de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Dat hoop ik niet! Ook in loop in het Erasmus en wij krijgen 30 april te horen of ik PCOS heb en hopelijk ook wanneer we EINDELIJK kunnen beginnen met ICSI. In januari wisten we al dat dat ons traject ging worden, maar ze willen alles onderzoeken en je blijft wachten...

Ik hoop dat wij in juli kunnen beginnen (juni zijn we met vakantie).

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, dat weet ik eigenlijk niet. De tijd tikt gewoon voorbij. Ik werk 5 dagen in de week, dus dat geeft veel afleiding. Als ik daarna thuis kom gaan we bezig met het avondeten en daarna lekker tv kijken of sporten. In het weekend doen we de huishoudelijke dingen zoals boodschappen doen, schoonmaken, opruimen, dat soort dingen. En lekker samen weg gaan naar vrienden, naar familie, verjaardagen, samen winkelen, uit eten, dagje uit, lekker uitslapen.

Het wachten is stom, maar ik ben er niet de hele tijd mee bezig en zo kan ik het meer loslaten. En in ons geval is dat door de normale dingen te blijven doen.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Meiden laat even weten
    image.jpg

Ik ga plassen voor mvm

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Mooi hoor Fidel!! :D Hoeveel dagen na NOD zit je nu?

En ik vroeg me nog af... Op hoeveel dpo had je nou je 1e positieve test?

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mlady de eerste positieve test was 10 dpo met middagurine
    Nu zit ik 10 dgn na NOD

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Goed bezig Fidel!! :)

7. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ik heb gister mijn 1e FM gehad was nog niet veel gebeurd veel kleine eitjes nog een week zelfde dosering en dan donderdag weer echo als er dan nog weinig gebeurt ophogen spannend hoop dat Erasmus geen zomerstop heeft idd dan zitten we ook

Gecontroleerd bubbelz wat erg

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Thx, goed om te weten ;)
    Al wat last van zwangerschapskwaaltjes? Of valt het mee?

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou als donderslag bij heldere hemel gister ineens misselijk na mijn broodje haring, toeval dacht ik maar alles wat ik vandaag eet valt niet zo lekker.. En sneller moe, maar verder mag ik nog niet klagen. Wel fijn de kwaaltjes, dat bevesigd toch iets, maar tel de dagen af naar de eerste echo, nog 3 wkn te gaan

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Guppy maaike

Wat een lange tijd zeg !! Hoe komt het dat jullie zo lang moeten wachten ? Ook door het vermoeden dat jij pcos hebt en de daarbij horende onderzoeken ? Bij mij is écht alles al gedaan incl. kijk operatie e.d. en ben goedgekeurd. Een regelmatige cyclus, geen pcos beeld, goede eisprong, geen verstopte eileiders of verklevingen en geen chlamydia anti stoffen. En ml zn zaad is waars te slecht voor natuurlijke slaging.. daar kunnen ze i.p. zeer weinig mee. Mijn gyn zei dat na de evt. doorverwijzing ze ons waarschijnlijk snel gaan behandelen omdat alles al zeer recent is onderzocht en de behandeling die nodig is gewoon duidelijk is. Maar dat is bij jullie ook zo lees ik. Oh ben gelijk onzeker !! Ik ga er vanuit dat ik na mn vakantie kan starten. 4 juni uitslag en evt doorverwijzing EMC. 9 juli vakantie tot 23 juli.. dus begin aug. hoop ik toch wel te starten. Ach .. als dat zo is he .. wacht ik ook vanaf maart tot augustus. Is ook 5 maanden ... :S

Mooie test Fidel !! Top dat je mee doet aan mvm.

11. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Ja, ik denk door het pcos vermoeden. Maar ook zonder is het geduld hebben. Je moet voor je in behandeling gaat verplicht naar een informatie avond die maar eens per maand wordt gegeven. Prik instructie...
    En bij mij is de chlamydia test nog eens over gedaan, ze wilden 'm zelf doen (vlak ervoor ook al in het bronovo laten prikken)...
    Ik heb dan geen kijkoperatie gehad. Ga er van uit dat dat niet nodig is?
    Ik vraag me wel af waarom ze man en vrouw niet tegelijk testen als ze toch beiden moeten onderzoeken? Zou zeker 2 maanden schelen!

met pcos (misschien wel altijd?) mag je bmi niet boven de 25.5 zijn anders ga je in een afvalprogramma van een jaar. 1 vd 3 gynaecologen begon er over. Ik had dus een bmi van 25.8: 900 gram er af en ik zat op 25.5! Ik ga toch geen jaar een programma volgen voor 900 gram? Ik wil me de 30e nog een keer laten wegen : er is nu 2 kg af en dan hoop ik 3-4. Kunnen ze er hopelijk niks meer over zeggen!
    Ik heb het al eens aan de andere dames gevraagd, maar een half jaar wachten is helaas geen uitzondering. ..

succes!

12. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Mijn ervaring met het emc is erg goed maar vooronderzoeken duren erg lang bij mij was in 2010 al diagnose pcos vast gesteld maar emc heeft alles opnieuw onderzocht in aug 1e onderzoek uiteindelijk 6-1 pas alle uitslagen en behandelplan. Ik gebruik nu deze ronde voor het eerste meno pur veel echos maar ook deze moeten allemaal in het emc ze willen alles in eigen beheer houden. Moet zeggen afspraak met ivf arts en prik instructie was super snel op dinsdag gebeld en donderdag kon ik al terecht

Ook mijn man moest opnieuw onderzocht terwijl de uitslagen van ander ziekenhuis bekend waren en super goed

Hou er wel rekening mee dat het ff kan duren om teleurstelling te voorkomen

13. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Gelukkig hebben ze nu alles getest wat er te testen valt in het EMC. Tenminste, ik hoop het! Volgende week de uitslag van de cola screening en daarna zou je toch zeggen dat....

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    He meiden.

Ik heb gebeld en stap over naar het SFG. Hun werken samen met EMC. Alleen de punctie en terugplaatsing is dan in het emc en de rest vd behandelingen zoals echos en medicatie gebeurd in het SFG. We kunnen 22 mei terecht. En dan idd nog eenmaal een zaad onderzoek. Ze gaan mij niet opnieuw onderzoeken zei ze en ze nemen de uitslagen van het vorige zkh volledig over. Begin juni zal er dan bij hun een zaad onderzoek zijn.. en als dat weer onder het miljoen komt starten we het traject op. Is het meer zal het ook naar iui gaan denk ik... Heeft me iig weer 6 wk wachten op een intake in een ivf zkh bespaard :) Ik ben benieuwd. Voor de ivf is geen wachtlijst verder. Alleen de verplichte bijeenkomst dan. Ik ben benieuwd !!

Ik hoop dat het voor jullie ook snel mag starten !!

15. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen

Ik hoop het ook voor je bij mij werden en na de colascreening nog 2 onderzoeken gedaan voor de bijnieren die duurde bij kij zo lang dus kan nog wel hoop alleen vroor jou van niet

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik hoop met je mee maaike !! Heel hard :)

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ook GM al dat wachten is killing!

18. 22baco

22baco Lid

6 apr 2015
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben Claudia en ben 25 jaar, mijn vriend is ook 25! Wij zitten sinds december in de MMM. Het is een lang verhaal en erg ingewikkeld (zie blog).
    Nu starten wij 5 mei met PESA, geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar hoop met heel mijn hoop op veel en goed zaad!

19. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Goedemorgen dames
    Ik ben gister weer voor FM geweest heb nu eitje van 10,5 mm nog niet overtuigend masr er groeit iets arts was positief nu veder met zekfde dosering en maandag weer terug spannend hopelijk groeit hij goed door anders toch dosering verhogen vind het nu wel spannend allemaak misschien al wel eisprong deze robde had ik niet verwacht

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Spannend Fabjee!

Ik heb vandaag nod en zie...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina