Niet ongesteld en niet zwanger vanmiddag test gedaan was negatief heb ik weer heb wel buikkramp dus zal wel ongesteld worden mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn doe ik weer test en als die weer negatief is bel ik het ziekenhuis deze was echt Omo wit niet eens een tuurtreepje ofzo
Wat jammer! En ook balen Fabjee! Hier gaat het goed, ICSI komt voor ons eindelijk snel dichterbij. Volgende week de voorlichtingsavond en dan snel de eerste afspraak. De brief met de afspraken ligt er al even, maar ik heb 'm nog niet kunnen openen (het huis waar ik officieel woon staat te koop en ik ben daar nog zelden, daar is de post bezorgd). Ik kijk er intussen wel naar uit, wachten duurt zo lang! We hebben/hadden nog één eigen poging denk ik en dat is nu! Gisteren heb ik een ovulatietest gedaan en hij was nu al positief, heel vroeg voor mij. Mijn buik is nu ook gevoelig, dus ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb. Vriendlief heeft de afgelopen weken weinig alcohol op, braaf vitamines geslikt en hij rookt nog altijd niet, dus dat is allemaal positief. En dan ook nog vakantie gehad wat denk ik ook goed is voor alles... Behalve voor de lijn, we zijn toch allebei een kilo of 4 aangekomen de afgelopen maand (en die had ik er net af). Maar we gaan er samen weer tegenaan! Hij wil 15 kg afvallen (sinds dat hij gestopt is met roken is hij weer bijna 10 kg aangekomen) en ik wil er ongeveer 8 kwijt. Dus totdat ik een legitieme reden heb om een buikje te krijgen, zijn de snoepjes van het menu en staan de loopschoenen weer klaar!
Goed zo GM! Ik ben ook vijftien kilo afgevallen voor het zwanger worden. Doet nu klein beetje pijn om getal op de weegschaal weer omhoog te zien gaan, maar het is voor een goed doel!
Wat fijn guppymaaike dat jullie eindelijk kunnen beginnen Ik ben vandaag ongesteld geworden heb dus wel eisprong gehad baal wel dat ik niet zwanger ben maar wel fijn dat de behandeling dus werkt vrijdag weer 1e echo dan weer beginnen mrt spuiten denk ik hopelijk gaat deze ronde net zo soepel als afgelopen ronde
GuppyMaaike: eindelijk kom je afspraak dichtbij. Maar misschien niet nodig! Ik duim voor je! Fabjee: toch balen van de ongi... Op naar een nieuwe ronde, maar dan met goede afloop!
Balen dames Op naar de volgende ronde! Spannend Guppy. Komt dichtbij nu! En succes met afvallen. Ik ben ook bezig en wil er graag 15 af hebben (moet er nog 11,8). DeeDee, inderdaad voor een goed doel. Gaat alles goed? Ik had afgelopen zondag mijn NOD (14 juni eisprong, weet ik via de echo's). Nog niet ongesteld. Wel veel krampen alsof ik ongesteld ga worden maar dat is al vanaf vorige week donderdag. Ik heb een paar testjes gehad waar je een tuur streepje zag, maar ook die negatief zijn. Net weer een test gedaan met de ochtend urine van 6.30 (en de test om 10 uur gedaan want ik moest de test nog gaan kopen) en die kwam negatief uit. Blijkbaar moest je het in de koelkast bewaren dus hopelijk komt er alsnog iets anders uit. De dokter belt vanochtend om de bloed uitslag van de progesteron te bespreken en te vertellen naar hoeveel Clomid ik moet de volgende ronde. Aangezien ik nu al ongesteld had moeten zijn wacht ik even af wat hij gaat zeggen. Ik heb een hekel (lees: ik ben heel erg bang) om bloed te prikken maar ik hoop toch dat hij me bloed laat prikken. Wat de liefde voor een baby al niet kan veroorzaken...
Goedemorgen allemaal ik zit weer in het ziekenhuis voor de uitgangsecho hoe is het met jullie? Al meer bekent prinsesbelle?
@Fabje: Hoe ging de echo? Ben benieuwd @Goldfishie: Succes morgen! Hier helaas een menstruatie doorgezet Erg verdrietig maar we gaan weer door. Vandaag mijn laatste pillen Clomid gepakt met de hogere dosis en vrijdag de eerste echo. Ik ben zeer benieuwd.
Wat jammer prinsesbelle dat je ongesteld bent geworden niemand zwanger hopelijk deze ronde meer geluk. Ik had vrijdag uitgangsecho die die was goed dus gestart met spuiten afgelopen vrijdag op cd 4 vorige ronde cd 3 maar dat maakte niet veel zei de arts al zei hij wel hoe later in he cyclus hoe groter de kans dat het niet aanslaat maar ja die ene dag. Ik heb vrijdag weer echo ben benieuwd vorige ronde was er toen ook nog weinig te zien 1 van8 en 1 van 9 mm week later toen ineens 1 van 14,5 mm dus ben benieuwd hoop dat deze ronde net zo goed gaat arts zei dit was oefen rondje nu voor het echie laten we het hopen
Spannend Fabjee, ik hoop dat je deze ronde weer een mooi ei hebt. Op naar een bevrucht ei die blijft plakken! Belle: balen zeg... Ik heb einde middag pas de fm, nog even afwachten.
