de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is de nieuwste lijst LVtje :)

Afspraken gyn:
    Cyclaam 24-10: uitslag semen analyse
    Mamalap 2e ronde clomid 25 mg; fm datum onbekend
    goldfishie: in jan terug naar de gyn voor fm en iui 2
    Petra 5-11: 2e afspraak gyn
    Fabjee datum onbekend verdere onderzoeken bijnieren
    Stephanie87: 09-01 uitslag semenanalyse en behandelplan
    Sofija: 4-12 bloedprikken controle eisprong, 10-12 behandelplan

Verwachte nod:
    Cyclaam 26-10
    mamalap 29-11
    Miffy 3-11
    DeedeeBowtie 11-12
    Petra ??
    Goldfishie 15-12 of later
    Stephanie87: Datumloos
    Sofija: 14-12 (kan veranderen)

Zwanger:
    Miffy

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Thanks Stephanie, dan heb ik die over het hoofd gezien denk ik. Heb hem weer even met mezelf aangevuld :)

Afspraken gyn:
    Cyclaam 24-10: uitslag semen analyse
    Petra 5-11: 2e afspraak gyn
    LVtje: 9-12 1e afspraak fertiliteitsarts en gyn

Verwachte nod:
    Cyclaam 26-10
    mamalap 29-11
    Miffy 3-11
    DeedeeBowtie 11-12
    Petra ??
    LVtje: 28-12

Zwanger:
    miffy

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Welkom Tammie en LVtje! Klets gezellig mee! :)

Hier nog geen eisprong gespot, hopen dat ie snel komt.

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    LVtje welkom!

Mamalap bij mij ging het laatste cyclus exact zo. Zo frustrerend. Heb je nog eens getest?

5. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Afspraken gyn:
    Cyclaam ??
    Petra ??

Verwachte nod:
    Cyclaam ??
    mamalap 29-11
    Miffy 3-11
    DeedeeBowtie 11-12
    Petra ??

Zwanger:
    miffy

Heb even data die geweest zijn verwijderd voor het overzicht. Cyclaam en Petra lang niet gezien hier. Hoe is het met jullie?

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Dank allemaal voor het warme welkom :)

Zie dat jij nu op het beruchte wachtbankje zit Deedee, spannend weer.

Kunnen jullie me vertellen wat wij tijdens zo'n eerste afspraak kunnen verwachten?
    Bij mij wordt er as woensdag bloed afgenomen, dus dan hebben ze in ieder geval daar de uitslagen van. Ze hebben dmv vragenlijsten al een klein beeld van mijn cyclus. De zaaduitslag zal nog verder besproken worden neem ik aan.
    Maar hoe ging het verder bij jullie? Kregen jullie bijv meteen een echo?
    Of is zoiets ook weer per ziekenhuis etc verschillend?

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Deedeebowtie vanochtend met action had niks anders meer omo wit, weet eigenlijk ook wel dat ik niet zwanger ben.

Lvtje van wat ik op het forum heb begrepen is het in elk zkh anders. Wij hebben er hier 2, vrienden van ons zijn bij allebei geweest. Zelfs tussen die 2 is het anders.
    Maar bij ons was 1e afspraak bloedafname, semenanalyse echo en vragenlijst beantwoorden.

8. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Meiden, thnx voor het warme welkom! Er komt inderdaad gelijk veel op je af wanneer je aan het begin staat van een mmm traject maar ik ben blij dat ik hier in ieder geval terecht kan met vragen en gewoon mijn verhaal kan doen.

Mofantje, ook al geeft 100 niet de resultaten zoals gewenst in eider geval toch goede hoop voor de 150!

Stephanie, misschien vragen naar de bekende weg hoor maar krijg je ook medicatie om een ei(sprong) op te wekken?

lvt, bij mij hadden ze tijdens de eerste afspraak een echo gemaakt om te kijken of alles er ok uit zag. Verder inderdaad ook vragen moeten beantwoorden en daarna bloedprikken en zaadonderzoek voor ml. Bij de tweede afspraak die we dus afgelopen vrijdag hadden kregen we dus de uitslag hiervan en het behandelplan te horen.

Deedee, voor jou begint het nu wel spannend te worden!

Hier verder nog niet veel te melden. Ik zit op de 3de dag van mijn duphaston kuur en merk eigenlijk nog niet echt veel. Wel af en toe wat kramp in mijn bm maar dat heb ik sowieso wel regelmatig dus geen idee of het nu door de medicatie komt of puur toeval is. In ieder geval kijk ik erg uit naar mijn ongesteldheid (wie had dat ooit gedacht ;)) zodat ik daarna met de clomid kan starten! Hier heb ik bij Clomid 50 helemaal geen echo's ofzo om te kijken hoe het verloopt. Alleen op dag 21 bloedprikken om te kijken of er een eisprong is geweest.

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Oké, dat is idd overal wel anders dus.

Hier hebben ze de vragenlijsten al via de mail doorgestuurd en bloedprikken moet ik woensdag alvast dus bij de eerste afspraak hebben ze die info al. Dat scheelt dus weer een afspraak zo te lezen.
    Dan zal ik dan idd nog wel een echo krijgen. En dan kunnen ze hopelijk al meteen een plan bespreken.

Stom he, dat je dan zo blij kunt zijn met een menstruatie. Hopelijk komt die snel zodat je verder kunt.

