Ik wens jullie allemaal veel succes! Ik ben na een jaar proberen ook naar de HA geweest. Die heeft niks onderzocht maar heeft ons direct doorverwezen naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis allerlei onderzoeken gehad zoals inwendig onderzoek, zaadonderzoek, samenlevingstest, een hsg, etc. Uitslag: bij mij alles perfect. Vriend slecht zaad. Daarna gestart met IUI. 4x in natuurlijke cyclus en 4x met hormoonstimulatie. Laatste IUI geslaagd en nu alweer bijna 19 weken zwanger.
Ik heb gebeld. We hebben volgende week vrijdag een lange afspraak bij de ha. Kennismakingsgesprek en ik ga pas naar huis met verwijzing
Hey allemaal, Allemaal heel veel succes!!! Zoo irritant en frustrerend is het als je graag wil maar het niet lukt... Ik lees ook graag mee, heb zelf half juli een afspraak gehad bij de h.a. ivm zeer onregelmatige menstruatie... Mei 2011 gestopt met de pil en we zijn nu zo'n jaar ongeveer bezig voor n kindje.. helaas t.n.t. niet zwanger. Voordat ik aan de pil begon had ik altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen... Nu soms 6 tot 10 week ertussen zitten... Heb doorverwijzing gekregen van h.a. heb verder bij haar geen onderzoek gehad. 9 september is de afspraak met de gyn... Spannend!!
Hoi allemaal, Ik lees ook mee. Ik zit in hetzelfde schuitje. Wij hebben nu ruim een jaar geprobeerd. Ik was al jaren van de pil af. De h.a. Heeft de eerste onderzoekjes in gang gezet. Bij mij kwam daar niets uit maar m.l. Net onder de maat dus moet nog een keer. Vind het zo spannend allemaal! Ik wens iedereen veel sterkte en succes!
Hallo allemaal, Ik lees ook maar even mee, ben net nieuw hier en kon me hier wel in vinden! Wij zijn nu ook iets langer als een jaar bezig (ben dan ook nog wel jong) 20 jaar* ik heb een onregelmatige cyclus. In januari heb ik een miskraam gehad. Het was gestopt met groeien met 6 weken. Maar tot op heden nog niet weer zwanger geraakt. Ben vorige week naar de HA geweest en die heeft me een door verwijzing gedaan naar de Gyn. Wacht nu nog op een oproep van de Gyn. Vind het allemaal super spannend!! Wil iedereen ook veel succes en sterkte wensen, en laten we hopen dat we allemaal niet zo heel lang meer hoeven te wachten op een klein wondertje
lieve dames allemaal heel veel succes bij de gyn,ik heb t traject gyn al gehad voor vragen mag je altijd pb
Ik vind het ook leuk om hier mee te lezen. Hebben net 2 afspraken in zkh achter de rug. Helaas ben ik te zwaar, dus moest eerst afvallen voordat ze iets gaan doen. Nu 4 weken later ben ik al 6 kg kwijt, dus manlief mag nu een potje inleveren ben benieuwd..
Volgende week vrijdag intake bij de fertiliteitsarts. Spannend, maar toch zie ik er ook naar uit. Duidelijkheid !
Succes allemaal, dames! Ik volg jullie.. Ben er zelf nog niet aan toe om de stap naar het ziekenhuis te zetten. Afgelopen maand gestart met acupunctuur en mijn cyclus is behoorlijk ontregeld. Kijken of ik het geduld kan opbrengen om af te wachten. Smnee, wat erg om te lezen dat je een miskraam hebt gehad.. sterkte..!!
Spannend! Ik heb 29okt. pas een afspraak bij de fertiliteitsarts helaas! Pas 1,5 maand nadat PCOS geconstateerd is. Ben toch eens benieuwd wat ze er allemaal gaan doen. Heb de vorige keer bij de gyneacoloog bloed moeten laten prikken, uitstrijkje laten maken, inwendige echo gehad. Dus neem aan dat ik dat allemaal nu niet meer hoef laten doen. Mijn vriend moet dan nu ook mee dus die zal wel een aantal testen krijgen denk ik. Moet je maar laten weten hoe het gegaan is! Hoop da je nu meer duidelijkheid krijgt!
Intakegesprek ging goed, inwendig onderzoek gehad, bloed geprikt en potje gevuld 25-10 uitslagen en eventueel plan bespreken...