Hey meiden even een genant vraagje misschien dat 1 van jullie t ook wel eens hebben meegemaakt, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik af en toe pijn bij het sexse nooit eerder gehad! herkennen jullie dit?
misschien verandering van hormoonhuishouding die het minder vochtig maakt dan normaal? zou kunnen verklaren en anders misschien te krampachtig, probeer wat glijmiddel ofzo (uiteraard zonder zaaddodend spul hihi)
ja ik heb geen idee joh voor mn gevoel doe ik t niet anders als normaal, tis vooral als tie hard of diep stoot ja t klinkt een beetje genant maar tis zo.
Meid,, ik heb precies het zelfde probleem Echt vervelend.. heb dan vaak meteen geen zin meer wat doen jullie daar aan meiden? iemand advies? KUssssss lindy
is meestal bij mij rond vruchtbare periode, denk dat het komt omdat je baarmoerdermond zachter en misschien dus ook gevoeliger wordt? Gewoon aan je mannetje zeggen dat ie rustig aan doet of zelf het heft in handen nemen en dus zelf bepalen hoe hard/zacht..... Sterkte
Ben je wel opgewoden (vochtig) genoeg? Pijn bij seks komt in 90% van de gevallen door te weinig vochtigheid.
ander standje, minder diep, of idd bovenop zitten dan heb je het zelf in de hand ik heb er altijd last van maar dat is dan als het wat dieper gaat en met bepaalde standjes en bij ons weten we de oorzaak nu gelukkig maar proberen er altijd op een andere manier toch nog van te genieten succes
Ik heb dat ook vaak gehad, het voelde alsof hij tegen mn baarmoeder aan kwam...maar had het alleen rond mn eisprong dus dan is het wel voor een goed doel! Gewoon wat rustiger aan doen en andere posities scheelt een heleboel. Succes meid!
ja ik zeg het ook wel gewoon tegen mn vriend als t pijn doet maar ik schrok er een beetje van want ik had t natuurlijk nog nooit gehad
ik heb dus de laatste weken dat ik niet meer vochtig wordt, we doen echt genoeg aan voorspel maar t gaat gewoon niet. zou t komen doordat mijn hormoonhuishouding niet goed is of omdat ik me teveel zorgen maak over dat ik niet vochtig genoeg wordt...? ik denk helaas het laatste
@alice Ik heb het ook rond m'n eisprong en meiden het heeft niets met vochtigheid in mijn geval te maken want ben gewoon kletsnat! Ik denk dat je baarmoeder dan idd gevoeliger is/ligt en idd alsof ie er tegenaan zit te stoten. Welk standje is beter om te doen rond deze periode? Een standje als Doggie Style is echt geen succes....ja als ik constant zeg: Schatje doen je rustig aan, maar dat is ook niet zo bevordelijk. Liefs Mirre