de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Jullie afspraken komen nu ook dichtbij meiden! Spannend allemaal!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo Petra dat is mooi stabiel! Dan kun je hem zeker vinden.

Cyclaam dus een dag later dan moeten we de lijst aanpassen.

Ik vind morgenvroeg spannender, ik denk/hoop een eisprong te hebben gehad vrijdagnacht. Dus als morgen mijn temperatuur nog iets hoger is, dan is het zo. Op cd 53 weet ik niet of het een goede is geweest, maar toch na 4 maanden weer 1 geeft hoop haha

3. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    @ miffy82 dat is klote zeg vrienden van ons moesten ook persee 3iui behandelingen voor ivf daarna moesten ze lang wachten voor ivf en hoefde ze in de tussentijd geen iui meer doen want had geen enkele zin lekker dan hoop dat jullie meer geluk hebben

@mamalap zeker plaats ik hier een foto van me tattoo als ik weet hoe dat moet hihi

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Fabjee : je drukt op plaats reactie ipv snel reageren. Dan staat onderin beheer bijlage en dan kan je foto uploaden. Ben benieuwd!

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Miffy wat een tegenvaller. Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe de uitslagen in maart dan waren. Heb je dat toen niet te horen gekregen? Moet eerlijk zeggen dat de uroloog ML ook belde en alleen maar zei dat het goed was. Wij hebben er vorige week bij de gyn zelf om moeten vragen. Vindt bij jullie de iui in hetzelfde zh plaats? Wij moeten eerst naar Nijmegen en dan binnen het uur weer terug naar het streekzh. Pffff daar krijg je pas stress van. (Kan ook overstappen naar Nijmegen natuurlijk maar met controles is dat weer niet zo handig)

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Deedeebowtie : Ow dan woon je niet heel ver van me weg. Moet je naar radboud? Daar zit ik ook op aanraden huisarts, was de beste hiervoor in de regio vertelde mijn huisarts. Maar ja ik woon op 6 minuten van cwz (Nijmegen ) en 14 minuten vanaf radboud.

Uh dames ik heb een eisprong gehad vrijdagnacht denk ik. Mijn temperatuur is omhoog. Of het een goede eisprong was op cd 53 vraag ik me af, kan goed op 7 dpo ongesteld worden. Maar Who cares, ik heb er nog 1 gevonden! Dat is toch mijn derde in bijna 11 maanden tijd. Check mijn link in handtekening.

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat rot miffy om te moeten horen dat het anders/ minder is dan eerst verteld werd. Snap dat t voelt als een domper.

Bedankt voor de felicitaties, het was een pittige werkdag s' ochtends klaar met nachtdienst en smiddags nog een dienst werken maar toen ik thuis kwam kagen er rozen door het huis met hele lieve kaart van ml. Hij zat zelf verstopt op de slaapkamer, had vrij genomen zodat we elkaar toch zagen op mijn verjaardag! Super lief. Vandaag ga ik weer voor fm, ben heel vang dat het een teleurstelling word en precies vandaag ga ik alleen. Vrijdag zei ik ohw dit duurt zo kort en t is kijken en klaar dat doe ik wel alleen dinsdag (ml is erg druk op t werk vandaag) maar nu denk ik dat t best tegen valt als ik te horen krijg dat clomid niet is aangeslagen.
    Jullie horen het wel

8. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen

Kan je niet de iui in Nijmegen doen en controles in je eigen zh doen wel meer stellen ik ga ook naar Rotterdam maar hoop de echo's tussendoor ook in ander Zh dichter bij huis te mogen doen

9. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen

Fijn dat he in iedergeval nog ei hebt ik ben sinds feb niet meer ongesteld geweest en arts die de onderzoeken deed zei ook dat ik eigenlijk geen cyclus meer heb momenteel ben zo benieuwd wat ze morgen gaan zeggen hoop niet dat het tegenvalt en ze alleen met clomid willen starten heb ik zo geen zin in

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nee dat kon niet Fabjee. Ze zijn er mee bezig dat het binnenkort ook in het streekzh kan, maarja daar heb ik voor nu niks aan. Ach het is te doen hoor binnen 1 uur. (kleine 40 km)

Mamalap klopt ik had al gezien dat je uit Nijmegen komt. (ik werk zelf wel in Nijmegen) Wij wonen net iets zuidelijker en ik ben heel erg tevreden over ons ziekenhuis dus vandaar toch deze keuze. Goed dat je een ei hebt gespot! :D

Mofantje wat lief van je man. Als je iets kwijt wil over je meting zijn wij er :) Succes!

11. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    #231 Miffy82, 21 okt 2014
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
    @mamalap Wat goed dat je nog een ei gevonden hebt!

@DeeDee we weten het beiden eigenlijk niet meer precies. Wat we wel nog weten is dat ze zei dat het goed was. Dus dan maak je je daar verder ook niet veel zorgen om. Nu willen we het toch graag nog weten hoe het precies zat. Ben benieuwd wanneer ze bellen vandaag.
    Wij moeten voor de IUI naar het ziekenhuis buiten onze woonplaats. Daar zit het laboratorium. De IUI gebeurd daar ook op de afdeling gynaecologie. De fm kunnen in beide zkh gepland worden. Wat vervelend dat jullie dan weer terug moeten binnen een uur. Geeft ook weer zoveel stress.

@Mofantje wat ontzettend lief van je vriend! Heerlijk dat soort verrassingen. Heel veel succes vandaag. Ik hoop toch op een mooie stijging.

@Fabjee heel veel succes morgen!!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Whaha en ik werk juist in Limburg km of 45! Grappig. We kruizen elkaar waarschijnlijk elke dag :D

13. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Balen!niks wat groeit te zien.
    Vrijdag nog een keer dan is het dag 15.
    Ze vond mijn bslijmvlies dun voor dag 12.
    Een zwangerschap lijkt nog zo veel stap en te ver. Eerst een follikel nodig die groeit, springt, het goede zaadcellen uit het verminderde zaad en alles op t goede moment en dan hopen op positieve test en 12 weken grens pfff, jullie herkennen dit momentje wel denk ik af en toe lijkt t zo ver weg.

14. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ohhh @Mofantje wat een teleurstelling! Zo balen!
    Hele dikke knuffel voor jou ♡

15. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat momentje herken ik zeker Mofantje. Wat een K. nieuws :(

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè Mofantje :( balen! Zit je nu op 50 mg?

17. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ja mamalap 50 Mg dus dosering kan nog 2 keer omhoog. Maar zaad van manlief is dus ook niet heel goed. In het ziekenhuis spraken ze over inseminatie maar wilde het/ons toch een echte eigen kans geven om zelf zwanger te raken. Dus eisprong opwekken was stap 1 nu. 3 tot 6 maanden zelf proberen maarja dan hebben we eerst die eisprong nodig. Voelt nu ook wel heel raar, dan hebben we straks na veel moeite miss een eisprong en dan hebben we nog niet zo veel kans. Maarja afwachten he, dat is het woord voor zwanger willen raken. Wachten en geduld

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè meis wat vervelend toch! Tja dat klinkt altijd zo makkelijk geduld hebben, nou wij weten beter hoor!
    Is gewoon $#%@/zooi. Hopelijk toch snel een eisprong met 100 mg.

19. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Vanmorgen me tattoo voor Stijn laten zetten geen lekker plekje bovenop je voet maar tja wie mooi wil zijn😉
    Ben er erg blij mee
    Foto toevoegen lukt nog niet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,3 KB
      Weergaven:
      3
  20. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011