
    volgens mij is dat bij ons niet....

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    kwam effe kijken of jessie al nieuws had, hoop dat het allemaal goed nieuws is.

En inderdaad we zullen zeker om een verwijzing gaan vragen vroeg net aan mijn vriend wat willen we en hij zei meteen laat het der maar naast lopen en laat de ha ons maar doorsturen en dan zien we wel weer verder maar iig wel doorverwijzen.

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    bb hebben jullie de 10e nou meteen een zaadtest en bloedtest? of eerst een intake met de gyn?

Deel Deze Pagina