de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ja, eigenlijk vanaf vandaag. Vanaf de dag dat t doorbreekt. Ik heb nooit eerst oud bloed of zo vooraf, bij mij is het gelijk een rode tsunami haha.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dan kan het moeilijk vanaf vandaag, maar ik weet dat morgen starten ook goed is hoor.
    Ga je een programma gebruiken?

3. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik heb pen en papier om het bij te houden. Hoeft ook maar 1x

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow dat valt dan wel mee. Je kunt precies zien wanneer eisprong is en hoe lang fase tussen eisprong en menstruatie. Misschien is die wel tekort.

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zit eens terug te kijken in mijn apps (was tel kwijt) ronde 28 alweer. Pfffff :(

6. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Balen Petra maar idd raak je er helaas aan gewend alvast gefeliciteerd metje dochter leuk haar verjaardag vieren

7. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Haha dat is wel super cool dat ze er niks van merkt haha

8. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Het legt ook zeker druk op je relatie wij hebben daar de 1e keer ook wel last van gehad en sex leven haha nu is het gelukkig weer goed me man heeft alleen allergie voor het verplichte moeten maar ja zonder ei hoeft dat niet haha heeft wel heel lang geduurd voordat het weer goed was hoop dat het zo blijft bij zwangerschap van Kiki mocht het op den duur niet na haar overlijden 1x toen was ik zwanger van Stijn toen 9 maanden niet durfde niet na de bevalling libido van 0 haha is pas weer nornaal geworden na stoppen met de pil dat was in januari Stijn word nov 2 hoop niet dat clomid ofzo weer zo een werking heeft maar ja we wachten af 😊

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

#189 mamalap, 16 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2014
    Afspraken gyn:
    Mofantje 17-10: FM
    Miffy 17-10: fm
    Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Cyclaam 23-10: uitslag semen analyse
    Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Petra 5-11: 2e afspraak gyn
    Deedeebowtie iui datum onbekend

Verwachte nod:
    Miffy onbekend
    Petra ??
    Deedeebowtie ??
    Cyclaam 26-10

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mofantje succes morgen hopelijk heeft de clomid al zijn werk gedaan en is er al wat te zien bij de follikel meting!

11. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Mofantje succes morgen! Ik mag morgen ook weer voor de meting. Spannend!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha Miffy ik had eerst 17e dat was foutje moest 19e zijn. Maar is toch 17e?
    Jij dan ook heeeeel veel succes morgen.

13. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Hey meiden, mag ik hier ook aansluiten? Zie dat er veel (herkenbaars) wordt geschreven. Schrijf niet super veel hoor trouwens. Ben 32 en heb al een zoontje van bijna 3. Bijna anderhalf jr wens voor een tweede. Sinds vorige mnd (weer) bij de gyn. Heb hsg gehad en krijg echo's om eisprong ij de gaten te houden, met name voor tijd tussen eispr en menstr. Heb getempt sinds mei en soms is fase maar dag of 6/7. Maar heb ze ook van 9. Gyn is daar verder nog niet mee bezig geweest.

Hopelijk gauw hier positieve berichten!

Oh ja. We moeten trouwens erg lang wachten voor we alle resultaten gaan bespreken en kijken wat er verder zou kunnnen. Pas begin nov weer. Krijgen dan bijv ook pas uitslag van semenonderz. Kan mijn man vooral echt niet tegen, om zo lang te wachten. Gaat dat altijd zo, redelijk lang wachten voor je weer verder kunt?

14. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Haha @mamalap nee het was 19 en is 17. Sorry voor de verwarring allemaal haha. Welkom @nvbr!
    Wij moesten bij de eerste onderzoeken (bloed en zaad) ongeveer een maand wachten.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@nvbr : welkom in ons nederige groepje ;)
    Zo dat is inderdaad een korte lf! Heb je het wel benoemd? Je hebt al vanalles gehad zo te horen. Maar geen zaad onderzoek tot nu? Ook hier zit er een maand tussen :(
    je leeftijd is in ieder geval zoals vele hier in de groep. Als je op afspraken lijstje wil even de datum doorgeven.

@Miffy : haha geen probleem. Ik heb hem veranderd in vorige bericht met lijstje.

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

En Miffy en Mofantje Hoe was de follikel meting?

17. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Haaihaai!
    Iedereen alvast een fijn weekend toegewenst!

Ja dames, hoe was de meting?

Ik ga morgen bloedprikken... Jeeeeejjjjj... Nou, ik denk ondertussen wel voor de 50e keer of zo.

Vandaag wel een leuk mailtje gehad. Mijn kleine grote meisje wordt maandag op tv gefeliciteerd bij Zappelin :) (jammer dat ze haar naam verkeerd uitspreken, maar daar is niks meer aan te doen)

18. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Hoi Dames,

Wat leuk dat je meisje op tv komt Petra! Ze laten dan toch altijd een foto zien? :)

Vandaag de meting gehad, ik had dit keer mijn moeder meegenomen. Ze vond het zo interessant dat je dat allemaal zo kon zien :)
    Er zat rechts al weer een ei van 20mm en links 1 van 13 en nog 2 hele kleine. Ik moet vanavond nog Puregon prikken en morgenavond Pregnyl zetten. Dan mogen we maandag voor poging 2. Om 10.30 het zaad inleveren en dan om 11.45 de terugplaatsing.
    Dit keer krijg ik ook op vrijdag volgende week een bloedonderzoek. Deze arts wil graag weten hoe mijn progesteron dan is en of mijn eisprong dus is geweest. Daarover kan ik dan maandag weer bellen voor de uitslag.
    Ben heel benieuwd :) ik hoop dat mijn ei van 20 nog even blijft plakken tot maandag en dat die van 13 nog even een flinke groeispurt maakt.
    Ze adviseerde wel om vanavond ook zelf nog te klussen voor extra kans :) ik voel me alleen onwijs ziek, maar ach alles voor een kans toch :D

@Mofantje ik ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan!

Fijn weekend allemaal!

19. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Afspraken gyn:
    Miffy: 20-10: IUI 2
    Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Cyclaam 23-10: uitslag semen analyse
    Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Petra 5-11: 2e afspraak gyn
    Deedeebowtie: IUI datum onbekend

Verwachte nod:

Petra ??
    Deedeebowtie ??
    Cyclaam 26-10
    Miffy ?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Miffy: fijn dat het lekker allemaal weer zo snel gaat! hehe dat wachten wordt je op een gegeven moment wel beu! Nou hopen dat poging 2 gelijk de laatste is :D

@petra: ahh wat leuk! en heeft ze inmiddels het aquarium al ontdekt? whahaha. voor jou ook een fijn weekend. ik moet nog wel werken morgen hoor.

Deel Deze Pagina