de starters

Discussion in 'MMM clubs' started by Miran6, Sep 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    LVtje jullie verhaal blijft toch een wonder hè? Zo gaaf!

Guppy je hebt wel een vette baan inderdaad! Mag ik vragen wat je doet? Hoef je niet te vertellen uiteraard, wees vooral cryptisch ;)

2. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Mmm, cryptisch zeg je... Het heeft te maken met zout water. Elke 3-5 jaar wissel ik van functie, net als mijn collega's. Het is een groot bedrijf en bestaat over de hele wereld. Rara?

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Wij hebben gisteren te horen gekregen dat ze de behandeling van mijn zus gaan stopzetten. Ze is niet meer te redden.

4. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Heel veel sterkte

5. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Oh wat vreselijk... Ben er stil van... Hoeveel tijd geven de artsen je zus nu nog? Veel sterkte gewenst, ga je binnenkort weer even langs? Lijkt me zo moeilijk :(

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Deedee: dikke vette knuffel!! Heel veel sterkte voor jou en je familie in de komende tijd!

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Lvtje, wauw wat een verhaal !! Dat klinkt heel goed !! Gefeliciteerd !!

Guppymaaike, heftig ook zeg. Lastig zeg dat wachten en niks kunnen doen voor je gevoel om het te versnellen. Ik ben nog super nieuw hier in en moet echt leren te 'wachten'.

Maar wat denken jullie ? Deze x was het zeer slecht. Het kan toch niet zo zijn dat ml de volgende x gewoon goed vruchtbaar is ? Er moet toch sprake zijn iig van verminderde vruchtbaarheid ? Mijn gyn zei ik stuur jullie echt niet nog 6 mnd weg. En wil over paar wk een nieuwe analyse van ml. En dan kunnen we kijken welk traject we ingaan. Dus ik hou me daar aan vast ipv nog 3 mnd afwachten en tegen beter weten in klussen. De natuurlijke kans met zo weinig zaadjes was zeer laag. :(

Ik ga proberen veel leuke dingen in te plannen. Hopen dat de tijd vliegt...

Jeetje deedee wat bizar !! Heel veel sterkte voor jou en je familie. :(

8. Fabjee

Fabjee Actief lid

Oct 14, 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Aan het wachten in het Erasmus is erg druk zal wel uitlopen ben benieuwd

9. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Succes Fab!

10. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Wauw da's idd cryptisch! Als ik google op een paar van je steekwoorden kom ik op webpagina's van Heineken (pdf over duurzaamheid), Unilever (pdf over sustainability), Rijksoverheid (pdf Natuurambitie grote wateren 2050 en verder)... Klinkt goed! ;)

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Fabjee: succes!

12. Fabjee

Fabjee Actief lid

Oct 14, 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Pfff wat een gedoe weer was verkeerde afspraak gemaakt alleen prikinstructie uiteindelijk kon ik er toch tussen bij de ivf arts nu alleen geen prik instructie gehad zit nu al half uur bij de apotheek te wachten
    Als ik ongesteld ben bellen voor uitgangs echo en dan hoor ik wanneer ik kan gaan spuiten worden heel wat ritjes Rotterdam

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Ben dan altijd zo blij dat ik op 8 autominuten van het ziekenhuis woon. Als je idd iedere keer op en neer moet rijden pfffff. Nou allemaal voor een goed doel hè?

14. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Nou inderdaad... Ik kan erheen op de fiets! Sjonge Fab! Maar is er dan geen evengeschikt ziekenhuis dat wat dichterbij zit, joh? Jammer dat ze de afspraken voor jou niet wat beter op elkaar af kunnen stemmen :(

15. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    DeeDee het is bijna eng hoe stabiel jouw temp nu al dagen is! ;)

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Wij moeten ook 20 tot 30 minuten rijden naar het ziekenhuis. Het ziekenhuis in onze woonplaats heeft geen fertiliteitsafdeling en dus kunnen we daar niet terecht. Stel dat we door moeten naar icsi, dan moeten we weg uit het streekziekenhuis en naar een academisch ziekenhuis, want hier doen ze geen ivf/icsi.

17. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Echt, waar zijn ze mee bezig in het Erasmus? Ik lees bij Fabjee iets over verkeerde afspraken en ik krijg net een telefoontje voor de uitslag van het bloedonderzoek. Die was goed (wist ik al, heb echt geen chlamydia opgelopen in de afgelopen 2/3 maanden, was er al niet blij mee dat ik twee keer hetzelfde onderzoek moest doen).

Het was een andere arts dan degene die we laatst hebben gezien en ze begon over de COLA screening. Gelijk gevraagd waarom de uitslag zo ontzettend lang duurt, terwijl dat in andere ziekenhuizen 2 weken duurt. Ze testen op 15 hormonen (andere ziekenhuizen op minder) en één van die hormonen wordt maar één keer per maand getest. Oke, kan ik inkomen.

Maar op mijn vraag of de voorlichtingsavond niet vast gepland kon worden: nee, dan moeten alle uitslagen bekend zijn...
    Toen ik aangaf dat dat niet uitmaakt omdat we toch voor ICSI moeten gaan, gaf ze aan dat ik toch eerst zal moeten afvallen en 3 maanden een stabiel gewicht moet hebben. Toen raakte ik van de wijs. De andere arts gaf aan dat dat voor mij (72 kg, een gezond BMI heb ik officieel tot 68,9 kg) niks zou uitmaken.
    En ze zei ook dat PCOS wel degelijk van invloed kan zijn op de behandeling voor en tijdens de zwangerschap. Dat is toch ook anders dan de andere arts zei...
    Vanmiddag neemt ze mijn verhaal mee in het overleg en daarna belt ze terug, dit is te wazig.
    Ik heb 3 april nog een afspraak staan (vanwege het verhaal: de uitslag maakt niet uit voor het traject), maar die zal er waarschijnlijk wel uit gaan.

Hopelijk gaat het vanaf nu wel goed! Ik blijf goede moed houden, maar op dit soort momenten...

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Fabjee wat een gepruts zeg !! Ik zal ook naar het EMC gaan. Maar nu twijfel ik om gewoon naar een fertiliteits zkh te gaan. Ik hoor dat daar kortere wachttijden zijn voor bv zo n screening.

Guppymaaike, WHAAAAT ??? je hebt helemaal geen overgewicht en dan gaan ze dit er in gooien ? Wat is dat nu weer. Ik ga denk ik maar als een gek aan de sport en dieet.. ik weeg 80 kg.. gezond bmi tot 77 kg. Belachelijk vind ik dat ze dit zeggen. Kijk ben je nou 25kg te zwaar ? Oke.. dan snap ik dat het misschien niet zo handig is en dat het beter is om eerst wat af te vallen vanwege een hogere slagingskans. En dan nog.... dat is een hele strijd !! ... wanneer belt ze je terug? Wat knap dat je positief blijft... dat bewonder ik heel erg !!

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Deedeebowtie wat erg voor jou en jouw familie! Zo jong..... zijn geen woorden voor, dikke knuffel.

Ook hier academisch zkh op 10 minuten auto afstand. ben daar ook wel blij mee.

Bo ik hoop dat de volgende analyse beter is voor je!

Fabjee Tjee wat een gepruts. Pfff en zolang wachten. Alsof we niks anders te doen hebben op een dag :(

Guppymaaike wow zoveel te zwaar klinkt dat niet.....:(:(
    inderdaad even second opinie op vragen.

20. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Wat was jullie reden om naar het Erasmus te gaan? En van de anderen? Staat dat ziekenhuis ergens om bekend ofzo? Of ben je Rotterdammer en voelt het Erasmus dan het meest natuurlijk ofzo?

Ik ga hier in Zoetermeer naar het Langeland Ziekenhuis en ben tot nu toe tevreden over de benadering en aanpak van de afdeling gynaecologie. Het is kleinschalig en dat voelt prettig. Bovendien doen ze hier alles, dus we hebben (nog) geen reden om het verderop te zoeken.

Share This Page