7 april B-afspraak... wat te verwachten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Flippo123, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik zit al vanaf november 2009 in de MMM, heb van december 2009-juli2010 Clomid gebruikt (50mg zonder resultaat, 100mg cyclus 40 dagen, 150mg cyclus 28 en 23 dagen) 7 juni 2010 heb ik een IUI gehad ivm slecht zaad van mijn mannetje (VCM 3, 0 ,10) Deze IUI is mislukt en 17 juli 2011 ben ik onverwachts op de operatie tafel beland voor een cyste in mijn rechter eierstok die gedraaid was en de bloed toe en afvoer heeft afgesloten naar mn eierstok (eierstok is gelukkig bespaard gebleven)
    Hierna zijn we over gestapt naar een ander ziekenhuis.
    Hier hebben we oktober 2010 een afpsraak gehad, opnieuw een sementest gehad en een COLA screening voor mij... uitkomst: VCM66 en uit de cola is niets gekomen... conclussie: 6 maanden zelf proberen.
    Zo gezegt zo gedaan...
    Ivm langere cyslussen en relatief korte LF (30-33 dagen) progesteron blijven prikken.
    Laatste cyclus echter 37 dagen en een LF van 7 dagen. (normaal tussen de 9 en 11 dagen)

7 april mogen we dus terug komen op de poli...
    Hier ben ik heeeel erg benieuwd naar naar wat de volgende stappen zullen zijn... ik ben zoooo bang weer naar huis gestuurd te worden, dat er weer niets gedaan wordt!
    Maar wat denken jullie dat ik kan verwachten?

2. Flippo123

3. Flippo123

Echt helemaal niemand die een idee heeft wat ik kan verwachten?

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik kan je natuurlijk niet zeggen wat ze gaan doen, want ik heb dit zo niet meegemaakt. Maar bij mij had Clomid geen nut, dus ik ben gaan spuiten. Toen kreeg ik wel een kortere lf, dus ben ik Utrogestanbollen (de welbekende Uruzganbollen;)) gaan gebruiken. Inmiddels heb ik de juiste dosis gevonden en heb ik al 2x een cyclus van 28 dagen met dus een lf van netjes 14 dagen gehad. Hopelijk kun je nu eindelijk weer 'echt' aan de slag. Laat je in ieder geval niet zo maar weg sturen meid. Je hebt niet voor niets Clomid gehad!!
    Succes!
    Liefs ;)Eevie

5. Flippo123

Thnx meis voor je reactie...
    Ik snap dat je niet kunt vertellen wat ze gaan zeggen.... maar ik ben benieuwd naar ervaringen zeg maar...

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Sorry ook geen ervaring. Wij zijn direct moeten beginnen met isci

Deel Deze Pagina