de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ik heb vanmorgen gelukkig gewoon bloed kunnen prikken 1e test zit erop morgen nog de andere test en dan zit het erop hopelijk snel de uitslag en dan eindelijk behandelplan

2. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Fijn dat je kon komen Fabjee! Hoop dat je snel de uitslag weet. Succes!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè Fabjee fijn dat je toch nog terecht kon! Inderdaad hopelijk snel uitslag en verder kunnen!

Deedeebowtie temperatuur gedaald zo te zien :(

Miffy Hoe gaat het met jou? Kwaaltjes?

4. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Het gaat hier goed hoor. Wat standaard kwaaltjes. Moe, zere borsten, emotioneel en mijn buik die al voelt alsof ik 15 weken zwanger ben hihi (veel lucht/opgezet)
    Maar het valt me allemaal mee hoor! Ben benieuwd of ik nog misselijk ga worden. Hoop het niet hihi

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ben ik niet geweest tijdens mijn zwangerschap. Maargoed Ik had ook het geluk maar 6 kg aan te komen.

Ja ben vandaag ongi geworden dus morgen maar weer eens bellen naar het zh.

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier is de tempdaling ingezet op 13 dpo. 0,1 graad lager dan gister, dus waarschijnlijk morgen en overmorgen verder omlaag. Ongikrampen zijn ook beetje aanwezig. Ongi komt dan morgen of zondag... :(

7. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Bij jou ook al... Stom! :(

Zullen we afspreken dat het voor ons beide volgende ronde raak is?
    Ik heb vanmorgen gebeld en mag vrijdag weer komen. Is cd9 maar omdat cd10 op zaterdag valt en vorige iui op cd 12 was laten ze me niet wachten tot maandag. Met een beetje pech is de iui alleen die dinsdag erna. Dan is zoonlief jarig en had juist vrij genomen om te kunnen trakteren op psz. Zou het jammer vinden als dat niet door kan gaan.

8. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Stil hier...hoe is het met iedereen?

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Midden in de rode dagen... Dus niet echt iets te melden.

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Herkenbaar hihi. Ik "kijk alweer uit" naar vrijdag. Benieuwd wanneer tweede iui is. En ik ga nog harder duimen als vorige maand. Zou een zomerkindje toch wel erg leuk vinden :)

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ook hier weinig te melden. Niet gesekst, maar nog geen eisprong in temperatuur. Vandaag gebeld met assistent moet gewoon anderhalve week nog wachten anders kuur provera en toch gewoon lagere dosering.

Ik zal voor je mee hopen Deedeebowtie!

Goldfishie ik zie in jouw handtekening januari pas staan? Hoe komt dat?

12. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik zal voor je duimen vrijdag deedeebowtiie
    Balen hoor almere temp dalingen en ongi krampen enz.

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Geen eisprong mamalap...jeetje en het klonk zo hoopvol. Oh dat wachten is zo vreselijk hè?

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: Omdat we de vorige keer bij de iui maar 1/5 deel van het minimum aan zaad hadden, moet er eerst nog een keer tussendoor getest worden. Maar de kans is heel groot dat het deze ronde alsnog te weinig aantal is. Als de man koorts heeft gehad duurt het drie maanden voordat het weer op normale hoeveelheid is. Dus we nemen deze ronde een soort van (verplichte) pauze. Het is dus meer voor de zekerheid dat we deze ronde geen iui doen. Want anders is het weer een verloren ronde en een verspilde iui. Volgens FF is mijn eisprong in de cyclus na deze midden in de kerstvakantie en dan doet het ziekenhuis geen fm's en geen iui's en dan is het al januari. We wachten al zo lang, dan kan dit wachten er ook nog wel bij.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Pff goldfishie dat neemt niet weg dat het wel zeer vervelend is! Ik hoop dat de volgende meting voldoende oplevert.

16. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Geen iui in de kerstvakantie? Is dat standaard? Nou dan hoop ik dat het deze ronde raak is want volgens mij zit mijn volgende ei ook rond die tijd.

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ieder ziekenhuis heeft zijn eigen regels, waar ik zit doen ze geen fm's en geen iui's in de kerstvakantie. En ook standaard niet op zondag, terwijl ik van andere meiden lees dat zij wel in andere ziekenhuizen op zondagen terecht kunnen. Dus dat verschilt dus per ziekenhuis.

Mamalap: ja, het is vervelend al dat wachten. Maar we kunnen er verder niets aan doen. Beter wachten, dan weer een verloren ronde of een verspilde iui.

18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik weet dat iui's hier wel plaats vinden op zondag. Vriendin van me heeft 2x iui gehad op zondag.

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb gewoon een stom ziekenhuis, want als je eisprong op een zondag valt heb je pech en moet je weer een ronde wachten.
    Fijn dat het bij jullie wel op een zondag kan.

20. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Bij ons ziekenhuis deden ze het ook niet in het weekend als het op zaterdag moest was er een speciaal formulier, en kon het wel... maar zondag kon echt niet.
    Blijft toch apart! Maar begrijp jullie keuze wel Goldfishie

Deel Deze Pagina