Hallo allemaal, Ik wil me voor stellen. Ik ben de eerste keer 2,5 jaar bezig geweest voor een eerste kindje helaas is met die partner de relatie over gegaan.... Nu alweer een jaar bezig met een nieuwe partner, we zijn superhappy met elkaar maar een kindje wil niet zo lukken..... We zijn nu bezig met de beginonderzoeken de bekende dingen denk ik dus zaadtest, cyclus en morgen moet ik voor een HSG onderzoek waar ik enorm tegen op zie. Verder heb ik een hele regelmatige cyclus dus daar heb ik geen klagen over. Een jaar lang niet veel mee bezig geweest in mijn hoofd gewoon 'klussen'op de goede momenten en gewoon relax zijn en genieten van elkaar. Maar sinds vanmorgen is er een knop om de zoveelste vrienden zijn zwanger nu al 7 in mijn directe omgeving en dan heb ik het niet eens over vrienden van vrienden of kennissen die ik ook vaak zie....... Het is zo oneerlijk Kan iemand mij iets meer over het HSG onderzoek vertellen wie heeft het ook gehad en hoe heb je het ervaren??
@Fabje: Fijn dat de echo goed was en dat je kunt beginnen. Die ene dag zal vast niet zoveel uitmaken inderdaad (denk ik). Ik ben benieuwd wat vrijdag de uitslag is. Ik mag dan voor mijn eerste follikelmeting van deze ronde. @Goldfishie: Hoe ging de meting? @Blossom: Welkom. Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. Ik heb geen ervaring met de HSG. Ik heb deze gehad toen ik onder narcose was tijdens de laparoscopie dus ik heb er niets van meegekregen. Ik heb begrepen dat het ongeveer een minuutje duurt (van horen zeggen..). Dat er zoveel zwangeren in je omgeving zijn maakt het niet makkelijker. Zo blij voor een ander maar zo rot voor jezelf. Hopelijk mag jij je snel bij het groepje zwangeren aansluiten!
Belle: mijn follikel was maar 12 mm. Ik moet morgenmiddag terugkomen voor fm2. De vorige ronde groeide ie ook met maar 1 mm per dag, dus ik verwacht dat ie dan maar 14 mm is. Dus ieder geval geen iui deze week, maar dus volgende week pas. Blossom: Ik heb vorig jaar mei een hsg gehad. En wat ik hier lees is dat iedereen het anders ervaart. Ik had tijdens de hsg een drukkend gevoel van binnenuit doordat er een ballonnetje werd opgeblazen. En dat de vloeistof door me werd heen gespoten was behoorlijk pijnlijk. Gelukkig was de pijn weg toen de hsg klaar was. Ik heb die middag thuis relax aangedaan, maar geen last mee ervan gehad. Anderen hebben tijdens de hsg niet zoveel last van pijn, maar wel na de hsg. Succes vandaag!
Wat is hsg? Kreeg gisteren te horen dat de buurvrouw 3 maanden zwanger is... als ik nou snel volg, zou dat natuurlijk erg leuk zijn! Mn nichtje, intussen 3 jaar bezig, krijgt volgende week weer een scope van de baarmoeder om te zien of de resten van de laatste miskraam weg zijn. Ik dacht dat ze intussen 8 miskramen heeft gehad. Geen enkele zwangerschap is langer geweest dan 7 weken en de reden kunnen ze maar niet vinden. Heel sneu. Maar ze blijven positief gelukkig en hebben veel steun aan elkaar.
Guppymaaike: een hsg is het doorspuiten van je eileiders om te kijken of deze goed doorgankelijk zijn. Wat heftig zeg voor je nichtje. Al die miskramen...
@Goldfishie: Ik hoop dat hij morgen groter is. Op hoeveel dagen zit je? @Guppy: Wat rot voor je nicht. Het lijkt me vreselijk dat mee te moeten maken. Wat knap dat ze zo positief zijn. Ik hoop dat het snel goed gaat!
Zo de HSG zit erop! Wat een akelig en naar onderzoek om het even netjes te zeggen...... Ik vond het erg pijnlijk zowel het klemmetje op de baarmoedermond als het spuiten van de vloeistof. Ik heb nu af en toe een beetje kramp niet echt spannend, ik ben in ieder geval erg blij dat het echter de rug is. En dat de uitslag goed was het liep allemaal mooi door dus dat zit in elk geval goed! Nu 22 juli voor de uitslagen van de andere onderzoeken en dan kijken of ze ons willen helpen of dat we thuis nog moeten proberen. Ik hoop het eerste nu in totaal zeg maar ruim drie jaar bezig ik ben er wel beetje klaar mee..... @guppymaaike: Het is inderdaad doorspuiten van je eileiders en dan maken ze rontgen foto. Je kunt precies zien waar het vloeistof dan zit en hoe het door loopt. Op zich grappig om te zien het onderzoek zelf vond ik erg naar.
Blossom: fijn dat het goed doorliep. Heb je gistermiddag even relaxed aangedaan? Heb je er nu nog last van of valt het mee? Ieder geval nu aftellen naar de 22ste. Mag ik vragen hoe jouw traject is gegaan? Want drie jaar bezig zijn is best wel lang.