Hè Deedeebowtie nog even afwachten dus. Niet iedereen test op 12 dpo positief, sommige pas op 15 dpo of later zelfs. Gewoon maar even jouw temperatuur blijven volgen. Nvbr sorry ik weet het ook niet meis. Hier zometeen 2e follikel meting, zondag eerste gehad cd 9 er was 1 follikel van 14 links en 1 van 10 rechts. Dus hopelijk vandaag doorgegroeid
Oh spannend mamalap. Dat ze maar mooi mogen groeien. Ja ik hoop stiekem ook dat de test ernaast zit. Maar weer eens kijken wat de temperatuur morgen zegt.
Wij sinds juli 2012... wat een lange tijd he! Maar we moeten allemaal moed blijven houden! Dikke knuf voor jullie allemaal!
Pff dan heb ik niet zoveel te klagen december 2013, wel maar 3 eisprongen gehad. Nou follikel meting die van zondag was inderdaad doorgegroeid naar 17.5 en er was er 1 bijgekomen ook links van 14. Morgen terug hopen dat die van 14 weg is. Ze gaan er hier in zkh echt altijd maar voor 1. Dus normaal klusverbod, maar wij hebben het gisterenavond nog gedaan. Ze was ook wel beetje verbaasd dat bij 1e behandeling op cd 11 twee follikels te zien.
Wat vreemd mamalap dat ze bij jullie maar voor 1 gaan. Want juist met hormonen heb je veel meer kans op meer goede follikels. Volgens mij verdwijnt er ook niet 'zomaar' eentje toch? Alleen kans dat die misschien niet meegroeit. Ik had op dag 9 al hele grote eitjes, dus alles is mogelijk. Succes!!
Nou gynaecoloog heeft toch nog even gebeld ik hoef morgen niet te komen. Wij hebben toch klusverbod, de kans is echt te groot op tweeling omdat ik nog jong was en al eens zwanger geweest. Ik ben klein beetje verdrietig voor het eerst sinds we begonnen zijn vorig jaar december. Maar ik zit zelf ook echt niet te springen om een tweeling! Volgende ronde 25 mg clomid nu duimen dat gisterenavond ver genoeg van de eisprong weg is.
Mamalap jouw eitjes groeien dus als een tierelier. Da's ook wat, dat je er vervolgens niks mee mag... wat is iedereen toch al lang bezig zeg... wij sinds aug '13 maar hebben natuurlijk al hier eentje rondlopen. Wat betreft zoveel %kans.... tja. Ik kijk er verder maar niet naar.. tis wel of niet raak en hoop voor allemaal gauw. Idd moed houden!
Hetzelfde gebleven. Heb wel ongi gevoel maar gezien temp gaat dat echt niet gebeuren vandaag. Ben haast bang dat iui toch te vroeg is geweest?
Het kruis staat bij fertility echt wel goed gebaseerd op jouw temperatuur dus lijkt me niet dat de iui te vroeg was. Het is gewoon nog spannend! Oh ja en dat ongi gevoel is ook bij een startende zwangerschap
Dat ongi gevoel en die steekjes had ik ook de eerste paar dagen. Nu is dat niet meer zo. Duim nog even hard door hoor!
Nou ik heb eindelijk groen licht voor debloedtesten alles geregeld vandaag voor het eerst geprikt vanavond medicijnen innemen morgen ochtend weer prikken en vrijdag voor het laatst eerst prikken van krijg ik injectie en dan half uur later weer prikken heeft 3 weken geduurd voor het geregend was ik helemaal blij ze sturen de uitslagen door naar het Erasmus. Maar helaas het zit weer niet mee is er vandaag brand geweest in het Zh in bergen polie dicht pfff nu is het dus niet zeker of ik morgen wel bloed kan laten prikken en heb alle labpapieren in bergen gelaten dus heb zelf niks meer neem straks wel die pillen in maar kan wel janken het mag gewoon niet ofzo baal enorm morgen ochtend bellen of het wel door kan gaan pfff