de stap naar de ha..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liesje88, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ach zolang vl in ieder geval de eerste keer maar mee gaat.. dat vind ik toch wat fijner, zodat hij de persoon die mn doos bekijkt ook leert kennen:p
    maar ja eerst maar afwachten tot ie thuis is

2. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Fijn dat er lotgenoten zijn. Ik zie er al een stuk minder tegenop. Jeetje vogelmeisje, jullie hebben ook al veel meegemaakt zo te lezen. Super dat je nu zwanger bent hoor!
    Jeetje 7 maanden tempen liesje. Is dat niet om gek van te worden? Ik gebruik liever ovulatietesten. Heb een dag of 15 getempt maar dat ging alle kanten op

3. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Denk aan je vanavond liesje88

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    nee werd niet gek van t tempen (ook omdat ik er dus niet mn wekker voor zet:p, maar gewoon temp zodra ik wakker ben).. ik vind ovulatietesten juist stressvol..
    en met tempen heb je duidelijkheid of je ei wel echt gesprongen is:)

dank je:) hoop echt dat vl met me eens is

5. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Hmm, misschien ga ik het dan toch maar weer eens doen. Maar dan ook zonder wekker!!

6. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik werd ook gek van de onzekerheid; is alles nou goed of niet? Dus ook vorige week naar de huisarts geweest en doorverwijzing gekregen voor 't ziekenhuis, nu afwachten tot ik daar terecht kan. Geen idee hoe lang dat kan gaan duren..

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    waarom werd jij doorverwezen dan? of moet je daar de testen doen?

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Met vl gepraat en hebben er voor besloten om nog geen verdere stappen te ondernemen en om t allemaal even zn beloop te laten.
    Ik stop met tempen en ga ook voorlopig hier op de site minder tot niet aanwezig zijn. We nemen even n behoorlijk stap terug al zullen we wel blijven proberen zwanger te raken, alleen even zonder alle rompslomp.

9. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Oké meid! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie! Sta je er zelf ook helemaal achter?

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja na t gesprek met vl denk ik dat t miss beter is om even alle stress rondom t zwanger worden los te laten.
    En weer te genieten van ons twee en de ontspanning vooral omdat ik zelf nogal liep/loop te stressen.
    We blijven proberen voor n wondertje en dit kan alleen maar goed zijn voor de relatie en dan kunnen we nog altijd de stap wagen:)
    Vl heeft ook niet gezegd dat hij de stap nooit wil wagen maar t ook weer even zonder de druk wil proberen. Omdat je die toch onbewust voelt..

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Liesje: als je de onderzoeken doet wil nog niet zeggen dat je gelijk een traject in gaat. Wij laten het voor onze gemoedsrust onderzoeken, niet zozeer om nu niet natuurlijk zwanger te worden.

Hopelijk vind je de rust en is jullie het snel gegund om zwanger te zijn. Succes!

12. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Dat verwacht ik ook niet mart:) maar we willen gewoon even afstand nemen van t zwanger "moeten" worden.. vooral ik voel t nogal eens als n druk. Die er natuurlijk alleen in gedachten is. Maar dat gevoel wil ik weer kwijt zien te raken en proberen er net zo ontspannen in te staan als t eerste half jaar. Want na mn vmk ben ik alleen maar elke maand meer gaan stressen.

Deel Deze Pagina