de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo dat ziet er weer uit als een gezellig lijstje!

Sofija officieel mag je niet naar de streepjes kijken, maar toch hoopvol ;)

Gisteren de hoofdpijn vorige keren was mijn temperatuur dan ook iets lager de volgende ochtend. Vandaag niet, iets hoger :( ik wil lager dan kan ik door haha.

2. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoo mamalap hij stijgt mooi door. Ik begrijp dat je weinig sexytime hebt gehad dus je verwacht deze maand niks? Je temp is echter wel hoopvol :D

Veel dames dus aan het wachten op hun ei ;)

Hier was mijn temp vanmorgen 36,56 terwijl hij steeds rond 36,75 ligt. Hoop toch niet dat mijn eisprong komt, ik was er nog niet mee bezig haha :) straks eerst maar beginnen met ovutesten.

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mijn ei is door FF gespot op dag 13. Dezelfde dag als IUI. Heb deze maand gewoon traag oplopende testen gehad denk ik. Als ik die CB niet had gehad dan had ik gedacht dat ik geen positieve test had. Voorlopig ga ik die er dan maar naast gebruiken. Oké officieel 3 dpo dus :)

Mamalap je weet het maar niet zou toch zomaar kunnen. Weinig is niet niks zullen we maar zeggen :D
    Edit zit naar jouw kaartje te kijken. Bij mij blijft hij ook vaak hoog en dan gaat hij op dag 13 ineens boem naar beneden en word ik ongesteld. Ik hoop het natuurlijk voor jou van niet. :)

4. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Kom maar op met al jullie eitjes!
    En mamalap ik hoop toch dat het beetje sexytime, goede sexytime was en anders duim ik mee dat je volgende ronde een hele goede word.
    Ik mag zo naar zh voor meting en we gaan vragen hoe en wat er nu voor ons ligt, we staan elke x zo snel buiten met, nee nu helemaal niks te zien kom dan maar weer terug. Pfff

5. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Frustrerend idd. Als je dingen wil vragen misschien even opschrijven. Kan me voorstellen dat je anders overrompeld wordt. Kun je het iig niet vergeten.

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deedeebowtie: fijn dat FF ook je eisprong goed aangeeft, nu duimen voor twee strepen op 14 dpo!! :)

Mofantje: Lastig als ze geen ei kunnen zien. Hopelijk vandaag dat ze toch een (klein) eitje zien.

Hier lichte stijging in mijn temp vanochtend. Ben benieuwd wanneer de echte stijging komt.

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Deedeebowtie :D ik zeg perfecte timing die iui hoor deze keer. Ai spannend! Vorige keer was je gevoel niet optimaal erover, en nu?

Stephanie tja hij kan een keer vroeger komen dus ff testen dus of gewoon om de dag en jouw verhoging afwachten zit je altijd goed.

Mofantje hopelijk goed nieuws en inderdaad even jouw vragen opschrijven. Maar volgens mij hanteren ze standaard protocol. 50 mg dan 100 dan 150 en als dat niet aanslaat spuiten zo legde mijn gyn dat op voorhand uit.

8. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deedeebowtie: spannend zeg op het wachtbankje. Zou mooi zijn een positieve test voor kerst :D

mofantje: hoe was het in het ziekenhuis?

goldfishie: hopelijk stijgt je temp snel door, dan kan je op het wachtbankje :D

Hier een ovulatietest gedaan, en maar een heel licht 2e streepje. Nog geen ei in aantocht dus gelukkig. Nu maar dagelijks een test doen zodat ik hem niet mis ;)

9. Sofija

Sofija Lid

25 nov 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eeeen het eerste ei is binnen hoor :)

:D ik had zojuist een smiley op mn clear blue ovu test.
    Wanneer ga ik nu eigenlijk ovuleren?binnen nu en 48 uur?

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Sofija mooi :D je ei springt 24 tot 48 uur na begin lh piek, maar jouw begin piek weet je niet precies. Als je dus binnen positieve test en eisprong 48 uur rekent zit je altijd goed.

Stephanie je verwachtte het al een beetje ach vandaag gewoon weer met goede moed.

Deedeebowtie ja hoor mooie eisprong! Super! Nu aftellen nog 11 dagen ;)

Hier temperatuur nog hoog, wacht nog maar paar dagen af. Theoretisch echt bijna onmogelijk. Misschien was eisprong wel op dinsdag (alhoewel al mijn symptomen toen al zeiden dat hij geweest was) dan zit ik op 11 dpo. Grrr

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Een klein sprankje hoop zei ze in het Zh. Mijn baarmoederslijmvlies is nu op dag 17 11mm en dat is heel goed. Vorige ronde haalde ik op dag 22 de 9 niet. Clomid werkt vaak eerst op je bsv en daarna op follikels en 1 folikel was 9 mm, dat is nog helemaal niks maar er is dus een effect te zien. Dinsdag weer terug, een mooi ei zou erg uitzonderlijk zijn maar er is dus hoop dat de 150 later wel aanslaat.

