de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Heel veel succes miffy, maandag ben ik jarig dus hopelijk brengt het jou geluk! En mezelf ook haha! Ik moet dinsdag weer voor fm. Alle follikels waren gister nog klein maar vandaag dag 9 dus ook een vroege meting, ze weten nog niet of en hoe ik erop reageer vandaar.

2. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    @Mofantje je kunt dan beter idd maar vaker meten. Bij mij was het nu dag 8 en ik had al eentje van 20mm. Dus hier gaat het super snel.
    Ik hoop dat het ons ook geluk gaat brengen hihi. Ik duim voor je!!

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Afspraken gyn:
    Miffy: 20-10: IUI 2
    Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Cyclaam 23-10: uitslag semen analyse
    Deedeebowtie 27-10 iui 1
    Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Petra 5-11: 2e afspraak gyn

Verwachte nod:
    Cyclaam 26-10
    Miffy 3-11
    Deedeebowtie 10-11?
    Petra ??

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Mofantje: nog even spannend dus, wat ik begrijp is het altijd even de vraag of het aanslaat! Ik hoop het zo je wacht al lang genoeg

@Miffy : inderdaad super snel zo'n eitje bij jou. Fijn toch?

@Deedeebowtie : Jippie Schot in de zaak! Wow zelfs nog eerder als ik terug mag. Super! Gelijk iui? Of eerst follikel meting?

6. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Indd mamalap heel hard duimen dat t toch aanslaat. Maar ben bang dat het dinsdag teleurstelling word.
    Vind het nu ook wel moeilijker idee worden dat als ik eenmaal een eisprong heb door clomid dat het zaad ook van mindere kwaliteit is en we dus nog niet veel kans hebben Maarja eerst afwachten of die ei sprong komt en bij welke dosering.

Heel veel succes vandaag Miffy!!

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Mofantje: 21-10: 2e fm
    Deedeebowtie 27-10 iui 1

Verwachte nod:
    Cyclaam 26-10
    Miffy 3-11
    Deedeebowtie 10-11?
    Petra ?

8. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    #208 DeeDeeBowtie, 20 okt 2014
    Laatst bewerkt: 20 okt 2014
    Mamalap nee eerst metingen. Ze gaan die week zeg maar mijn ei zoeken hihi. Ik denk zelf donderdag de 30e of vrijdag de 31e.

Mofantje houdt moed! Idd stapje voor stapje. En tja dat zaad je weet het maar niet. Ik heb een vent met 136 miljoen zaadjes waarvan 40% actief (gyn zegt dat dat ver boven gemiddeld is) en een eisprong volgens het boekje en toch zit ik al in ronde 28 dus het zegt allemaal helemaal niks. Er hoeft er maar 1 de goede kant op te zwemmen...(denk dat die 136 miljoen van mijn man de tomtom kapot hebben ofzo :p)

Miffy succes! Spannend hoor!

9. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Afspraken gyn:
    Deedeebowtie 27-10 metingen

Verwachte nod:
    Cyclaam 26-10
    Miffy 3-11
    Deedeebowtie 14-11
    Petra ??

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mofantje gefeliciteerd met je verjaardag! Jij zou geluk brengen voor Miffy en jezelf! :D

Miffy heel veel succes. We duimen weer voor je.

@Deedeebowtie : ja ik zie het nu in jouw kaartje eisprong rond cd 14 is 30 oktober.

11. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    @Mofantje gefeliciteerd!! Hele fijne dag vandaag. En ik duim voor morgen!
    @DeeDee wat goed dat je de 27e mag gaan! Hopelijk een mooi ei.

Bedankt voor de duimpjes! Heb erg veel buikpijn, neem aan door de eisprong dus het is een goede timing zo.

12. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    @mofantje gefeliciteerd fijne dag vandaag

Nog 2 dagen dan eindelijk de afspraak weten we hopelijk meer begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden heel gek heb het allemaal al eerder meegemaakt en we hebben Stijn zit toch dieper dan ik dacht het we zien wel gaat dus niet meer helemaal op 😊

Maar morgen eerst me tattoo ook leuk en spannend

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Fabjee : haha ik ken het hoor, vind het ook wel spannend! Krijgen wij morgen foto te zien van jouw tatoeage?

@Miffy : alles goed gegaan?

14. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    @mamalap het kan beter 😕
    Ik kopieer even een berichtje uit een ander topic.

Oef, even een domper hier. We zijn vanmorgen voor onze tweede IUI poging gegaan. Tot op heden hebben wij steeds tehoren gekregen dat alles bij ons beiden goed is.
    Vorige poging is ons verteld dat we 2 miljoen goede zaadjes hadden. Een 'goed' aantal. Vandaag blijkt dat het er vorige keer maar 0.5 miljoen waren!!
    Heel vreemd, en nog eens nagekeken maar blijkt echt zo te zijn.
    Vandaag hadden we 1.1 miljoen. Wat nog weinig is. Er werd dus ook vermeld dat ze adviseren om eventueel nog een 3e poging te doen. En daarna om tafel te gaan voor IVF. Het is even slikken voor mij. Omdat het allemaal niet zo blijkt te zijn als je dacht. Maar hopelijk zit er tussen deze 1.1 gewoon een super zaadje 😁 en hoeven we er verder niet meer over na te denken. Ik heb net nog even gebeld naar het zkh om te vragen wat nu ook alweer de uitslag van het eerste onderzoek was van het zaad in maart 2014. Daarover word ik morgen terug gebeld. We zijn benieuwd of dat toen ook 'laag' was of dat het toen idd gewoon goed was. Moest het even kwijt 😊

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

wat? miffy dat meen je niet?
    Dus waarschijnlijk veel slechter dan jullie van uit gingen? ja dan kan ik me voorstellen dat het een domper is. Waarom dan nog een poging doen? kunnen ze dan volgende poging niet gelijk overstappen ivf of icsi? moet je dan naar ander ziekenhuis?

16. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ja helaas is het echt zo... heel vreemd dat het vorige keer niet goed medegedeeld is...
    Omdat het vorige keer 0.5 was en nu 1.1 zit er eem stijgende lijn in. Ze gaf aan dat ze zelf adviseerde om dan nog een 3e ronde te doen want met een miljoen heb je wel kans al is die heel klein. Mijn vriend wil het graag nog een 3e ronde proberen gaf hij aan. Dus ik wil die kans dan ook nog wel nemen. Wel wil ik dan van te voren aangeven dat we dan verder willen met IVF. Misschien dan in december even een stop maand en dan in januari met IVF beginnen. Hopelijk allemaal niet nodig. Maar wel goed om over na te denken. 😦

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh meis. Wat vervelend! Nou moet ik extra hard duimen dat het dus niet nodig is 😘

18. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Dank je wel lieve @mamalap 💓

19. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Zo, daar ben ik weer, na 3 drukke verjaardagdagen...

Jeetje Miffy, dat is balen! Ik blijf duimen voor je!

Hier alles nog rustig. Alleen nu elke ochtend aan het temperaturen. Tot nu toe elke ochtend 36.6. Zou makkelijk moeten zijn om daar straks een eisprong in te vinden. Ik ben benieuwd.... Wordt vervolgd....
    Alvast een fijne avond!

20. cyclaam

cyclaam Actief lid

10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Mofantje gefeliciteerd!
    miffy jeetje wat een verhaal. Spannend! Ik hoop met jullie mee dat het voor de IVF lukt.

Ik heb niet heel veel nieuws.
    vandaag bloed geprikt en we moeten vrijdag heen voor uitslag van semen analyse ipv donderdag.

Deel Deze Pagina