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    LVtje: De allereerste afspraak bij de gyn kreeg ik wel een echo, maar dat was omdat ik al rond dag 15 was in mijn cyclus en ze wilde kijken of er een ei zat en hoe groot. Ook omdat ik wisselende cyclussen heb was dat wel handig.
    Manlief en ik moesten vragenlijsten van te voren invullen en meenemen. Deze hebben we toen doorgenomen. Ook had ik mijn tempkaartjes bij, zodat de gyn mee kon kijken.
    Verder hadden we sexytime advies gekregen en we moesten de dag erna terugkomen voor de samenlevingstest.

11. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    mamalap, balen van de witte test! Aangezien je al over je NOD datum zit, zou het niet kunnen dat je je eisprong wat later hebt gehad dan je dacht?

12. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Afspraken gyn:
    Cyclaam ??
    Petra ??

Verwachte nod:
    Cyclaam ??
    mamalap 29-11
    Miffy 3-11
    DeedeeBowtie 11-12
    Petra ??
    Tammie81: 5-12 (door gebruik van duphaston dus kan nog veranderen)

Zwanger:
    miffy

Heb mezelf er ook even bijgezet!

13. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Ha dames! Vlieg ook weer ff binnen.. :) weer helemaal bijgelezen. Welkom aan de 'nieuwe' meiden.

Mamalap spannend, jouw kaartje. Je hebt wel een mooie ook, jeuj! De rest heb ik even niet onthouden..

Hier niks bijzonders. Vorige week 2 fm's gehad, woens was ei 17mm, a.s. vrijdag bloedprikken en voor zekerheid woens erna weer. Vrijd de 12e belt de gyn voor uitslag. En dan ist klaar, zelf nog half jaar proberen Heb niet meer getempt deze ronde, wil dat even zonder doen al is dat lastig. Geeft toch wat houvast/bevestiging.

Fijne dag!

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Oh dat is wel een goede om de tempkaartjes even uit te printen. Dank je voor de tip!

@nvbr: spannend toch ook weer voor de uitslag op de 12e.
    Hopelijk een positieve uitslag en snel een positieve test. Succes en duimen draaien!

15. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lvtje: bij mij namen ze een aantal standaard vragen door. Omdat ik op cyclusdag 9 zat bij de intake zijn ze gelijk begonnen met een cyclusanalyse. Ben dus een aantal keer tot aan de eisprong geweest voor een echo. Ik had al eens eerder bloed geprikt voor mijn hormoonwaardes, maar dat gaan ze als het goed is dus ook doen. Deze keer tevens bloed geprikt voor chlamydia en dus een zaadonderzoek.

Mamalap: balen dat je test wit is :( Erg vervelend dat je nu niet weet waar je aan toe bent! Je wilt natuurlijk nu gewoon zo snel mogelijk beginnen aan een nieuwe ronde.

Tammie: haha kan me voorstellen dat je gewoon zit te wachten op je ongesteldheid. Dan kan je daarna eindelijk door. Spannend hoor :D
    Ik heb nog geen medicatie voor mijn eisprong. Ik zou vorige week clomid gaan krijgen ivm lange cyclus en korte LF, maar helaas was de uitslag van mijn man zijn zaad niet goed. We gaan dus nu in januari nog een zaadonderzoek doen en aan de hand daarvan krijgen we een behandelplan. Gyn wou mij nu niet onnodig aan de medicatie zetten :) Dus nog maar even een maandje zelf proberen ;)

NVbr: Mooi dat je vorige week al een groot ei had. Nu duimen voor een goede eisprong en een positieve test :D

16. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    En hier ging het weer anders omdat wij via onze therapeut binnen kwamen en zij al het semenonderzoek had geregeld lag ik in no time in de beugels voor een echo om te kijken of er geen verklevingen oid zaten. En binnen 5 minuten na dat onderzoek zei de gyn dat we met iui mochten starten. Dat was twee weken later al. Ik lijk wel in een trein te zitten. 10 oktober had ik na lang knokken eindelijk eerste afspraak bij de gyn en nu zijn we al twee iui's verder. Haast niet te bevatten.

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja eindelijk de echte daling, meestal vanochtend dan ook al rood bij mij. Ik hoop het! Door met nw ronde clomid 25 mg! Nod maar weer op 31 dagen zetten?

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    "fijn" dat het nu lijkt door te zetten, kun je in ieder geval weer verder naar de volgende ronde. Maar blijft gewoon shit :(
    Zou nod idd even op hetzelfde zetten, je kunt het altijd weer aanpassen in de loop van de cyclus.

@deedee: wow dat is idd een behoorlijke achtbaan.
    Ik hoop dat die snel stopt, en dan omdat je een mooie test in handen hebt.

Wij laten het volgende week ook maar gewoon over ons heenkomen.
    Meer kun je toch niet, kan nu wel vanalles lezen over de behandelingen etc maar dat heeft geen zin. Je maakt je alleen maar gek en we weten niet eens of en welke behandelingen sowieso zouden kunnen en daarnaast hoe het bij mij eruit ziet allemaal.
    Nog een weekje geduld hebben dus ;)

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: fijn dat je ongi er is, op naar de nieuwe ronde!

Deedee: dat is idd een achtbaan. Dat gevoel had ik ook bij de eerste iui. Half oktober eindelijk het gesprek bij de gyn, daarna op dag 11 een fm, toen was ei al 19 mm, dus diezelfde avond nog pregnyl en de zaterdag de iui. Ging ook heel snel allemaal.

Hier heb ik het gevoel dat vandaag de eisprong is. Puur gebaseerd op gevoel en mijn temp is al iets omhoog. Vanavond nog even gezellig maken met manlief! ;)

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat doe maar eens Goldfishie hihi.
    Vandaag precies 1 week geleden iui2 nu op naar de lange tweede week. vre-se-lijk!

Deel Deze Pagina