pijn bij sex

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tamara1984, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    Hey meiden even een genant vraagje misschien dat 1 van jullie t ook wel eens hebben meegemaakt, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik af en toe pijn bij het sexse :confused: nooit eerder gehad! herkennen jullie dit?

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah herken het wel hoor.. heb ik ook weleens haha

3. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ow gelukkig haha ik dacht al vondt t echt al raar! :(

4. Niet meer actief

misschien verandering van hormoonhuishouding die het minder vochtig maakt dan normaal? zou kunnen verklaren en anders misschien te krampachtig, probeer wat glijmiddel ofzo (uiteraard zonder zaaddodend spul hihi)

5. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ja ik heb geen idee joh voor mn gevoel doe ik t niet anders als normaal, tis vooral als tie hard of diep stoot ja t klinkt een beetje genant :oops: maar tis zo.

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah daar heb ik af en toe ook weleens last van..

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meid,, ik heb precies het zelfde probleem :(

Echt vervelend.. heb dan vaak meteen geen zin meer :cry:

wat doen jullie daar aan meiden?

iemand advies?

KUssssss lindy

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    is meestal bij mij rond vruchtbare periode, denk dat het komt omdat je baarmoerdermond zachter en misschien dus ook gevoeliger wordt? Gewoon aan je mannetje zeggen dat ie rustig aan doet of zelf het heft in handen nemen en dus zelf bepalen hoe hard/zacht.....

Sterkte ;)

9. Niet meer actief

Ben je wel opgewoden (vochtig) genoeg? Pijn bij seks komt in 90% van de gevallen door te weinig vochtigheid.

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    je kan het gewoon eens met glijmiddel proberen.... heb er goede ervaringen mee

11. Niet meer actief

ander standje, minder diep, of idd bovenop zitten dan heb je het zelf in de hand
    ik heb er altijd last van maar dat is dan als het wat dieper gaat
    en met bepaalde standjes
    en bij ons weten we de oorzaak nu gelukkig
    maar proberen er altijd op een andere manier toch nog van te genieten ;) ;) ;)
    succes

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb dat ook vaak gehad, het voelde alsof hij tegen mn baarmoeder aan kwam...maar had het alleen rond mn eisprong dus dan is het wel voor een goed doel! Gewoon wat rustiger aan doen en andere posities scheelt een heleboel.
    Succes meid!

13. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ja ik zeg het ook wel gewoon tegen mn vriend als t pijn doet maar ik schrok er een beetje van want ik had t natuurlijk nog nooit gehad :(

14. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik heb er ook vaker last van moet ik zeggen.

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb dus de laatste weken dat ik niet meer vochtig wordt, we doen echt genoeg aan voorspel maar t gaat gewoon niet. zou t komen doordat mijn hormoonhuishouding niet goed is of omdat ik me teveel zorgen maak over dat ik niet vochtig genoeg wordt...? ik denk helaas het laatste :(

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @alice
    Ik heb het ook rond m'n eisprong en meiden het heeft niets met vochtigheid in mijn geval te maken want ben gewoon kletsnat! :oops:
    ;) Ik denk dat je baarmoeder dan idd gevoeliger is/ligt en idd alsof ie er tegenaan zit te stoten.
    Welk standje is beter om te doen rond deze periode?
    Een standje als Doggie Style is echt geen succes....ja als ik constant zeg: Schatje doen je rustig aan, maar dat is ook niet zo bevordelijk.

Liefs Mirre

17. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ik heb het alleen rond de tijd van de ei sprong.
    stekend en trekkend gevoel in mijn onderbuik.

Deel Deze Pagina