Sorry lange uitleg, hopelijk beetje duidelijk

12. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sofija: mooi dat je je ei hebt gevonden. Nu maar afwachten :D

Mamalap: temp ziet er nog steeds goed uit. Misschien toch een kleine kans dat het raak zou kunnen zijn? Ik hoop het voor je!!

Mofantje: goed om te horen dat er toch vooruitgang inzit. Hopelijk straks een mooie cyclus met eisprong :)

Hier is het nog lekker rustig. Begonnen met ovutesten, maar kan nog wel een tijdje duren voordat hij positief is. Wacht gewoon weer rustig af.

Fijn weekend iedereen!!

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik zit hier zo niet in maar duidelijke uitleg. En duidelijke verbetering. Sprankjes hoop doen wonderen.

Pfff heb een verjaardag vanavond waar ik zo geen zin in heb. Gewoon jaloers dat ml niet uitgenodigd is en lekker op de bank mag. Alhoewel S. ziek is en het misschien toch niet zo'n rustig avondje voor hem wordt.

14. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hoi meiden, mag ik mij hier ook aansluiten? Wij hebben afgelopen vrijdag de uitslag van de gyn gekregen dat ik geen eisprong heb. Verder was alles prima met zowel mij als ml maar blijkbaar werken mijn hormonen niet goed samen. Ik heb nu een kuur duphaston gekregen van 7 dagen en daarna moet ik aan de clomid. Ik vind het allemaal reuze spannend en ben blij dat we in ieder geval geholpen worden!

15. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Tuurlijk mag dat Tammie welkom :) Wat vervelend dat je geen eisprong hebt. Hopelijk slaat de medicatie aan en groeit er snel een heel mooi ei. Als je wil kun je jezelf erbij zetten op de lijst (paar pagina's terug)

Mamalap hoe is het vandaag? edit: zie nu je kaart pas. Damn dat is even jammer... :(

16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Is er nog plaats voor mij om gezellig mee te kletsen?

Helaas hebben we deze week te horen gekregen dat de zaadkwaliteit van mijn vriend slecht is. Nu doorverwezen naar de fertiliteitsarts waar we ons 9 dec moeten melden.

Ben erg benieuwd wat ons allemaal te wachten staat, of alles bij mij oké is en wanneer we dan kunnen starten.

Ik hoor wel of ik nog mee kan kletsen? Dan zal ik daarna even wat teruglezen ;)

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Sorry gisteren niet meer gereageerd super drukke sinterklaas zondag, dochter is helemaal fan van zwarte piet. Inderdaad gisteren temperatuur naar beneden. Ik dacht yes! Maar vandaag weer omhoog en nog geen rood gespot :( ik ben er klaar mee en wil graag door!

Lvtje uiteraard nog welkom wat balen van je man zijn kwaliteit. Weet je ook hoe slecht? Hebben ze cijfers genoemd?

Tammie komt dan ineens op je af hè? Ik hoop geen bijwerkingen voor je! Ik heb gelukkig geen menstruatie opwekkers hoeven te gebruiken. Dus geen ervaring mee gelukkig!

Deedeebowtie temperatuur gaat mooi omhoog :)

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Shit is dat hè, als het dan toch niet raak is dan is het fijn als je menstruatie ook meteen doorzet, kun je in ieder geval weer door.

Hopelijk werken de medicijnen Tammie. Hopelijk heb je weinig last van bijwerkingen.

@lijst: lees dat er een lijst is, ik zal hem zo even bijwerken.
    Tammie en ik zijn de enige nieuwelingen denk ik?

@mamalap:
    Ja, er was maar iets van 5% kwalitatief goed en van die 5% is maar 25% goed en redelijk beweeglijk. Die verhoudingen hadden dus heel anders moeten zijn.
    Maar goed, er zit iig iets goeds tussen dus we hopen dat er wel nog goede mogelijkheden zijn.

@de rest: heb een paar pagina's teruggelezen maar niet alles blijft nu even goed hangen. Komt met de tijd wel goed hihi, ga jullie vanzelf wat beter leren kennen ;)

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dit was volgens mij de meest recente lijst.

Afspraken gyn:
    Cyclaam 24-10: uitslag semen analyse
    Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    goldfishie 30-10 folikkel meting
    Petra 5-11: 2e afspraak gyn
    Fabjee datum onbekend verdere onderzoeken bijnieren
    LVtje 9 dec: 1e afspraak fertiliteitsarts en gyn

Verwachte nod:
    Cyclaam 26-10
    mamalap 30-10
    Miffy 3-11
    DeedeeBowtie 11-12
    Petra ??
    Tammie ?
    LVtje 28-12

Zwanger:
    Miffy

20. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tammie en LVtje welkom :)

Mamalap: bah vervelend dat je temp weer omhoog is gegaan. Kan me voorstellen dat je er nu klaar mee bent en gewoon verder wil naar de volgende ronde!

Hoe is het met de meiden op het wachtbankje?

Deel Deze Pagina